MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default Femtolasik laserbehandelingen en vechtsport?

    Ik heb mij al erg veel verdiept in laserbehandelingen en deze behandelingen worden ook steeds beter.
    De Femtolasik behandeling is een van de meest gangbare en modernste vorm van ooglaseren.
    Echter wordt er een flapje gemaakt en de ene kliniek zegt vechtsporten kan na een aantal maanden en de andere kliniek zegt beter EPI Lasik of Lasik.
    Nu is de napijn en hersteltijd daarvan een aantal dagen en daar zit ik niet op te wachten.
    Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met ooglaseren en zo ja ook Femtolasik/Intralase?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Henri View Post
    Ik heb mij al erg veel verdiept in laserbehandelingen en deze behandelingen worden ook steeds beter.
    De Femtolasik behandeling is een van de meest gangbare en modernste vorm van ooglaseren.
    Echter wordt er een flapje gemaakt en de ene kliniek zegt vechtsporten kan na een aantal maanden en de andere kliniek zegt beter EPI Lasik of Lasik.
    Nu is de napijn en hersteltijd daarvan een aantal dagen en daar zit ik niet op te wachten.
    Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met ooglaseren en zo ja ook Femtolasik/Intralase?
    ik had 5 jaar geleden intralase bij dr colla in tongeren belgie.
    http://www.oogcentrumdoktercolla.be/
    Was een van de beste staat op internet.intralase is het beste voor vechtsporten, omdat vlies geheel hersteld en er wordt niet gesneden en dat was bij de andere niet zo.
    http://www.ooglaservergelijking.nl/o...nd--intralase/

    5 jaar later zie ik nog steeds perfect en ik heb met vechtsporten nergens last van ( ef afkloppen).had 5 jaar gelden 140 procent zicht en vorig jaar ook nog 140 procent zicht. dus alles gaat goed met mijn ogen, en heb al heel wat blauw oogjes gehad uiteraard en vingers of andere dingen in mij ogen gehad met sporten of gewoon uit lompigheid.

    toen ik het deed kreeg ik wel belastingvoordeel terug 1000 euro of zoiets dus kwam het neer op 1700 totaal of zoiets. dat is nu niet meer. was veel geld, maar wel bij een van de beste in europa.

    http://www.ooglaservergelijking.nl/vergelijk/

    ze heeft nog steeds een erg hoge score op die site, een 9.2 en die verdient ze zeker.

    tijdens behandeling was wel kut toen ik mijn ogen rook verbranden door die laser. ik dacht wtf. maar ze had mij ogen verdoofd dus voelde nix, maar was wel ef een kutmomentje, ik had alleen een dag pijn trouwens, maar dat was wel hel. ik had al slaappillen gepakt, maar toen ik savonds wakker werd, was het niet leuk, maar de dag erna was het al weg en zag ik perfect.
    Last edited by MB667; 31-05-2013 at 10:18.


    op de vot dermit

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Thanks geweldig! hier heb ik wat aan zeg...!
    Ga mij eens verder orïënteren!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •