MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 87
  1. #26
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    thefxr? lol
    Het was duidelijk dat Hendricks won hoor..
    het was ook duidelijk dat hendriks won vond het alleen jammer dat het condit niet was
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wat dan? Hoe kan je nou fan zijn van de Natural Born Runner?

  3. #28
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    geen idee gewoon vermakelijke kerel om te zien vechten denk.. Het maakt (mij) ook niet zo uit waarom eigenlijk

  4. #29
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Vond het gisteravond wel vermakelijk om hem te zien, vooral na die partij tegen Diaz.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wat dan? Hoe kan je nou fan zijn van de Natural Born Runner?
    Waarschijnlijk omdat hij een van de grootste finishers is in MMA?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #31
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wat dan? Hoe kan je nou fan zijn van de Natural Born Runner?
    Ik vindt hem een allround vechter die keihard werkt vanuit zijn guards vanuit alle posities blijft werken.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Van zijn 28 overwinningen zijn er maar twee beslissingen. "Natural Born Runner" is dan niet echt een gesslaagde bijnaam.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wanneer het hem heet onder de voeten word trekt hij de hardloopschoenen aan. Alsof jullie alle partijen hebben gezien, typisch geval van wikipedia stats opzoeken. Daarnaast heeft hij niet van veel grote namen gewonnen. Diaz de grootste naam, maar toen liep hij constant te moonwalken

  9. #34
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik vindt hem een allround vechter die keihard werkt vanuit zijn guards vanuit alle posities blijft werken.
    Ik vinD dat jij eens aan je grammatica moet werken. Het werkwoord gebruik je volop, maar je kan het niet eens spellen. Basisschoolniveau

  10. #35
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wanneer het hem heet onder de voeten word trekt hij de hardloopschoenen aan.
    Wat een onzin, hij at anders wel een paar flinke stoten van Hendricks waar Fitch en Kampmann op ko gingen. Hij had ook met een Lyoto gameplan kunnen komen (wat ik overigens van tevoren wel verwachtte), maar deed dat niet. Iets wat GSP overigens wel gaat doen.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wanneer het hem heet onder de voeten word trekt hij de hardloopschoenen aan. Alsof jullie alle partijen hebben gezien, typisch geval van wikipedia stats opzoeken. Daarnaast heeft hij niet van veel grote namen gewonnen. Diaz de grootste naam, maar toen liep hij constant te moonwalken
    Okay geef me nog maar een stuk of zes partijen waar hij hetzelde deed als bij Nick Diaz. Dat moet jij wel weten, jij zoekt niet zomaar stats op wikipedia op.

    Ik vond trouwens GSP de grootste naam, waar hij constant in de aanval was en het een stuk beter deed dan Diaz.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #37
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    condit heeft imho gewonnen...Diaz heeft gelijk... takedowns en vast houden is toch geen winnen...worstelaars hebben te veel voordeel vind ik.... maar goed condit heeft maar 1 partij niet gevochten en dat was tegen Diaz...

  13. #38
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Wat een onzin, hij at anders wel een paar flinke stoten van Hendricks waar Fitch en Kampmann op ko gingen. Hij had ook met een Lyoto gameplan kunnen komen (wat ik overigens van tevoren wel verwachtte), maar deed dat niet. Iets wat GSP overigens wel gaat doen.
    2x Klopt , ik denk alleen niet dat je dat hem wijs kan maken.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Okay geef me nog maar een stuk of zes partijen waar hij hetzelde deed als bij Nick Diaz. Dat moet jij wel weten, jij zoekt niet zomaar stats op wikipedia op.

    Ik vond trouwens GSP de grootste naam, waar hij constant in de aanval was en het een stuk beter deed dan Diaz.
    Dat zeg ik nergens, maar ik hoor hier mensen praten alsof ze alle partijen van Condit hebben gevolgd

  15. #40
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dat zeg ik nergens, maar ik hoor hier mensen praten alsof ze alle partijen van Condit hebben gevolgd
    Ik heb toch wel wat gezien, hoogstens 10 maar ik zie hem nergens hetzelfde doen als bij Diaz. Bij GSP en Hendricks was hij net als in andere partijen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #41
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ja ok! vond hem gister ook wel erg aanvallend en tegen GSP ook. Tegen Diaz viel me gewoon heel erg tegen en ik had het gevoel gister alsof hij Hendricks onderschatte, aangezien hij het niet tegen Diaz aandurfde (staand) maar wel tegen Hendricks.

    Wisten jullie trouwens dat Hendricks deels Nederlands en Duits is?

  17. #42
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ja ok! vond hem gister ook wel erg aanvallend en tegen GSP ook. Tegen Diaz viel me gewoon heel erg tegen en ik had het gevoel gister alsof hij Hendricks onderschatte, aangezien hij het niet tegen Diaz aandurfde (staand) maar wel tegen Hendricks.

    Wisten jullie trouwens dat Hendricks deels Nederlands en Duits is?
    Ik voelde al een diepe broederschap. Dacht dat het door de baard kwam
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  18. #43
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik voelde al een diepe broederschap. Dacht dat het door de baard kwam
    Fear the beard!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  19. #44
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Toevallig heb ik ook een dikke baard en is me halve familie Duits

  20. #45
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Diaz wilt een Rematch

    “Like I said, I’m trying to retire and get out of this gig, but I would like a rematch [with St. Pierre],” Diaz told Fox Sports. “I think I can beat you, I really do. I think I can stop the takedowns in the first two rounds, and you’d have to fight me the whole fight, and I think I’d beat you. I’m not hurt.”

    “I think I could have stopped the takedowns. I think I could have gotten the takedowns, come to think of it. I was just really flat,” said Diaz. “I slept like all the way until eight o’clock at night. This Canada thing, I knew it was going to be something to deal with, but I didn’t know if the sleep that I was getting today was going to work with me or against me. The third and fourth round, I felt real good. The fifth round, I was a little worn out, but the first two rounds, I think I was just moving really slow. I was hoping for a knockout.”

    “If I don’t get a rematch, then who am I going to fight? I’m not going to fight any of these guys out here. They came in after me. Georges is the only one,” said Diaz. “I’ve done everything I set out to do. I’ve fought everybody who started when I did in my era. I don’t want to get in there and jump around with these new kids. I don’t think Georges wants to fight Anderson Silva. I really don’t think he does, so if he [doesn’t], and they make that Johny Hendricks [match], Johny Hendricks is probably going to get worked. Whatever happens there, I’ll take a rematch if I can get it. I doubt he’ll give me one. I don’t think he wants to fight me again.”

  21. #46
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik denk zelf niet dat de tweede partij anders zou gaan verlopen ,de takedowns houdt hij toch niet tegen.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Een tweede kans kan hij schudden

  23. #48
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    ik hoef geen rematch te zien tussen diaz en gsp
    gsp heeft duidelijk gedomineerd en gewonnen. gsp hendricks wordt een dikke partij!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  24. #49
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Precies, als Hendricks weer gepasseerd word ben ik klaar met die hele &$@&$@! ufc

  25. #50
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Diaz geeft niet om de belt hij wilt natuurlijk ff snel poen verdienen, want hij weet dat zijn grootste partijen van zijn carrière voorbij zijn.
    Hij wilde eerst nog tegen Anderson silva in brazilie wat hem zowiezo niet gaat worden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •