MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Mousasi vs Glover

Voters
18. You may not vote on this poll
  • Make it happen Joe Silva

    11 61,11%
  • nee liever niet

    7 38,89%
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default Mousasi vs Glover Teixera

    Een gevecht tussen Glover Texeira & Mousasi 'makes sense' op dit moment denk ik.
    Is het een partij die je interesseert?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    74
    vCash
    124563

    Default

    Is echt niet een goeie matchup voor Mousasi, Glover z'n groundgame is een ander level, ik wil hem liever tegen machida dan tegen glover.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zolang hij maar in de octagon staat vind ik het al best
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default



    Maar zie hem nog liever tegen Belfort.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Volgens mij is Mousasi er voorlopig uit met een blessure en operatie. Geef Glover maar een top 3 tegenstander binnen de UFC, de beste man is op een 19 fight win streak en heeft van iedereen in de UFC tot nu toe gehakt gemaakt.
    Train for perfection but aim for more

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    iedereen behalve Glover, deze man is de nieuwe champ, zal als enige in de divisie voor problemen zorgen tegen Bones.
    geef Mousasi gewoon Gustafson, misschien krijgt Gustafson toch geen title match nadat hij samen met Bones in rusalnd waren en met Fedor en organisatie op de foto gingen, zal Dana blij mee zijn.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    het lijkt toch het tegengesteld effect te hebben univers1l, ze hadden wat 'beef-foto's' gemaakt en zelfs Dana is nu ineens helamaal in voor die partij, terwijl hij liever gustaffson vs machida zag als ideale title contender's match. Nu is het nog maar de vraag hoe lang Jones eruit ligt met z'n injury, volgens zijn manager wil die nog 2partijen draaien dit jaar. wat er dus op lijkt dat Jones rondt augustus/september back is. Ik denk overigens dat Glover de winnaar van Rashad/Henderson krijgt voor een title contender match en hoop ik alsnog op een gustaffson vs machida in de zomer zodat er alsnog 1 vecht tegen Jones want ben wel heel benieuwd wie ze anders als eerst laten vechten machida of gustafsson.

    Wat betreft mousasi, die gaat naar alle waarschijnlijkheid terug naar Middleweight, hij wil zelf heel graag Belfort(lijkt me logisch overigens, want als je die pakt heb je meteen de pad naar de title) maar vechters als een Boetsch,Philippou of Okami lijken me ook mooie binnenkomers voor hem, allemaal zijn ze te verslaan en alle 3 staan nog hoog in de rankings

  8. #8
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Denk dat dit een slechte matchup voor hem is. Benieuwd wat er nog gaat gebeuren in de divisie

  9. #9
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Denk dat dit een slechte matchup voor hem is. Benieuwd wat er nog gaat gebeuren in de divisie
    x2 denk het ook. Mousasi is denk ik veel beter af op 185 pound. Denk dat hij daar veel hogere ogen gaat scoren en misschien wel een kans maakt om voor de titel te vechten.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    partij zou trouwens nu stuk logischer zijn aangezien Teixeira pas begin 2014 terug is van blessure net als mousasi overigens...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •