MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 121 of 121
  1. #101
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Die laatste partij hadden ze net zo goed op een papiertje af kunnen doen. De uitslag en de zege van de onverslaanbare Petrosyan stond al van te voren vast. Voorspelbaar en saai. Robin van Roosmalen blijft een indrukwekkende vechter wat een power heeft die gast in z'n kladden!

    Volgens mij heb ik vanavond geen enkele ko gezien. Het was een degelijke event met een uitstekende card maar het had wel wat spectaculairder gemogen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    We zijn wel erg gevoelig. Er zijn vele vrienden, duitse, russische, nederlandse en ook marokaanse. Wist gewoon zo snel niet hoe je zijn naam schreef. ( zijn prestatie was ook niet zodanig dat ik mijn best ga doen dat te onthouden)
    Je weet ook niet hoe je Marokkaanse en interview schrijft maar dat weerhoudt jou ook niet om te reageren of te posten . En dan heb ik het niet eens over een hoofdletter bij Duitse, Russische, Nederlandse en Marokkaanse...

    Maar ontopic: jammer van Hafid, alleen denk ik dat de meesten wel wisten dat Petrosyan dit ging winnen. Alleen zonde dat Petrosyan wederom op punten wint en nooit dusdanig doordrukt dat hij een KO forceert.

  3. #103
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Petrosyan saai is natuurlijk bullshit, als je van domme vechters houd die geen hersenen hebben dan is hij misschien wel saai voor jou, ik zie alleen perfectie.

  4. #104
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Die laatste partij hadden ze net zo goed op een papiertje af kunnen doen. De uitslag en de zege van de onverslaanbare Petrosyan stond al van te voren vast. Voorspelbaar en saai. Robin van Roosmalen blijft een indrukwekkende vechter wat een power heeft die gast in z'n kladden!

    Volgens mij heb ik vanavond geen enkele ko gezien. Het was een degelijke event met een uitstekende card maar het had wel wat spectaculairder gemogen.
    Ze moeten buakaw gewoon naar glory halen, die twee moeten gewoon nog een keer tegen elkaar vechten. Dat verdient het publiek en dat verdienen ze zelf. Krauss vs petrosyan 2 is ook geen onaangename partij denk ik.

  5. #105
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Kraus kon hem de laatste keer amper raken waarom zou het nu opeens anders zijn.

  6. #106
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Kraus kon hem de laatste keer amper raken waarom zou het nu opeens anders zijn.
    dan moet ik de partij even terugkijken want mij staat juist bij dat hij het heel goed deed tegen petrosyan.

  7. #107
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    kraus heeft al 2 x tegen petrosyan gevochten... eerste x geen schijn van kans en tweede was een stuk beter.

    ik wil petrosyan tegen buakaw of sayok zien. alhoewel petrosyan ook wel van hun beide zou winnen..
    sayok vecht agressief, petrosyan zou hem gewoon counteren. Buakaw vind ik een de grootste dreiging voor petrosyan, beide zijn slimme vechters.. als iemand petrosyan verslaat, dan is het buakaw. Toch vind ik petrosyan net iets beter.

    Glory make it happen: petrosyan vs buakaw

  8. #108
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik zie alleen perfectie.
    dat dus..het maffe is dat je sommige shots pas tijdens de replay ziet...deze gast is toch wel speciaal hoor..geniaal

  9. #109
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dat dus..het maffe is dat je sommige shots pas tijdens de replay ziet...deze gast is toch wel speciaal hoor..geniaal
    ik zie het ook altijd pas in slow-motion, dit zag je ook deze keer hoevaak Hafid aan het missen was bedoel ik dan. Hij was zo gefrustreerd op het einde dat hij wild ging hoeken.

  10. #110
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Petrosyan saai is natuurlijk bullshit, als je van domme vechters houd die geen hersenen hebben dan is hij misschien wel saai voor jou, ik zie alleen perfectie.
    Ik zeg niet dat Petrosyan saai is ik heb het over de uitslag: saai en voorspelbaar. Petrosyan is gewoon onverslaanbaar.

  11. #111
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

  12. #112
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    my bad

  13. #113
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    btw geen Joop deze keer

  14. #114
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Petrosyan saai is natuurlijk bullshit, als je van domme vechters houd die geen hersenen hebben dan is hij misschien wel saai voor jou, ik zie alleen perfectie.
    Perfectie zou zijn als hij zijn superieure techniek en reflexen voor meer dan alleen een puntenoverwinning zou gebruiken.

  15. #115
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Yod the boss tegen Petro zou de partij van het jaar zijn.

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat op kickboksgebied er nog amper uitdagingen over zijn voor Petrosyan. De meeste partijen zullen als deze gaan worden. Petrosyan wop met totale dominatie maar met weinig spanning.

    Petrosyan zou zijn oude en grote liefde MuayThai er weer bij op moeten gaan pakken. Hier zijn nog een hoop mooie uitdagingen tegen Buakaw, Aikpracha, Yodsaenklai, Saiyok, Sudsakorn en zo lopen er nog wel een paar. En zelfs met Mootje Khamal als die zou willen om nog een keer de ring in te stappen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #117
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Perfectie zou zijn als hij zijn superieure techniek en reflexen voor meer dan alleen een puntenoverwinning zou gebruiken.
    een flitsende onthoofding met een axekick of zo?

  18. #118
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ze moeten buakaw gewoon naar glory halen, die twee moeten gewoon nog een keer tegen elkaar vechten. Dat verdient het publiek en dat verdienen ze zelf.
    Naar mijn mening is er maar 1 vechter die Petrosyan zou kunnen verslaan, en dat is Saiyok.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    In a post-fight interview with Stephen Quadros (right), Petrosyan (center) accepted the challenge of superstar rival and co-main event winner Robin van Roosmalen, who called for a rematch with Petrosyan during van Roosmalen's post-fight interview.
    Rematch Petrosyan vs van Roosmalen is dus definitief.

  20. #120
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  21. #121
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Naar mijn mening is er maar 1 vechter die Petrosyan zou kunnen verslaan, en dat is Saiyok.
    Saiyok,yod, buakaw maken alle 3 wel kans waarbij yod wel minder omdat hij geen punten scoort met zijn linker trap op glory regels. Maar buakaw maakt zeker wel kans tegen petrosyan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •