MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32
  1. #1
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    5
    vCash
    126079

    Default Vrijgeven Glory video's !!

    HOE KAN JE ???GLORY??? PROMOTEN ALS JE DE TOP FIGHTS NIET EENS TE ZIEN KRIJGT.

    LATEN WE HET NET ALS UFC DOEN VRIJGEVEN NA DE DAG VAN EVENEMENT !! WANT DIT IS 10 X NIX

    [edit Tony]
    Laat even kijken naar je toetsenbord. Je caps-lock is defect. Komt erg schreeuwerig over.
    [/edit]
    Last edited by Tony; 06-05-2013 at 10:04.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Ja ik vind dit ook echt waardeloos

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat gaat Bas Boontje niet doen

  4. #4
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Als Bas Boon net zoveel binnen harkt als UFC met ppv dan zou hij dat misschien ook doen.

    Ik wil het ook graag zien en download ook alles wat los en vast zit maar dit is gewoon onbeschoft. Eisen dat je het gratis mag zien. Omdat we nu gewend zijn om alles vrij te downloaden betekent niet dat de eigenaar van de beelden het aan ons moet geven. Om... welke reden eigenlijk.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    omdat we er recht op hebben dat is genoeg reden.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Lijkt me sterk dat je als merk echt gaat groeien op deze manier. Nieuwe kijkers zul je niet aantrekken vanwege het simpele feit dat ze er niet aan blootgesteld worden zoals dat wel gebeurd bij verschillende mma organisaties. Er is zelfs geen torrent te vinden van Glory 8 (van glory 7 kon ik deze wel uiteindelijk vinden), waarschijnlijk omdat de markt al niet al te groot is. Voor bv ufc, strikeforce en ook bellator zijn er altijd torrents te vinden van het hele event. Moet eerlijk zeggen dat als dit zo doorgaat ik Glory ook links laat liggen, genoeg mma aanbod wat ik meestal gratis kijk de dag na het event, maar soms als de card me aanspreekt ook wat geld voor neer leg omdat ik gewoon een goede stream wil hebben. Bovendien kun je niet elk event live kijken omdat je ook weleens wat anders te doen hebt, beetje belachelijk dat je dan niet de mogelijkheid hebt om de herhaling ergens te zien.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by JeMalleMoer View Post
    Als Bas Boon net zoveel binnen harkt als UFC met ppv dan zou hij dat misschien ook doen.

    Ik wil het ook graag zien en download ook alles wat los en vast zit maar dit is gewoon onbeschoft. Eisen dat je het gratis mag zien. Omdat we nu gewend zijn om alles vrij te downloaden betekent niet dat de eigenaar van de beelden het aan ons moet geven. Om... welke reden eigenlijk.
    Het is natuurlijk aan de eigenaar om te bepalen wat met de rechten te doen, de vraag is of dit wel handig is. Ik begin nu al minder belangstelling te hebben.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik ook met als voorbeeld Yokkao Boxing die hebben het op precies dezelfde manier ook al helemaal verpest.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Lijkt me sterk dat je als merk echt gaat groeien op deze manier. Nieuwe kijkers zul je niet aantrekken vanwege het simpele feit dat ze er niet aan blootgesteld worden zoals dat wel gebeurd bij verschillende mma organisaties. Er is zelfs geen torrent te vinden van Glory 8 (van glory 7 kon ik deze wel uiteindelijk vinden), waarschijnlijk omdat de markt al niet al te groot is. Voor bv ufc, strikeforce en ook bellator zijn er altijd torrents te vinden van het hele event. Moet eerlijk zeggen dat als dit zo doorgaat ik Glory ook links laat liggen, genoeg mma aanbod wat ik meestal gratis kijk de dag na het event, maar soms als de card me aanspreekt ook wat geld voor neer leg omdat ik gewoon een goede stream wil hebben. Bovendien kun je niet elk event live kijken omdat je ook weleens wat anders te doen hebt, beetje belachelijk dat je dan niet de mogelijkheid hebt om de herhaling ergens te zien.
    x2, Ik heb niet eens de moeite gedaan om de event van gister terug te zien. Het niveau is zowiezo drastisch omlaag gegaan, Kickboksen had ik eigenlijk al opgegeven maar dacht met Glory misschien alsnog het te kunnen volgen, maar promoting is slecht, vechters zijn veel minder dan ik had verwacht, rare reglementen af en toe neem bv. die grand slam gedoe. De meeste idiote systeem allertijden. zonde, want een paar jaar terug welliswaar nog bij de K1 dacht ik juist dat kickboksen het helemaal was na die event die uiteindelijk schilt won in de finale van Hari. Dat was echt een geweldige gala. Nee nee, gelukkig is UFC fucking groot geworden en kunnen we bijna elke week een UFC event kijken ofwel iets anders wat met UFC te maken heeft zoals bv. TUF.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Heb ik ook hoor. Keek vroeger echt graag K1, maar vind wat er op mma gebied gebeurt al tijden een stuk spannender dan wat zich bij het kickboksen voltrekt (of het gebrek daaraan). Glory pakt het wel een beetje vaag aan ja.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    omdat we er recht op hebben dat is genoeg reden.
    De grootste onzin van de dag.

    Glory en/of hun producten zijn geen publiek bezit.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Lijkt me sterk dat je als merk echt gaat groeien op deze manier. Nieuwe kijkers zul je niet aantrekken vanwege het simpele feit dat ze er niet aan blootgesteld worden zoals dat wel gebeurd bij verschillende mma organisaties. Er is zelfs geen torrent te vinden van Glory 8 (van glory 7 kon ik deze wel uiteindelijk vinden), waarschijnlijk omdat de markt al niet al te groot is. Voor bv ufc, strikeforce en ook bellator zijn er altijd torrents te vinden van het hele event. Moet eerlijk zeggen dat als dit zo doorgaat ik Glory ook links laat liggen, genoeg mma aanbod wat ik meestal gratis kijk de dag na het event, maar soms als de card me aanspreekt ook wat geld voor neer leg omdat ik gewoon een goede stream wil hebben. Bovendien kun je niet elk event live kijken omdat je ook weleens wat anders te doen hebt, beetje belachelijk dat je dan niet de mogelijkheid hebt om de herhaling ergens te zien.
    Mee eens...

  15. #15
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    x2, Ik heb niet eens de moeite gedaan om de event van gister terug te zien. Het niveau is zowiezo drastisch omlaag gegaan, Kickboksen had ik eigenlijk al opgegeven maar dacht met Glory misschien alsnog het te kunnen volgen, maar promoting is slecht, vechters zijn veel minder dan ik had verwacht, rare reglementen af en toe neem bv. die grand slam gedoe. De meeste idiote systeem allertijden. zonde, want een paar jaar terug welliswaar nog bij de K1 dacht ik juist dat kickboksen het helemaal was na die event die uiteindelijk schilt won in de finale van Hari. Dat was echt een geweldige gala. Nee nee, gelukkig is UFC fucking groot geworden en kunnen we bijna elke week een UFC event kijken ofwel iets anders wat met UFC te maken heeft zoals bv. TUF.
    Yep, ik ben ook blij dat UFC groter wordt. Die Bas Boon is gewoon gierig, de Glory gala wordt al in verschillende landen live uitgezonden en je hebt zoiezo kaartverkoop. Gierige man, sommige mensen zijn net een aasgier, nemen nooit genoeg.

    Ok, gewoon Glory boycotten, it's MMA time! ahahahah

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Zijn we zelf ook niet allemaal een beetje gierig door niet te willen betalen voor livestreams.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zijn we zelf ook niet allemaal een beetje gierig door niet te willen betalen voor livestreams.
    Twintig dollar betalen voor een livestream van een "middenmoot" gala uit Japan? Hahha!

  18. #18
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, een dikke UFC card heb je voor 5 euro of zoiets.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Twintig dollar betalen voor een livestream van een "middenmoot" gala uit Japan? Hahha!
    Ik betaal het er ook niet voor, maar om glory gierig te noemen terwijl je zelf niks betaald aan livestreams om vervolgens te zeuren dat je de partijen niet gelijk de volgende dag gratis kan bekijken,vind ik een beetje hypocriet.

  20. #20
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Het wordt vandaag uitgezonden op het Fight Network in HD kwaliteit, dus er zal een dezer dagen wel een torrent beschikbaar komen. Happy now ?

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Het wordt vandaag uitgezonden op het Fight Network in HD kwaliteit, dus er zal een dezer dagen wel een torrent beschikbaar komen. Happy now ?
    Is er al, ben hem nu aan het downloaden op de bekende trekker!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    En hij is binnen, duurt 4.06 uur, 2.84 Gyg. Engels commentaar
    heb Bas Boon genoeg geld gestort via de Nikko videobanden en dvd's, dus ga hier dus niet voor betalen.
    Eerst maar weer eens de normale muay thai/ kick boks regels opnieuw invoeren ipv K1 of erger.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    En hij is binnen, duurt 4.06 uur, 2.84 Gyg. Engels commentaar
    heb Bas Boon genoeg geld gestort via de Nikko videobanden en dvd's, dus ga hier dus niet voor betalen.
    Eerst maar weer eens de normale muay thai/ kick boks regels opnieuw invoeren ipv K1 of erger.
    torrent of nzb?

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    torrent of nzb?
    torrent, maar op een site met inlog.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    post dan de site.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •