MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default Saki bij FunX: 'Ik zou tegen Badr wel een goede langere partij willen vechten'

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Saki is een topper!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    leuke interview.
    Saki is een baas!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik wil hem tegen een Hari in topvorm zien

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Met alle respect die partij hebben we al twee keer gezien en twee keer trok Saki aan het kortste eind, ik zit niet op een derde te wachten het resultaat zal hetzelfde zijn.

    En dat is echt met alle respect naar Saki toe, want hij is een held en een topvechter.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik wil hem tegen een Hari in topvorm zien
    klein jaar geleden al gebeurt en we hebben toen allemaal kunnen zien dat saki dan geen schijn van kans maakt

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Blijft een van m'n favo vechters maar ik denk zoals de meesten ook dat ie weer aan het kortste eind zal trekken tegen een Badr. Ben ik de enige die graag een Saki vs. Spong pt. 2 ziet?

  8. #8
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Beide in vorm krijgen we saki kebab.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil Ghita-Badr zien, beide bijna even lang (Badr maar 2 cm langer). Denk wel een leuk gevecht.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Ja doe mij maar saki vs spong.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    klein jaar geleden al gebeurt en we hebben toen allemaal kunnen zien dat saki dan geen schijn van kans maakt
    Betekent niet dat dat nu nog steeds zo is. Saki heeft laten zien dat hij zich flink heeft ontwikkeld de afgelopen tijd, dat is echt niet meer dezelfde Saki die vorig jaar tegen Badr vocht. Ik zeg niet dat een Saki nu tegen een Badr in topvorm zal winnen, maar ik denk wel dat de partij er nu anders uit zou zien.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Sterker nog als de partij 3 ronde duurt zal Saki zeker winnen van Badr!!!

  13. #13
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Een normale losse partij Badr vs Saki zal er nooit komen nu ze beide bij Mike trainen,meschien een keer in een toernooi.
    Saki vs Spong dat lijkt me een Topper.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Waarom kan iemand niet gewoon toegeven dat iemand anders gewoon een klasse beter is?!

  15. #15
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Waarom kan iemand niet gewoon toegeven dat iemand anders gewoon een klasse beter is?!
    Ik geef het toe, Badr is gewoon een klasse beter dan ik! :P

  16. #16
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Waarom kan iemand niet gewoon toegeven dat iemand anders gewoon een klasse beter is?!
    Omdat het simpelweg niet waar is. Heb je weleens gezien hoe groot Badr toen was? Die opstoot zat er vol op, eerlijk is eerlijk.
    Maar Hari een klasse beter dan Saki...nou nee, dat is niet waar.

    Nu zou het echt een heel ander verhaal zijn. Als Samedov je aan slaat, heb je niks te zoeken tegen Saki, ook al heb je in het verleden al 2x van hem gewonnen.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik vraag me af bij wie Mike in de hoek zal staan als hij überhaupt zal coachen.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    saki vindt badr de absolute beste kickbokser op dit moment. dat gaf hij ook aan in de ringssport.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    saki vindt badr de absolute beste kickbokser op dit moment. dat gaf hij ook aan in de ringssport.
    bescheidenheid siert de mens

    Tyrone Spong en Gohkan Saki zijn momenteel de betere kickboksers, maar dat gezegdhebbende...als Badr weer vol in training gaat en 'groter' wordt is hij met die loeiharde (lelijke) zwaaihoeken moeilijk te stoppen

    Maar technisch en tactisch is het niet bepaald genieten als liefhebber van het spelletje. Ik was overigens als de dood dat Saki diezelfde stijl zou overnemen na zijn overstap naar Mike, maar niets is minder waar...hij is alleen nog maar beter geworden.

    Trouwens, dat hij nu bij Mike traint, is nog een reden waarom ik denk dat Badr niet voor de 3e keer zal winnen

  20. #20
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    En als die de 3e keer ook niet wint (98%). Dan doen we een jaar daarop nog een partij, omdat Saki dan nog een centimeter is gegroeid en meer kans maakt. Verliest die weer? Dan gaan we gewoon net zo lang door tot Saki 2 meter is!

    Met alle respect voor Saki, maar ik denk dat Schilt, Hari en Overeem gewoon een tikkeltje te groot zijn. En als iemand komt met met "ja en Ghita dan". Ghita is een hype van 1.95 die alleen maar van cans heeft gewonnen en het elke keer tegen de subtop moet afzien, laat staan de top.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    En als die de 3e keer ook niet wint (98%). Dan doen we een jaar daarop nog een partij, omdat Saki dan nog een centimeter is gegroeid en meer kans maakt. Verliest die weer? Dan gaan we gewoon net zo lang door tot Saki 2 meter is!

    Met alle respect voor Saki, maar ik denk dat Schilt, Hari en Overeem gewoon een tikkeltje te groot zijn. En als iemand komt met met "ja en Ghita dan". Ghita is een hype van 1.95 die alleen maar van cans heeft gewonnen en het elke keer tegen de subtop moet afzien, laat staan de top.
    inderdaad de laatste keer dat badr tegen saki moest, toen schreeuwde iedereen hier ook dat saki zou winnen van badr. maar bard straffe hem al in de eerste ronde. misschien dat saki ooit kan winnen van badr als ze een veteranen partij gaan draaien. als ze rond de 45 jaar zijn samen.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Met alle respect voor Saki, maar ik denk dat Schilt, Hari en Overeem gewoon een tikkeltje te groot zijn. .
    Ik ben het bijna overal met je eens, op 1 ding na: Saki zal Overeem zeker verslaan. Saki is veel te snel en technisch voor Overeem, en bovendien heeft Overeem niet de lengte die Schilt en Badr wel hebben.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Saki vs spong, die wil ik zien. En hoe raar het ook klinkt, ik wil saki vs bonjasky nog een keer zien. Neem aan dat saki ook wel graag een revanche wilt.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik ben het bijna overal met je eens, op 1 ding na: Saki zal Overeem zeker verslaan. Saki is veel te snel en technisch voor Overeem, en bovendien heeft Overeem niet de lengte die Schilt en Badr wel hebben.
    Volgens mij schelen Badr en Overeem nauwelijks wat lengte betreft: http://www.youtube.com/watch?feature...qOkpocc#t=210s

  25. #25
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    leuke interview.
    Saki is een baas!
    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Volgens mij schelen Badr en Overeem nauwelijks wat lengte betreft: http://www.youtube.com/watch?feature...qOkpocc#t=210s
    Dat klopt zeijen praktisch even lang, dievlieger gaat niet op. Saki is een topvechter. Hij zou in de 95 kilo klasse moete vechten net als spong. Saki is gewoon te klein tegen Overeem, schilt, Hari ondanks dat hij heel veel goed maakt met zijn snelheid en explosiviteit

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •