MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    weet niet of jason jones het gewicht nog vecht of dat hij -91kg is geworden anders hoort hij imo in de top 10
    Nee, hem laatste 3 partijen zijn allemaal -93kg geweest.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Kuiper in de top 3? Dat geeft al aan hoe "hoog" het MMA niveau in Nederland is.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  3. #28
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    hans stringer? of zit die op 93kg

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Jermain Voetman van Hans Vos hoort ook thuis in een Nederlandse top tien.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bosco Baracus View Post
    Precies!!

    En ik wil graag meer namen horen dan Melvin Manhoef, Michael Kuiper en Hracho Darpinyan...

    Kom op mensen! Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?

    Melvin Manhoef
    Michael Kuiper
    Hracho Darpinyan
    Jermain Voetman
    Jeffrey Waltmans

  6. #31
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Melvin Manhoef
    Michael Kuiper
    Hracho Darpinyan
    Jermain Voetman
    Jeffrey Waltmans
    Jeffrey Waltmans vind ik er niet bij horen...

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Jeffrey Waltmans vind ik er niet bij horen...
    http://www.fightstartv.com/videos/je...-waltmans-mma/

    Jermain wel dan? Want elke mma kenner ziet dat Jeffrey hier de duidelijke winnaar over de eerste 3 ronden was...

  8. #33
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The boy View Post
    http://www.fightstartv.com/videos/je...-waltmans-mma/

    Jermain wel dan? Want elke mma kenner ziet dat Jeffrey hier de duidelijke winnaar over de eerste 3 ronden was...
    Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    nou ik weet niet welke partij jij bekeken hebt, maar ik zie toch echt 4 rondes.

    Eerste ronde jermain
    Tweede jeffrey, scheids laat zefs jermain opstaan uit een armklem. Hoe absurd is dat dan????
    Derde ronde domineert jeffrey hem helemaal
    Helemaal geen vierde ronde nodig.

    Dus waar praat je over?

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Berry vd Wiel natuurlijk! sowieso top 10

  11. #36
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    wijlre
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Cool eerst filmpje helemaal kijken voordat je antwoord geeft

    eerste ronde nipte overwinning voetman tweede en derde ronde helemaal voor waltmans scheids was onkundig en de jury al helemaal een totale aanfluiting voor onze sport

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.

  12. #37
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    wijlre
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    en daarbij hans vos heeft toegegeven dat waltmans eigenlijk de winnaar was (staat op FB) dit zegt al genoeg

  13. #38
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.
    de partij ging in eerste instantie over 3 ronden , en ja het klopt dat ik dacht dat we hem verloren na 3 ronden . de jury besliste anders en gaf een extra ronde waarin jermain jeffrey liet tikken . ik heb later de briefjes gezien en de jury gaf de eerste 2 ronden aan jermain en de derde aan jeffrey die jermain in de derde ronde overklaste dus gaven ze onbeslist en een extra ronde . jefrey dus op gegeven en jermain winnaar . hadden we dus ook een keer mazzel maar inderdaad wat was de scheids slecht . zowel jeffrey als jermain hadden 2 keer recht op een hold posision en liet de scheids staand opnieuw beginnen en gaf op die manier aan dat hij er weinig kaas van had gegeten wat de partij niet echt ten goede is gekomen . jeffrey overklaste jermain in de derde en jermain was dik baas in de 4 de ronde en liet jeffrey tikken . ik ben in het verleden wel eens zo dom geweest om de jury beslissing aan te vechten via het internet en toen kreeg ik iedereen over me heen . nu is het balletje een keer onze kant opgevallen en zoals ik al eerder zei hadden we ook een keer mazzel . heb de tegenpartij een rematch aan geboden wat als die partij door gaat in elk geval garant staat voor een echte beukpartij . want dat was het in elk geval wel .... een echte rocky partij .gr hans

  14. #39
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The boy View Post
    nou ik weet niet welke partij jij bekeken hebt, maar ik zie toch echt 4 rondes.

    Eerste ronde jermain
    Tweede jeffrey, scheids laat zefs jermain opstaan uit een armklem. Hoe absurd is dat dan????
    Derde ronde domineert jeffrey hem helemaal
    Helemaal geen vierde ronde nodig.

    Dus waar praat je over?
    Ik vergat een deel te typen, ook ik was een dagje vrij

    Puur kijkend naar de beelden is ronde 1 voor Voetman, ronde 2 en 3 zijn idd voor Waltmans. Ronde 4 is overduidelijk voor Voetman. Jammer dat het zo uitpakt voor Waltmans en dat hij dus benadeeld werd.
    Maar dat betekend niet dat ik Waltmans de betere vechter vind. Kan ook een moment van de dag zijn. Ik schat Voetman gewoon wat hoger in, heb ze beide vaker zien knokken. Daarvan uitgaande denk ik dat Voetman de betere vechter is en dat het bij Waltmans een moment van de dag is hoe die knokt.

  15. #40
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Wij hebben nu maar 5 namen...

    Melvin Manhoef
    Michael Kuiper
    Hracho Darpinyan
    Jermain Voetman
    Jeffrey Waltmans

    Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?


  16. #41
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    jordan radev

  17. #42
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bosco Baracus View Post
    Wij hebben nu maar 5 namen...

    Melvin Manhoef
    Michael Kuiper
    Hracho Darpinyan
    Jermain Voetman
    Jeffrey Waltmans

    Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?
    Ik moet ook eerlijk bekennen, dat ik verdomt veel moeite heb om 10 -84ers te noemen..
    En sowieso zijn de stappen in de top 5 tot nu toe nogal groot..
    Ik ken Waltmans bijvoorbeeld niet eens..(zal wel aan mij liggen daar niet van) En ik heb dan wel alleen het genoegen met Hracho en Michael gerold te hebben, maar bijvoorbeeld niemand in Nederland maakt gehakt van mij zoals Hracho dat doet tijdens competities. (Ja Willem Peters, maar die vouwt niet eerst een Pretzel van me) Dus ik denk dat er toch nog wel een paar stappen tussen Voetman en Darpinyan zou moeten zitten.. Maar zijn die er?
    Sir Chokealot

    The snake

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Manhoef heeft internationaal gewoon meer gepresteerd, ik heb Kuiper weinig gezien.
    Dat zegt niks over wie van wie gaat winnen.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Bosco Baracus View Post
    Wij hebben nu maar 5 namen...

    Melvin Manhoef
    Michael Kuiper
    Hracho Darpinyan
    Jermain Voetman
    Jeffrey Waltmans

    Wie hoort er nog bij de besten 10 Middleweight -84kg vechters van Nederland?!?
    Uitgangspunt van een pro mma vechter is dat hij dit doet om van rond te komen. Vraag me af of we wel aan 10 gaan komen dan.
    wil je nu de beste 10 hebben of weten of we aan 10 komen?

  20. #45
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Net de hele partij bekeken. Ronde 1 voor Voetman, ronde 2 voor Waltmans, dus een extra ronde. Ronde 3 overklast Voetman hem compleet en is die terecht de winnaar. Voetman heeft veelal de meest dominante posities, Waltmans probeert vooral te controleren dmv een choke die geen 1x goed zit. Zonder twijfel is Voetman de winnaar van deze partij.
    Haha goed gekeken de partij

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •