MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 17 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 412
  1. #26
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Sikking en Corbett erbij en je hebt spektakel voor die Amerikanen....
    Corbett? Die zit nog niet bij Glory.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Corbett? Die zit nog niet bij Glory.
    In Milaan vecht momenteel een andere Australier die het erg goed doet: Steven McKinnon.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt zeer aantrekkelijk Schilt vs Saki.
    ben benieuwd!!

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    In Milaan vecht momenteel een andere Australier die het erg goed doet: Steven McKinnon.
    Inderdaad een echte knokker Harmen.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Spong toch op de Glory 9 NYC card?


  6. #31
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    GLORY, the world’s premier kickboxing league that is home to the greatest martial arts stand-up fighters on the planet, today announced that it will bring its championship level fight series to The United States for the first time ever with a star-studded event headlined by a one-night, eight-man, light heavyweight (209 pounds/95 kilograms) tournament at Hammerstein Ballroom in New York City on Saturday, June 22.

    Slated for action in the single-elimination tournament, thus far, are hard-hitting KO artist Brian Collette (19-1, 16 KOs) of Norfolk, Va.; four-time world champion Danyo Ilunga (51-4, 41 KOs) of Germany; Muay Thai sensation Filip Verlinden (40-9-1, 16 KOs) of Belgium; and Peter Aerts-protégé Mourad “The Silent Power” Bouzidi (75-20-2, 34 KOs) of Tunisia. The remainder of the tournament competitors will be announced soon as will several featured Superfight matchups and a preliminary bout card.


    Tickets for GLORY 9 New York, priced from $55, are on sale at all Ticketmaster locations, online at Ticketmaster.com and charge-by-phone at 800-745-3000.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Laat ze Badr hari en Alistair Overeem Tekenen bij de Glory! daar gaat iedereen naar kijken! ook in New York City!

  8. #33
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tieless View Post
    Laat ze Badr hari en Alistair Overeem Tekenen bij de Glory! daar gaat iedereen naar kijken! ook in New York City!
    Overeem gaat geen UFC contract weggooien voor een contract bij glory, en Badr moet eerst vrijgesproken worden of een straf krijgen gelijk aan wat hij al uitgezeten heeft, voordat hij een contract krijgt bij glory. Glory zou gek zijn hem nu al iets aan te bieden, zeker in zijn huidige ( laatste partij) conditie.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tieless View Post
    Laat ze Badr hari en Alistair Overeem Tekenen bij de Glory! daar gaat iedereen naar kijken! ook in New York City!
    dat zou wat zijn... Alistair die bij glory tekent, denk dat dit nooit meer zal gebeuren. Badr Hari is natuurlijk de grootste gemis voor Glory, die kan ervoor zorgen dat elke zaal in de wereld uitverkocht raakt. Hopelijk spreken ze Badr bij wijze van morgen vrij en doen ze Schilt vs Hari in NYC. Zodra Hari dan de kampioen is kan Glory pas echt een succes worden in USA, Want Amerikanen kijken het liefst naar de HW, een bad guy of iniedergeval een vechter met een boel commotie en KO's. Dan is Hari hier geknipt voor, Met schilt ga je dat nooit van de grond raken, hij is een groot kampioen met nadruk op groot maar heeft helemaal geen uitstraling niks of maar iets wat entertainment is voor die Amerikanen en daar houden ze van.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Schilt vs Hari in NYC. Zodra Hari dan de kampioen is kan Glory pas echt een succes worden in USA, Want Amerikanen kijken het liefst naar de HW,
    Yeah right de Amerikanen kijken Floyd Mayweather geen Chris Areola beetje onderzoek kan geen kwaad. Als je aan een Amerikaan vraagt wie Badr Hari is denken ze dat het een taxi chauffeur is.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    hari werd de laatste keer kansloos weggezet door schilt, en toen was hij in topvorm.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    hari werd de laatste keer kansloos weggezet door schilt, en toen was hij in topvorm.
    Maar de keer daarvoor won hij wel weer overtuigend. Badr moet idd minimaal weer in topvorm verkeren als hij kans wilt maken tegen schilt.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Vreemd eigenlijk dat niemand op Joop zat te zeiken omdat hij de partij stopte.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Full GLORY 9 NEW YORK event poster:


  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Moet dat niet "Explosive" zijn?

  16. #41
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Moet dat niet "Explosive" zijn?
    Denk het ook. Voor de rest wel een aardige poster. Veel Amerikanen op de card trouwens

  17. #42
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Veel Amerikanen op de card trouwens
    En dat voor een gala in de VS.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En dat voor een gala in de VS.
    Knap dat ze die Amerikanen nog ergens hebben gevonden... Zonder gekheid. Deze event is toch wat kleiner dan ik me had voorgesteld. Zal een lastige klus worden om voet aan de grond te krijgen in Amerika.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Knap dat ze die Amerikanen nog ergens hebben gevonden... Zonder gekheid. Deze event is toch wat kleiner dan ik me had voorgesteld. Zal een lastige klus worden om voet aan de grond te krijgen in Amerika.
    Naja. Amerikanen zijn zo tragisch slecht in kickboksen. Dus dat is iets waar men van te voren al rekening mee heeft gehouden dunkt mij.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Spong vecht een week eerder tijdens WSOF3 dus die gaat New York niet redden.

    Saki vs Schilt is wel bijna zeker (Schilt zou in ieder geval in juni bij een Glory-gala gaan vechten had ik begrepen en de enige Glory gala in juni is GLORY 9 NYC). Het zou kunnen dat ze hem nog een opwarm-partij geven en nog niet tegen Saki matchen maar dat denk ik zelf niet. De New York event wordt groots aangepakt.

    Die -95 kg tournament zou dan wel wat in de schaduw staan met zo'n grote partij als Saki vs Schilt op de card maar die gewichtsklasse heeft nog niet echt grote namen.


    Spong vs Ghita zou voor GLORY 10 LA gepland zijn.
    Zie ook de eerder aangehaalde poster..

    Hari zal niet zo snel in de VS vechten, gezien z'n strafblad e.d.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Staat spong nu tegen zimmerman dan of tegen verhoeven?

  22. #47
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Ko2j View Post
    Zie ook de eerder aangehaalde poster..

    Hari zal niet zo snel in de VS vechten, gezien z'n strafblad e.d.
    Spong gaat waarschijnlijk toch 2 grote partijen in 8 dagen doen. Met het risico dat die geblesseerd raakt voor Glory 9 New York.

    Druk programma voor hem:

    - 14 juni WSOF 3 Spong vs DeAnda
    - 22 juni GLORY 9 Spong vs tba (Zimmerman/Verhoeven/Ghita?)

    Zal me niet verbazen als die toch 1 van deze 2 events afzegt.

  23. #48
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Spong gaat waarschijnlijk toch 2 grote partijen in 8 dagen doen. Met het risico dat die geblesseerd raakt voor Glory 9 New York.

    Druk programma voor hem:

    - 14 juni WSOF 3 Spong vs DeAnda
    - 22 juni GLORY 9 Spong vs tba (Zimmerman/Verhoeven/Ghita?)

    Zal me niet verbazen als die toch 1 van deze 2 events afzegt.
    Dat denk ik ook ja, of hij moet denken dat Deanda weer een walk over wordt, maar daar kan je niet vanuit gaan.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik denk als Spong vs Saki wordt gerealiseerd, dat Spong de WSOF wel cancelled, Sefo begrijpt dat wel als K1 legend bij WSOF.
    alleen daarvoor krijg je een kans dat amerika voor kickboksen warm gaat lopen, zet je Schilt neer dan neem je risico dat amerika het bevestigt krijgt dat kickboksen saai is.
    Glory denk goed na, Schilt een geweldige vechter, maar saai voor een land waar je wilt promoten.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    ik denk als Spong vs Saki wordt gerealiseerd, dat Spong de WSOF wel cancelled, Sefo begrijpt dat wel als K1 legend bij WSOF.
    alleen daarvoor krijg je een kans dat amerika voor kickboksen warm gaat lopen, zet je Schilt neer dan neem je risico dat amerika het bevestigt krijgt dat kickboksen saai is.
    Glory denk goed na, Schilt een geweldige vechter, maar saai voor een land waar je wilt promoten.
    Saki staat niet op de fightcard dus dat gaat niet gebeuren denk ik. Ten minste, als Saki gaat vechten zou je wel heel dom zijn als je het niet promote of op de poster zet, want hij trekt kijkers. De beste match up die ik uit de poster kan halen zou zijn zimmerman vs spong, maar dan zou verhoeven weer tegen diniz moeten en die partij is pas geweest. Spong of Zimmerman vs diniz zou gewoon zielig zijn dus daar zit ik ook niet op te wachten. Verhoeven is in mijn ogen een stuk beter dan vorig jaar, dus een rematch tegen zimmerman zou wel kunnen, tegen spong echter denk ik dat hij het niet red al bleef hij tegen schilt wel staan. Diniz zou van de fightcard afgehaald moeten worden en bonjasky, saki of braddock silva zou toegevoegd moeten worden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •