MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Zimmerman is klaar voor Verhoeven!

    Nog niet zo lang geleden vocht Errol Zimmerman tegen Rico Verhoeven. Deze partij wist Zimmerman voortijdig te beslissen, waarbij hij achteraf opmerkte dat men ‘geen kind moest sturen om een man zijn werk te doen’. Binnenkort staan de twee weer tegenover elkaar en Zimmerman is gebrand om deze partij zo mogelijk nog sneller op KO te beslissen; hij is in de beste vorm van zijn leven zo zegt Zimmerman.
    Hij draagt de partij op aan zijn onlangs overleden trainer en teamgenoot Ramon Dekkers. Dit is de eerste keer dat Zimmerman weer in de ring staat na het overlijden. Golden Glory TV bezocht Zimmerman tijdens zijn training en hiervan volgt binnenkort een video. Voor Mixfight heeft Golden Glory de volgende foto’s gemaakt.





    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ok dope. Verhoeven is ook gegroeid sinds hun laatste treffen, dus ik verwacht veel van die partij. Ik wacht met smart op die video.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hij ziet er massief uit moet ik zeggen

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hij is idd flink gegroeid.
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    damn do u even lift.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Check die schouders dan, BAM

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Zo dan, flink gegroeid zimmerman ( maar daar ga ik verder niks over roepen voordat er rellen uitbreken)

    Ik hoop eerlijk gezegd dat rico deze keer op KO wint. Ik trok die reactie van Zimmerman na de partij echt slecht vorige keer ( geen kind sturen om een man zijn werk te doen), rico is een sportieve gast die het niet verdient om zo een opmerking naar zijn hoofd geslingerd te krijgen. Rico is een stuk beter geworden na hun laatste partij,en zimmerman ziet er wel beestachtig sterk uit dus dat wordt moeilijk te voorspellen wie gaat winnen. Rico daarentegen bleef laatst zelfs tegen schilt staan, en dat wil ook wel wat zeggen.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Hier de voorbereiding van Rico in Roemenie:
    https://vine.co/v/bVOqEgg9YEP

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    zimmerman moet gewoon weer winnen.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Nou, Zimmerman ziet er goed afgetraind uit. Krijgen we dan toch nog ooit de beste Zimmerman te zien die er is, want als er een vechter de laatste jaren er niet alles uit heeft gehaald is het Zimmerman wel. Ik had er toch veel meer van verwacht na die ene K1 WGP waar die in de halve finale stranden.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zo dan, flink gegroeid zimmerman ( maar daar ga ik verder niks over roepen voordat er rellen uitbreken)

    Ik hoop eerlijk gezegd dat rico deze keer op KO wint. Ik trok die reactie van Zimmerman na de partij echt slecht vorige keer ( geen kind sturen om een man zijn werk te doen), rico is een sportieve gast die het niet verdient om zo een opmerking naar zijn hoofd geslingerd te krijgen.
    Mee eens, ik hou echt niet van trash talk, maar denk dat Rico (ondanks zijn groei als vechter) het gaat afleggen tegen Errol.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik vind het niet eens echt trashtalk zoals bijvoorbeeld badr die zei dat iedereen bang voor hem was, en dat niemand tegen hem durfde te vechten.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Iedereen eet tegenwoordig veel paardenvlees zitten veel goede eiwitten in , ik ga deze keer maar weer eens voor Zimmerman.

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Zimmerman!!
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun het Errol zo erg, puur omdat hij meer in zich heeft. Het word tijd dat hij alles eruit gooit en laat zien dat hij zeker iemand is om rekening mee te houden. Errol vs. Daniël Ghita 2 wil ik wel zien.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Check die schouders dan, BAM
    Die onderkin mag er ook wezen.
    Ik vraag me altijd af hoe mensen die 4-6 uur per dag (behoren te) trainen en professioneel met hun sport bezig zijn (en dus voldoende slaap en een goed voedingsritme hebben) toch gewoon zichtbaar overgewicht kunnen hebben.
    Een paar extra kilo's kunnenbest helpen in het zwaar gewicht, maar ook als je de 10 'foto kilo's' er hier af trekt dan lijkt hij me nog steeds aan de zware kant.
    Maar als ie iedereen vanaf nu ko slat dan neem ik mijn woorden terug.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Mee eens, ik hou echt niet van trash talk, maar denk dat Rico (ondanks zijn groei als vechter) het gaat afleggen tegen Errol.
    Ben er ook bang voor. Errol had al veel power en zo te zien is dat nu nog veel meer. Aan de andere kant heeft rico zijn dekking goed op orde en is hij tegen schilt ook niet neer gegaan, dat wil ook wel wat zeggen.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik vind het niet eens echt trashtalk zoals bijvoorbeeld badr die zei dat iedereen bang voor hem was, en dat niemand tegen hem durfde te vechten.
    Het is denigrerend, en het slaat nergens op. Zeker niet tegen een gast als Rico, die ik nog nooit wat kwaads heb horen zeggen over zijn tegenstander. Ik persoonlijk trek dat al slecht van een topper die bijna altijd wint, laat staan van een subtopper die een keer wint van een tegenstander met nog niet heel veel ervaring.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ali en badr kregen een gevalletje karma. Ben benieuwd of Errol "big mac" zimmerman hetvwaar kan maken.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Check die schouders dan, BAM
    Allemaal photoshop man. Dat zijn in werkelijkheid zijn heupen.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Voor welke organisatie is dit? Zimmerman heeft het talent, hij is alleen veel te gemakkelijk te raken en staat veel teveel stil.
    Wel enorm explosief en gevaarlijk zoals ook Saddik mocht ondervinden. Beresterk en ik denk niet dat Verhoeven tegen de brutal power van Zimmerman is opgewassen.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Voor welke organisatie is dit?
    GLORY 9 NYC.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wanneer vindt dat plaats?

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    22 juni. Jezus jongens. Er is een thread speciaal voor dat evenement.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Hehe, sorry man.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •