MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 21 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 505
  1. #51
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    De card tot dusver:





    Valt een beetje tegen, Overeem is natuurlijk alle reden om uit te kijken naar deze card. Maar de manier waarop Dana met veel bombarie dit event had aangekondigd als grootste tv card ever.... nou dat valt wel mee, Er zijn namelijk wel betere FOX events geweest

  3. #53
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Mee eens.

  4. #54
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    het is misschien niet een card met allemaal sterren waar dana naar had gehint (dana kan goed overdrijven, niks nieuws) maar ik vind het toch wel een hele vette card hoor! staan een hoop leuke match ups tussen.

  5. #55
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens, Het is op zich een hele leuke interessante card met een flink aantal van mijn favoriete vechters tussen, helemaal niks mis mee maar ik had toch stiekem op iets wat meer gehoopt. Als Jones vs Gustafsson bijvoorbeeld nu de Main Event was geweest dan had Dana wat mij betreft zeker gelijk gehad. Ik vind deze card echt een main event missen, veel interessante gevechten

  6. #56
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Vette card, zeker met jones vs gustaffson erbij.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    deze card mist een title fight
    jones vs gustaffson zou zeker een goeie zijn!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #58
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC on FOX Sports 1 1 to feature five-hour TV run on same channel

    The upcoming UFC on FOX Sports 1 1 event will feature five hours of live fights as both a six-bout main card and a four-bout prelimary card air on the new cable channel.

    MMAjunkie today confirmed the plans with a FOX Sports 1 representative. However, the official said it hasn't been decided if the same format will be used for future UFC on FOX Sports 1 cards.

    As previously announced, UFC on FOX Sports 1 1 features a light-heavyweight headliner between former champion Mauricio Rua (21-7 MMA, 5-5 UFC) and recent middleweight title challenger Chael Sonnen (27-13-1 MMA, 6-6 UFC). The card takes place at Boston's TD Arena on Aug. 17, which is FOX Sports 1's launch date. FOX Sports 1 and FOX Sports 2 will replace FUEL TV and SPEED.

    The night's main card airs at 8 p.m. ET (5 p.m. PT) following a prelims broadcast that starts at 6 p.m. ET on FOX Sports 1. Three fights are also expected to stream on Facebook and YouTube beginning at 4:30 p.m. ET.

    Filling out the three-hour main-card broadcast are heavyweights Travis Browne (14-1-1 MMA, 5-1-1 UFC) vs. Alistair Overeem(36-12 MMA, 1-1 UFC), bantamweights Yuri Alcantara (28-4 MMA, 3-1 UFC) vs. Urijah Faber (28-6 MMA, 4-2 UFC), welterweights Thiago Alves (19-9 MMA, 11-6 UFC) vs. Matt Brown (17-11 MMA, 10-5 UFC), middleweights Uriah Hall (7-3 MMA, 0-1 UFC) vs. Nick Ring (13-2 MMA, 3-2 UFC), and lightweights Michael Johnson (12-8 MMA, 4-4 UFC) vs. Joe Lauzon (22-8 MMA, 9-5 UFC).

    The night's four-fight prelims broadcast includes a featured bantamweight bout between Michael McDonald (15-2 MMA, 4-1 UFC) and Brad Pickett (23-7 MMA, 3-2 UFC).

    With the channel's new launch, all future UFC on FX and UFC on FUEL TV cards will shift to FOX Sports 1. Additionally, pay-per-view prelims specials also will move from FX to the new channel.

    The latest UFC on FOX Sports 1 1 card now includes:

    MAIN CARD (FOX Sports 1, 8 p.m. ET)
    • Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
    • Travis Browne vs. Alistair Overeem
    • Yuri Alcantara vs. Urijah Faber
    • Thiago Alves vs. Matt Brown
    • Uriah Hall vs. Nick Ring
    • Michael Johnson vs. Joe Lauzon

    PRELIMINARY CARD (FOX Sports 1, 6 p.m. ET)
    • Michael McDonald vs. Brad Pickett
    • Mike Brown vs. Akira Corassani
    • Conor McGregor vs. Andy Ogle
    • TBA vs. TBA

    PRELIMINARY CARD (Facebook, 4:30 p.m. ET)
    • Cody Donovan vs. Ovince St. Preux
    • Ramsey Nijem vs. James Vick
    • TBA vs. TBA
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Diego Brandao vs. Daniel Pineda added to UFC on FOX Sports 1 1 in Boston

    Additions to the UFC's debut on FOX Sports 1 continue to come at a fast and furious pace.

    A featherweight bout between Diego Brandao (17-8 MMA, 3-1 UFC) and Daniel Pineda (18-9 MMA, 3-2 UFC) is the latest fight to be added to UFC on FOX Sports 1 1 in Boston. UFC officials announced the fight on Wednesday night.

    UFC on FOX Sports 1 1 takes place Aug. 17 at TD Garden in Boston and will be the promotion's debut on the new cable network, which launches the same day. The main card, which will be five hours in length, airs on FOX Sports 1.

    Brandao, the Season 14 featherweight winner of "The Ultimate Fighter," has rebounded from the lone loss of his UFC career, a unanimous decision setback to Darren Elkins a little more than a year ago, with back-to-back wins over Joey Gambino and Pablo Garza. In April, he submitted Garza in the first round in Sweden. The Jackson's MMA product won "TUF 14" when he rallied to submit Dennis Bermudez in the first round, winning both "Submission of the Night" and "Fight of the Night" in the process in December 2011.

    The Texas-based Pineda in April rebounded from back-to-back losses when he submitted Justin Lawrence just 95 seconds into their fight at the TUF 17 Finale in Las Vegas. He took home a "Submission of the Night" bonus for the kimura and snapped a two-fight skid that came at the hands of Mike Brown and Antonio Carvalho. Pineda has all three of his UFC wins by submission, including a 2-0 start in the promotion with stoppages of Pat Schilling and Mackens Semerzier.

    The latest UFC on FOX Sports 1 1 card includes:
    • Mauricio Rua vs. Chael Sonnen
    • Travis Browne vs. Alistair Overeem
    • Yuri Alcantara vs. Urijah Faber
    • Thiago Alves vs. Matt Brown
    • Uriah Hall vs. Nick Ring
    • Michael Johnson vs. Joe Lauzon
    • Michael McDonald vs. Brad Pickett
    • Mike Brown vs. Akira Corassani
    • Conor McGregor vs. Andy Ogle
    • Diego Brandao vs. Daniel Pineda
    • Cody Donovan vs. Ovince St. Preux
    • Ramsey Nijem vs. James Vick
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #60
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp sommige reacties over overeem echt niet. Hij was ongeslagen in mma vanaf 2007, hij is tegen niemand ook maar een moment in de problemen gekomen, en nu verliest hij tegen Silva wat puur kwam door onderschatting en nu schrijft iedereen hem al af. Ik ben van mening dat als overeem 100% gemotiveerd en geconcentreerd de kooi in stapt hij van iedereen kan winnen.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat is denk ik ook zo, maar Overeem zat lange tijd ongestoord aan het magische bessensap. Toen hij tegen Bigfoot stond had hij daar duidelijk niet van gedronken én was hij laks. Hij miste toen ook echt de agressiviteit en focus. We zagen een hele andere Overeem. Ik denk dat mensen daar een beetje huiverig van geworden zijn. Komt de oude Overeem terug, dan pakt hij Browne zeker weten. Het is dus maar de vraag hoe hij ten tonele verschijnt en wat zijn mentaliteit is. Wil hij dit echt nog, of geniet hij teveel van het leventje buiten de octagon?

  12. #62
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    De oude Overeem is de Overeem voor dat hij K1 deed en MMA middelmatig presteerde. Overeems had toen bijna 1/3de van zijn partijen verloren. Toen het bergopwaarts ging zag je dat het bessensap de doorslag gaf. Zeg maar weer dat ik Overeem 'bash', maar het is gewoon zo. Je ziet die stijgende lijn ook op zijn record. Hoop op een mooi gevecht en hoop dat Overeem hetzelfde neer kan zetten zonder steroids.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hee, we zijn overgestapt op bessensap.

  14. #64
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Paardenvlees zit alleen nog maar in lasagne

  15. #65
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    De oude Overeem is de Overeem voor dat hij K1 deed en MMA middelmatig presteerde. Overeems had toen bijna 1/3de van zijn partijen verloren. Toen het bergopwaarts ging zag je dat het bessensap de doorslag gaf. Zeg maar weer dat ik Overeem 'bash', maar het is gewoon zo. Je ziet die stijgende lijn ook op zijn record. Hoop op een mooi gevecht en hoop dat Overeem hetzelfde neer kan zetten zonder steroids.
    2X

    en als je kijkt tegen wie heeft hij gestaan die in de top 5 wereldranglijst staan van af 2007.
    Los van dat hoop ik dat hij hard terug komt en NL toch op de kaart kan zetten.

  16. #66
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    2X

    en als je kijkt tegen wie heeft hij gestaan die in de top 5 wereldranglijst staan van af 2007.
    Los van dat hoop ik dat hij hard terug komt en NL toch op de kaart kan zetten.
    Dat hoop ik ook! Maar wel op een eerlijke en minder arrogante manier.

  17. #67
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    2X

    en als je kijkt tegen wie heeft hij gestaan die in de top 5 wereldranglijst staan van af 2007.
    Los van dat hoop ik dat hij hard terug komt en NL toch op de kaart kan zetten.
    Ik hoop echt dat Overeem het gaat doen. Ik gun het hem ook en heb absoluut niets tegen hem. Daarnaast vind ik hem het goed doen op tv en (los van de hele testosteron affaire uiteraard) is het een goed uithangbord voor de vechters van ons land.

    Maar (there's always a but) ik zie hem niet zomaar van Browne winnen. Maar echt niet. Dat is echt een gevaarlijke tegenstander en als hij Overeem pakt is het klaar met hem in de UFC. Of in elk geval een nieuw contract wat een stuk minder sexy is dan z'n huidige en zeg maar dag tegen een title shot in de nabije toekomst.

    En ik denk dat hij een nog veel slechtere tijd tegen bijvoorbeeld Cormier zou hebben behalve als hij hem binnen de minuut KO slaat. Velasquez kan hem zomaar eens overklassen.

    Nou ben ik zeker niet enige vorm van autoriteit op MMA gebied dus het mooiste zou zijn als ik het helemaal verkeerd zie en ik zal ook staan te juichen als blijkt dat ik poep praat maar ik heb echt het gevoel dat Dana hem tegenover Browne zet met het idee dat hij het best wel eens zou kunnen afleggen en hij hem met een goede reden kan cutten.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Overeem is vanaf het moment dat hij werd betrapt onder verscherpte (doping)toezicht geplaatst door Kizer en co. Overeem is denk ik ongeveer de meest geteste MMA-vechter van de afgelopen 2 jaar. Blijkbaar is er in het laatste jaar niets gevonden (dit verklaart ook zijn lage testosteron-level en zijn brakke prestatie tegen Bigfoot). Overeem zou misschien op medische gronden in aanmerking kunnen komen voor TRT ( wordt nog lastig aangezien de regelgeving niet echt duidelijk is wat betreft betrapte vechters en TRT, Belfort kreeg het wel en was in het verleden ook een keer betrapt maar dit was al verjaard) Overeem zal vanaf deze maand ook minder getest gaan worden heb ik begrepen. Mocht die geen TRT krijgen zal die denk ik fysiek net zo eruit zien als in zijn laatste partij.

    Met TRT of andere toverdrankjes verwacht ik gewoon weer een gebulkte Overeem zonder hangtieten.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Was het niet zo dat het in de staat Nevada zo was dat wanneer je betrapt was je geen TRT exemption kon krijgen, maar dat dat dus voor andere staten anders geldt? Ik weet niet meer precies sinds wanneer Belfort TRT gebruikt, maar sinds 2011 heeft hij in ieder geval al niet meer in Nevada gevochten.

    UFC on Fox Sports 1 wordt in ieder geval in Massachusetts gehouden, dus wie weet mag Overeem daar wel met TRT gebruik vechten.

  20. #70
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Was het niet zo dat het in de staat Nevada zo was dat wanneer je betrapt was je geen TRT exemption kon krijgen, maar dat dat dus voor andere staten anders geldt? Ik weet niet meer precies sinds wanneer Belfort TRT gebruikt, maar sinds 2011 heeft hij in ieder geval al niet meer in Nevada gevochten.

    UFC on Fox Sports 1 wordt in ieder geval in Massachusetts gehouden, dus wie weet mag Overeem daar wel met TRT gebruik vechten.
    Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik neem aan dat zo'n exemption verzoek niet in de openbaarheid wordt gebracht. Bij Belfort en andere fighters deed de UFC nogal schimmig erover. Geen idee of Massachusetts afwijkt van Nevada qua regelgeving. Ik zal eens ff zoeken hoe dit precies zit.

  21. #71
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Overeem moet doen waar die goed in is en die browne in de 1ste ronde finishe, die lowkicks van de Nederlanders doen de amerikanen nog altijd Auw Auw.
    Als Ali zo vecht als tegen Lesnar dan is die echt wel een maatje te groot voor Browne.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Het zou mooi zijn als Overeem Browne gewoon volledig overklast. Browne staat niet hoog in de rankings maar is zeker geen joke. Best way to go is hem in de eerste ronde finaal de octagon uitslaan. Iets minder volstaat in dit geval niet voor Overeem niet ben ik bang. Do or die moment heb ik het gevoel (als we het hebben over zijn status in de UFC dan).
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  23. #73
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik zie zelf eerlijk gezegd niet zo waarom Browne zo goed zou zijn. Heb een paar partijen van hem gezien, maar was niet echt onder de indruk. Echt stevige tegenstand heeft hij ook niet gehad. Struve was de beste, maar die moet het nou niet echt van z'n verdedigende kwaliteiten of het op afstand houden van een tegenstander hebben. Cees moet hem gewoon kunnen hebben als hij fysiek een beetje in orde is en z'n hoofd erbij houdt.

  24. #74
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Was het niet zo dat het in de staat Nevada zo was dat wanneer je betrapt was je geen TRT exemption kon krijgen, maar dat dat dus voor andere staten anders geldt? Ik weet niet meer precies sinds wanneer Belfort TRT gebruikt, maar sinds 2011 heeft hij in ieder geval al niet meer in Nevada gevochten.

    UFC on Fox Sports 1 wordt in ieder geval in Massachusetts gehouden, dus wie weet mag Overeem daar wel met TRT gebruik vechten.
    ff nagevraagd: Massachusetts heeft dezelfde regelgeving als Nevada wat betreft TRT. Het is dus uitgesloten dat Overeem in aanmerking komt voor TRT.

  25. #75
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Alistair moet Junior dos Santos nog onder ogen komen in een gevecht, die hebben we nog te goed...
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •