MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ajacieden zijn wel mieren, je ziet ze alleen met 'mooi weer'. Heb afgelopen dagen nog nooit zoveel Ajax shirts gezien als normaal, iedere meeloper loopt weer in zijn ABN-Amro shirtje. Ohja, vorig jaar en het jaar ervoor ook, maar enkel met het kampioenschap zie je ze. Voor de echte Ajacieden mijn felicitaties, vond Ajax overigens de beste dit seizoen, maar niet kampioenswaardig. Viel me vooral tegen hoe zwakjes Heracles en NEC o.a. vorige weken tegen Ajax speelde, weinig initiatief of durf. Aan de andere kant, roep je dat ook over je tegenstanders af, ze komen blijkbaar met knikkende knieën naar die UFO van jullie toe.

    Nogmaals, de echte neuzen gefeliciteerd. Al die blije meelopers kunnen nog steeds de &$@&@%# krijgen. Ben overigens voor Feyenoord, dus dat ik de vaste Ajacieden feliciteer is al een hele moeite, maar bij deze!

    offtopic: PSV is een tyfusclub!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Beetje off-topic maar Johan Derksen stelt nooit teleur. Nu is het de schuld van de 'donkere' spelers dat PSV ondermaats presteert. Van Bommel is overal wekelijks twee stappen te laat en laat mannen uit z'n rug weglopen.. Pieters maakt gisteren de beslissende fout.. Strootman houdt zich wekelijks meer met randzaken bezig dan met voetbal..

    Het is 2013. Wanneer houdt deze onzin een keer op?
    Vind het geen onzin, deze foto allemaal onder het motto: SWAG



    Het is wel vaker voorgekomen dat er kampen ontstaan wanneer er veel buitenlandse spelers bij een komen. Dit is geen discriminatie, maar berust op feiten. Kijk het Nederlands elftal 1998-2002. PSV heeft het echter over zichzelf afgeroepen en een van Bommel, dan niet Advocaat horen voor dit soort problemen een stokje te steken. Het is wel grappig hoe die Driesje Mertens daar als een soort 'Mowgli' erbij zit.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Vind het geen onzin, deze foto allemaal onder het motto: SWAG

    http://s13.postimg.org/k9k6litt3/562...68693323_n.jpg

    Het is wel vaker voorgekomen dat er kampen ontstaan wanneer er veel buitenlandse spelers bij een komen. Dit is geen discriminatie, maar berust op feiten. Kijk het Nederlands elftal 1998-2002. PSV heeft het echter over zichzelf afgeroepen en een van Bommel, dan niet Advocaat horen voor dit soort problemen een stokje te steken. Het is wel grappig hoe die Driesje Mertens daar als een soort 'Mowgli' erbij zit.
    Dan moet de trainer dit voorkomen, heel simpel. Bij PSV loopt het al jaren niet..daar moeten ze naar kijken. Derksen brengt het alsof de donkere jongens een verkeerde instelling hebben...dat vind ik nogal wat. Wijnaldum hoorde je voeger nooit iets over, maar nu zou hij de sfeer verzieken...Lens (hun enige goeie aankoop) gaf voorheen ook nooit problemen..is echt wel een teamspeler LvG zweert zelfs bij hem...kampen mogen niet ontstaan, dat mag de trainer simpelweg niet toelaten

  4. #29
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Waarom zou hij willekeurig de donkere spelers de schuld geven dan?
    moet je mailen naar vi

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Heb afgelopen dagen nog nooit zoveel Ajax shirts gezien als normaal, iedere meeloper loopt weer in zijn ABN-Amro shirtje.
    Is dat niet gewoon omdat het nu mooi weer is?


  6. #31
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Vind het geen onzin, deze foto allemaal onder het motto: SWAG

    http://s13.postimg.org/k9k6litt3/562...68693323_n.jpg

    Het is wel vaker voorgekomen dat er kampen ontstaan wanneer er veel buitenlandse spelers bij een komen. Dit is geen discriminatie, maar berust op feiten. Kijk het Nederlands elftal 1998-2002. PSV heeft het echter over zichzelf afgeroepen en een van Bommel, dan niet Advocaat horen voor dit soort problemen een stokje te steken. Het is wel grappig hoe die Driesje Mertens daar als een soort 'Mowgli' erbij zit.
    Toen het Franse team naar huis ging werden de blanke spelers ook kapot getreiterd (behalve Ribery die deed als bekeerling lekker mee) inderdaad. Gewoon een weerspiegeling van de Franse samenleving, daar kan de coach echt niet veel aan doen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    moet je mailen naar vi
    Denk gewoon dat het het gebruikelijke dosis paranoia is, krijg je in een maatschappij waar dat aangewakkerd word denk ik
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #33
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ajacieden zijn wel mieren, je ziet ze alleen met 'mooi weer'. Heb afgelopen dagen nog nooit zoveel Ajax shirts gezien als normaal, iedere meeloper loopt weer in zijn ABN-Amro shirtje. Ohja, vorig jaar en het jaar ervoor ook, maar enkel met het kampioenschap zie je ze. Voor de echte Ajacieden mijn felicitaties.
    Waarheid ^^
    En felicitaties aan de echte fans
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ajax kampioen? dat is aan mij voorbij gegaan. Ik dacht dat ze tegen NAC kampioen konden worden? Hadden we toch een kampioenswedstrijd in Breda

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nou jongens, bij deze mijn welgemeende felicitaties voor het kampioenschap.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Bij deze mijn (schoorvoetende) felicitaties aan de neuzen.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    WTF

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Bij deze mijn (schoorvoetende) felicitaties aan de neuzen.
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...K2JJApgTvrgt1A
    zo te zien is daar zelfs de complete spelersbus in geweest...what a hole

  14. #39
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Deez er dan nog maar effe ingooien, voor alle psv fans:

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •