MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 181
  1. #1
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default UFC 164: Benson Henderson vs Anthony pettis

    Top-tier heavyweight Alistair Overeem's return to the octagon is targeted for late summer, multiple sources close to the fighter toldMMAjunkie.com(www.mmajunkie.com).

    The former Strikeforce champion has been earmarked to compete at UFC 164, a pay-per-view event that takes place Aug. 31 at Milwaukee's Bradley Center. His opponent has yet to materialize.

    Overeem (36-12 MMA, 1-1 UFC), a 32-year-old Dutch striker, recently has encountered setbacks during his push for the UFC heavyweight title. He was scheduled to fight Junior dos Santosat UFC 160 before an injury forced him to withdraw.

    At UFC 156 in February, he suffered a knockout loss to Antonio Silva, who is now set to rematch champCain Velasquez at UFC 160 on May 25 in Las Vegas. Prior to that, Overeem hadn't lost a fight in six years and 12 bouts.

    The defeat followed another hiccup in 2012. Prior to a scheduled title shot at UFC 146 against then-champ dos Santos, he tested positive for elevated testosterone levels and was denied a license to fight, which effectively barred him from competition for nine months.

    Overeem signed a lucrative contract with the UFC in September 2011 after he was cut from the now-defunct Strikeforce, where he held the heavyweight title for four years.

    For more on UFC 164, stay tuned to the UFC Rumors section of the site.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    vraag is nu tegen wie...het zal zowiezo een top10 vechter worden lijkt me. Cain velasquez en Junior Dos Santos worden het iniedergeval niet(vanuitgaande dat beide hun partijen winnen en dan tegen mekaar gaan vechten), Cormier zie ik UFC niet doen, gezien Cormier met z'n cut bezig is naar 205 en hij misschien nog wel een partij op HW zal draaien maar om nou Overeem daar neer te zetten lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Werdum en Big nog vechten zelf tegen mekaar in de zomer en die vallen automatisch weg waardoor nog een rematch met bigfoot of een match met Mir,Nelson en browne overblijven. Dan hoop ik op bigfoot 2, kan die mooi een appeltje met hem schillen want ik vond hem wel heel geschrokken doen na zijn overwinning, ik begreep z'n frustratie maar bigfoot moet z'n plaats in de divisie wel kunnen, laatste match was stupid van alistair en lucky voor bigfoot, laat ze maar het nog eens uitvechten.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Rechtse swiepert van Roy Nelson op ze kin. Burger King over steroids all day
    Train hard, fight easy.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Testostereem.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Overeem vs
    - Roy Nelson
    - Matt Mitrione
    - Frank Mir
    - Josh Barnett ?
    - Daniel Cornier
    - Brendan Schaub
    Tegen Cain en Junior moet die nog maar ff mee wachten denk ik....

  6. #6
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Travis Browne waarschijnlijk.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik wil Alistair gewoon weer in de cage zien. Ik hoop op een mooie pot en een leuke tegenstander!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pride_187 View Post
    Rechtse swiepert van Roy Nelson op ze kin. Burger King over steroids all day
    idd doe maar tegen Nelson

  9. #9
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Hoeveel fights heeft hij nog op zijn contract staan?

  10. #10
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Een rematch met Bigfoot zou hij weer verliezen

  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Erg cool dat hij weer aan de bak mag
    Ben benieuwd tegen wie het wordt.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Een rematch met Bigfoot zou hij weer verliezen
    x2

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    vraag is nu tegen wie...het zal zowiezo een top10 vechter worden lijkt me. Cain velasquez en Junior Dos Santos worden het iniedergeval niet(vanuitgaande dat beide hun partijen winnen en dan tegen mekaar gaan vechten), Cormier zie ik UFC niet doen, gezien Cormier met z'n cut bezig is naar 205 en hij misschien nog wel een partij op HW zal draaien maar om nou Overeem daar neer te zetten lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Werdum en Big nog vechten zelf tegen mekaar in de zomer en die vallen automatisch weg waardoor nog een rematch met bigfoot of een match met Mir,Nelson en browne overblijven. Dan hoop ik op bigfoot 2, kan die mooi een appeltje met hem schillen want ik vond hem wel heel geschrokken doen na zijn overwinning, ik begreep z'n frustratie maar bigfoot moet z'n plaats in de divisie wel kunnen, laatste match was stupid van alistair en lucky voor bigfoot, laat ze maar het nog eens uitvechten.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik ben benieuwd naar de weigh ins. Ik denk dat die erg veelzeggend zullen zijn.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ik ben benieuwd naar de weigh ins. Ik denk dat die erg veelzeggend zullen zijn.
    Idd, krijgen we Overeem of Ubereem te zien, dat is de vraag.

    Hoop dat hij ook de mentale klap heeft kunnen doorstaan.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ubereem is ie wanneer die maandenlang aan de doping zit

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Overeem vs Ubereem voorlopig dus..

  18. #18
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    ik gok ook op R. Nelson.

    en ik denk dat Nelson nog eens wint ook. Op het trappen na heeft Nelson alles in huis (letterlijk ).

    Gruwelijke knock-out power, ground game en een vechtershart
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  19. #19
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Om een een of andere reden wil ik hem toch graag weer in de octagon zien knokken.
    Denk dat het temaken heeft met hoe die er nu voorstaat , hoop geen Roy Nelson voor hem.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Een rematch met Bigfoot zou hij weer verliezen
    Nee man, hij dacht dat hij roy jones jr was, als hij normaal vecht pakt hij hem
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #21
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Antonio Silva is in topvorm nu, heb hem nog nooit in zo n vorm gezien als nu

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Tjongejonge, hij verliest 1x en gelijk is hij een can.
    Inmiddels heeft zijn lichaam al een hele tijd kunnen wennen aan het leven zonder testo en zouden zijn waardes normaal moeten zijn. En nou was het ook niet zo dat hij erg krachteloos leek. Hij was gewoon arrogant en dat brak hem op.

    Natuurlijk deed Bigfoot alsof hij 2 rondes lang gewoon niks deed en toen hem even wegzette maar dat is achteraf gelul. Hij kon gewoon niet beter de eerste 2 rondes en kwam explosief er uit in de 3e en tikte gewoon gelijk raak. En op een knal van een echte heavyweight gaat iedereen liggen. Een scherpe Overeem had gewoon de storm afgewacht en hem op punten weggetikt.

    Roy Nelson, geen schijn van kans. Die pakt elke lowkick en blokt niks. En wie niet kan lopen kan ook niet slaan.

    Dus ik gok op bigfoot 2 maar het is natuurlijk mogelijk dat hij Cain ook pakt.

    In ieder geval lijkt het mij wel een naam te worden want Overeem heeft een duur contract en daar willen ze wel op cashen natuurlijk.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Tjongejonge, hij verliest 1x en gelijk is hij een can.
    Inmiddels heeft zijn lichaam al een hele tijd kunnen wennen aan het leven zonder testo en zouden zijn waardes normaal moeten zijn. En nou was het ook niet zo dat hij erg krachteloos leek. Hij was gewoon arrogant en dat brak hem op.

    Natuurlijk deed Bigfoot alsof hij 2 rondes lang gewoon niks deed en toen hem even wegzette maar dat is achteraf gelul. Hij kon gewoon niet beter de eerste 2 rondes en kwam explosief er uit in de 3e en tikte gewoon gelijk raak. En op een knal van een echte heavyweight gaat iedereen liggen. Een scherpe Overeem had gewoon de storm afgewacht en hem op punten weggetikt.

    Roy Nelson, geen schijn van kans. Die pakt elke lowkick en blokt niks. En wie niet kan lopen kan ook niet slaan.

    Dus ik gok op bigfoot 2 maar het is natuurlijk mogelijk dat hij Cain ook pakt.

    In ieder geval lijkt het mij wel een naam te worden want Overeem heeft een duur contract en daar willen ze wel op cashen natuurlijk.
    Als die veelvoudig die lowkicks gaat gebruiken is de kans groot op een takedown van Nelson..Ik denk Roy Nelson op KO vanwege zijn vechtershart en incasseringsvermogen die bij Overeem ontbreekt.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Als die veelvoudig die lowkicks gaat gebruiken is de kans groot op een takedown van Nelson..Ik denk Roy Nelson op KO vanwege zijn vechtershart en incasseringsvermogen die bij Overeem ontbreekt.
    x2

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Als die veelvoudig die lowkicks gaat gebruiken is de kans groot op een takedown van Nelson.
    Roy Nelson hoeft niet zo bang te zijn voor die twee a drie lowkicks die Ali maakt tijdens een wedstrijd. Zijn arsenaal bestaat voornamelijk uit knieën en hoeken.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •