MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 12 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 291
  1. #26
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Het is niet LIVE te zien op RTL 7. Het gala begint eerder op de dag. Maar voor degene die het wel 'LIVE' willen zien, er is een stream beschikbaar. Deze is hier te vinden: www.ustream.tv/legendfightshow. Kost je wel $14.95.
    Ik wacht wel totdat het op tv komt, 14,95 betalen voor een badr die misschien nog in halve gare vorm is zie ik niet zitten. Als hij wel in vorm is dan duurt de partij nog geen 2 min gok ik, dus dat is ook niet de moeite.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Het is niet LIVE te zien op RTL 7. Het gala begint eerder op de dag. Maar voor degene die het wel 'LIVE' willen zien, er is een stream beschikbaar. Deze is hier te vinden: www.ustream.tv/legendfightshow. Kost je wel $14.95.
    zo een vermoeden had ik dus al. staat nergens dat het live is.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    zo een vermoeden had ik dus al. staat nergens dat het live is.
    Ik weet dat het nergens staat dat het LIVE is, maar mijn post was meer voor de mensen die 'geen commercials, geen Koert Westerman en geen oeverloos gezeik over randzaken' willen aan zien of horen .

  4. #29
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Ik weet dat het nergens staat dat het LIVE is, maar mijn post was meer voor de mensen die 'geen commercials, geen Koert Westerman en geen oeverloos gezeik over randzaken' willen aan zien of horen .
    "geen koert westerman"? dat zijn REPS vriend

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Bob Sapp

  6. #31
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    jeetje een gala van niks. en toch zendt rtl 7 dit evenement, wat verkoopt Badr goed zeg! Glory istanbul zou een mooie affiche geweest zijn om vechtsport te introduceren. maar misschien wil rtl juist dat de leek ziet, dat vechtsport niets voorsteld. wie weet.

    een ding is zeker :Glory teken Badr Hari en je hebt de gp final 16 en final 8 in dec gewoon op rtl 7

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    de gp final 16 en final 8 in dec
    Je weet wel dat GLORY voor de HW één 16 mans toernooi heeft?

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Je weet wel dat GLORY voor de HW één 16 mans toernooi heeft?
    ja dat weet ik.
    en jij weet wat ik ermee bedoel toch? het gaat om Glory gala op RTL of het alleen de final16 is of een ander gala, maakt niet uit.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Toch wel erg dubbel. Goed dat er weer een event door RTL uitgezonden wordt maar dat het net dit event moet zijn is dan weer erg teleurstellend

  10. #35
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De event begint al om 16.00 uur s'middags ( 18.00 uur Moskou tijd). Het gevecht van Badr zal denk ik tussen 17.00 uur - 18.00 uur Nederlandse tijd beginnen:

    Programma:

    Reserve fight. K-1, 71 kg
    Vyacheslav Borschev vs Alim Nabiev

    Super Fight, MMA, 77 kg
    Sergey Khandozhko vs Eduard Vartanyan

    The Big 4 Semifinal. 71 kg
    Dzhabar Askerov vs Enrico Gogokhia

    The Big 4 Semifinal, 71 kg
    Artur Kyshenko vs Yury Bessmertny

    Super Fight, MMA, 77 kg
    Alexei Nazarov vs Mindaugas Verbickas

    Super Fight, K-1, +93 kg
    Badr Hari vs Zabit Samedov

    The Big 4 Final. K-1, 71 kg

    Super Fight, MMA, +93 kg
    Alexander Emelianenko vs Bob Sapp

  11. #36
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    jeetje een gala van niks. en toch zendt rtl 7 dit evenement, wat verkoopt Badr goed zeg! Glory istanbul zou een mooie affiche geweest zijn om vechtsport te introduceren. maar misschien wil rtl juist dat de leek ziet, dat vechtsport niets voorsteld. wie weet.

    een ding is zeker :Glory teken Badr Hari en je hebt de gp final 16 en final 8 in dec gewoon op rtl 7
    nou ja de leek wil badr hari liever zien blijkbaar dan een kickbox event met idd beter niveau, blijkbaar is badr groter dan vele zich hadden bedacht(wat overigens al jaren hier werd geroepen, maar altijd door menig ontkent werd en er geropen werd naar Hoost,Aerts etc.). Badr Hari heeft iniedergeval wel voor gezorgd dat die straks de grootste kickboxer allertijden gaat worden

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    nou ja de leek wil badr hari liever zien blijkbaar dan een kickbox event met idd beter niveau, blijkbaar is badr groter dan vele zich hadden bedacht(wat overigens al jaren hier werd geroepen, maar altijd door menig ontkent werd en er geropen werd naar Hoost,Aerts etc.). Badr Hari heeft iniedergeval wel voor gezorgd dat die straks de grootste kickboxer allertijden gaat worden
    De bekendste bij de leken. Dat is wat anders dan de 'grootste'. En bedenk wel hoe die zo bekend is geworden. En dat is niet door zijn overwinningen en sportsmanship in de ring. Hoost, Aerts etc...zijn stuk voor stuk 'groter' dan hij ooit zal zijn.

  13. #38
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    De bekendste bij de leken. Dat is wat anders dan de 'grootste'. En bedenk wel hoe die zo bekend is geworden. En dat is niet door zijn overwinningen en sportsmanship in de ring. Hoost, Aerts etc...zijn stuk voor stuk 'groter' dan hij ooit zal zijn.
    Zijn K.O's liegen er in ieder geval niet om. Het feit dat hij breed word uitgemeten in de media is puur aan de media te danken want hij vult hun laatjes en diezelfde media hebben ervoor gezorgd dat er meerdere laatjes gevuld word. Negatieve publiciteit is ook publiciteit zeggen ze. Helaas moet het op deze manier, maar het is wel de keiharde waarheid.

    Blijkbaar is dit de strategie om kickboks-gala's op tv te krijgen.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Zijn K.O's liegen er in ieder geval niet om. Het feit dat hij breed word uitgemeten in de media is puur aan de media te danken want hij vult hun laatjes en diezelfde media hebben ervoor gezorgd dat er meerdere laatjes gevuld word. Negatieve publiciteit is ook publiciteit zeggen ze. Helaas moet het op deze manier, maar het is wel de keiharde waarheid.

    Blijkbaar is dit de strategie om kickboks-gala's op tv te krijgen.
    Voor de sport is het zuur dat badr dankzij zijn criminele activiteiten buiten de ring icm zijn relatie met een bn,er , het voor elkaar weet te krijgen dat zijn partij uitgezonden wordt op tv. Terwijl we jongens als spong, saki,aerts,schilt enz hebben die de sport in een goed daglicht zetten, en waar jammer genoeg niet zoveel media aandacht heengaat. Laten we hopen dat Badr dit keer echt van zijn fouten heeft geleerd en de faam die hij op een negatieve manier heeft verkregen gebruikt om de sport in een positief daglicht te zetten.

  15. #40
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Voor de sport is het zuur dat badr dankzij zijn criminele activiteiten buiten de ring icm zijn relatie met een bn,er , het voor elkaar weet te krijgen dat zijn partij uitgezonden wordt op tv. Terwijl we jongens als spong, saki,aerts,schilt enz hebben die de sport in een goed daglicht zetten, en waar jammer genoeg niet zoveel media aandacht heengaat. Laten we hopen dat Badr dit keer echt van zijn fouten heeft geleerd en de faam die hij op een negatieve manier heeft verkregen gebruikt om de sport in een positief daglicht te zetten.
    Hij heeft K-1 een impuls gegeven en hij zal 't huidige kickboks cultuur een impuls geven. Hate him or love him. Een welbekende zin.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MoCCino View Post
    Hij heeft K-1 een impuls gegeven en hij zal 't huidige kickboks cultuur een impuls geven. Hate him or love him. Een welbekende zin.
    Welke impuls? K1 ligt de laatste jaren op zn gat, en glory nu doet het zonder badr.

  17. #42
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Welke impuls? K1 ligt de laatste jaren op zn gat, en glory nu doet het zonder badr.
    buiten nl weet niemand wat glory is . zelfs in nl weten alleen de liefhebbers dat.
    als badr straks voor glory vecht word het wereld bekend.hoe je het ook went of keert, hij is populair
    Last edited by tidelot; 22-05-2013 at 20:46.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik zie net een reclame spot over zaterdag vechtsportgala met badr hari op rtl7.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    buiten nl weet niemand wat glory is . zelfs in nl weten alleen de liefhebbers dat.
    als badr straks voor glory vecht word het wereld bekend.hoe je het ook went of keert, hij is populair
    haha denk je serieus dat glory alleen in NL bekend is? In europa kent men glory echt wel, en wat denk je van azie?

  20. #45
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    haha denk je serieus dat glory alleen in NL bekend is? In europa kent men glory echt wel, en wat denk je van azie?
    dat denk ik niet dat weet ik zeker, omdat ze een paar gala's door Europa hebben gegeven en in Japan
    betekent het niet dat ze bekend zijn.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    dat denk ik niet dat weet ik zeker, omdat ze een paar gala's door Europa hebben gegeven en in Japan
    betekent het niet dat ze bekend zijn.
    Als jij dat denkt, prima. Weet niet hoeveel je reist maar ik weet wel anders.

  22. #47
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Welke impuls? K1 ligt de laatste jaren op zn gat, en glory nu doet het zonder badr.
    Met impuls refereer ik naar z'n eerste K-1 gevecht tegen Leko die hij spectaculair wist te winnen. Zijn aanwezigheid heeft K-1 een boost gegeven. Hij heeft K-1 niet zozeer gereanimeerd maar juist voorzien van extra zuurstof.

    Met kickboks cultuur bedoel ik, het aan de man brengen van de sport. Het word nu in de schoot geworpen van mensen die normaal niet de moeite doen of nemen om K-1 te volgen. Dat gebeurt nu wel dankzij RTL-7.

    Glory doet het nu inderdaad zonder Badr, maar toch hebben ze hem nodig willen ze het beter gaan doen en meer aandacht krijgen. Het concept van Glory en de vechters met toetreding van Badr maakt in ieder geval heel veel compleet.

  23. #48
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    buiten nl weet niemand wat glory is
    Misschien moet je toch maar eens wat vaker op hun facebook pagina rondhangen...

  24. #49
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    zo bekend is glory nou echt niet wereldwijd, het is al een flater natuurlijk dat badr in het binnenland met een 4e rangs tournament er voor zorgt dat de meeste kijkcijfers daarop gericht zijn ipv. de glory tournament, laat staan in het buitenland. Glory heeft Badr eigenlijk nodig, niet andersom

  25. #50
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    zo bekend is glory nou echt niet wereldwijd, het is al een flater natuurlijk dat badr in het binnenland met een 4e rangs tournament er voor zorgt dat de meeste kijkcijfers daarop gericht zijn ipv. de glory tournament, laat staan in het buitenland. Glory heeft Badr eigenlijk nodig, niet andersom

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •