MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 139
  1. #26
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Klopt wel. Je kan zeggen wat een gezeik om zijn engels maar het komt toch echt verdomd amateuristisch over zo'n filmpje.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    hij probeert het tenminste, kan je van fransen en spanjaarden niet zeggen
    wat hebben fransen en spanjaarden nou in deze thread te zoeken?

  3. #28
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Niet alleen zijn Engels,hij lult altijd als een kip zonder kop.Maar goed hij is wel een goede knokker en altijd leuk om na te kijken.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Wat een gezeur!! Ramon was bezig met een eigen team Dynamite Diamonds met een sportschool in Oss. Hij zou onder andere Zimmerman gaan begeleiden. Het is een mooi gebaar van Eroll wat een gezeur om zijn engels.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Wil het toch wel heel even opnemen voor Kay, de jongen achter GGTV. Die jongen doet zo stinkend zijn best om iedereen met betrekking tot Golden Glory te filmen en te hypen. En het is gewoon een uit de hand gelopen hobby. Ik weet niet eens of hij er wel betaald voor krijgt of dat zijn onkosten alleen vergoedt worden. Hij doet het graag en het is altijd leuk om iemand zo vol passie en een drive van heb ik jou daar bezig te zien met de vechters, trainers, etc etc.

    Ok, zijn Engels is misschien niet top en is het geen AFAV. Maar de boodschap komt telkens wel over dus is het goed zo. En of het nou amateuristisch is of niet, laat die jongen toch gewoon zijn ding doen. En anders PM me even en dan geef ik je zijn nummer, kan je aanbieden om het kosteloos te vertalen als het je zo stoort. Dan help je niet alleen hem, maar ook de sport een handje.

    En wat betreft de partij, ben benieuwd of het voor Errol wel zo makkelijk gaat worden als in Leeuwarden. Tuurlijk stond hij al voor op punten na die Staredown, Rico stond spreekwoordelijk al een Knock Down achter en dat zag je ook in de wedstrijd. Maar nu is het anders. Rico is gegroeid als vechter en laat zich nu niet gauw gek maken. En Sem Schilt vertelde me in Japan dat zijn zwaarste partij die avond tegen Rico was, dus als hij het Sem lastig kan maken, dan moet het tegen Errol zeker lukken!

    Ben benieuwd wie er nu gaat winnen!

    Zo, dat is er uit. Fijn weekend allemaal!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #32
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    dit is echt hilarisch, als ik al deze reacties niet daarna had gelezen zat ik me waarschijnlijk nog steeds af te vragen in welke taal errol nu probeerde te communiceren. Het had namelijk meer weg van chinees dan van engels. Dit is echt zielig zielig zielig amateuristisch, echt waar. Wij lopen hier al maanden te zeuren over dit onderwerp, laat staan in het buitenland.... waar ze juist afhankelijk zijn van dit gebrekkig... ja wat is het... dit mag je absoluut niet engels noemen namelijk...

    En ik geloof best dat die Kay z'n best doet en vol passie maar feit is wel dat Glory er naar streeft om een groot vechtsportorganisatie te worden, nog groter als de UFC zelfs als we hun praatjes moeten geloven. Dan kan dit toch echt niet?? is er nou niemand binnen Glory die hier iets van zegt ofzo?? als ik zo zou communiceren met buitenlandse klanten was ik allang op mijn vingers getikt door mijn baas en dan hebben we het over een klein regionaal autobedrijf. Als hier een amerikaan naar gaat kijken zal die bij zich zelf denken waar heeft die gozer het over?? kijk naar een crimineel,verpleger of de buitenechtelijke kind van princes Diana waar niemand van af weet...

  8. #33
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Tja, over Glory en aanverwanten mag je nu eenmaal louter positief zijn. Elke idioot hoort dat het niet om aan te horen is. Die filmpjes zijn tenenkrommend om naar te kijken op deze manier. Maar ja, het is Glory hè, alles wat zij doen en maken is per definitie het allerbeste wat er ooit was, is en gaat komen.

    Errol is een hartstikke leuke vechter om naar te kijken, maar echt, schoenmaker blijf bij je leest. Geen Engels meer jongen.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Zeker super mooi gebaar.
    Errol zou 'die bewuste dag' met Ramon gaan trainen..
    hij was aan het wachten, Ramon zou even een warming up doen met de fiets en erna met Errol de training beginnen..
    Maar helaas is dat moment niet gekomen. Dat Errol deze partij nu wilt opdragen aan Ramon is dus zeker een mooi maar ook wel 'logisch' gebaar. Errol zou, volgens mij, ook deel gaan uitmaken van DD... Ben benieuwd wat en hoe er verder mee zal gebeuren.
    Hopelijk zal Errol in ieder geval een mooie pot vechten met ingedachten dat Ramon bij hem zal staan...

    Succes Errol!

    Liefs Jamila

  10. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    I wond toe treen wid klorie

  11. #36
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Zeker super mooi gebaar.
    Errol zou 'die bewuste dag' met Ramon gaan trainen..
    hij was aan het wachten, Ramon zou even een warming up doen met de fiets en erna met Errol de training beginnen..
    Maar helaas is dat moment niet gekomen. Dat Errol deze partij nu wilt opdragen aan Ramon is dus zeker een mooi maar ook wel 'logisch' gebaar. Errol zou, volgens mij, ook deel gaan uitmaken van DD... Ben benieuwd wat en hoe er verder mee zal gebeuren.
    Hopelijk zal Errol in ieder geval een mooie pot vechten met ingedachten dat Ramon bij hem zal staan...

    Succes Errol!

    Liefs Jamila
    leuk weer na zo een lange tijd een reactie van gg mascotte jamilla op MF

  12. #37
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Vietnam
    Posts
    27
    vCash
    126161

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    I wond toe treen wid klorie

  13. #38
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Er is een woord die hij zeker weten wel goed kan uitspreken en dat is KNOCK OUT!!

  14. #39
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default Errol beloofd Rico leverstoot ala Ramon Dekker

    Op twitter @errolzim beloofd Errol Zimmerman dat hij Rico gaat finishen op leverstoot!!
    http://m.youtube.com/#/watch?v=6aJN0...ure%3Dyoutu.be

  15. #40
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Waarom neemt niemand Errol tegen zichzelf in bescherming? Dit is gewoon genant, heel erg genant zelfs

  16. #41
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Jezus,wat zeurt iedereen over de engelse uitspraak van Errol. Het is erg knullig inderdaad,maar niks minder als b.v de gemiddelde japanner die op tv geinterviewd werd tijdens de hoogtij dagen van de K1,of b.v de gemiddelde braziliaanse MMA'er in de U.F.C

    En ook al is het iets beroerder,is dat nou reden genoeg om iemand zo af te vallen op zijn of haar uitspraak?

    Ik vind het een mooi gebaar,al was de volgende wedstrijd in de eer vechten voor Ramon een beetje vanzelfsprekend lijkt mij,en die aandacht die er nu aan besteed word lijkt mij een beetje onnodig. Iedereen bij G.G zal de komende paar maanden wel in ere vechten voor Ramon,het moet er alleen niet op gaan lijken dat ze over de rug van Ramon de media proberen te bereiken met dit soort "promo's / "filmpies",want daar stoor ik me persoonlijk meer aan..

  17. #42
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Jezus,wat zeurt iedereen over de engelse uitspraak van Errol. Het is erg knullig inderdaad,maar niks minder als b.v de gemiddelde japanner die op tv geinterviewd werd tijdens de hoogtij dagen van de K1,of b.v de gemiddelde braziliaanse MMA'er in de U.F.C

    En ook al is het iets beroerder,is dat nou reden genoeg om iemand zo af te vallen op zijn of haar uitspraak?

    Ik vind het een mooi gebaar,al was de volgende wedstrijd in de eer vechten voor Ramon een beetje vanzelfsprekend lijkt mij,en die aandacht die er nu aan besteed word lijkt mij een beetje onnodig. Iedereen bij G.G zal de komende paar maanden wel in ere vechten voor Ramon,het moet er alleen niet op gaan lijken dat ze over de rug van Ramon de media proberen te bereiken met dit soort "promo's / "filmpies",want daar stoor ik me persoonlijk meer aan..
    x2, gevoel heerst er de laatste tijd ook bij mij...

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post

    En ik geloof best dat die Kay z'n best doet en vol passie maar feit is wel dat Glory er naar streeft om een groot vechtsportorganisatie te worden, nog groter als de UFC zelfs als we hun praatjes moeten geloven. Dan kan dit toch echt niet?? is er nou niemand binnen Glory die hier iets van zegt ofzo??.
    Dit heeft helemaal niks met GLORY te maken

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #44
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    dit is toch een fragment van glory tv?

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    dit is toch een fragment van glory tv?
    Golden Glory TV is niet hetzelfde als GLORY

  21. #46
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zijn hier mensen aan het spreken die de ins en outs niet weten! Errol heeft een tijd lang niet gevochten en was van plan om samen met ramon een nieuw team op te zetten....Dynamite Diamonds.... Errol zou ook gaan trainen met Ramon op de dag van de tragische gebeurtenis. Ik vind het laag om te suggereren dat of te wel Errol of Golden Glory Tv over Ramon zn rug heen de media wil halen. Het is Errol zijn eerste party na Ramon's overlijden dus denk ik dat het juist juist een hele natuurlijke mooie reactie is ...Ramon heeft immers ook Errol bij Golden Glory gebracht!! Volgens mij is het allemaal nog uit diepe respect voor Ramon. Jammer dat er mensen zijn die dit niet zien. Errol van mij uit heel veel succes in Amerika!!! Ik vind het te gek dat je de party opdraagd aan je vriend trainer en grote voorbeeld! USHH!

  22. #47
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ramoontjuh View Post
    Volgens mij zijn hier mensen aan het spreken die de ins en outs niet weten! Errol heeft een tijd lang niet gevochten en was van plan om samen met ramon een nieuw team op te zetten....Dynamite Diamonds.... Errol zou ook gaan trainen met Ramon op de dag van de tragische gebeurtenis. Ik vind het laag om te suggereren dat of te wel Errol of Golden Glory Tv over Ramon zn rug heen de media wil halen. Het is Errol zijn eerste party na Ramon's overlijden dus denk ik dat het juist juist een hele natuurlijke mooie reactie is ...Ramon heeft immers ook Errol bij Golden Glory gebracht!! Volgens mij is het allemaal nog uit diepe respect voor Ramon. Jammer dat er mensen zijn die dit niet zien. Errol van mij uit heel veel succes in Amerika!!! Ik vind het te gek dat je de party opdraagd aan je vriend trainer en grote voorbeeld! USHH!
    naïviteit... Een natuurlijke reactie was geweest als Errol met z'n grote bek een keer iets zou gaan presteren en na de partij met zijn reactie was gekomen over Ramon. Nu loopt die weer een heleboel bombarie te maken dat die op KO gaat winnen en dat dit voor Ramon Dekkers is enz. terwijl dat ook niet echt respectvol is voor Rico Verhoeven, Hij probeert de publieke opinie voor zich te winnen omdat hij het voor Ramon Dekkers doet... ik vind toch een beetje misbruik maken van de situatie. Als hij echt respect heeft voor Ramon, spreekt die na de match zijn oprechte gevoelens uit over Ramon en hoe diep dit hem heeft geraakt. De reactie die hij in nog steeds in onbekende taal(wetenschappers zijn nu aan het kijken ondere welke taal ze dit moeten klasseren) ervoor deed wekt bij mij toch de indruk dat je reclame voor jezelf probeert te maken, beetje valse propaganda

    Edit:
    Ik merk het overigns bij Gohkan Saki de laatste tijd ook al, die jongen blijkt ineens 180 graden omgeslagen en is meer bezig met goede doelen dan ooit. Vroeger maakte die zich nog alleen maar druk of zijn kapsalon wel Kipfilet in zat ipv kipdurum en nu is blijkbaar uit het niets compleet omgeslagen en houdt die zich ineens bezig met allerlei problemen op de wereld. Op zich geweldig natuurlijk, maar aan de andere kant. Het komt wel echt doorzichtig over en we kunnen wel duidelijk merken dat Glory bezig is met een charme offensief. Het mag wel wat oprechter bij Glory heb meer respect voor de plaatselijke pattanboer met een paar centjes die zich al jaren inzet voor de goede doel, dan een of andere miljardair die bij een receptie even laat zien aan de massa wat voor megabedrag hij stort omdat die toch geld zat heeft
    Last edited by Diaz bros; 17-06-2013 at 12:56.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    naïviteit... Een natuurlijke reactie was geweest als Errol met z'n grote bek een keer iets zou gaan presteren en na de partij met zijn reactie was gekomen over Ramon. Nu loopt die weer een heleboel bombarie te maken dat die op KO gaat winnen en dat dit voor Ramon Dekkers is enz. terwijl dat ook niet echt respectvol is voor Rico Verhoeven, Hij probeert de publieke opinie voor zich te winnen omdat hij het voor Ramon Dekkers doet... ik vind toch een beetje misbruik maken van de situatie. Als hij echt respect heeft voor Ramon, spreekt die na de match zijn oprechte gevoelens uit over Ramon en hoe diep dit hem heeft geraakt. De reactie die hij in nog steeds in onbekende taal(wetenschappers zijn nu aan het kijken ondere welke taal ze dit moeten klasseren) ervoor deed wekt bij mij toch de indruk dat je reclame voor jezelf probeert te maken, beetje valse propaganda

    Edit:
    Ik merk het overigns bij Gohkan Saki de laatste tijd ook al, die jongen blijkt ineens 180 graden omgeslagen en is meer bezig met goede doelen dan ooit. Vroeger maakte die zich nog alleen maar druk of zijn kapsalon wel Kipfilet in zat ipv kipdurum en nu is blijkbaar uit het niets compleet omgeslagen en houdt die zich ineens bezig met allerlei problemen op de wereld. Op zich geweldig natuurlijk, maar aan de andere kant. Het komt wel echt doorzichtig over en we kunnen wel duidelijk merken dat Glory bezig is met een charme offensief. Het mag wel wat oprechter bij Glory heb meer respect voor de plaatselijke pattanboer met een paar centjes die zich al jaren inzet voor de goede doel, dan een of andere miljardair die bij een receptie even laat zien aan de massa wat voor megabedrag hij stort omdat die toch geld zat heeft
    Hoewel niet helemaal op mijn wijze beschreven ben ik het in grote lijnen wel met je eens. Het komt op de een of andere manier altijd over alsof alles uit de "..... voor dummies" reeks komt. Filmpjes voor dummies, vertalen voor dummies en ga maar door.

    Daarnaast moeten zimmerman en Saki gehyped worden terwijl ze beiden nog niet echt op wereldniveau gepresteerd hebben of daarin net tekort komen. Degenen die dat wel hebben hoor je ze niet over. Erg vreemd. Ben benieuwd wat daar toch achter zit.

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post

    Daarnaast moeten zimmerman en Saki gehyped worden terwijl ze beiden nog niet echt op wereldniveau gepresteerd hebben of daarin net tekort komen.
    Zimmerman kan ik me in vinden maar Saki vind ik toch echt een topper en een van de smaakmakers op dit moment

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #50
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Rico Verhoeven over Errol Zimmerman:


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •