MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34

Thread: Kettlebells

  1. #26
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ligt eraan wat je er voor over hebt, ik weet niet of je het tegen mij had maar ik vind het niet duur ik heb het nog redelijk basic gehouden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ligt eraan wat je er voor over hebt, ik weet niet of je het tegen mij had maar ik vind het niet duur ik heb het nog redelijk basic gehouden.
    Nouja je betaald er denk ik toch wel zo'n 100-150 euro voor. Als het al niet meer is.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    aan schijven alleen betaal ik al meer dan 250.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    aan schijven alleen betaal ik al meer dan 250.
    Bill Gates undercover? 250 euro is niet goedkoop voor iemand die niet full-time werkt...

    Dit is wat ik tot zover heb:

    Dit wordt mijn dip standaar, moet alleen zoals gezegd de palen nog wat verder de grond in krijgen. Hierop wil ik bezemstelen bevestigen.


    Dit is mijn Pull-Up bar:


    En een paar scheve foto's van de ''hardloop-area'' zo'n 200 meter van me vandaan:






    Kettlebells ga ik dan zsm aanschaffen en ik zit eraan te denken om ook nog dumbells te gaan halen. Verder gebruik ik de trampoline als box-jump.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #30
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    silat style.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Dumbells zijn ansich goed. Maar als je toch al kettlebelt hebt is een barbel met wat schijven niet veel handiger voor krachttraining? Lifts zonder barbel zijn toch lastiger te doen.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Heb net zelf kettlebell 24kg besteld. Zit ook te denken aan een bulgarian bag. Iemand ervaring mee??

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou gewoon gietijzeren kettlebells aanschaffen ipv kunststoffen of met een coating, kunststof/coating kan gaan irriteren doordat het minder glijdt over je armhaar, dat gaat dan trekken.
    Plus, gietijzeren slijten minder, de coating zal doorslijten bij zo`n andere. Ik spreek uit ervaring, zelf train ik nu met 24kg, maar ik zou beginnen met 16kg, daarna door naar 24


  9. #34
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    Ik zou gewoon gietijzeren kettlebells aanschaffen ipv kunststoffen of met een coating, kunststof/coating kan gaan irriteren doordat het minder glijdt over je armhaar, dat gaat dan trekken.
    Plus, gietijzeren slijten minder, de coating zal doorslijten bij zo`n andere. Ik spreek uit ervaring, zelf train ik nu met 24kg, maar ik zou beginnen met 16kg, daarna door naar 24
    Ik begin met 12 en 16 met kunststof. Beetje wax op de armen en dan komt dat zeker goed! Ik zat er aan te denken pas bij en ijzeren te beginnen wanneer het bevalt en dan op de 20 kg. Maar zeker bedankt voor je antwoord. Daar heb ik wat aan!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •