MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 102
  1. #76
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

    Dat is wat ik dus vind.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    I

    In de Ringsports van deze maand beweert Saki dat dat afvallen ook wel meeviel. Volgens Saki woog hij 103 toen hij weer op de weegschaal ging staan in de gym. Let wel,niet mijn woorden maar die van trainingsmaat Saki.

    Ik vraag me af hoeveel van de andere deelnemers aan de K1 dan wel die ideale voorbereiding hebben gehad die noodzakelijk is,misschien zijn er wel die blessures hadden..of die naast de sport andere werkzaamheden of verplichtingen hebben,of niet een heel begeleidingsteam tot hun beschikking hebben zoals Badr dat heeft.

    En ''de Badr die we kennen"..Badr wekt wel vaker de indruk niet optimaal getraind te zijn of niet goed in zijn lucht te zitten (tegen Braddock Silva bv) en mensen om hem heen (Rutz o.m.) hebben dat ook herhaaldelijk aangegeven.
    Hoeveel tijd de andere deelnemers hadden om zich voor te bereiden weet ik niet, en daar had ik het ook niet over. Ik vind 6 weken voorbereiding heel weinig in zijn situatie. Hij heeft niet alleen weinig voorbereiding gehad maar heeft ook nog eens amper kunnen trainen de laatste maanden. Ik weet niet hoeveel hij precies is afgevallen, maar aan de foto,s te zien was hij redelijk afgevallen en scheelde zijn huidige fysiek dag en nacht met een jaar geleden. Tegen braddock silva was hij idd ook niet echt in goede doen.

  3. #78
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

    Dat is wat ik dus vind.
    Wat vind je nu eigenlijk?
    Maart guur geeft een volle schuur.

  4. #79
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

    Dat is wat ik dus vind.
    ik zou zeggen, start een carričre en daag badr uit, met jouw 110% gaat dat helemaal goed komen

  5. #80
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik vind dat eigenlijk respectloos van hem, ik zag jullie uitleggen waarom ik zelf train als hobby puur voor mezelf kracht training dus. En ik probeer altijd 110% te geven ok. Nu Badr kan hiermee heel veel geld verdienen maar hij neemt de moeite niet eens om te trainen en vergooit alles.

    Dat is wat ik dus vind.
    Wat een onzin!

    Hoezo is het respectloos?

    En respectloos tegenover wie? Tegen mensen die voor hun hobby 110% geven met krachttraining?

  6. #81
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    ik zou zeggen, start een carričre en daag badr uit, met jouw 110% gaat dat helemaal goed komen
    Dat zou ik inderdaad wilen zien

  7. #82
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    ik zou zeggen, start een carričre en daag badr uit, met jouw 110% gaat dat helemaal goed komen
    Voor 100.000 euro stap ik wel onvoorbereid met Badr in de ring hoor.. Geen enkel probleem!

  8. #83
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik zou graag enkel weken voorbereiding willen en dan met Badr in de ring stappen, als een nobody, maar ik zal jullie verrassen. Hij wilde graag boksen toch? Doen we het onder de boksregels, hij heeft ook nog wat in Amerika getraind, dus kom maar op

  9. #84
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik zou graag enkel weken voorbereiding willen en dan met Badr in de ring stappen, als een nobody, maar ik zal jullie verrassen. Hij wilde graag boksen toch? Doen we het onder de boksregels, hij heeft ook nog wat in Amerika getraind, dus kom maar op
    Hoe ga je ons verrassen? De 100 meter sprint sneller dan Bolt lopen wanneer Badr achter je aan zit!? ;-)

  10. #85
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari kwam zijn geld ophalen meer niet. Dacht je nou echt dat hij de ring in zou stappen met die beest genaamd Londt? Dat had zijn dood geweest en Badr "show me the money" Hari wist dat maar al te goed. Eigenlijk was hij bang voor Hesdy maar toen hij zag dat Hesdy klappen kreeg wist Badr hoe laat het was. Direct het vliegtuig in naar huis en dan achteraf stoer praten dat hij gewonnen had als ie geen blessure had haha bitch eerste klasse nu kan hij weer lekkere rijst en pasta bij zijn 'keukenprinsesje' eten die papzak

  11. #86
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hij had al geluk dat hij de eerste partij doorkwam hij was zwaar aangeslagen, Londt had hem opgegeten.

  12. #87
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil ook wel tegen Badr, op 75 kilo. Dan geef ik 10-15 kilo toe, en hij levert wat in. Reken maar dat ik voor een verrassing zorg.

  13. #88
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik zie trouwens een paar posts terug dat niemand mijn punt heeft begrepen eerder dus.

  14. #89
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    De ene dag ben je een van de beste kickboksers in de wereld. De andere dag kan je ass gekicked worden door de gemiddelde forum member van mixfight.

  15. #90
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari stelt niks voor joh, tegen welke namen heeft hij gestaan? Een Peter Aerts van 65 jaar nou nou..

  16. #91
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    De ene dag ben je een van de beste kickboksers in de wereld. De andere dag kan je ass gekicked worden door de gemiddelde forum member van mixfight.
    ja ik sta hier ook met stijgende verbazing naar sommige posts te kijken, dat van Londt bv. dat meent die toch niet serieus??. Ik had overigens dat gevecht wel heel graag gezien want ze trainen allebei bij mike en was wel benieuwd hoe hij dit ging aanpakken in tegenstelling tot alistair vs saki paar jaar terug wat toen echt treurig was om te zien.

    Badr heeft een jaar geleden de nummer 2 door velen, als een kleuter weggezet en versloeg anderson silva een aantal maanden terug die hoog aangeschreven staat bij glory, vecht met slechts 6 weken voorbereiding tegen een degelijke vechter als samedov en wint die partij ook nog eens vrij gemakkelijk en iedereen schrijft hem nu ineens af..... dat moest wel haat zijn. En zwaar aangeslagen was die ook niet onze 110% clown! Als je namelijk de partij een keer echt gaat kijken, dan zie je inderdaad dat badr een punch krijgt en aangeslagen is maar hij hersteld al binnen 2 sec. de geklungel van de scheids daarna kan die ook niets aan doen want de ronde was al voorbij en die malloot laat nog 20 sec doorvechten ofzo

  17. #92
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Dit is een vechtforum dus laten we allemaal lekker maar gaan roddelen over badr's voet of het wel of niet waar is.


    Vind je dit niet meer een onderwerp voor de Prive?


    Stelletje wijven.

  18. #93
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Badr Hari stelt niks voor joh, tegen welke namen heeft hij gestaan? Een Peter Aerts van 65 jaar nou nou..
    welke vechter heeft er dan nog meer schilt KO geslagen in de afgelopen 8 jaar? in ook nog slechts enkele seconden... Saki kinderlijk weggezet, overeem verslagen, Dat zijn misschien wel de 3 beste kickbox vechters van dit moment en dan vergeet ik vast nog een heleboel KO's... kom op zeg.... deze discussie is fucking zinloos....

  19. #94
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    welke vechter heeft er dan nog meer schilt KO geslagen in de afgelopen 8 jaar? in ook nog slechts enkele seconden... Saki kinderlijk weggezet, overeem verslagen, Dat zijn misschien wel de 3 beste kickbox vechters van dit moment en dan vergeet ik vast nog een heleboel KO's... kom op zeg.... deze discussie is fucking zinloos....

    Ik zou tegen al die helden hierboven willen zeggen. Ga naar Mike gym en vraag of je met badr mag sparren.dan hoeft Mike ze ook niet meer in te huren. Eet smakelijk alvast met je rietje

  20. #95
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Wat een onzin!

    Hoezo is het respectloos?

    En respectloos tegenover wie? Tegen mensen die voor hun hobby 110% geven met krachttraining?

    Tegenover de mensen die veel geld neerleggen voor een kaartje (en misschien wel ticket etc).
    Ik ben namelijk de mening toegedaan dat als je dik betaald krijgt het minste wat je kunt doen is zorgen dat je in een goede conditie verkeerd.

  21. #96
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Tegenover de mensen die veel geld neerleggen voor een kaartje (en misschien wel ticket etc).
    Ik ben namelijk de mening toegedaan dat als je dik betaald krijgt het minste wat je kunt doen is zorgen dat je in een goede conditie verkeerd.
    Helemaal mee eens...het is bijna minachting van de fans wat er daar in Zagreb gebeurde, maar pas op Coldcrust straks ben je een hater.
    Het is veelzeggend dat Spong, Ghita en Saki nu de mannen zijn in heavyweight kickboksen...de echte diehard fans moeten er rekening mee houden dat het heilige vuur een beetje weg is en misschien ook niet meer terug komt.
    Ook ik denk serieus dat Londt had kunnen winnen die avond terwijl een Londt (met alle respect) niet eens over een kwart van zijn talent beschikt...wederom veelzeggend...hier kan hij nog een paar keer mee wegkomen...(teren op successen uit het verleden, zijn naam) maar ooit wordt het toch weer voor het echie denk ik dan

  22. #97
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Tegenover de mensen die veel geld neerleggen voor een kaartje (en misschien wel ticket etc).
    Ik ben namelijk de mening toegedaan dat als je dik betaald krijgt het minste wat je kunt doen is zorgen dat je in een goede conditie verkeerd.
    Dit is precies wat ik probeerde duidelijk te maken dus.

  23. #98
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Helemaal mee eens...het is bijna minachting van de fans wat er daar in Zagreb gebeurde, maar pas op Coldcrust straks ben je een hater.
    Minachting van de fans?
    Wat heb je geslikt Illest?
    Maart guur geeft een volle schuur.

  24. #99
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik vind het wel een goed punt. Als zoveel mensen voor je betalen, als je zoveel verdient, dan mag je toch wel verwachten dat iemand goed presteert, in plaats van halfbakken aan te komen zetten. Dat werkt overal zo, maar blijkbaar niet wanneer het om Hari gaat.

  25. #100
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Helemaal mee eens...het is bijna minachting van de fans wat er daar in Zagreb gebeurde, maar pas op Coldcrust straks ben je een hater.
    Het is veelzeggend dat Spong, Ghita en Saki nu de mannen zijn in heavyweight kickboksen...de echte diehard fans moeten er rekening mee houden dat het heilige vuur een beetje weg is en misschien ook niet meer terug komt.
    Ook ik denk serieus dat Londt had kunnen winnen die avond terwijl een Londt (met alle respect) niet eens over een kwart van zijn talent beschikt...wederom veelzeggend...hier kan hij nog een paar keer mee wegkomen...(teren op successen uit het verleden, zijn naam) maar ooit wordt het toch weer voor het echie denk ik dan
    Is je account gehackt of zo

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •