MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default Saki: 'Ik word de nummer 1 van de wereld'

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Saki is een topper!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Hij kan inderdaad de nummer 1 worden, maar voor mij is die dan de nummer 1 aan gebrek aan beter. Saki heeft het namelijk altijd laten afweten tegen een wereldtopper en nu deze wereldtoppers gestopt zijn,mma carrieres en/of omstandigheden met justitie lijkt Saki de nummer 1 te worden. Hoop dat er snel een betere lichting zal komen of anders zal het niet lang meer duren dat andere landen de HW divisie ook gaan overnemen net als bijna alle andere gewichten is gebeurd

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......
    dat dus!

  6. #6
    Join Date
    May 2013
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Het zal allemaal wel, maar op de een of ander manier vind ik zijn partijen toch wel interessant

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......
    +1, of spong als hij zich niet te veel op MMA gaat richten.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Mmm zie saki nog wel van schilt winnen, helemaal in de vorm waar ie nu in verkeerd!!! Hij maakte het schilt nog verekkes lastig in hun laatste partij!!

  9. #9
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Son & Breugel! View Post
    Mmm zie saki nog wel van schilt winnen, helemaal in de vorm waar ie nu in verkeerd!!! Hij maakte het schilt nog verekkes lastig in hun laatste partij!!
    Zeker weten!

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Saki is veel te klein en te licht om het Schilt lastig te maken.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Son & Breugel! View Post
    Mmm zie saki nog wel van schilt winnen, helemaal in de vorm waar ie nu in verkeerd!!! Hij maakte het schilt nog verekkes lastig in hun laatste partij!!
    Als saki het van schilt had willen winnen had hij het denk ik de eerste keer moeten doen. De tweede keer zie ik het niet gebeuren. Maar je weet nooit.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun het deze spectaculaire vechter van harte, maar zolang Schilt nog meedoet heb ik er een hard hoofd in.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Saki is een topvechter en i.m.o. (na Schilt) de beste op dit moment.

    Moet er wel bij zeggen dat de spoeling in het HW kickboksen momenteel erg dun is. De gouden tijden met Aerts, Hoost, Le Banner, Bonjaski, Sefo, Hunt e.a. zijn voorbij. Vraag me ook af of die ooit nog op dat niveau zullen terugkomen. Denk dat veel talentvolle vechter momenteel liever de stap naar het (lucratieve) MMA maken. Kijk maar naar Spong. Las net nog dat ook Braddock Silva MMA gaat doen.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Mooi. Zie zelf ook liever MMA, dus dat zou alleen maar goed nieuws zijn.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Saki dit jaar nog wel nummer 1 worden. Hij heeft de juiste attitude , zware combo's en super conditie . BAAS!

  16. #16
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Mooi. Zie zelf ook liever MMA, dus dat zou alleen maar goed nieuws zijn.
    Ik mis K1 en vind het klote dat ik Pride nooit heb meegemaakt Vind het Japanse sfeertje toch leuker. Iedereen die goed kan vechten wordt gerespecteerd ongeacht deze een slechte dag heeft. En het is niet de westerse tunnelvisie..
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik mis K1 en vind het klote dat ik Pride nooit heb meegemaakt Vind het Japanse sfeertje toch leuker. Iedereen die goed kan vechten wordt gerespecteerd ongeacht deze een slechte dag heeft. En het is niet de westerse tunnelvisie..
    De K1 was vet, en Pride heb ik zelf ook niet echt meegekregen. Wist toen wel van het bestaan af, maar had er om de een of andere reden geen interesse voor. Maar goed, ik kijk vooruit. De K1 wordt nooit meer wat het was en wat GLORY brengt doet me eerlijk gezegd vrij weinig. It's Showtime vond ik ook niks. Wat er op MMA gebied gebeurt momenteel vind ik te gek en met name de UFC vind ik supervet. Heerlijk sfeertje, anders dan Japan, maar evengoed erg lekker. Ik mag het wel.

    Zwaargewicht kickboksen is echt zo dood als ik weet niet wat. Allemaal oudgedienden en geen enkele spannende nieuwkomer. Ik moet nog maar eens zien dat het wat wordt, en heb er totaal geen vertrouwen in. Maar goed, dit topic gaat over Saki. Mocht hij langs Schilt komen, wat hem denk ik niet gaat lukken, dan is hij nummer 1, maar van wat eigenlijk?

  18. #18
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    naar het verleden kijken en naar wie er allemaal zijn gestopt of in de nesten zitten heeft helemaal geen zin . moet je de kampioen van de formule 1 ook niet zeggen dat senna vroeger de beste was ???? het gaat om nu en op dit moment is saki na schilt een hele goeie nr 2 en als hij ooit de nr 1 word is hem dat van harte gegund . gr hans

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zwaargewicht kickboksen is echt zo dood als ik weet niet wat. Allemaal oudgedienden en geen enkele spannende nieuwkomer. Ik moet nog maar eens zien dat het wat wordt, en heb er totaal geen vertrouwen in. Maar goed, dit topic gaat over Saki. Mocht hij langs Schilt komen, wat hem denk ik niet gaat lukken, dan is hij nummer 1, maar van wat eigenlijk?
    helemaal mee eens! Het feit dat Schilt en Aerts als oudgedienden nog steeds tot de top van de wereld horen, is gezien hun leeftijd veelzeggend. In iedere andere topsport was je al lang voorbij gestreefd door de jeugd. Er is gewoon te weinig talent bijgekomen en dan vooral vanuit het buitenland. De huidige top 5 is nog steeds een NL feestje.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ben gewoon voor elk jaar een grand prix. Win je die dan ben je nummer 1. Dit vage gedoe met wel of niet nummer 1 snap ik niks van. Het komt er sowieso op neer dat Saki op de een of andere manier op nummer 1 moet komen. Heb nou al ik weet niet hoeveel filmpjes gezien van Saki maar heel weinig van de rest.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik gun het hem.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    Hij kan inderdaad de nummer 1 worden, maar voor mij is die dan de nummer 1 aan gebrek aan beter. Saki heeft het namelijk altijd laten afweten tegen een wereldtopper en nu deze wereldtoppers gestopt zijn,mma carrieres en/of omstandigheden met justitie lijkt Saki de nummer 1 te worden. Hoop dat er snel een betere lichting zal komen of anders zal het niet lang meer duren dat andere landen de HW divisie ook gaan overnemen net als bijna alle andere gewichten is gebeurd
    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Als Schilt met pensioen is kan hij inderdaad de nummer 1 van de wereld zijn.......
    2x2

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •