MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default "Hey Schatje" = afstraffing

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Te triest voor woorden hoe mensen tegenwoordig met elkaar omgaan...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Triest dan ben je echt niet goed bij je hoofd

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Dit gebeurt echt te vaak te laatste tijd. Nederland is zoals altijd weer veel te laks en zacht tegen dit soort idioten.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Sjonge jonge, wat een zielige mensen heb je toch zeg.. Wat bezielt je dan om zoeits te doen
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Gisteren sta ik een oefenwedstrijdje van mijn zoon (9) te coachen. Lekker weer dus staan met een paar man te ouwehoeren, staat er een vrouw aan de ander kant van het hek de hele tijd, hee homo's hee homo's te roepen. In het begin negeerden we haar maar op een gegeven moment lag zelfs het spel stil omdat die jochies allemaal stonden te kijken. Dus wij draaien om en staat daar een vrouw met een meisje aan de hand van een jaar of 6. Die wilde even weten wat ons eerste had gespeeld. WTF; wat bezielt die mensen toch. Ik geef toe, een jaartje of 30 is een beetje oud om alsnog te aborteren maar het zou voor de mensheid beter zijn.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Dit gebeurt al jaren in A'dam en eigenlijk elke grote stad in Nl. Ik vind het niet leuk om te zeggen maar bepaalde jongens met een bepaalde achtergrond kunnen niet omgaan met de vrijheden die Nl biedt. Binnenkort als het warmer wordt weet je welke groepen jongens vrouwen en andere onschuldige burgers in Zandvoort zullen lastigvallen. Dan wil je nog janken dat je overal geweigerd wordt...

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Klopt Lee. Maar er eerlijk over praten is kennelijk zieliger dan wat er met voornamelijk nederlandse meisjes gebeurt. Ik weet niet wie gekker zijn, de daders of de pc- mietjes die het allemaal wel best vinden
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    agressief word ik hier van

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Misschien kunnen ze de beelden van de verdachte beter weghalen. Anders wordt er zo meteen weer via social media een 'heksenjacht' ontketend en dat is toch zielig voor die jongens. Die zijn waarschijnlijk weer eens heel behulpzaam en halen goede cijfers op school.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Dit gebeurt al jaren in A'dam en eigenlijk elke grote stad in Nl. Ik vind het niet leuk om te zeggen maar bepaalde jongens met een bepaalde achtergrond kunnen niet omgaan met de vrijheden die Nl biedt. Binnenkort als het warmer wordt weet je welke groepen jongens vrouwen en andere onschuldige burgers in Zandvoort zullen lastigvallen. Dan wil je nog janken dat je overal geweigerd wordt...
    Ja, want de mensen die geweigerd worden zijn dezelfde personen als die mensen lastigvallen. Ze lijken allemaal op elkaar toch?
    Max. 400 x 125

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat de rassen kwestie weer naar boven blanken kunnen er ook wat van zie gister 2Vandaag.

    http://www.eenvandaag.nl/criminalite...gen?autoplay=1

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

  14. #14
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ja, want de mensen die geweigerd worden zijn dezelfde personen als die mensen lastigvallen. Ze lijken allemaal op elkaar toch?
    Ik weet niet waar je woont maar in de randstad is er vaak een bepaalde gemeenschappelijke deler als er vechtpartijen zijn omdat iemand op de schoen van een ander stond in een druk feest of als er keukenapparatuur er bij word gehaald. Dat weigeren word overigens zwaar opgeblazen, dat is politiek correct gezeik dat nogal populair is in de media. De juiste slachtoffertjes en de gewenste daders. Ik zie juist vaak mensen naar binnen gaan die ik zelf zou weigeren, bijvoorbeeld bij cafes waar marokannen waarvan ik weet dat ze in de vrouwenhandel zitten( omdat ik ze ken) na afloop van het feest meisjes van 17 staan op te wachten.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Jammer dat de rassen kwestie weer naar boven blanken kunnen er ook wat van zie gister 2Vandaag.

    http://www.eenvandaag.nl/criminalite...gen?autoplay=1
    Ja klopt 65% van jonge nederlanders heeft een strafblad
    heb je enig idee hoe nederland er uit zou zien als jonge nederlanders verhoudingsgewijs ook zo crimineel zouden zijn?
    Het zou gewoon een derde wereld land worden
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    ?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ja klopt 65% van jonge nederlanders heeft een strafblad
    heb je enig idee hoe nederland er uit zou zien als jonge nederlanders verhoudingsgewijs ook zo crimineel zouden zijn?
    Het zou gewoon een derde wereld land worden
    Je feiten kloppen niet.
    Max. 400 x 125

  18. #18
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ja klopt 65% van jonge nederlanders heeft een strafblad
    heb je enig idee hoe nederland er uit zou zien als jonge nederlanders verhoudingsgewijs ook zo crimineel zouden zijn?
    Het zou gewoon een derde wereld land worden
    die snap ik niet, kan aan mij liggen maar verklaar je nader

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik weet niet waar je woont maar in de randstad is er vaak een bepaalde gemeenschappelijke deler als er vechtpartijen zijn omdat iemand op de schoen van een ander stond in een druk feest of als er keukenapparatuur er bij word gehaald. Dat weigeren word overigens zwaar opgeblazen, dat is politiek correct gezeik dat nogal populair is in de media. De juiste slachtoffertjes en de gewenste daders. Ik zie juist vaak mensen naar binnen gaan die ik zelf zou weigeren, bijvoorbeeld bij cafes waar marokannen waarvan ik weet dat ze in de vrouwenhandel zitten( omdat ik ze ken) na afloop van het feest meisjes van 17 staan op te wachten.
    Dat weigeren wordt niet opgeblazen. Ik zie er normaal uit, draag geen sportschoenen, hoogopgeleid, maar toch word ik (soms) geweigerd omdat ik geen "ledenkaart" heb en/of geen bekende ben.
    Max. 400 x 125

  20. #20
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    yup

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Snap niet dat er nog van die armoedige camera's hangen waar je geen reet mee kan. Een beetje camera moet toch wel kunnen inzoomen en kenteken achterhalen....

  22. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    wildersssssssssssss

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Klopt Lee. Maar er eerlijk over praten is kennelijk zieliger dan wat er met voornamelijk nederlandse meisjes gebeurt. Ik weet niet wie gekker zijn, de daders of de pc- mietjes die het allemaal wel best vinden

  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Dan heb jij marokkaanse kop

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dat weigeren wordt niet opgeblazen. Ik zie er normaal uit, draag geen sportschoenen, hoogopgeleid, maar toch word ik (soms) geweigerd omdat ik geen "ledenkaart" heb en/of geen bekende ben.

  24. #24
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Nederland zou gewoon een stuk veiliger zijn zonder allochtonen. 98% van alle rotzooi wordt gepleegd door zwarten.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Intelligente opmerking en zeer goed onderbouwd.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •