MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 139
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Maar Golden Glory is toch een top organisatie die miljoenen in de ontwikkeling van de sport en hun talenten steekt ? En nu is het ineens een hobbyist die het voor een scheet en 2 knikkers doet.
    Ik zou het wel interessant vinden als iemand van Golden Glory en Glory nou eens duidelijk uit zouden leggen hoe het nou precies in elkaar steekt.
    GLORY is niet hetzelfde als Golden Glory, is dat nou zo moeilijk )

    GLORY heeft olv Pierre Andurand ( http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ollar-in-Glory ) GG en It's Showtime overgenomen en organiseert nu top evenementen. Er werken wel mensen die ook bij GG en It's Showtime hebben gewerkt maar dit heeft al helemaal niks te maken met Kay die begonnen is met GGTV omdat hij dacht dat wel leuk zou zijn om de fans een kijkje achter de schermen te geven.
    Ik vind het in ieder geval leuk

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    En als jullie allemaal zo betrokken zijn en zo dicht bij het vuur zitten, leg dan even aan die Kay uit dat hij het gewoon ondertiteld want wij zijn niet het enige forum dat daar over "zeurt". Bij jullie nuthugger fanbase zit toch wel iemand die het kan. En anders doe je het zo goed mogelijk. Post je het in besloten groep hier en dan kijken we er wel kritisch doorheen.
    Leuk dat je zo betrokken bent, wil jij graag helpen ? Neem even contact op met Kay zodat we de volgende keer een perfect filmpje hebben

    GoldenGloryTv:
    __________________________________________

    Kay Büssing

    President of GGTV

    Creative Director

    email : [email protected]

    web : www.goldenglorytv.com
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #77
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ramoontjuh View Post
    Volgens mij zijn hier mensen aan het spreken die de ins en outs niet weten! Errol heeft een tijd lang niet gevochten en was van plan om samen met ramon een nieuw team op te zetten....Dynamite Diamonds.... Errol zou ook gaan trainen met Ramon op de dag van de tragische gebeurtenis. Ik vind het laag om te suggereren dat of te wel Errol of Golden Glory Tv over Ramon zn rug heen de media wil halen. Het is Errol zijn eerste party na Ramon's overlijden dus denk ik dat het juist juist een hele natuurlijke mooie reactie is ...Ramon heeft immers ook Errol bij Golden Glory gebracht!! Volgens mij is het allemaal nog uit diepe respect voor Ramon. Jammer dat er mensen zijn die dit niet zien. Errol van mij uit heel veel succes in Amerika!!! Ik vind het te gek dat je de party opdraagd aan je vriend trainer en grote voorbeeld! USHH!
    Ik wil bij deze nog wel even duidelijk maken dat ik absoluut respect heb voor het feit dat Errol in eer vecht voor Ramon bij zijn volgende gevecht. En gezien het hele verhaal ook zeer begrijpelijk. Het geen waar ik me enigzins aan stoor,is dat (wat je vaak ziet als er iemand komt te overlijden) mensen zulke dingen vaak van de toren schreeuwen terwijl ik persoonlijk vind dat dat iets voor de persoon zelf is. Een privekwestie. Ik zie de meerwaarde niet om dat in een filmpie aan te kondigen. Niks meer en niks minder. Maar zeker respect naar Errol en de nabestaande. Het zal voor hun vast als een steun werken,en misschien gaat het daar ook wel om..??

  3. #78
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

    Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.
    Nou zo moeilijk is het niet....Glory is de organisatie ( zelfde als k1) golden glory is het team/ sportschool/gym.....golden glory tv die staat los van de andere 2.. is van kay en die probeerd iedereen te laten zien hoe het er buiten de ring aan toe gaat wat ik overigens best interessant vind om te weten en nee ben geen nuthugger maar verdiep me eerst ergens in voordat k ga lopen emmeren over....niks dus!

  4. #79
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

    Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.
    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik wil bij deze nog wel even duidelijk maken dat ik absoluut respect heb voor het feit dat Errol in eer vecht voor Ramon bij zijn volgende gevecht. En gezien het hele verhaal ook zeer begrijpelijk. Het geen waar ik me enigzins aan stoor,is dat (wat je vaak ziet als er iemand komt te overlijden) mensen zulke dingen vaak van de toren schreeuwen terwijl ik persoonlijk vind dat dat iets voor de persoon zelf is. Een privekwestie. Ik zie de meerwaarde niet om dat in een filmpie aan te kondigen. Niks meer en niks minder. Maar zeker respect naar Errol en de nabestaande. Het zal voor hun vast als een steun werken,en misschien gaat het daar ook wel om..??
    Daar mogen meningen in verschillen toch de een houd het voorzichzelf en de ander niet....dit is tenminste normaal commentaar en normaal je mening geven wat je doet...tegenover andere mensen hier...goed bezig! Ik denk dat het idd belangrijk is en een hart onder de riem voor familie en vrienden....

  5. #80
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

    Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.
    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    GLORY is niet hetzelfde als Golden Glory, is dat nou zo moeilijk )

    GLORY heeft olv Pierre Andurand ( http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ollar-in-Glory ) GG en It's Showtime overgenomen en organiseert nu top evenementen. Er werken wel mensen die ook bij GG en It's Showtime hebben gewerkt maar dit heeft al helemaal niks te maken met Kay die begonnen is met GGTV omdat hij dacht dat wel leuk zou zijn om de fans een kijkje achter de schermen te geven.
    Ik vind het in ieder geval leuk


    Leuk dat je zo betrokken bent, wil jij graag helpen ? Neem even contact op met Kay zodat we de volgende keer een perfect filmpje hebben

    GoldenGloryTv:
    __________________________________________

    Kay Büssing

    President of GGTV

    Creative Director

    email : [email protected]

    web : www.goldenglorytv.com
    Hahaha nou ben benieuwd of hij gaat mailen....mssn kunnen ze de sollicitatie procedure op mixfight doen? Lol

  6. #81
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    En ja hoor, de duizendste discussie is losgebarsten.
    Over....? wat? inhoudelijk?
    Idd, gaat nergens over.

    Errol beheersd inderdaad niet over een 'goede Engelse tong'...
    Maar dat maakt hem toch geen mindere vechter?? Dus waar hebben we het over?
    Feitelijk gaat het hier om het gebaar en uiteindelijk om het resultaat wat er behaald zal worden.
    Ik ga er vanuit dat zodra Errol meer tijd over heeft zich ook meer zal verdiepen in de Engelse taal.
    Maar nowdays heeft hij het simpelweg te druk met trainen.

    Maar blijf vooral lekker lang door gaan over zijn Engels en over andere onzinnige/niet gerelateerde zaken.

  7. #82
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon lekker knokken en de volgende keer een filmpje in het Papiamentu.

    Go Rico.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Vreemd verhaal; ik kan het perbericht zo gauw niet vinden maar in de wiki staat toch dat golden glory is overgenomen en nu glory is. http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)

    Maar dat heb ik dus al die tijd verkeerd begrepen. (of de wiki klopt niet).

  9. #84
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Gewoon lekker knokken en de volgende keer een filmpje in het Papiamentu.

    Go Rico.
    surinaams was het toch:

  10. #85
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Vreemd verhaal; ik kan het perbericht zo gauw niet vinden maar in de wiki staat toch dat golden glory is overgenomen en nu glory is. http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_(kickboxing)

    Maar dat heb ik dus al die tijd verkeerd begrepen. (of de wiki klopt niet).
    Ze hebben het management gedeelte waar de vechters onder contract staan overgenomen.

  11. #86
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ga er ook volledig van uit dat hij gemotiveerd is. Geen probleem. Alleen vertellen jullie mij allemaal hier hoe super het allemaal gaat bij glory en hoeveel geld er wel niet beschikbaar is en nou blijkt dat ineens niet zo te zijn.

    Dus leg dan even uit hoe het zit tussen Glory en Golden Glory. Ik wil best constructief meedenken. Ik wil namelijk ook graag kickboxen kijken.
    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    surinaams was het toch:
    Een van de laatste tweets van hem op twitter heeft hij zelfs glory ws gevraagd om het juist te doen en hem aan te kondigen dat hij van curacao komt...maar aan jou knipoog te zien wist je dat al haha!

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik heb hem net gezien en hij is in supervorm. ik heb hem zelden zo afgetraind gezien.

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik heb hem net gezien en hij is in supervorm. ik heb hem zelden zo afgetraind gezien.
    Errol is gewoon de beste Surinaamse thaibokser.

  14. #89
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ramoontjuh View Post
    Er is een woord die hij zeker weten wel goed kan uitspreken en dat is KNOCK OUT!!
    Zodat hij achteraf kan zeggen, " ei doont noow wei ei nok oud ging"

  15. #90
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik heb hem net gezien en hij is in supervorm. ik heb hem zelden zo afgetraind gezien.
    Foto's die ik laatst voorbij zag komen liegen er niet om, errol lijkt tegenwoordig op een alistair 2.0. benieuwd hoe hij zich vanaf nu gaat manifesteren, iedereen is de laatste tijd lyrisch over saki. Maar ik vind errol nog altijd meer potentie hebben dan saki, alleen heeft die de afgelopen jaren niet echt voor de sport geleefd, althans dat gevoel heb ik. Zimmerman moet echt een keer beseffen dat het niveau tegenwoordig heel laag is, straks als schilt z'n spullen opruimt kan die zomaar een tijdje de HW divisie domineren. maar dan zal die wel een tijdje alles op alles moeten zetten

  16. #91
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Errol is gewoon de beste Surinaamse thaibokser.

  17. #92
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    Foto's die ik laatst voorbij zag komen liegen er niet om, errol lijkt tegenwoordig op een alistair 2.0. benieuwd hoe hij zich vanaf nu gaat manifesteren, iedereen is de laatste tijd lyrisch over saki. Maar ik vind errol nog altijd meer potentie hebben dan saki, alleen heeft die de afgelopen jaren niet echt voor de sport geleefd, althans dat gevoel heb ik. Zimmerman moet echt een keer beseffen dat het niveau tegenwoordig heel laag is, straks als schilt z'n spullen opruimt kan die zomaar een tijdje de HW divisie domineren. maar dan zal die wel een tijdje alles op alles moeten zetten
    Hij is idd echt een beer geworden. Ik weet niks 100% zeker maar hij vertoond wel tekenen van iemand die kuurt.

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    WAR Zimmerman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. #94
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hij is idd echt een beer geworden. Ik weet niks 100% zeker maar hij vertoond wel tekenen van iemand die kuurt.
    Oeeei nu komen er nog 5 pagina's bij. Er lopen hier heel wat GG advocaten

  20. #95
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Oeeei nu komen er nog 5 pagina's bij. Er lopen hier heel wat GG advocaten
    Tja ze gaan hun gang maar. Als het over overeem, hari, aerts, le banner enz wordt gezegd is het ook geen probleem , dus als zimmerman er in een keer als een stier bij loopt mag er ook wel gespeculeerd worden toch?
    Ik vermeld er ook heel politiek correct bij dat ik het niet 100% zeker weet

  21. #96
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    1ste ronde gaat Rico neer (KO) geen kans tegen deze beer :-)

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    gelukkig had je ook nog iets zinvols te melden in die lange quote
    Met dank aan een oplettende lezer, die hiervoor zijn welverdiende reps ontvangt, en een ip-check ontmasker ik bij deze Petrosyan188 die kennelijk geen genoeg krijgt van Mixfight.nl. Toedeledokie!

  23. #98
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Met dank aan een oplettende lezer, die hiervoor zijn welverdiende reps ontvangt, en een ip-check ontmasker ik bij deze Petrosyan188 die kennelijk geen genoeg krijgt van Mixfight.nl. Toedeledokie!
    Hahaha. Ik had eveneens al zo'n vermoeden. De strekking van zijn posts kwam me bekend voor. Blijkt het dus toch zo te zijn. Altijd wel mooi dat soort figuren. Ze blijven terug komen. Ben benieuwd onder welk alter ego hij binnen kort weer terug komt.

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Hahaha. Ik had eveneens al zo'n vermoeden. De strekking van zijn posts kwam me bekend voor. Blijkt het dus toch zo te zijn. Altijd wel mooi dat soort figuren. Ze blijven terug komen. Ben benieuwd onder welk alter ego hij binnen kort weer terug komt.
    Haha idd dat moet ik hem nageven; hij weet van geen ophouden. Het mooiste is nog wel dat hij steen en been klaagt over Mixfight.nl, maar heel stiekem vindt hij het hier toch ook wel zo leuk dat hij allerlei alter ego's aanmaakt om mee te kunnen praten. Petrosyan188, van wie ik ergens nog een foto heb genomen tijdens de Mixfightdag, heeft een haat/liefde verhouding met ons.

  25. #100
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Haha idd dat moet ik hem nageven; hij weet van geen ophouden. Het mooiste is nog wel dat hij steen en been klaagt over Mixfight.nl, maar heel stiekem vindt hij het hier toch ook wel zo leuk dat hij allerlei alter ego's aanmaakt om mee te kunnen praten. Petrosyan188, van wie ik ergens nog een foto heb genomen tijdens de Mixfightdag, heeft een haat/liefde verhouding met ons.
    Toch weer die forumtroll. Had t kunnen weten al die keren dat k m negreps gaf of wou geven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •