MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 149
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Wat heeft Joop Ubeda tegen Daniel Ghita? (spoiler)

    Hij benadeelde hem al in zijn gevechten tegen Deniz, Gerges en Schilt. En nu tegen Saki. Hoe kan hij hem in godsnaam 8 tellen geven, nadat Saki hem met een illegale worp tegen het canvas gooit?!

    Dat Glory door gaat met Ubeda. Waarom?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Omdat hij twee keer daarna weer acht tellen kreeg. Ghita is geen champ en Joop heeft een goede beslissing genomen. Kijk de partij even terug, voordat je een topic opent. Hou eens op met rijmelarij.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hij benadeelde hem al in zijn gevechten tegen Deniz, Gerges en Schilt. En nu tegen Saki. Hoe kan hij hem in godsnaam 8 tellen geven, nadat Saki hem met een illegale worp tegen het canvas gooit?!

    Dat Glory door gaat met Ubeda. Waarom?
    Ja viel me ook al op. Irriteerde me mateloos aan Joop touwens, het was niet zo erg als in Tokyo maar het is niet mijn scheidsrechter

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Omdat hij twee keer daarna weer acht tellen kreeg. Ghita is geen champ en Joop heeft een goede beslissing genomen. Kijk de partij even terug, voordat je een topic opent. Hou eens op met rijmelarij.
    Hej Joop!

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    heel Sherdog is nu aan het poepen op Joopie.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Hij benadeelde hem al in zijn gevechten tegen Deniz, Gerges en Schilt. En nu tegen Saki. Hoe kan hij hem in godsnaam 8 tellen geven, nadat Saki hem met een illegale worp tegen het canvas gooit?!

    Dat Glory door gaat met Ubeda. Waarom?
    Beetje raare vraag, omdat hij niet direct door wilde vechten. Het is immers een legale worp zover ik weet, en hij gaf aan niet direct verder te willen vechten. Dus ja dan 8 tellen en daana gaat het gewoon verder. niks mis mee!!!

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Legale worp? hoe vaak heeft Joop nou lopen schreeuwen tegen mensen die op deze manier werpen? volgens mij had hij al eerder deze avond tegen Alessandro lopen schreeuwen omdat hij de been van zijn tegenstander vastpakte.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Het is immers een legale worp zover ik weet.
    Je kent de regels dus niet van Glory.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Uuuhh...herstel tellen misschien? Ghita had duidelijk ergens last van.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default



    Beetje zo'n topic dit...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Uuuhh...herstel tellen misschien? Ghita had duidelijk ergens last van.
    En daarom scoorde een aantal juryleden de eerste ronde als 10-8? Ubeda had ook de partij moeten onderbreken en een dokter de elleboog van Ghita moeten laten checken.

    Voor de rest een schitterende overwinning van Saki, maar toch met een nare nasmaak, omdat Ghita echt ergens last van had.

    En Saki nu maar Schilt slopen!!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Legale worp? hoe vaak heeft Joop nou lopen schreeuwen tegen mensen die op deze manier werpen? volgens mij had hij al eerder deze avond tegen Alessandro lopen schreeuwen omdat hij de been van zijn tegenstander vastpakte.
    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Je kent de regels dus niet van Glory.
    @Nosferatu187 niet gezien ik heb maar 2 gevechten kunnen zien. Maar alleen vast pakken mag ook niet. Maar zoals ik zeg ik heb dat niet kunnen kijken maar zal dat alsnog doen als ik ze nog ergens kan zien.

    @RedDawn Zou kunnen. zoals ik al zij zover ik weet mag het. Maar het kan zijn dat het andere glory regels zijn. Als dat zo is mij excuses!!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    En daarom scoorde een aantal juryleden de eerste ronde als 10-8?
    Wat heeft Joop ermee te maken hoe de puntenrechters de ronde waarderen? Juist. Niks.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by VetteVis View Post
    Ik denk eerder het omgekeerde , ik ben groot en hij is klein en dat is niet eerlijk


  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wat heeft Joop ermee te maken hoe de puntenrechters de ronde waarderen? Juist. Niks.
    Dat het geen herstel tellen waren van Ubeda. Saki kreeg ook geen officiële waarschuwing.

    Ubeda laat keer op keer zien te kort te schieten in de ring. Als je als Glory veel geld investeert en topvechters aantrekt, dan snap ik niet waarom ze geen goede scheidsrechters regelen.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    lol
    De ene keer is Joop "te" aanwezig. En dan heeft ie weer wat tegen een bepaalde vechter en is ie onbekwaam. Reps voor Joopie. Waarschijnlijk een van de weinige scheidsen die genoeg emoties los maakt om een eigen topic te krijgen.
    Last edited by blackadder; 07-04-2013 at 00:27.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dat het geen herstel tellen waren van Ubeda. Saki kreeg ook geen officiële waarschuwing.

    Ubeda laat keer op keer zien te kort te schieten in de ring. Als je als Glory veel geld investeert en topvechters aantrekt, dan snap ik niet waarom ze geen goede scheidsrechters regelen.

    Joop probeert altijd een beetje op te vallen. Hij moet een keer gaan begrijpen dat een partij niet om hem draait, dus onopvallend aanwezig moet zijn

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dat het geen herstel tellen waren van Ubeda. Saki kreeg ook geen officiële waarschuwing.

    Ubeda laat keer op keer zien te kort te schieten in de ring. Als je als Glory veel geld investeert en topvechters aantrekt, dan snap ik niet waarom ze geen goede scheidsrechters regelen.
    100% eens

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    En daarom scoorde een aantal juryleden de eerste ronde als 10-8? Ubeda had ook de partij moeten onderbreken en een dokter de elleboog van Ghita moeten laten checken.

    Voor de rest een schitterende overwinning van Saki, maar toch met een nare nasmaak, omdat Ghita echt ergens last van had.

    En Saki nu maar Schilt slopen!!
    Gehuil weer:

    Ubeda volgde de regels van Glory, zelfs als de techniek illegaal is moet hij officieel 8 tellen geven maar dan wel voor rust, dat een aantal jury leden die ronde 10-08 gaven is niet de schuld van Joop. Overigens moet Joop volgens de regels vragen kun je verder en in de ogen van Ghita kijken of hij verder kon en kijken of Ghita zijn handen omhoog kon houden, dat deed Ghita (gelukkig ging Ghita verder echte warrior anders had Ubeda Saki moeten diskwalificeren voor die worp) maar dat is allemaal maar als,als,als

    Overigens was de beslissing om Ghita vs Schilt te stoppen ook terecht, Joop vroeg kun je verder aan Ghita, geen antwoord, Ghita keek wazig uit zijn ogen en hield zijn handen niet goed hoog, 3 redenen om niet verder te gaan terwijl Ubeda volgens de Glory regelementen er aan een al genoeg had om de partij te stoppen.
    Alleen had Joop wat beter met zijn handen boven zijn hoofd kunnen waaien zodat het productie team ook on zien dat de partij over was en ja hij had nu ook naar de jury kunnen gaan in het geval van de partij van Saki om te zeggen dat de 8 tellen voor rust waren, maar dat is allemaal mosterd na de maaltijd.

    Beslissingen waren goed!

  20. #20
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Het was wederom een fantastische evenement waar Joop toch weer de headlines wist te halen met discutabele beslissingen. We kunnen wel eindeloos gaan discussiëren hierover (wat toch zinloos is want Saki was gewoon een klasse beter dan Ghita, discutabele beslissingen of niet) Feit blijft wel dat er wederom discussie is over Joop z'n beslissingen en dat is een teken aan de wand. Wissel hem alsjeblieft in voor een andere scheidsrechter. Joop heeft een mooie carrière gehad het is nu tijd om er mee te stoppen. Laat de nieuwe generatie het maar overnemen.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Het rare is dat een aantal juryleden 10-9 scoorde en een aantal 10-8.
    Volgens mij zagen twee juryleden het dus als een KD en 3 juryleden het als hersteltellen (of net andersom, weet het niet precies meer)
    Het was voor mij niet duidelijk dat joop hersteltellen gaf. Als iemand herstel nodig heeft na een illegale actie krijg je trouwens meer dan 8 tellen toch? Het was duidelijk dat ghita veel last van zijn arm had na die actie dus had hem langer herstel gegeven als ik joop was, dat krijg je ook na bv een trap in je kruis. Overigens had ik wel verwacht dat ghita niks meer zou kunnen met die arm maar dat viel dik mee. Na afloop van de partij zei ghita er ook niks over, dus hoop dat hij er geen blessure aan over heeft gehouden.

  22. #22
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    arme joop, waarom wordt die man iedere keer gebashed, dat hij maar moet stoppen enz. Lading kritiek elke keer over die man zijn scheids rechter kwaliteiten, naar mijn mennig ook niet terecht. Een van de betere scheidsrechters.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    heeft die aan zichzelf te danken.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Joop Ubeda is een hele beperkte scheidsrechter en heeft niet zo'n hoog IQ en inzichtsniveau. Had eerder echt een hoge pet van hem op, maar als we eerlijk zijn is zijn carriere gewoon verleden tijd. Inderdaad, laat de nieuwe generatie het alsjeblieft overnemen

  25. #25
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Dat er na bijna elk event discussie is zegt denk ik genoeg. Ik zeg niet dat de beslissingen fout zij (deze 8 tellen waren wel hoogst discutabel).

    Toch zijn er een groot aandeel kijkers die zich goed ergeren aan hem. Dit alleen moet reden genoeg zijn voor GLORY om eens goed naar de kwestie te kijken.

    Ps. Met alle respect maar Joop heeft volgens mij ook de leeftijd om er een punt achter te zetten. ( uiteraard is dat mijn mening )

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •