MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 115

Thread: BOSTON marathon

  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default BOSTON marathon

    Sterkte aan alle sporters en vrijwilligers en publiek

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    echt weer te triest voor woorden, zeker als je leest dat 1 van de slachtoffers een jochie van 8 is.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Stelletje idioten... man man man.. vannacht tot 3 uur opgezeten met CNN. Benieuwd welke beerput nog open getrokken wordt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik ben gisteren weer veel te nieuwsgierig geweest en te erge foto's gezien... Zo sta je naar een marathon te kijken, zo lig je op de grond in een plas bloed met je benen aan flarden. Wat een teringlijers lopen er toch rond.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Geen straf is hard genoeg voor de pleger(s) van zo'n aanslag...de (normale) doodstraf is te makkelijk..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zo sta je naar een marathon te kijken, zo lig je op de grond in een plas bloed met je benen aan flarden. Wat een teringlijers lopen er toch rond.
    X2, had het niet beter kunnen zeggen... verschrikkelijk.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Verschrikkelijk nieuws dit!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    doodstraf is zowiezo te makkelijk.. ik kan veel straffen bedenken die veeellllllllllllllllllllll erger zijn dan de doodstraf.

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Geen straf is hard genoeg voor de pleger(s) van zo'n aanslag...de (normale) doodstraf is te makkelijk..

  9. #9
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Ik hoop dat het snel beter gaat met de mensen die zijn getroffen door deze aanslag...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  10. #10
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Vreselijk. Ben gisteren tot 3:00u opgebleven om dit te volgen.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    in irak gebeurt dit om de twee dagen, en heeft het helemaal geen nieuws waarde meer.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    dat maakt dit toch niet minder erg? Wat in het midden-oosten gebeurd is natuurlijk vreselijk net als dit.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    dat zeg ik ook niet, overal waar onschuldige mensen overlijden door geweld is erg. of het nou Afghanistan of irak of Palestina of uit syrie komen. maar nu staat de hele wereld in een keer stil om dat het in Amerika gebeurdt.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    dat zeg ik ook niet, overal waar onschuldige mensen overlijden door geweld is erg. of het nou Afghanistan of irak of Palestina of uit syrie komen. maar nu staat de hele wereld in een keer stil om dat het in Amerika gebeurdt.
    Van die landen die je opnoemt kan ik alleen Palenstina begrijpen die andere landen die je opnoemt plegen terroristen terroristische aanslagen op hun eigen volk. Syrie is een burgeroorlog aan de gang.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    dat zeg ik ook niet, overal waar onschuldige mensen overlijden door geweld is erg. of het nou Afghanistan of irak of Palestina of uit syrie komen. maar nu staat de hele wereld in een keer stil om dat het in Amerika gebeurdt.
    exactly

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    dat zeg ik ook niet, overal waar onschuldige mensen overlijden door geweld is erg. of het nou Afghanistan of irak of Palestina of uit syrie komen. maar nu staat de hele wereld in een keer stil om dat het in Amerika gebeurdt.
    Wat een onzin. In Syrie, Afghanistan, Irak en dergelijke wonen veel meer van zulke debiele. Waarom? Omdat zij zelfs hun eigen volk haten omdat die niet altijd de puurste vorm van de islam aanhangen (Salafisme). Zij haten zelfs de mensen die wel moslim zijn, maar niet volgens de Sharia/Koran leven. In Amerika zijn er enkelingen die zulke aanslagen plegen en dat niet wekelijks of maandelijks. In de eerder genoemde landen is dit aan de orde van de dag en kan het overal gebeuren. Daarnaast is het contra-terrorisme een stuk zwakker en minder voorbereid, in tegenstelling tot Amerika. Ik begrijp wat je bedoeld, maar wat je zegt is onzin.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    closeups van een aantal slachtoffers, beetje gory....

    http://imgur.com/a/IuEDd/noscript

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    in irak gebeurt dit om de twee dagen, en heeft het helemaal geen nieuws waarde meer.
    Precies. In Irak en Syrie komen dit soort aanslagen elke dag voor met veel meer slachtoffers!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wat een onzin. In Syrie, Afghanistan, Irak en dergelijke wonen veel meer van zulke debiele. Waarom? Omdat zij zelfs hun eigen volk haten omdat die niet altijd de puurste vorm van de islam aanhangen (Salafisme). Zij haten zelfs de mensen die wel moslim zijn, maar niet volgens de Sharia/Koran leven. In Amerika zijn er enkelingen die zulke aanslagen plegen en dat niet wekelijks of maandelijks. In de eerder genoemde landen is dit aan de orde van de dag en kan het overal gebeuren. Daarnaast is het contra-terrorisme een stuk zwakker en minder voorbereid, in tegenstelling tot Amerika. Ik begrijp wat je bedoeld, maar wat je zegt is onzin.
    Die debielen in Syrie, zoals jij ze noemt, worden wel gesteund door de VS, Frankrijk en Engeland met wapens en geld.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Van die landen die je opnoemt kan ik alleen Palenstina begrijpen die andere landen die je opnoemt plegen terroristen terroristische aanslagen op hun eigen volk. Syrie is een burgeroorlog aan de gang.
    Een burgeroorlog waarin de "vrijheidsstrijders" worden bewapend door het Westen.

  21. #21
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat moet je met die constatering als ik vragen mag? Dit gebeurt elke keer tien keer erger in Irak, dus eigenlijk moeten we hier niet al te lang bij stilstaan, want dat doen we bij Irak ook niet?

    Het lijkt me logisch dat dit meer impact heeft. De VS is het machtigste en meest bepalende land ter wereld. Daarnaast staan de Nederlandse cultuur en de Amerikaanse cultuur een stuk dichter bij elkaar. Dit bepaalt het referentiekader en het bepaalt waarom nieuws uit de Verenigde Staten en/of Duitsland per definitie meer onder de aandacht komt dan nieuws uit Cambodja of Bolivia om maar iets onbeduidends te noemen.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    in irak gebeurt dit om de twee dagen, en heeft het helemaal geen nieuws waarde meer.
    Irak/Afganistan/Syrie/Israel zijn warzones, de Boston Marathon niet, vandaar "nieuws".

  23. #23
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    in syrie zijn in een jaar al meer dan 70.000 kinderen vermoordt. en niemand die er naar krijst of mogen wij hun geen slachtoffers meer noemen.vandaag was er een groot aardbeving in iran waar geschat wordt dat er duizenden doden zijn gevallen dat wordt ook niet groot uit gebracht in de nieuws.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post

    Het lijkt me logisch dat dit meer impact heeft. De VS is het machtigste en meest bepalende land ter wereld. Daarnaast staan de Nederlandse cultuur en de Amerikaanse cultuur een stuk dichter bij elkaar.
    Ah ja, tuurlijk is die ontplofte snelkookpan in Boston met 3 slachtoffers erger als 70.000 dode kinderen in Syrië. Omdat je meer beelden hebt natuurlijk. OK, ik snap je begripvolle en bovenal culturele punt.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij valt dat wel mee maar in Syrië zijn er een aantal lastige randzaken. O.a. De vriendschap met Iran. Ga je vrijheidstrijders/ toekomstige terroristen zwaar bewapenen. Wat na de revolutie? De rest van het midden oosten gaat ook niet echt lekker qua hervormingen. Wat er met Palestina gebeurd is waanzin, dat moet gewoon een onafhankelijke staat worden maar het conflict zit nu zo diep en heeft bijna religieuze proporties gekregen. Eerst moet die olie op voor dat het ooit beter wordt. Nu zijn er te veel belangen bij bepaalde lieden die het liever zo hebben. Maargoed het topic ging over Boston. Bizarre bom weer. Snelkookpanbom

    [edit] volgens mij willen er veel landen een oplossing voor Syrië, maar bv Rusland niet VN is er iig druk mee[/edit]

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •