MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 21 FirstFirst ... 7131415161718192021 LastLast
Results 401 to 425 of 505
  1. #401
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik denk dat TRT de oplossing is, volgens mij heeft hij nog steeds een te laag testosterongehalte. Check de symptomen maar van een te laag test gehalte:

    Symptomen van een te laag testosteron gehalte:


    • minder energie en kracht
    • verminderd libido en sexuele activiteit
    • verminderde potentie en verlies van nachtelijke erecties
    • verminderde intensiteit van klaarkomen en hoeveelheid sperma
    • snel geďrriteerd en vlak
    • niet lekker in je vel zitten
    • verminderd enthousiasme en psychische energie
    • depressie
    • laag zelfbeeld
    • slaapproblemen
    • nervositeit en opvliegers
    • zweten




    Veel van deze symptomen kan je niet gebruiken als je in de octagon staat. En ze zijn op te lossen met TRT.
    Hahaha dat lage zelfbeeld heeft hij in ieder geval niet als symptoom :P
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #402
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik roep van het begin af aan al " allemaal leuk dat hij met mike traint en dat is leuk als je kickboks partijen draait, maar MMA is heel wat anders" mike heeft geen kaas gegeten van MMA en toch krijgt hij de leiding over overeem zijn voorbereiding naar deze partij. Ik wil zeker niet suggereren dat deze verliespartij mike zijn schuld is, ik denk alleen dat overeem zich wat meer bij team blackzillians moet betrekken ipv team overeem.

    Op zich was trainen met Mike voor dit gevecht geen verkeerde keuze, Browne staat niet echt bekend om z'n take-downs, dus Alistair kon zich puur focussen op de slagenwisselingen. Maar dat ie toch weer zo snel KO gaat, daar is niet op te trainen...misschien de schuld van z'n cardio, hij had immers al een aardig gevulde eerste ronde laten zien, maar dan nog zo laat reageren op zo'n debiele front kick.

  3. #403
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Net de partij nog eens gezien. Met zo'n slechte conditie aan een partij beginnen... hoe kun je dan nog zelfvertrouwen hebben? Er gaat echt iets goed mis. Ik ben benieuwd of hij echt weet wat dat is, en wat hij er dan aan gaat doen.

    Het is wel duidelijk dat sinds hij van de shizzle af is het op eens niet meer lukt. Je zag duidelijk in de partij dat hij qua kracht niet domineerde over Browne zoals hij vroeger wel over zijn tegenstanders domineerde. Conditioneel is het gewoon belachelijk.

    Rogan zat te schreeuwen dat hij Browne niet respecteerde, maar ik denk niet dat dat zo was. Hij kon gewoon niet meer, hij zat er compleet doorheen. De knop ging om.

    Ik verwacht er niet teveel meer van, tenzij hij wellicht aan de TRT gaat, aan zijn dekking gaat werken en wat meer met z'n verstand gaat vechten, oh ja, en zijn conditie op peil krijgt. Nou, beetje teveel misschien om nog voor elkaar te krijgen.

    vond ik ook al zo raar van Rogan...

  4. #404
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Dit zeker! Alistair kreeg tijdens de weigh in als enige vechter geen hand van Dana.
    Dat was mij ook al opgevallen.

  5. #405
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Op zich was trainen met Mike voor dit gevecht geen verkeerde keuze, Browne staat niet echt bekend om z'n take-downs, dus Alistair kon zich puur focussen op de slagenwisselingen. Maar dat ie toch weer zo snel KO gaat, daar is niet op te trainen...misschien de schuld van z'n cardio, hij had immers al een aardig gevulde eerste ronde laten zien, maar dan nog zo laat reageren op zo'n debiele front kick.
    Trainen met mike is niet slecht, maar ik kan er met mn pet niet bij dat hij de leiding kreeg over de trainingen van overeem naar dit gevecht toe. Ik denk ook niet dat hij mike echt nodig had voor dit gevecht. Overeem moet aan zijn cardio gaan werken, met zijn stand up is niet veel mis ( op zijn dekking na).

  6. #406
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Maar zou het echt uitmaken met wie hij traint of waar hij traint?

    Hij heeft gewoon een aantal jaren geweldig kunnen presteren door wat "juice". Nu heeft ie die juice niet meer en heeft ie een extreem laag testosteron niveau. Waardoor die minder power heeft en minder energie. Ik denk dat het geen moer uitmaakt waar en met wie die gaat trainen. Of bepaalde gameplans.. Ik denk dat het enige wat hem zou kunnen helpen is TRT.. Maar omdat hij al eens gepakt is gaat dat heel moeilijk worden. En anders denk ik dat zijn carričre gewoon voorbij is.

  7. #407
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ja, in ieder geval geen backzilians meer.

    Ik denk niet dat ze nu Alistair gaan ontslaan, die knock outs waren kut maar los daarnaast heeft hij toch wel wat laten zien. Misschien nog een beslissende partij met iemand die ook bij de afgrond zit Roy Nelson of Struve.
    Ehm.. Struve aan de afgrond? Die is 9-4 in de UFC en heeft van zn laatste 5 partijen er 4 gewonnen.. Maargoed, andere discussie..

  8. #408
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Overeem told ESPN.com, “I’m not planning to apply for TRT and I’m not planning on applying for TRT in the future.”

    http://espn.go.com/blog/mma/tag/_/name/alistair-overeem

    Zie ik dus ook niet gebeuren

  9. #409
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Godver,
    .
    Is er een post figh scrum met dana white?Daar lult hij meestal wat minder politiek over hoe en wat?


  10. #410
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Overeem told ESPN.com, “I’m not planning to apply for TRT and I’m not planning on applying for TRT in the future.”

    http://espn.go.com/blog/mma/tag/_/name/alistair-overeem

    Zie ik dus ook niet gebeuren
    Altijd slim om de woorden "not planning" te gebruiken, hij sluit het dus niet uit. Ik denk dat het wel verstandig is voor hem om TRT aan te vragen.

  11. #411
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als Overeem zijn volgende partij (als die er komt in de UFC) geen Ubereem is dan denk ik dat het afgelopen is met hem.
    Ben groot fan van hem, maar je moet helaas realistisch zijn, zonder TRT komen er waarschijnlijk nog een aantal partijen tegen een Kongo, Nelson of Miocic. Wie weet als hij die wint kunnen we nog wat moois gaan zien.
    Erg jammer allemaal, Ubereem had met alles en iedereen afgerekend. Overeem heeft hier blijkbaar meer moeite mee.
    Ik schrijf hem niet af, maar dat er wat aan zijn cardio gedaan moet worden is duidelijk.

    Mocht er een volgende partij komen in de UFC, wie zou een logische tegenstander zijn?
    Ik hoop niet Nelson, want daar zie ik hem ook niet van winnen.

  12. #412
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Als Overeem zijn volgende partij (als die er komt in de UFC) geen Ubereem is dan denk ik dat het afgelopen is met hem.
    Ben groot fan van hem, maar je moet helaas realistisch zijn, zonder TRT komen er waarschijnlijk nog een aantal partijen tegen een Kongo, Nelson of Miocic. Wie weet als hij die wint kunnen we nog wat moois gaan zien.
    Erg jammer allemaal, Ubereem had met alles en iedereen afgerekend. Overeem heeft hier blijkbaar meer moeite mee.
    Ik schrijf hem niet af, maar dat er wat aan zijn cardio gedaan moet worden is duidelijk.

    Mocht er een volgende partij komen in de UFC, wie zou een logische tegenstander zijn?
    Ik hoop niet Nelson, want daar zie ik hem ook niet van winnen.
    Ik heb zo'n gevoel dat het Nelson wordt

  13. #413
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Niek-S View Post
    Ik heb zo'n gevoel dat het Nelson wordt
    Ik denk het ook, maar Overeem krijgt hem niet KO denk ik, en die bierbuik submitten zie ik ook niet zitten.
    Eeen overhand right en het is night night.

  14. #414
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik heb de video net gezien en toen Brown begon te trappen begin je toch automatisch: "handen hoog", mee te roepen. Jammer dat het zo gelopen is, maar voor hetzelfde geld was AO er een paar keer beter doorgekomen en had de ref het stil gelegd.
    Ik geloof nog steeds niet helemaal dat de tank leeg was. Dat TRT gelul word ik ook helemaal ziek van, sommige mensen kunnen er met hun houten hoofd niet bij dat vechters ook eens op hun retour raken. Ik weet niet of dat bij AO zo is, maar iemand kan ook eens een mindere streak hebben.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  15. #415
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Kongo zit niet eens meer in de UFC hč.

  16. #416
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik geloof nog steeds niet helemaal dat de tank leeg was. Dat TRT gelul word ik ook helemaal ziek van, sommige mensen kunnen er met hun houten hoofd niet bij dat vechters ook eens op hun retour raken. Ik weet niet of dat bij AO zo is, maar iemand kan ook eens een mindere streak hebben.
    Sorry, maar hoe obvious wil je het hebben. Die tank was echt heel duidelijk leeg, alle energie was op eens weg nadat hij de wildebras uitgehangen had. En zie je dan geen verband tussen Overeem's prestatie pre en post failed drug test?

  17. #417
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Sorry, maar hoe obvious wil je het hebben. Die tank was echt heel duidelijk leeg, alle energie was op eens weg nadat hij de wildebras uitgehangen had. En zie je dan geen verband tussen Overeem's prestatie pre en post failed drug test?
    +1, dat probeer ik hier dus ook al de hele tijd duidelijk te maken.

  18. #418
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Sorry, maar hoe obvious wil je het hebben. Die tank was echt heel duidelijk leeg, alle energie was op eens weg nadat hij de wildebras uitgehangen had. En zie je dan geen verband tussen Overeem's prestatie pre en post failed drug test?
    Lesnar was een veredeld paradepaard, en tegen Werdum werd ook niet hard geknalt, tenminste dat vond ik. Dus echt goed vergelijkingsmateriaal is er naar mijn mening niet.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  19. #419
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Lesnar was een veredeld paradepaard, en tegen Werdum werd ook niet hard geknalt, tenminste dat vond ik. Dus echt goed vergelijkingsmateriaal is er naar mijn mening niet.
    Vind gevecht met Rogers vrij goed vergelijkingsmateriaal, daar ging hij net zo hard los naar mijn mening..

  20. #420
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik heb de video net gezien en toen Brown begon te trappen begin je toch automatisch: "handen hoog", mee te roepen. Jammer dat het zo gelopen is, maar voor hetzelfde geld was AO er een paar keer beter doorgekomen en had de ref het stil gelegd.
    Ik geloof nog steeds niet helemaal dat de tank leeg was. Dat TRT gelul word ik ook helemaal ziek van, sommige mensen kunnen er met hun houten hoofd niet bij dat vechters ook eens op hun retour raken. Ik weet niet of dat bij AO zo is, maar iemand kan ook eens een mindere streak hebben.
    Blijf vooral maar je hoofd in het zand steken. Ff een paar feiten voor je op een rijtje.

    - voordat alistair 'opeens' flink ging groeien was hij een zeer matige lhw die het tegen bijna alle toppers moest afleggen.
    - alistair verandert uit het niets in een gigantische spierbunder waar menig bodybuilders van dromen en begint te domineren (met name in japan waar men niet wordt getest).
    - hij komt naar de ufc en een paar maanden voordat hij tegen jds moet vechten vindt er random testing plaats (keith keizer van nsac gaf zelf aan dat het leek alsof alistair uit het gebouw probeerde te vluchten) en er blijkt dat alisair's t/e ratio 14:1 was.
    - hij wordt geschorst en onder strengere toezicht geplaatst (dus vaker getest worden etc.)
    - hij komt terug tegen bigfoot en ziet er opeens een stuk minder 'droog' gespierd uit dan de afgelopen jaren. Bovendien blijkt na zijn partij dat zijn t/e ratio opeen gevaarlijk laag niveau zit voor een athleet. Hhmm van 14:1 ratio naar gevaarlijk laag.. Raar vind je niet?! Maarja misschien was zijn partij tegen bigfoot gewoon ff pech na een lange lay off.
    - hij vecht tegen browne en ziet er wederom zowel fysiek als qua prestaties niet op die 'ubereem' die de afgelopen jaren links en rechts mensen door de ring slingert en ko slaat (zonder binnen 2 minuten moe te zijn).

    maar blijf vooral geloven dat het niks met ped's te maken heeft

  21. #421
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Blijf vooral maar je hoofd in het zand steken. Ff een paar feiten voor je op een rijtje.

    - voordat alistair 'opeens' flink ging groeien was hij een zeer matige lhw die het tegen bijna alle toppers moest afleggen.
    - alistair verandert uit het niets in een gigantische spierbunder waar menig bodybuilders van dromen en begint te domineren (met name in japan waar men niet wordt getest).
    - hij komt naar de ufc en een paar maanden voordat hij tegen jds moet vechten vindt er random testing plaats (keith keizer van nsac gaf zelf aan dat het leek alsof alistair uit het gebouw probeerde te vluchten) en er blijkt dat alisair's t/e ratio 14:1 was.
    - hij wordt geschorst en onder strengere toezicht geplaatst (dus vaker getest worden etc.)
    - hij komt terug tegen bigfoot en ziet er opeens een stuk minder 'droog' gespierd uit dan de afgelopen jaren. Bovendien blijkt na zijn partij dat zijn t/e ratio opeen gevaarlijk laag niveau zit voor een athleet. Hhmm van 14:1 ratio naar gevaarlijk laag.. Raar vind je niet?! Maarja misschien was zijn partij tegen bigfoot gewoon ff pech na een lange lay off.
    - hij vecht tegen browne en ziet er wederom zowel fysiek als qua prestaties niet op die 'ubereem' die de afgelopen jaren links en rechts mensen door de ring slingert en ko slaat (zonder binnen 2 minuten moe te zijn).

    maar blijf vooral geloven dat het niks met ped's te maken heeft
    helemaal mee eens, zonder die spullen wordt het niveau ook hoger omdat je lichaam enkele niveaus lager staat. Zelfde als die wielrenners die fietsten nooit voorop, en jaar later waren deze renners ineens top atleten uitzonderlijke talenten altijd top 5 enz enz... Maar daarom blijf ik wel altijd respect houden voor een sporter die de ring in gaat, het zou oneerlijk om negatieve oordelen te geven over deze mensen. Top sport is doping .... diegene met het meeste talent en beste kamp wint altijd.

  22. #422
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    hebben Ped's ook invloed op uithoudingsvermogen?

  23. #423
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    ja bepaalde middelen verhogen je zuurstof opname zoals epo, maar dat wordt in de vechtsport niet gebruikt, in de vechtsport gebruiken ze eerder boldenone, testosteron kortwerkend en insuline en winstrol. proviron en anavar. de laatste 4 zijn snel uit het lichaam zodat je op de afgesproken test clean bent... steek proeven sucks dat kan je niet gokken daarom kon allistair niet veel. Te veel spiermassa op een naturel geworden lichaam, kan je trainen wat je wilt je raakt gewoon uitgeput.. bij de ufc moet je een lichaam hebben zoals cain en jds , redelijk normaal ogend met een goede conditie je ziet nergens over gespierde atleten aan de top in de ufc.

  24. #424
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    hebben Ped's ook invloed op uithoudingsvermogen?
    Jep, ligt er uiteraard wel aan wat je gebruikt.

  25. #425
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Het probleem is ook dat Overeem gewoon niet succesvol kan zijn met zijn (aparte) stijl van vechten zonder een geweldige conditie. In zijn K-1 dagen was er gewoon geen ruimte voor zo'n trap omdat hij altijd aan het pressen was. Dan is die dubbele dekking wel handig. Niet als je je tegenstander de ruimte gaat geven omdat je niet meer vooruit kunt.

    Dus nogmaals, als de donder weg bij Mike en naar een Amerikaans top MMA team. Die zullen hem toch wel graag willen hebben.

    En even offtopic. Wat vinden jullie van die enorme baarden in de UFC (ala Browne/Nelson)? Zou dat nog schelen bij het opvangen van een goede klap? Ik denk dat dat opzich nog wel meevalt, maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat over gehoord of gelezen.

    Ik denk wel dat het een beetje een vertekend beeld geeft voor de tegenstander. Je probeert de kin te raken natuurlijk. Scheelt misschien wel als je niet precies kan zien waar die zit?
    Last edited by Tentakel; 18-08-2013 at 19:31.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •