MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 139 of 139
  1. #126
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vooruitziende blik.
    Hehehe idd... technisch zoals ik al had aangegeven ,is Rico veel sterker geworden , echter had ik verwacht dat er wel een zware stoot raak zou zijn van Errol! Helaas !
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Tja, Als Zimmerman zich inderdaad 6 maanden heeft voorbereid op deze partij dan is het over voor hem. Hij probeerde er niet eens een partij van te maken. Hij liet Verhoeven komen en hoopte waarschijnlijk dat 1 van zijn haymakers zou landen. De Roy Nelson tactiek.

    Ik lees hierboven dat hij net pas krachttraining heeft ontdekt. Misschien als hij voor zijn volgende partij conditietraining ontdekt kan het nog wat worden maar ik denk dat hij beter gewoon kan stoppen.

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het een aardige pot, waarbij duidelijk te zien was dat Rico een stuk beter is gaan vechten. Volgens mij kwam er bijna geen stoot van Errol door Rico's verdediging heen!

  4. #129
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Rico hier tekort wordt gedaan, Zimmerman kwam er niet door en kon z'n spelletje niet opleggen doordat juist Rico zich strak aan z'n gameplan hield. Die rechter frontkicks van Rico waren een pest voor Zimmerman, had ie weinig anwtoord op. Die paar keren dat Zimmerman erdoor komt, zag je de mentale groei van Rico die de druk nu makkelijk aankan en rustig de storm laat overwaaien en dan terug lekker gaat combineren. Verhoeven is weer knap gegroeid in deze wedstrijd. Hopelijk gaat Zimmerman wel niet stoppen, is en blijft een vechter die spektakel brengt in de klasse!!
    Last edited by Guytje; 23-06-2013 at 14:59. Reason: wrong post

  5. #130
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Denk dat Rico hier tekort wordt gedaan, Zimmerman kwam er niet door en kon z'n spelletje niet opleggen doordat juist Rico zich strak aan z'n gameplan hield. Die rechter frontkicks van Rico waren een pest voor Zimmerman, had ie weinig anwtoord op. Die paar keren dat Zimmerman erdoor komt, zag je de mentale groei van Rico die de druk nu makkelijk aankan en rustig de storm laat overwaaien en dan terug lekker gaat combineren. Verhoeven is weer knap gegroeid in deze wedstrijd. Hopelijk gaat Zimmerman wel niet stoppen, is en blijft een vechter die spektakel brengt in de klasse!!
    Ik zou idd ook niet willen dat zimmerman stopt. Hoewel zijn trashtalk mij niet aanstaat is het een vechter die altijd voor spektakel zorgt, en zeker nog tot de top 10 vechters hoort. Hij blijft gevaarlijk voor iedere tegenstander, top of geen top.

  6. #131
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik wil hem ook gewoon zien vechten. Mensen moeten alleen niet zo belachelijk lullen.

  7. #132
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet dat Zimmerman altijd alleen loert op die rechtse. Je ziet dat hij best de techniek en snelheid heeft om goede com intiem te maken. Beetje conditietraining en dan kan hij er misschien meer dan 2 per wedstrijd uit de hoge hoed toveren. Iets steviger op de beentjes staan mag ook wel met 110 kilo........ Blijft leuk om naar de te kijken, maar van iemand die zijndekking hoog houdt, goed beweegt en zijn benen beukt, wint Zimmerman nooit als ie niet beter wordt.

  8. #133
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Combinatie........

  9. #134
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Waar is de zimmerman van een aantal jaren geleden die bijna van badr in zijn prime op KO won...

  10. #135
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by marokkaan View Post
    Waar is de zimmerman van een aantal jaren geleden die bijna van badr in zijn prime op KO won...
    Precies, hij lijkt alleen maar minder te worden. Maar tegelijkertijd wordt er wel een enorme hypetrain opgestart. Druk met randzaken en vergeten te doen waar hij voor betaald wordt.

  11. #136
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by marokkaan View Post
    Waar is de zimmerman van een aantal jaren geleden die bijna van badr in zijn prime op KO won...
    Badr is ook een slugger en ging destijds ook mee in die slagenwisseling. Dat soort tegenstanders liggen zimmerman goed.

  12. #137
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik had wel verwacht dat zimmerman 100% zou winnen.

  13. #138
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Rico heeft gewoon een betere basistechniek en vocht gewoon slimmer. Ik vond Errol er overigens iets beter uitzien dan bij zijn vorige optreden. Zo slecht was het niet alleen moet hij zich nu wel zorgen gaan maken om zijn losing streak. 3 partijen achter elkaar verliezen is niet best. Werk aan de winkel voor Errol.

  14. #139
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    my thoughts exactly.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •