MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 17 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 412
  1. #76
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Verbazingwekkend, of gewoon een kutsmoes.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Visa problemen? Spong heeft toch gewoon een topsport visum voor een jaar en dat wordt zonder problemen verlengd als je aan kan tonen dat je wedstrijden hebt. Iemand heaft zitten slapen lijkt me. Voor de kaartverkoop wel goed als ie eerst WSOF kan doen en dan op Glory kan vechten. Beetje bekendere namen voor de VS is wel prettig.
    ASM heeft denk ik zitten slapen. Spong heeft een bindend meer-jarige contract met Glory waarbij hij verplicht is om bij enkele Glory-events per jaar te vechten. Met WSOF heeft hij naar mijn weten geen bindend meer-jarige contract (alleen een event-contract). Slecht gepland door het management van Spong. Ze weten hoeveel geld er op het spel staat. (in getallen: Glory betaald 7x zoveel als WSOF...) De verschillen in bedragen zijn dermate zo groot dat ze betere prioriteiten hadden moeten stellen. Glory ging akkoord met de start van Spong's MMA-carriere maar daar waren wel voorwaarden aan verbonden. (wie betaald die bepaald)

    WSOF is bovendien nog een erg kleine organisatie die (als ik de verhalen mag geloven) niet echt uitblinkt als een professionele organisatie (defecte kooien, tv-streams op brakke servers, organisatorische chaos bij zowel WSOF 1 & 2)

    Ik denk dat Spong ook niet zeker is van z'n zaak om z'n MMA-carriere voort te zetten als die niet binnen een jaar door de UFC wordt gecontracteerd en moeten blijven vechten voor peanuts bij een houtje touwtje organisatie als WSOF.

  3. #78
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    France
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Where is Sergei Kharitonov ? News please

  4. #79
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by loubamif View Post
    Where is Sergei Kharitonov ? News please
    X2 vraag ik me eigen ook af

  5. #80
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by loubamif View Post
    Where is Sergei Kharitonov ? News please
    Hier kan je een oproep doen: http://spoorloos.kro.nl/zoeken-via-s...s/default.aspx

  6. #81
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    France
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .

  7. #82
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by loubamif View Post
    What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  8. #83
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Zimmerman vecht toch tegen Verhoeven. Spong (als die z'n visa kan vinden) waarschijnlijk tegen Braddock Silva.

  9. #84
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by loubamif View Post
    What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .
    He's chilling in my closet. And he won't come out.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Zimmerman vecht toch tegen Verhoeven. Spong (als die z'n visa kan vinden) waarschijnlijk tegen Braddock Silva.
    Spong walst over silva heen denk ik.

  11. #86
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by loubamif View Post
    What ?????? You is retarded ? ... Where is Sergei ? i am the number one fan of Kharitonov .

  12. #87
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    En nu vecht Spong ineens wel maar dan voor de 8-man tournament, opzich geen slechte zaak want zou als glory zijnde liever spong als LHW uithangbordje zien dan die andere. Levin en Petrosyan straks nog kampioenen en jij hebt een mooi lijstje champs voor een organisatie


    World-renowned kick boxer Tyrone Spong will compete in a one-night, eight-man tournament at GLORY's upcoming New York City event.

    Sources confirmed with Bloody Elbow on Tuesday that Tyrone Spong will compete in GLORY's upcoming eight-man, one-night tournament in New York City on Jun. 22.
    Spong has been added to a field already consisting of Brian Collette, Danyo Ilunga, Filip Verlinden, Mourad Bouzidi, Steve McKinnon and Koichi. Sources also confirmed thatDustin Jacoby would be the final addition to the braket. Jacoby earned the slot after scoring a knockout of Brian Collette at the 'Road to Glory USA' finals in February. The winner of the night's one-night light-heavyweight tournament walks away with a check for $250,000.
    After initially having visa issues that disrupted his training with his Blackzilians camp in Miami, Spong was forced to pull out of a scheduled MMA fight against Angel DeAnda atWorld Series of Fighting 3 on Jun. 14. Given that GLORY's New York City event and WSOF 3 take place in back-to-back weeks, it seems Spong elected to stick with what's more familiar. Spong made his MMA debut with the organization at WSOF 1 in November 2012, scoring a first round knockout of Travis Bartlett.
    Previously announced, Romanian heavyweight star Daniel Ghita faces Brice Guidon in the night's main event. Additionally, 'Bazooka' Joseph Valtellini takes on Francois Ambang while Brett Hlavacek squares off with Paul Marfort.
    'GLORY 9: New York City' Fight Card
    Superfights:
    Daniel Ghita vs. Brice Guidon
    Joseph Valtellini vs. Francois Ambang
    Brett Hlavacek vs. Paul Marfort

    Eight-Man Light-heavyweight Tournament:
    Tyrone Spong
    Brian Collette
    Danyo Ilunga
    Filip Verlinden
    Mourad Bouzidi
    Steve McKinnon
    Koichi
    Dustin Jacoby

    Bloodyelbow.com

    Edit: Op de glory site staat hetzelfde, alleen dat Duut vecht i.p.v. Koichi
    Last edited by Diaz bros; 07-05-2013 at 17:48.

  13. #88
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat was te verwachten.

  14. #89
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    En verhoeven vs zimmerman dan?


    Spong in het toernooi is wel heel gaaf, ik verwacht dat hij het toernooi wel wint maar tegenstand is er wel met bouzidi, ilunga en verlinden. Uiteindelijk wel een goede fightcard, en zeker als verhoeven en zimmerman er ook nog steeds bijzitten. Ghita is altijd gaaf om te zien en hoop dat hij overtuigend wint, dat is goed voor hem na zijn verlies tegen saki.

  15. #90
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Die partij moet nog bevestigd worden, maar die match kun je met potlood alvast opschrijven, maar geen Schilt dus? die vecht op Glory 10 in Istanbul(?) tegen Saki(?)

  16. #91
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    En verhoeven vs zimmerman dan?
    Laten we nog wat leuks voor een andere keer bewaren.

  17. #92
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Laten we nog wat leuks voor een andere keer bewaren.
    Nog zat goede vechters in de lichtere gewichtsklasses voor de volgende keer

  18. #93
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Errol Zimmerman vs Rico Verhoeven zal binnenkort aangekondigd worden.

    Tja goh wat een verrassing dat Spong mee doet he?

    ik ga niet zeggen:

  19. #94
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zit Duut nog wel in het toernooi?

  20. #95
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zit Duut nog wel in het toernooi?
    Volgens Glory's site wel, maar volgens de amerikaanse mma site's doet Koichi mee ipv Duut

  21. #96
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

    Brian Collette vs. Dustin Jacoby

    Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

    Tyrone Spong vs. Michael Duut


    Ik zag dit rijtje op sherdog staan, kan iemand dit bevestigen? Als het zo is, kan ilunga tegen spong in de finale komen. Lijkt me best een leuke pot

  22. #97
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Makkelijke tegenstanders weer voor Spong!

  23. #98
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

    Brian Collette vs. Dustin Jacoby

    Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

    Tyrone Spong vs. Michael Duut


    Ik zag dit rijtje op sherdog staan, kan iemand dit bevestigen? Als het zo is, kan ilunga tegen spong in de finale komen. Lijkt me best een leuke pot
    Vooralsnog door niemand bevestigd, ook geen Amerikaanse MMA-site. Ik zou ook alles met een korrteltje zout nemen wat er op sherdog's forum wordt gepost, soms klopt er wel het een en ander maar vaak wordt daar gewoon onzin gepost. Ik weet overigens niet of er een loting systeem of door glory zelf bepaalt wordt tegen wie ze moeten vechten, maar in het geval van het 2e lijkt me een partij zoals collette vs jacoby raar, want die hebben toch tegen elkaar gevochten in die amerikaanse toernooitjes, dacht overigens ook dat er maar 1(jacoby in dit geval) zich zou plaatsen.

  24. #99
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    Vooralsnog door niemand bevestigd, ook geen Amerikaanse MMA-site. Ik zou ook alles met een korrteltje zout nemen wat er op sherdog's forum wordt gepost, soms klopt er wel het een en ander maar vaak wordt daar gewoon onzin gepost. Ik weet overigens niet of er een loting systeem of door glory zelf bepaalt wordt tegen wie ze moeten vechten, maar in het geval van het 2e lijkt me een partij zoals collette vs jacoby raar, want die hebben toch tegen elkaar gevochten in die amerikaanse toernooitjes, dacht overigens ook dat er maar 1(jacoby in dit geval) zich zou plaatsen.
    Voor de amerikaanse fans zou het wel logisch zijn, zoiezo 1 amerikaan in de halve finale.

  25. #100
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Danyo Ilunga vs. Mourad Bouzidi

    Brian Collette vs. Dustin Jacoby

    Filip Verlinden vs. Steve McKinnon

    Tyrone Spong vs. Michael Duut


    Ik zag dit rijtje op sherdog staan, kan iemand dit bevestigen? Als het zo is, kan ilunga tegen spong in de finale komen. Lijkt me best een leuke pot
    Komt van Staredown/Adenane af. Misschien kan hij het bevestigen?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •