MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 17 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 412
  1. #51
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    dat klopt wel wat je zegt, maar wat ga je in godsnaam promoten in the states met zo n card. zelfs Spong is niet zeker.
    Ik denk echt dat er meer mooiere partijen kenbaar gemaakt gaan worden, dit is om alvast te laten weten dat we komen naar New York.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als spong eerst mma gaat doen staat hij daar denk ik op 93 kilo. dan krijgt hij het pittig op HW

  3. #53
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als spong eerst mma gaat doen staat hij daar denk ik op 93 kilo. dan krijgt hij het pittig op HW
    Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.
    Ik denk dat zijn toekomst in MMA ligt. Dus ik denk dat dat voorrang krijgt. Maar we gaan het zien.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.
    Dat zijn bedragen zeg! Ik ben benieuwd wanneer Glory break even gaat draaien.

  6. #56
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Precies, aan beide events meedoen lijkt me onmogelijk. Overigens betaalt Glory wel "wat" beter dan WSOF. Voor Glory 5 London zou Spong iets van 150.000 dollar hebben gecasht. Voor z'n eerste deelname aan WSOF kreeg die ca. 25.000 dollar. Lijkt me een makkelijke keuze, MMA-carriere of niet.
    In het kickboksen is hij natuurlijk ook een van de topvechters op de wereld en in MMA komt ie nog maar net kijken.

  7. #57
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als spong eerst mma gaat doen staat hij daar denk ik op 93 kilo. dan krijgt hij het pittig op HW
    Dan zouden ze bouzidi tegen verhoeven of zimmerman kunnen matchen en spong in het toernooi kunnen zetten

  8. #58
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Superfights:
    Ghita vs Guidon
    Zimmerman vs Verhoeven

    Spong vecht denk ik niet in NYC.

  9. #59
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Superfights:
    Ghita vs Guidon
    Zimmerman vs Verhoeven

    Spong vecht denk ik niet in NYC.

    GLORY headed to New York in June; Daniel Ghita to headline


    Pro mixed martial arts may not be coming to New York City in 2013, but kickboxing is.


    GLORY, arguably the world's leading kickboxing organization, will hold an event at Hammerstein Ballroom in the Manhattan Center on June 22, the promotion confirmed with MMAFighting.com Tuesday.

    Heavyweight star Daniel Ghita (46-9) will headline the event against Brice Guidon (28-8). In addition to that fight, the card will also feature a one-night eight-man tournament. Participants, as well as the tournament bracket, are expected to be announced in the coming weeks.


    "We are thrilled to kick off the expansion of GLORY’s world championship kickboxing series to the U.S. with such a high-caliber event in the sports and entertainment epicenter that is New York City," GLORY Sports International CEO Andrew Whitaker stated in a press release. "We are looking forward to establishing the GLORY brand in the U.S. with this debut event that will showcase the product for what it is -- the most exciting and elite form of world-class kickboxing, or martial arts stand-up fighting."

    GLORY's next event will take place May 3 in Tokyo, Japan.
    Bron: http://www.mmafighting.com/2013/4/23...ta-to-headline

    Volgens bronnen binnen Glory zou Ghita trouwens niet de main event worden dus er komt nog een knaller van een hoofdpartij in New York.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Spong zou Visa-problemen hebben en niet op tijd in trainingskamp kunnen gaan in Amerika voor WSOF en Glory maar het sterke gerucht gaat dat die wel degelijk in New York gaat vechten en dus niet bij WSOF3 maar wel bij Glory. Spong vs Verhoeven ipv Ghita vs Guidon als Spong z'n Visa-problemen weet te fixen.

    Voorlopig dus:

    Fightcard

    SUPERFIGHTS
    - Ghita vs Guidon
    - Valtellini vs Ambang
    - Hlavacek vs Marfort

    - Walker
    - Blake
    - Greene
    - Jacoby

    LHW-tournament:
    - Ilunga
    - Verlinden
    - Bouzidi
    - Collette
    - Pettas
    - McKinnon
    - Duut
    - Pagonis
    Last edited by rollermanskunk; 23-04-2013 at 23:10.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Superfights:
    Ghita vs Guidon
    Zimmerman vs Verhoeven

    Spong vecht denk ik niet in NYC.
    Mooi dat ghita weer vecht. Hoop dat hij overtuigend wint, dat geeft zijn zelfvertrouwen weer een boost. Bruice guidon is geen makkelijke tegenstander maar dat moet ghita kunnen winnen. Verhoeven tegen zimmerman is ook tof, nu kunnen we zien hoe rico zich verbeterd heeft ten opzichte van vorig jaar.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Bron: http://www.mmafighting.com/2013/4/23...ta-to-headline

    Volgens bronnen binnen Glory zou Ghita trouwens niet de main event worden dus er komt nog een knaller van een hoofdpartij in New York.
    Het zou wel heel tof zijn als het Spong vs Saki is. Dan ga je gewoon twijfelen om een ticketje new york te boeken.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Het zou wel heel tof zijn als het Spong vs Saki is. Dan ga je gewoon twijfelen om een ticketje new york te boeken.
    Spong vs Saki wordt het (nog) niet. Het had Spong vs Ghita moeten zijn maar ja "Visa-problems"...
    Wordt Spong vs Verhoeven of Zimmerman. Ghita vs Guidon gaat dan van de card af denk ik.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Spong vs Saki wordt het (nog) niet. Het had Spong vs Ghita moeten zijn maar ja "Visa-problems"...
    Wordt Spong vs Verhoeven of Zimmerman. Ghita vs Guidon gaat dan van de card af denk ik.
    Denk niet dat ze Ghita vs Guidon van de kaart zullen halen. De partij is ook officieel door de organisatie nu naar buiten gebracht (zie www.gloryworldseries.com). Dan kan je het niet maken naar de fans toe om te zeggen: Sorry, maar we hebben nu Spong, dus Ghita halen we er af. Dan moet je als organisatie eerst wachten wat Spong doet, dan pas de partijen bekend maken.

    Rico Verhoeven zal zijn rematch krijgen tegen Zimmerman (zoals het er nu naar uit ziet). Tegen wie Spong vecht (als ie vecht) is nog afwachten. Maar das een partij die er dan bij komt. Dus het is niet of/of maar meer en/en.

  15. #65
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Denk niet dat ze Ghita vs Guidon van de kaart zullen halen. De partij is ook officieel door de organisatie nu naar buiten gebracht (zie www.gloryworldseries.com). Dan kan je het niet maken naar de fans toe om te zeggen: Sorry, maar we hebben nu Spong, dus Ghita halen we er af. Dan moet je als organisatie eerst wachten wat Spong doet, dan pas de partijen bekend maken.

    Rico Verhoeven zal zijn rematch krijgen tegen Zimmerman (zoals het er nu naar uit ziet). Tegen wie Spong vecht (als ie vecht) is nog afwachten. Maar das een partij die er dan bij komt. Dus het is niet of/of maar meer en/en.
    Wacht maar af. Er is sowieso een fout gemaakt door de posters met Spong erop te vroeg uit te geven. Als Ghita nu wel op de card staat waarom staat die dan niet op de poster?

    Ariel; heeft het ook door:

    After agreeing to fight for both WSOF and GLORY in June, Tyrone Spong may not fight at all





    Tyrone Spong is currently booked to fight at World Series of Fighting 3 on June 14 and GLORY 9 kickboxing on June 22. However, there's a chance he may not fight on either card.


    WSOF recently officially announced that Spong (1-0 MMA; 69-6-1, 1 NC kickboxing) would fight Angel DeAnda in the co-main event of their upcoming June 14 show in Las Vegas, as first reported onMMAFighting.com. According to his manager Glenn Robinson of Authentic Sports Management, he also verbally agreed to fight in a kickboxing match on the June 22 GLORY show in New York City. Spong is currently featured on both promotions' event posters (GLORY and WSOF).



    Spong's intentions, which were made clear to both promotions, was to fight eight days apart for both organizations, however, he is currently awaiting a new visa while in his adopted home country of Holland, which could rule him out of one, if not both fights.


    Robinson said if Spong doesn't receive his new visa in approximately four weeks, there's a strong chance he'll have to pull out of both events because he'll be unable to get enough training time with his Blackzilians team in South Florida.
    After agreeing to fight for both WSOF and GLORY in June, Tyrone Spong may not fight at all

    If, say, his new visa is issued in approximately three weeks, there's a chance he will pull out of the WSOF fight because, according to Robinson, he isn't as well-versed in MMA and feels he will not have enough time to prepare for his second pro fight. Robinson said Spong isn't privy to adequate MMA training in Holland.
    He would, however, be willing to remain on the GLORY card.



    So as of right now, the 27-year-old Spong has agreed to fight for two organizations, in two different promotions, eight days apart. Whether or not that happens, remains to be seen
    .

    Source: http://www.mmafighting.com/2013/4/23...e-tyrone-spong
    Last edited by rollermanskunk; 24-04-2013 at 00:17.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Wacht maar af. Er is sowieso een fout gemaakt door de posters met Spong erop te vroeg uit te geven. Als Ghita nu wel op de card staat waarom staat die dan niet op de poster?

    Ariel; heeft het ook door:

    .

    Source: http://www.mmafighting.com/2013/4/23...e-tyrone-spong
    Wat heeft Ariel ook door? Ik lees nergens dat ze Ghita vs Guidon van de matchmaking halen.
    De poster was al naar buiten gebracht omdat de voorverkoop al was gestart en men nu een idee heeft waarom ze een kaartje moeten kopen. Wellicht waren de posters al een tijdje klaar, voor de visumproblemen met Spong en dachten ze dat hij die wel zou krijgen gezien hij die altijd wel krijgt. Misschien waren de posters al klaar en zijn daarna de onderhandelingen begonnen met Daniel en Brice. Je kan mij niet wijs maken dat als Spong wel vecht, ze met groots gemak zomaar Guidon en Ghita van de fightcard halen. Dat kan je niet maken. Niet naar de fans maar ook niet naar de vechters toe.

    Grote vraag nu is of Spong op tijd zijn visum krijgt en of ie genoeg tijd heeft om zich voor één of twee wedstrijden in verschillende disciplines kan voorbereiden.

  17. #67
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Als spong wel vecht en ghita ook, hoop ik dat ze tegen elkaar vechten. Dan matchen ze guidon maar tegen verhoeven.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Als spong wel vecht en ghita ook, hoop ik dat ze tegen elkaar vechten. Dan matchen ze guidon maar tegen verhoeven.
    X2

  19. #69
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Als spong wel vecht en ghita ook, hoop ik dat ze tegen elkaar vechten. Dan matchen ze guidon maar tegen verhoeven.
    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    X2
    Alleen is het zo dat volgens mijn bron Errol Zimmerman tegenover Rico Verhoeven staat. Wat doe je dan daarmee?

    Enige die nog geen tegenstander heeft en wel op de poster staat is Jhonata Diniz. Die zou het op kunnen nemen tegen Spong (als die vecht). Maar ja, om hem tegenover Spong te zetten lijkt me niet zo'n goed idee...

  20. #70
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Ghita vs spong
    Zimmerman vs rico
    Guidon vs deniz

    Lijken me stuk voor stuk erg tof

  21. #71
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Doet Diniz dan niet mee in het toernooi?

  22. #72
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dat zijn bedragen zeg! Ik ben benieuwd wanneer Glory break even gaat draaien.
    Het break-even punt is helemaal niet belangrijk, wel de grootste organisatie worden want de financiële backing is er. En dat zijn ze nu aan het doen, elke 3-4 weken een dik gala en naamsbekendheid opbouwen over de hele wereld. En uiteindelijk weer een groot gala in Nederland

  23. #73
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Het break-even punt is helemaal niet belangrijk
    Uiteindelijk natuurlijk wel. Maar dat is nu even geen prioriteit. De rest van wat je zei is nu de prioriteit.

  24. #74
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    GLORY 9 NEW YORK promo:


  25. #75
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Visa problemen? Spong heeft toch gewoon een topsport visum voor een jaar en dat wordt zonder problemen verlengd als je aan kan tonen dat je wedstrijden hebt. Iemand heaft zitten slapen lijkt me. Voor de kaartverkoop wel goed als ie eerst WSOF kan doen en dan op Glory kan vechten. Beetje bekendere namen voor de VS is wel prettig.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •