MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 97
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    by the way Fedor Emelianenko is ook niet altijd de dunste geweest maar wel de beste! Niet dat ik deze 2 wil vergelijken maar het enige wat ik hiermee wil zeggen is.... NEVER JUDGE A BOOK BY IT'S COVER!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hij is de laatste keer al flink afgevallen, als je ziet wat voor buik hij eerder had.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Hij is de laatste keer al flink afgevallen, als je ziet wat voor buik hij eerder had.
    Klopt. Was het eerste wat opviel.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default



    kijk hoe dik hij eerst was.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik heb in het verleden met Sadik gespard en hij is een van de weinige die gewoon met 18/gloves door je dekking heen slaat hoe goed je dekking ook is.
    Het is jammer dat mensen alleen naar zijn figuur kijken en niet naar zijn kwaliteiten , ik heb het gevoeld en het was geen pretje en geloof me ik heb met velen in de ring gespard.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik denk idd ook dat jamal peter gaat verslaan. Die jongen is zo sterk en groot. Technisch is hij ook echt niet slecht. Snap eigenlijk ook niet wat iedereen te zeiken heeft over zijn uiterlijk, hij hoeft toch niet op de cover van de mens health te staan?
    Ondanks zijn uiterlijk trapt hij makkelijk, zijn zijn stoten hard en gooit hij alles er soepel uit. Hij heeft bonjasky en zimmerman op een avond verslagen wat maar weinig vechters kunnen zeggen. Dus stop aub met zeiken over zijn uiterlijk, want er zijn genoeg lui met een six pack die het stukken minder doen!!!!!

    En nee ik ken hem niet persoonlijk.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel maanden zwanger was ie daar?

  8. #33
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Jamal gaat Peter mishandelen. Dit is een complete mismatch en Glory moet zich rot schamen. We mogen je allemaal Peter dus we ze zullen bidden dat je geen letsel oploopt in mei.

  9. #34
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    waarom mismatch dit word een goede partij hoor.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Peter is een held. Living legend. Ik ken geen enkele vechter die zo'n vechtershart hebben als Peter. Hopelijk is hij net zo fit en explosief als zijn vorige partij waar hij helaas zijn hand brak. WAR PETER!

  11. #36
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik denk idd ook dat jamal peter gaat verslaan. Die jongen is zo sterk en groot. Technisch is hij ook echt niet slecht. Snap eigenlijk ook niet wat iedereen te zeiken heeft over zijn uiterlijk, hij hoeft toch niet op de cover van de mens health te staan?
    Ondanks zijn uiterlijk trapt hij makkelijk, zijn zijn stoten hard en gooit hij alles er soepel uit. Hij heeft bonjasky en zimmerman op een avond verslagen wat maar weinig vechters kunnen zeggen. Dus stop aub met zeiken over zijn uiterlijk, want er zijn genoeg lui met een six pack die het stukken minder doen!!!!!

    En nee ik ken hem niet persoonlijk.
    Precies! Lekker belangrijk een 6-pack. Hij gebruikt zijn massa goed en er zitten spieren zat onder dat randje vet.
    Buiten dat een behoorlijk technische vechter. Mrloverrrr schreef al dat je een boek niet aan de kaft moet beoordelen en ook dat ben ik met hem eens.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    jamal loopt dwars door peter heen denk ik.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    winst voor Jamal,de nieuwe generatie klopt op de deur.wordt een teleurstelling voor peter is een icoon maar geen kans.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dan alleen maar: hij is nu al zo goed. Hoe goed zou hij wel niet zijn als hij zijn voeding serieus zou nemen en 15 a 20 kg minder zou wegen. Dan slaat hij net zo hard maar is nog minstens 2x zo snel.

    Op een beetje kickboxtraining verbrand je wel een calorie of 1000 dus die gast moet minstens 4000 calorieën per dag binnenkrijgen om op dat gewicht te blijven. Dat haalt hij niet uit sportvoeding.

    Het is een beetje het Gert-jan Verbeek verhaal. Ga je meer scoren als je goed met je lichaam bezig bent en op je voeding let ? Nee, maar als je in een situatie komt waarin alles 100% moet zijn kom je er niet als je op 1 gebied laks bent.

    Deze jongen draait op het hoogste niveau dus zijn begeleiding moet er voor zorgen dat hij met 100% focus bezig is met zijn sport. En niet met een reuze shoarma op de bank ligt. (Naast Errol Zimmerman).

    Maar goed, dat is mijn mening.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jamal je gaat winnen maar alsjeblieft eet biefstuk of rosbief in plaats van shoarma of burger king, mc donals menu's.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Mensen onderschatten Peter. Ik kijk er naar uit.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Jamal komt op mij over als een sympathieke vent. Als hij zich verder ontwikkeld zal zijn fysiek daarnaast ook verbeteren. Ben benieuwd wat deze jongen gaat brengen.

    Peter is natuurlijk een levende legende. Iedereen die Peter bij voorhand al afschrijft is niet goed bij zijn of haar hoofd.

    Is gewoon weer een top hoofdpartij mijn complimenten!

  18. #43
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    48
    vCash
    125985

    Default

    Aan zijn maniertjes te zien lijkt het mij niet zo'n hele sympathieke vent. Als je ziet hoe hij reageert naar zijn tegenstander die neergaat toont voor mij aan dat hij meer behoefte heeft aan begeleiding op het gebied van sportiviteit naar zijn tegenstander toe dan aan voedingsadvies... echt triest.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by victor45 View Post
    Aan zijn maniertjes te zien lijkt het mij niet zo'n hele sympathieke vent. Als je ziet hoe hij reageert naar zijn tegenstander die neergaat toont voor mij aan dat hij meer behoefte heeft aan begeleiding op het gebied van sportiviteit naar zijn tegenstander toe dan aan voedingsadvies... echt triest.
    Overdrijven is ook een vak!!!

  20. #45
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Jamal komt op mij over als een sympathieke vent. Als hij zich verder ontwikkeld zal zijn fysiek daarnaast ook verbeteren. Ben benieuwd wat deze jongen gaat brengen.

    Peter is natuurlijk een levende legende. Iedereen die Peter bij voorhand al afschrijft is niet goed bij zijn of haar hoofd.

    Is gewoon weer een top hoofdpartij mijn complimenten!
    X2 Peter nooit afschrijven. Zijn wilskracht kan iedereen breken!!!

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Peter afschrijven zou ik bij voorbaat nooit doen. Ik kan wel zeggen wie ik denk dat er gaat winnen en ik geef dan jamal toch wel het voordeel van de twijfel. Maar misschien heb ik ongelijk, ik hoop het zelfs want ik gun aerts het van harte.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Vraag me af of Jamal na 25 lowkicks nog zo lekker staat. Vergeet niet dat je met 150 kilo een ontzettende druk op je knieën hebt en een paar lowkicks van Aerts zullen het er alleen maar minder prettig op maken

  23. #48
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hij weegt geen 150 piet.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het kan met Peter Aerts op deze leeftijd meer dan ooit 2 kanten op gaan. Als hij er zo in klapt als toen tegen Bouzidi denk ik dat hij geen gehakt maakt van ben Saddik. Hij kan echter ook totaal niets in te brengen hebben tegen de jongere ben Saddik. Ik kijk er naar uit..

  25. #50
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    weet iemand trouwens al op welke zender Glory 8 word uitgezonden?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •