MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default Marc De Bonte vs Lhoucine Ouzgni highlights

    Last edited by Kemal; 10-04-2013 at 07:57. Reason: youtube video link
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Die knie

  3. #3
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Nette KO, ben normaal niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van de Bonte maar dit is wel een hele mooie en goede prestatie.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    bobbing and weaving..

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nette KO, ben normaal niet helemaal overtuigd van de kwaliteiten van de Bonte maar dit is wel een hele mooie en goede prestatie
    geen verstand van kickboksen heet dat.

    De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Die pot was niet lang genoeg voor een highlightsvideo.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Klasse weer! Gefeliciteerd!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    lekker knietje!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    De Bonte is erg goed bezig! En die andere Belg Filip Verlinden doet het ook erg goed.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    geen verstand van kickboksen heet dat.

    De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.
    x2

  11. #11
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    geen verstand van kickboksen heet dat.

    De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.
    Eensch.
    Hier nog een jarenlange fan.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    geen verstand van kickboksen heet dat.

    De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.
    zag de bonte voor het eerst op een gala van passenier, toen kon je al zien dat het een topvechter zou worden.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Mooie KO op een goede tegenstander, goede vechter die de bonte. Na een lange reeks onverslagen te zijn gaat het bij aussie wat minder de laatste partijen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    228
    vCash
    126000

    Default

    Marc de Bonte is een mooie complete vechter voor zijn leeftijd. En vergis je niet in zijn staat van dienst inmiddels.
    Reeds gestaan tegen Artem Levin (verloren op punten), nu gewonnen van Aussi, bokspartij(en) gedraaid in Duitsland. Kan overweg met K1, FMT en boksen, dat is al een hele prestatie en dan nog relatief jong zijn.

    Ik zou zeggen zet Marc tegen Nicky Holzken, lijkt mij een leuke pot. Daarnaast Mixfight Interview met vechter en trainer?

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Dannyboy View Post
    Marc de Bonte is een mooie complete vechter voor zijn leeftijd. En vergis je niet in zijn staat van dienst inmiddels.
    Reeds gestaan tegen Artem Levin (verloren op punten), nu gewonnen van Aussi, bokspartij(en) gedraaid in Duitsland. Kan overweg met K1, FMT en boksen, dat is al een hele prestatie en dan nog relatief jong zijn.

    Ik zou zeggen zet Marc tegen Nicky Holzken, lijkt mij een leuke pot. Daarnaast Mixfight Interview met vechter en trainer?
    Marc de bonte vocht op -85 en nieky op -77 geloof ik. Scheelt een beetje teveel om die twee tegen elkaar te laten staan. Dan moet de ene een paar kilo lichter en de andere een paar kilo zwaarder vechten.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    geen verstand van kickboksen heet dat.

    De Bonte is een baas. Ga zo door Bonte dit zegt een Nederlandse fan over een Belg.
    X2 Mooie KO. Zeer complete vechter die De Bonte...

  17. #17
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    228
    vCash
    126000

    Default

    @ Mario, Marc vocht uit mijn hoofd ook 82.5, Nicky cut vrij veel, ik zou zeggen matchen op 80kg.
    Maar wellicht is dit wishfull thinking, alhoewel het een leuke match voor Glory kan zijn eventueel.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Dannyboy View Post
    @ Mario, Marc vocht uit mijn hoofd ook 82.5, Nicky cut vrij veel, ik zou zeggen matchen op 80kg.
    Maar wellicht is dit wishfull thinking, alhoewel het een leuke match voor Glory kan zijn eventueel.
    Als ze beide het gewicht willen en kunnen halen lijkt het me ook een mooie partij idd. Weet alleen niet of ze allebei nog lekker vechten op 80kg, ze moeten hun eigen wel top voelen om er een toppartij van te kunnen maken.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Arendonk
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Marc staat bij Glory geranked op -77 kg. Op verzoek van Glory heeft hij tegen Aussie op -85 gevochten. Hij kan beide gewichten halen. Moeten nog even bezien op welk gewicht hij in de nabije toekomst uitkomst.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    marc vocht ook tegen murthel groenhart vorig jaar dus tegen holzken moet ook lukken op dat gewicht.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    OK, als hij nog wilt cutten dan zou het een mooie partij zijn dan. Dat hij vorig jaar nog zo licht vocht ( dat wist ik niet) maakt de overwinning op aussie op -85 nog knapper eigenlijk.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Dat hij vorig jaar nog zo licht vocht ( dat wist ik niet) maakt de overwinning op aussie op -85 nog knapper eigenlijk.
    x2

  23. #23
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    oef die ko van groenhart toen was wel pittig

  24. #24
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Arendonk
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    oef die ko van groenhart toen was wel pittig
    ssst... Daar is hij nog elke dag ziek van. Was net zo goed bezig en toen vergat hij even dat het Thaibox was i.p.v. boksen. Maar dit weekend bedankte Marc Murthel omdat hij het zo goed had voor gedaan

  25. #25
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    228
    vCash
    126000

    Default

    @ Tay gym, zo te zien ben je of trainer / trainingsmaat / bekende van Marc. Is het een leuk idee als jullie een interview doen op jezelf?

    Anders heb ik er wel een paar: Marc de Bonte, wie is Marc nu echt, wat is zijn achtergrond (familiair, sportief en opleidingstechnisch)? Wat is Marc zijn record, met specificatie per ringsport? Wat is zijn sportieve doel en privé doel naast de sport? Wat zijn de plezierige kanten van Marc voor zijn trainer en waar liggen de verbeterpunten? Info en achtergrond Tay gym, trainers en groep? Hoogte en dieptepunten in sportieve carriere? Wanneer komt de kans voor de WMC titel en in welke gewichtsklasse?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •