MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Had hem graag ooit nog tegen Overeem gezien, maar wat een geweldige vechter! Ik ben een van de weinige die zijn vechtstijl mooi vind!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Wederom een verlies voor de vechtsport, ongeacht hoe je denkt over zijn stijl van vechten. Ik kan me goed voorstellen dat hij kiest voor zijn gezondheid i.p.v. de sport, neemt niet weg dat het mij een verschrikkelijk moeilijke beslissing lijkt. Ik wens hem alle sterkte, gezondheid en geluk in zijn verdere leven en dank hem voor alles wat hij over vele jaren ons heeft gegeven als vechter.
    Een ECHT hele grote OSU !
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Spijtig om te horen. Heel veel sterkte Sem , je blijft een winnaar!

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    wel goed nieuws voor de concurrentie,maken die wat meer kans.
    sem in vorm was door niemand te verslaan.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    En wat een aderlating voor het Glory heavyweight segment, wat toch al aan het inboeten was.
    OT:
    Sem, sterkte en beterschap. Je bent een levende legende in de vechtsport.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Erg jammer dit! Maar ja, de gezondheid gaat voor...
    We hebben in ieder geval lange tijd van zijn kunsten kunnen genieten, en het is voor hemzelf waarschijnlijk net zo mooi geweest!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Sem is een held als vechter maar ook als mens is hij een echte held en die heb je maar heel weinig.

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Vervelend bericht. Ik hoop dat het meevalt. Sowieso een van de grootste Nederlandse vechtsporters ooit.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Heel jammer. Sem succes met het herstel. Een van de ( zoniet de) beste heavyweight kickbokser ooit.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Heel jammer. Sem, bedankt voor de mooie partijen!
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  11. #36
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat de kwaal niet serieus is, beterschap toegewenst aan Semmy Schilt!

  12. #37
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Sem was en is nog steeds de beste kickbokser van de afgelopen jaren. Hij heeft genoeg bewezen tot nu toe. En volgens mij mag je ook best zeggen de beste hw kickbokser aller tijden. Hij was idd de eindbaas en een 'pain in tha ass' voor alle anderen die zo graag de nr 1 zouden willen zijn. Nu ligt de weg vrij voor al die andere kickboksers denk dat sem toch een klasse apart was vergeleken met de heavyweights van de afgelopen jaren
    Hopelijk is het niet ernstig dat met zn hart!

  13. #38
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    wel goed nieuws voor de concurrentie,maken die wat meer kans.
    sem in vorm was door niemand te verslaan.
    Peter Aerts

  14. #39
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Sem onwijs veel geluk en gezondheid toegewenst
    Bedankt voor al het moois wat je de vechtsport hebt gebracht
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Beterschap voor S.Schilt.

    Een topknokker die lang niet alle credits kreeg en krijgt voor wat hij in de sport heeft betekent en gepresteerd.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte Sem!!

  17. #42
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    semmy schilt is een goede kerel en ik hoop dat het goed gaat met zijn gezondheid.
    maar voor de kickboxsport vind ik dit geen heel erg nieuws
    semmy heeft zijn gouden tijdperk gehad en laten zien dat hij absoluut bij de beste kickboxers ooit hoort...
    maar ik vind het zo,n dodelijk saaie style die hij heeft ,,ik vond de toernooien niet meer spannend en dat terwijl hij veel op ko besilste ..
    maar ja das mijn persoonlijke mening ..
    je heb je sporen achtergelaten en zal een grootheid blijven (letterlijk en figuurlijk)
    semmy veel beterschap en sterkte met wat je in de toekomst gaat doen ..

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Over the last few months there have been various reports that four-time K-1 World Grand Prix Champion, 2012 Glory Grand Slam and Glory Heavyweight Champion Semmy Schilt will no longer be fighting. The rumors were first centered around his participation in future tournaments, as after his victory on New Year's Eve in 2012 he stated that he would not participate in future tournaments, although it was quickly brushed off. Since then there has been talk about him fighting Gokhan Saki with the Heavyweight title on the line, but there has also been talk of Schilt no longer fighting at all.
    Since last night LiverKick has received numerous reports from reliable sources that Semmy Schilt is retired, effective immediately. The decision was apparently not an easy one for the Hightower, who was instructed to retire from his medical team due to a heart condition that was discovered. This marks the retirement of what may be the greatest Heavyweight Kickboxer of all time, with five big tournament victories under his belt and numerous world championships. Schilt was also a pioneer in the sport of Mixed Martial Arts, making his debut in Pancrase in 1996, fighting in both the UFC and PRIDE over the course of his career.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    According to a published report, kickboxing legend and mixed martial arts fighted Semmy Schilt has retired from combat sports.
    Liverkick.com reported that the Netherlands native, who turns 40 in October, has bowed out of competition due to a heart condition.
    Schilt is a four-time K-1 World Grand Prix champion, with tournament victories in 2005, 2006, 2007, 2009. His 2005-07 run marks the only time a fighter won three consecutive Grand Prix.
    Schilt, of course, also had a considerable mixed martial arts career, with the majority of his bouts conducted during the sport's early era.
    Schilt excelled in Pancrase, claiming an Openweight King of Pancrase crown and competing against a who's who of the early days of the Japanese scene, from Yuki Kondo to Guy Mezger to Masakatsu Funaki. Schilt also fought for several years in PRIDE, where he had high-profile losses to the likes of Fedor Emelianenko, Antonio Rodrigo Nogueira and Josh Barnett.
    On these shores, Schilt is best remembered for his nasty finish of Pete Williams at UFC 31 in Atlantic City.
    His last MMA fight was a first-round submission of "Mighy Mo" Siliga on a Dec. 31, 2008 K-1 Dynamite card. His final kickboxing bout was on Dec. 31 of last year, a first-round TKO of Daniel Ghita in Saitama, Japan.
    He finishes with a kickboxing record of 43-6-1 and an MMA record of 26-14-1.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Wow, wat jammer zeg. Hartproblemen betekent waarschijnlijk ook geen kans op een terugkeer?
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  21. #46
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Het opvallende is wel dat Ramon Dekker kort geleden aan een hartaanval was overleden. Nu zien we dat Semmy last heeft van zijn hart. Ik vraag mij toch wel af of er een relatie is tussen kickbox en problemen bij de hart. Het is toch een vrij explosieve sport waarbij je makkelijk een hartslag van 180 kan halen tijdens de training/wedstrijd. Misschien is jarenlang trainen en wedstrijden draaien toch teveel voor een hart van een mens.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Het opvallende is wel dat Ramon Dekker kort geleden aan een hartaanval was overleden. Nu zien we dat Semmy last heeft van zijn hart. Ik vraag mij toch wel af of er een relatie is tussen kickbox en problemen bij de hart. Het is toch een vrij explosieve sport waarbij je makkelijk een hartslag van 180 kan halen tijdens de training/wedstrijd. Misschien is jarenlang trainen en wedstrijden draaien toch teveel voor een hart van een mens.
    Uuuhh dat topsport je hart kan beschadigen is al jaren bekend hoor.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Het opvallende is wel dat Ramon Dekker kort geleden aan een hartaanval was overleden. Nu zien we dat Semmy last heeft van zijn hart. Ik vraag mij toch wel af of er een relatie is tussen kickbox en problemen bij de hart. Het is toch een vrij explosieve sport waarbij je makkelijk een hartslag van 180 kan halen tijdens de training/wedstrijd. Misschien is jarenlang trainen en wedstrijden draaien toch teveel voor een hart van een mens.
    Wat blackadder zegt! Sowieso dat topsport je hart beschadigd. Het is alleen uiterst treurig dat twee helden in korte tijd (noodgedwongen) het podium verlaten. Ramon = GOAT in kickboksen

  24. #49
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Het is een fabel dat (top)sport je hart negatief beïnvloed of zelfs beschadigd.
    Het hart is een spier die net als elke ander spier dikker en groter wordt bij intensieve training. Daar is op zich niks mis mee en kan geen kwaad.
    Het wordt pas een probleem als zich andere (aangeboren) afwijkingen voordoen, zoals bijv. slecht sluitende hartkleppen, onregelmatige hartslag. Ook verergert het de kwaal niet.

    Maar als zich een (hart)falen voordoet bij een sporter, valt het op. Immers "Sport is gezond".
    En dat laatste klopt nog steeds. Niet-sporters hebben in de rust periode na een zware inspanning ruim 10 X zoveel kans op hartfalen dan (top)sporters.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    Het is een fabel dat (top)sport je hart negatief beïnvloed of zelfs beschadigd.
    Het hart is een spier die net als elke ander spier dikker en groter wordt bij intensieve training. Daar is op zich niks mis mee en kan geen kwaad.
    Het wordt pas een probleem als zich andere (aangeboren) afwijkingen voordoen, zoals bijv. slecht sluitende hartkleppen, onregelmatige hartslag. Ook verergert het de kwaal niet.

    Maar als zich een (hart)falen voordoet bij een sporter, valt het op. Immers "Sport is gezond".
    En dat laatste klopt nog steeds. Niet-sporters hebben in de rust periode na een zware inspanning ruim 10 X zoveel kans op hartfalen dan (top)sporters.
    Daar dacht ik dus ook aan, erfelijke oorzaken in combinatie met zware training. Ik herinner mij dat daar onderzoeken over verschenen zijn, een paar jaar geleden dan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •