MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 15 of 21 FirstFirst ... 5111213141516171819 ... LastLast
Results 351 to 375 of 505
  1. #351
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Ben het ook met BC1983 eens. Meteen afgeschreven....2 wedstrijden verloren. Kom op zeg, het was niet dat ie alle kanten op geslagen werd. Ik geloof er nog steeds in. Hup naar de volgende wedstrijd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #352
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Ben een grote fan van overeem en nog steeds. Maar je kunt niet 2 keer een partij op het hoogst nivo verliezen, door iets wat je in je eerste kickboksles leert Dekking. Hoe gaan we the reem terugkrijgen? Back to Breda?

  3. #353
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by estoban View Post
    Ben een grote fan van overeem en nog steeds. Maar je kunt niet 2 keer een partij op het hoogst nivo verliezen, door iets wat je in je eerste kickboksles leert Dekking. Hoe gaan we the reem terugkrijgen? Back to Breda?
    Back to testosteron, en dat is niet lullig of afzeikerig bedoelt maar hij komt power tekort om te finishen op dit moment. Hij had browne minimaal aan moeten kunnen slaan in de situatie waar ze zaten. Uiteindelijk heeft hij zich helemaal leeg geslagen op de dekking van Browne waardoor hij geen druk meer kon zetten en daardoor weer moest gaan incasseren. Overeem moet gewoon aan de TRT of zijn conditie moet vele malen beter.

  4. #354
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    OMG

    Ik baal niet eens want ik ben een stuk minder fan geworden sinds de afgelopen tijd. Maar hoe maak je als prof meteen weer de fout om je handen vanaf seconde 1 niet bij je kin te houden? Snapt hij dan niet dat hij dit MOET doen?

    Toen hij los ging op een dekking zag ik hem het al niet meer winnen. Ben benieuwd wat er nu gebeurt.

    Het is nu wel eerlijk om te zeggen dat hij veel minder gevaarlijk is zonder zijn TRT.

  5. #355
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Damn, wat baal ik hier van

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #356
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ik zei het eerder in deze topic al, brown had een geweldige game-plan staan. Afstand vechten, snelheid, cardio en wachten op een knal. Is hem nog gelukt ook. Terwijl Overreems gameplan opjagen, vast zetten en dan beuken was. Overreem had een domme game-plan.

    Overreem heeft duidelijk gezondheidsproblemen. Er gebeurt iets met die man waardoor hij midden in een partij behoorlijk afzwakt, heel raar, dat in een klap afzwakken. Maar goed, better luck next time!

  7. #357
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Damn, wat baal ik hier van
    Jep, dat was niet echt lekker wakker worden vanmorgen. Was blij dat de beelden al op fightnext stonden, maar toen het filmpje klaar was ik minder blij

  8. #358
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Godverdomme Overeem! Ik dacht echt dat je 'm zou hebben!

  9. #359
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    En mensen die zeggen dat ie geen vechtershart heeft die hebben zelf nooit in de ring gestaan. When he gets hit he's like a cat haha, dat heeft niks met zn hart te maken maar met een middelmatige kin. In pride heeft Alistair ook back to back losses gehad en hij kwam er altijd bovenop en dat mensen oordelen over Alistairs presteren zonder TRT ligt puur aan hoe hij er fysiek uitziet, over barnett bijvoorbeeld werd dit nooit gezegd ook niet nadat hij 2x tegen de lamp is gelopen.

  10. #360
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Een paar mensen hebben het hier al gezegd, Overreem had ook jaren middelen gebruikt, nu heeft die ze niet in zijn lichaam. Zal toch een behoorlijke obstakel voor hem zijn, de vraag is of zijn lichaam zelf nog testosteron produceert na jarenlang kunstmatig te hebben binnen gekregen. Vaak stopt de lichaam met het aanmaken ervan, pas na lange termijn van niet inname moet de natuurlijke aanmaak weer een beetje op gang komen(afkick-periode).

  11. #361
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Ik zei het eerder in deze topic al, brown had een geweldige game-plan staan. Afstand vechten, snelheid, cardio en wachten op een knal. Is hem nog gelukt ook. Terwijl Overreems gameplan opjagen, vast zetten en dan beuken was. Overreem had een domme game-plan.

    Overreem heeft duidelijk gezondheidsproblemen. Er gebeurt iets met die man waardoor hij midden in een partij behoorlijk afzwakt, heel raar, dat in een klap afzwakken. Maar goed, better luck next time!

    Brown een geweldig game plan? Je bedoelt helemaal naar de klote geslagen worden? Hij heeft gewoon geluk dat Allistair net als zijn broer wel kan uitdelen, maar niet kan incasseren.

  12. #362
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    En mensen die zeggen dat ie geen vechtershart heeft die hebben zelf nooit in de ring gestaan. When he gets hit he's like a cat haha, dat heeft niks met zn hart te maken maar met een middelmatige kin. In pride heeft Alistair ook back to back losses gehad en hij kwam er altijd bovenop en dat mensen oordelen over Alistairs presteren zonder TRT ligt puur aan hoe hij er fysiek uitziet, over barnett bijvoorbeeld werd dit nooit gezegd ook niet nadat hij 2x tegen de lamp is gelopen.
    Je kan wel die hard fan zijn maar je moet wel objectief blijven. Ik ben ook fan van overeem maar hij draaide matig totdat hij ubereem werd, vervolgens had hij een winstreak daar zeg je u tegen, vervolgens wordt hij gepakt met verhoogde testosteron levels waardoor hij niet meer kan kuren, zijn fysiek neemt af ( zowel kracht als spiermassa) waarna hij 2x verliest. Als je het objectief bekijkt valt het niet te ontkennen dat hij veel beter draaide met zijn brute fysiek, dan nu hij minder bruut is.

  13. #363
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    @reddawn

    Ik denk het wel, als je de laatste open-workout en trainingsessies ziet, dan zie je daar ook wat van terug. Het is trouwens ook een Amerikaan met boerenkracht he, dat zie je gewoon, van nature een sterke jongen. Dat soort types kunnen wel wat incasseren en nee, toen hij op de grond zat, was die er heel goed bij. Hij wachtte zijn moment af, dat zie je ook wanneer die direct opstaat en met volle kracht zelf uitdeelt.

    Men heeft Overreem door, Silva deed dit ook, moe maken en dan afmaken.

  14. #364
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Brown een geweldig game plan? Je bedoelt helemaal naar de klote geslagen worden? Hij heeft gewoon geluk dat Allistair net als zijn broer wel kan uitdelen, maar niet kan incasseren.
    precies! Browne een geweldig game-plan? wat een lachertje. Wil niemand beledigen maar weet aub waar je over praat.

  15. #365
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    @reddawn

    Ik denk het wel, als je de laatste open-workout en trainingsessies ziet, dan zie je daar ook wat van terug. Het is trouwens ook een Amerikaan met boerenkracht he, dat zie je gewoon, van nature een sterke jongen. Dat soort types kunnen wel wat incasseren en nee, toen hij op de grond zat, was die er heel goed bij. Hij wachtte zijn moment af, dat zie je ook wanneer die direct opstaat en met volle kracht zelf uitdeelt.

    Men heeft Overreem door, Silva deed dit ook, moe maken en dan afmaken.
    wachte zijn moment af? het wordt steeds grappiger! Volgens mij was ie zwaar aan het hertellen van een flinke knie of ben ik gek.

  16. #366
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    @bc

    Ik heb de beelden een keer gezien, check even voor de zekerheid straks nog een keer. Op de beelden zie je dat die niet weg is, hij wacht zijn moment af. De eerste knie zat er goed op, daarna doet Overreem veel met weinig impact, waarna Brown weer zelf opstaat en zelf uitdeelt. Vervolgens vecht die weer op afstand en zijn snelheid+cardio leveren hem de overwinning op.

  17. #367
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Hij is zeker niet weg maar heb je weleens een knie op je lever of je midderif gehad? Je maakt alles gewoon mee hoor alleen bewegen zit er niet meer in.

  18. #368
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    @BC1983

    Ik heb geen zin in een lange discussie met jou, begint een beetje kinderachtig niveau te krijgen.

  19. #369
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...10#post1226410
    ...voor de gasten die dit nu weer een dubbel-incident noemen.

    Met Alistair's naam en faam laten ze hem natuurlijk niks opbouwen hij moet meteen tegen het hogere echalon tonen wat hij kan, en als je dan dit presteert dan ben je iig geen kampioens-materiaal.
    Er is ook geen enkel excuses, zijn verhaal was back to basics, keihard trainen om dus in de ring klaar te zijn voor een oorlog. Achteraf heeft hij tegen Bigfoot een veel betere partij geleverd, dus waar slaat dat op? Ook begon Browne met die trappen volgens mij al vanuit wanhoop tegen het clinchwerk, maar toen bleek dat Alistair er al doorheen zat, was het al snel BINGO.

  20. #370
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    @BC1983

    Ik heb geen zin in een lange discussie met jou, begint een beetje kinderachtig niveau te krijgen.
    sorry maar ik zeg gewoon wat er gebeurde nu gooi je er een dood doener in die nergens op slaat.

  21. #371
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Op sherdoh zegt browne zelf dat hij helemaal naar de Gedver was van die knie, maar wel bij bewustzijn. Dat gaan liggen was dus niet echt een gameplan. Het gameplan was om een voet te rammen tussen de dubbele dekking waar Overeem vanwege zijn K1 tijd altijd in gaat staan. Dat lukte. Je ziet in de beelden dat hij zijn handen wel hoog heeft, maar een voet past er wel tussen. Lastig om te verdedigen, ik zie niet veel vechters die trap uit de kast trekken ook. Balen man

  22. #372
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Jammer van de partij, maar het scheelde niet veel. Volgensmij zit Alistair wel goed met Mike Passenier. Aan zijn techniek en conditie werken en hij sloopt iedereen. Ik zie het eigenlijk wel goedkomen,
    Alistair Overeem is de goat.

  23. #373
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Jammer van de partij, maar het scheelde niet veel. Volgensmij zit Alistair wel goed met Mike Passenier. Aan zijn techniek en conditie werken en hij sloopt iedereen. Ik zie het eigenlijk wel goedkomen,
    Als het maar goed komt voordat hij gecut wordt.

  24. #374
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    @BC1983

    Ik heb geen zin in een lange discussie met jou, begint een beetje kinderachtig niveau te krijgen.
    Zou je me ook kunnen vertellen waar ik in deze kinderachtig ben geweest dan? En is een forum tegenwoordig niet meer om te discussiëren? Als je de discussie niet kunt winnen door onwetendheid kun je beter niks posten ipv mij kinderachtig te noemen.

  25. #375
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Ben het ook met BC1983 eens. Meteen afgeschreven....2 wedstrijden verloren. Kom op zeg, het was niet dat ie alle kanten op geslagen werd. Ik geloof er nog steeds in. Hup naar de volgende wedstrijd.
    Ik schrijf hem zelf niet af, ben absoluut een fan. Maar ik schrijf hem wel af voor de titel. Dat gaat niet meer gebeuren. En aangezien hij daarvoor wel naar de UFC is gekomen, wordt het nu erg dubbel allemaal voor mij.

    En tsja, mensen hebben het hier over training... als je de documentaire volgt dan zie je Alistair kei- en keihard trainen. Harde sessies, HIIT training, veel strength&conditioning.. en in de octagon is hij leeg na een halve ronde.

    Om hem steeds zo op zn bek getimmerd zien worden is zo'n enorme deceptie steeds voor iedereen. Had gehoopt die Pride-days achter ons te hebben gelaten. De volgende partij is natuurlijk tegen een Struve, Duffee of Nelson en dadelijk krijgt hij zelfs daarvan nog een pak slaag. Ik hou m'n hart vast.

    Ik vraag me af watvoor rol jij (en anderen) nu nog zien weggelegd voor Alistair in de UFC HW division.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •