MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 19 of 21 FirstFirst ... 915161718192021 LastLast
Results 451 to 475 of 505
  1. #451
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Alistair werd gepakt omdat er tijdens een press conference voor zijn gevecht tegen jds (maanden voor het gevecht) opeens een onaangekondigde random test werd afgenomen door de nasc. Volgens mij is alistair bij strikeforce nooit random getest maar gewoon op vaste tijden (net voor/na het gevecht). Ook zal dit voor zijn partij tegen brock het geval zijn geweest. Waarschijnlijk zorgde hij er altijd voor dat zijn t/e ratio net voor het gevecht weer op acceptabele niveau zat.

    volgens mij is t/m 4:1 toegestaan door de athletic commission. Het feit dat alistair toen op 14:1 zat laat zien dat hij niet net over de grens zat maar dat hij gewoon lekker de volle lading nam. En tja, als je een paar jaar lang op dat soort waardes zit en dan opeens afzakt naar een waarde dat als gevaarlijk wordt beschouwd voor topsporters... Tja dat zul je ook wel terugzien in je prestaties idd.
    Als het goed is de toegestane ratio 5:1
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #452
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Dan heeft hij tijdens zijn GG periode geluk gehad.. Of misschien bleef hij altijd wel binnen de acceptabele waardes, joost mag het weten. Het blijft een feit dat hij nooit gepakt is tijdens zijn GG periode, of dat geluk was of nauwkeuriger werken mag in het midden blijven..

    The average male produces a T/E ratio around 1:1. The World Anti-Doping Agency (WADA) uses a 4:1 standard for positive tests, and NSAC uses 6:1 as its cutoff
    Dus in dit specifieke geval had hij 6:1 mogen hebben. Dan had hij moeten mikken op 5:1.. dat is nog steeds 5x zoveel als een gemiddeld mens, dat lijkt me meer dan voldoende om heel goed te kunnen presteren. Of dat genoeg was om op het niveau te presteren van voor zijn schorsing zullen we nooit weten. Het blijft zo dat wie zijn billen brand op de blaren moet zitten, en hij heeft zijn billen gebrand en zal dus altijd extra in de gaten gehouden worden.. Dus moet hij of niets meer gebruiken of heel zorgvuldig niet boven de illegale waardes uit komen. Met 5:1 zal hij sowieso beter presteren dan hij nu doet met zijn gevaarlijk lage waardes (weet niet of het bij dit gevecht ook zo gevaarlijk laag was, maar tegen Bigfoot wel).

  3. #453
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik hoef jouw vieze veer niet
    1: Het is mijn veer niet, maar van de struisvogel.
    2: Op het moment dat ik hem aanlever is hij nog schoon.

  4. #454
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Dan heeft hij tijdens zijn GG periode geluk gehad.. Of misschien bleef hij altijd wel binnen de acceptabele waardes, joost mag het weten. Het blijft een feit dat hij nooit gepakt is tijdens zijn GG periode, of dat geluk was of nauwkeuriger werken mag in het midden blijven..



    Dus in dit specifieke geval had hij 6:1 mogen hebben. Dan had hij moeten mikken op 5:1.. dat is nog steeds 5x zoveel als een gemiddeld mens, dat lijkt me meer dan voldoende om heel goed te kunnen presteren. Of dat genoeg was om op het niveau te presteren van voor zijn schorsing zullen we nooit weten. Het blijft zo dat wie zijn billen brand op de blaren moet zitten, en hij heeft zijn billen gebrand en zal dus altijd extra in de gaten gehouden worden.. Dus moet hij of niets meer gebruiken of heel zorgvuldig niet boven de illegale waardes uit komen. Met 5:1 zal hij sowieso beter presteren dan hij nu doet met zijn gevaarlijk lage waardes (weet niet of het bij dit gevecht ook zo gevaarlijk laag was, maar tegen Bigfoot wel).
    Ik denk ook niet dat hij geen test meer pakt omdat hij bang is dat hij boven de toegestane ratio uitkomt, want met een goed team van artsen is dat goed in de hand te houden, ik denk dat hij het niet meer pakt vanwege zijn gezondheid. Het misbruik van zulke middelen kan op een gegeven moment grote gevolgen hebben voor je gezondheid.

    Laten we eerlijk zijn, hij heeft heel veel geld en roem te danken aan prestatie bevorderende middelen, zonder ubereem had hij niet zo een dik contract binnen kunnen slepen. Misschien moet hij hier genoegen mee nemen, aan zijn gezondheid denken en op een minder hoog niveau nog wat centen binnen harken.

    Ik zou hem graag nog met de top van UFC mee zien draaien, maar ik zie dat niet gebeuren zonder dat hij weer aan de rotzooi gaat. Misschien nog een optie om max aan zijn cardio te werken af te vallen en weer terug richting LHW, maar dat is heel ver gezocht denk ik.

  5. #455
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    als je na 3 min geen adem meer heb is dat toch niet goed nee mensen dit gaat het niet meer worden tis over en uit
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  6. #456
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik denk ook niet dat hij geen test meer pakt omdat hij bang is dat hij boven de toegestane ratio uitkomt, want met een goed team van artsen is dat goed in de hand te houden, ik denk dat hij het niet meer pakt vanwege zijn gezondheid. Het misbruik van zulke middelen kan op een gegeven moment grote gevolgen hebben voor je gezondheid.
    Hij heeft er nooit problemen mee gehad tot hij gepakt werd.. en 14:1 is belachelijk veel. 5:1 is misschien voor de rest van zijn carriere een druppel op een gloeiende plaat, en waarschijnlijk gezonder voor hem dan de extreem lage waardes. Als hij met 5:1 waardes er nog een paar leuke UFC wedstrijden uit trekt en een paar bonussen (ko of the night of gewoon win bonussen), hij is nu 33 en heeft dus misschien 3 a 4 goede jaren over om flink te kunnen cashen.

  7. #457
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb alle reactie hier even gelezen maar denk er heel anders over.

    AO trapt gewoon 3 minuten lang die browne door de ring. Takedowns maakt hij gemakkelijk bij een kerel van ruim over de 100kg. Die gozer had werkelijk geen schijn van kans. Browne staat net zo zwaar te hijgen als dat Alistair deed en had overduidelijk pijn en staat zonder inleiding frontkicks te geven om hem op afstand te houden en bij te tanken en met heel veel geluk land er eentje. En een trap voor je kop slikt niemand weg tenzij je roy nelson heet of zo.

    Dom van Alistair want als hij druk blijft geven dan walst hij hem plat.

    UFC heeft een groot probleem want die Browne kan er helemaal niks van. Was echt volledig kansloos. Kreeg er geen rake klap uit. En dat moet dan een van de beste strikers in de UFC zijn. Alistair is zwaar dominant maar verliest door lullige acties.

    Hij heeft gewoon teveel haast. Rustig Dirty boksen met goeie knieën en af en toe een take down en hij komt niet in de problemen.

    Tuurlijk roept die gozer dat dit zijn gameplan was. Kansloos in elkaar gerost worden en dan 1x trappen is een top game plan. Goed bedacht van zijn coach. Heeft hij van Bigfoot afgekeken. Die had ook zo'n gameplan. Ik laat hem me 2 ronden afrossen en dan kom ik terug. Die ging ook gewoon dom lopen swingen omdat hij niet nog zo'n ronde wilde.

    Maar jah, dat is dan door de nederlandse bril. De experts zullen er wel anders over denken.

  8. #458
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Hij heeft er nooit problemen mee gehad tot hij gepakt werd.. en 14:1 is belachelijk veel. 5:1 is misschien voor de rest van zijn carriere een druppel op een gloeiende plaat, en waarschijnlijk gezonder voor hem dan de extreem lage waardes. Als hij met 5:1 waardes er nog een paar leuke UFC wedstrijden uit trekt en een paar bonussen (ko of the night of gewoon win bonussen), hij is nu 33 en heeft dus misschien 3 a 4 goede jaren over om flink te kunnen cashen.
    Waarom wilt hij dan geen aanvraag indienen voor TRT?

    Er moet meer spelen lijkt me, want ook al is de kans klein dat zijn verzoek gehonoreerd wordt, niet geschoten is altijd mis.

  9. #459
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Waarom wilt hij dan geen aanvraag indienen voor TRT?

    Er moet meer spelen lijkt me, want ook al is de kans klein dat zijn verzoek gehonoreerd wordt, niet geschoten is altijd mis.
    Als je betrapt bent kom je niet meer in aanmerking voor TRT..

  10. #460
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij opviel, ook in eerdere partijen, is dat Alistair het met stoten naar het hoofd wil afmaken wanneer een tegenstander in de foetus houding op de grond ligt. De meeste van deze stoten komen op de dekking terecht. Zou het niet veel effectiever zijn om dezelfde destructieve knieen op de zijkant van het lichaam te plaatsen die de tegenstander in de eerste plaats naar de grond toe hebben gewerkt?

  11. #461
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Als je betrapt bent kom je niet meer in aanmerking voor TRT..
    In sommige staten wel toch?

  12. #462
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    In sommige staten wel toch?
    In Nevada niet volgens mij, dus dan heb je het probleem dat je 50% van de UFC evenementen al kunt vergeten..

  13. #463
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Mij lijkt als GG alistair wondermiddeltjes liet gebruiken zonder betrapt te worden dat Papa Mike dat vast ook wel kan.

  14. #464
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    In Nevada niet volgens mij, dus dan heb je het probleem dat je 50% van de UFC evenementen al kunt vergeten..
    Ja dat is wel. Maar dit werkt ook niet voor hem. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor hem, wel sip allemaal, nederlands hoop in de UFC. Misschien mousasi of struve ooit voor de titel.

  15. #465
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    Wat mij opviel, ook in eerdere partijen, is dat Alistair het met stoten naar het hoofd wil afmaken wanneer een tegenstander in de foetus houding op de grond ligt. De meeste van deze stoten komen op de dekking terecht. Zou het niet veel effectiever zijn om dezelfde destructieve knieen op de zijkant van het lichaam te plaatsen die de tegenstander in de eerste plaats naar de grond toe hebben gewerkt?
    X2
    Hij heeft zich helemaal leeg geslagen op de handen van Travis... hij had beter een kwart gericht kunnen stoten.

  16. #466
    Join Date
    May 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb alle reactie hier even gelezen maar denk er heel anders over.

    AO trapt gewoon 3 minuten lang die browne door de ring. Takedowns maakt hij gemakkelijk bij een kerel van ruim over de 100kg. Die gozer had werkelijk geen schijn van kans. Browne staat net zo zwaar te hijgen als dat Alistair deed en had overduidelijk pijn en staat zonder inleiding frontkicks te geven om hem op afstand te houden en bij te tanken en met heel veel geluk land er eentje. En een trap voor je kop slikt niemand weg tenzij je roy nelson heet of zo.

    Dom van Alistair want als hij druk blijft geven dan walst hij hem plat.

    UFC heeft een groot probleem want die Browne kan er helemaal niks van. Was echt volledig kansloos. Kreeg er geen rake klap uit. En dat moet dan een van de beste strikers in de UFC zijn. Alistair is zwaar dominant maar verliest door lullige acties.

    Hij heeft gewoon teveel haast. Rustig Dirty boksen met goeie knieën en af en toe een take down en hij komt niet in de problemen.

    Tuurlijk roept die gozer dat dit zijn gameplan was. Kansloos in elkaar gerost worden en dan 1x trappen is een top game plan. Goed bedacht van zijn coach. Heeft hij van Bigfoot afgekeken. Die had ook zo'n gameplan. Ik laat hem me 2 ronden afrossen en dan kom ik terug. Die ging ook gewoon dom lopen swingen omdat hij niet nog zo'n ronde wilde.

    Maar jah, dat is dan door de nederlandse bril. De experts zullen er wel anders over denken.
    Deels mee eens, misschien moet je eens luisteren in de corners in de rust tussen de rondes. Dan kunt je opmaken dat het zeker wel gameplan van Bigfoot was. Die rush van Bigfoot was ook echt zuiver, alles was raak..... Gewoon goed gedaan door Bigfoot. Die wedstrijd had Ali zijn handen gewoon hoog moeten houden. Wat betreft Browne kun je dat niet weten omdat er maar 1 ronde was. Browne was ook zeker wel moe maar kon nog wel harde trappen geven. Althans hij herstelde sneller dan Ali en dat is al een hele prestatie gezien die harde knieën op zijn lichaam. Ali had niet zo verrast mogen worden en zeker staand niet! Als hij wat meer geduld had, krachten had gedoseerd was er niets aan de hand. Echt jammer, Ali in de UFC maakt UFC nog velen malen leuker. Ik hoop dat hij terugkomt tussen de 110 en 115 kilo, droog, snel met een super cardio!
    Last edited by CMURDER; 19-08-2013 at 14:36.

  17. #467
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Het is sinds zijn laatste match tegen Werdum al duidelijk dat je met Overeem de eerste ronde moet overleven!!! Kan je dat niet? Zie Lesnar (die niet van klappen krijgen hield). Kan je dat wel? Zie Bigfoot & Browne.

    Dan heeft Browne ook nog Greg Jackson in zijn corner. Denk niet dat ze een eerste ronde KO hadden verwacht maar die aimde sowiezo op ronde 2 of 3. Weather the storm and then he's yours!! Zo versla je Overeem!

  18. #468
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    denk niet dat ali 115kilo droog meer haalt. Hij woog nu 115. Ik vind niet dat ie er slecht uit ziet btw. maar hij moet wel iets doen om betere cardio te krijgen...en geen dikke fasttwitch spieren ....Mss had ie Browne moeten blijven knieën op het lichaam toen ie turtle lag...

  19. #469
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Dat losgaan terwijl die in de turtle houding ligt, is natuurlijk ook een signaal naar de scheidsrechter en hopen dat die de partij stopzet. Alleen heeft die dit helaas niet gedaan, goed inzicht van de scheids daar niet van.

  20. #470
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als die scheids er tussen was gesprongen toen hij turtle lag (wat ze vaak genoeg doen) dan was hij een held geweest en nu een loser.
    Hij had er inderdaad bij de ground en pound een paar knieen in kunnen knallen dan was het klaar geweest.

  21. #471
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    "GG ligt sowieso al niet lekker bij Zuffa.."

    Volgens mij ligt heel Nederland niet lekker bij Zuffa, maar das een andere discussie. :-)

    Sucks nopg steeds dat ie verloren heeft en dan ook nog zo iets banaals als je leeg slaan op een dekking. Dit moet je toch weten. Is de de tweede les (na je handen hoog houden), niet je leeg slaan op een dekking, maar slaan waar de dekking niet is.

  22. #472
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    Wat mij opviel, ook in eerdere partijen, is dat Alistair het met stoten naar het hoofd wil afmaken wanneer een tegenstander in de foetus houding op de grond ligt. De meeste van deze stoten komen op de dekking terecht. Zou het niet veel effectiever zijn om dezelfde destructieve knieen op de zijkant van het lichaam te plaatsen die de tegenstander in de eerste plaats naar de grond toe hebben gewerkt?
    Volgens mij mag je niet knieen als je tegenstander op de grond ligt.

    Daarnaast gewoon dom gevochten. Hij weet dat hij een slechte cardio heeft. Hij moet ook weten dat hij steeds op Browne's dekking sloeg. Hij had beter rustiger en geplaatst kunnen stoten.

    Maar ja, als hij het zo snel afgemaakt had had iedereen gezegd dat AO weer helemaal terug is. Is een dunne scheidslijn tussen koning en slemiel in deze sport

  23. #473
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Bemoedigende invalshoek op Middle Easy: http://middleeasy.com/fighting/item/...x-sports-1-wow



    "Some people say that Yamasaki stopped the fight too soon. Judging from what we witnessed earlier in the round it's hard not to believe that. Although Travis Browne turtled up while Overeem was unleashing his arsenal on him, it appeared that being dropped by one punch was far too much for the ref to handle. If I possessed some technology to inhabit his Yamasaki's body tonight at UFC on FOX Sports 1, I would have let that fight last for three more seconds. That's it. Just three. In those three seconds if Overeem would have been able to defend himself or even managed to get a clinch, the round would have gone on. Sounds entirely too reasonable of a scenario to actually go down."


    (jammer jammer jammer )

  24. #474
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wel of niet te vroeg gestopt, Overeem heeft verloren, hij was gassed, hij heeft het niet weten af te maken toen hij de kans had.

  25. #475
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Volgens mij mag je niet knieen als je tegenstander op de grond ligt.
    Zolang die knieen niet tegen het hoofd zijn is het helemaal legaal...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •