MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Lightbulb Sem Schilt per direct gestopt

    Sem Schilt kampt met gezondheidsproblemen. Dit zou de reden zijn waarom Schilt per direct is gestopt als kickbokser. Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen we dit uiteraard melden.

    http://www.mixfight.nl/portal/?p=26580&preview=true
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Hoop dat het niet waar is,HEFTIG!

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    een icoon voor de sport!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt heel heftig, kan het bijna niet geloven... Hoop dat hij er goed uitkomt! Sterkte alvast !

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    Hoop dat het niet waar is,HEFTIG!
    Ik kan wel zeggen dat mijn bronnen heel betrouwbaar zijn, Sem heeft problemen met zijn hart.

    Heel erg jammer want ik had hem graag nog een afscheidspartij zien vechten, dat heeft deze man wel verdiend.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    WTF zeg.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    gvd, wat klote. Naar mijn mening de sterkste kickbokser ooit.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Jammer, maar je gezondheid voor alles. Hopelijk heeft hij er in het dagelijkse leven weinig last van.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Jeetje, echt balen dit. Heel vervelend als je zo jong al last van je hart krijgt.

    Verder had ik hem echt graag nog een paar partijen zien vechten. Hij was een soort van ultieme eindbaas. Veel mensen vonden hem saai vechten, dat vond ik in eerste instantie ook, maar later ben ik dat toch anders gaan zien. Het HW kickboksen wordt hierdoor nog dunner gezaaid dan het al was. Echt jammer.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg jammer dit.
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Schilt is de meest ondergwaardeerde KAMPIOEN der kampioenen
    Karate was hij heer en meester
    Pancrase / MMA mooie potten neergezet
    Meervoudig K-1 Kampioen
    Glory Kampioen

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hij was ook 3 keer King of Pancrase

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Daar ben ik altijd bang voor dat je hart er opeens mee ophoud.

    sterkte,

  14. #14
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Heftig! Ik hoop dat hij het goed maakt en dat het goed afloopt. Zeg over z'n vechtstijl wat je wil maar dit is een van de grootste kickboksers allertijden.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Gezondheid boven alles. Veel beterschap Sem. Je kunt terugkijken op een prachtcarrière!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    wow, dat is echt klote. Wat een vechter, inderdaad niet de mooiste techniek of meest spectaculaire vechter, maar toch altijd mooi om te zien hoe hij z'n skills in die ring gebruikte en hoe weinig mensen daar een antwoord op hadden. Z'n fight record laat wel zien dat dit 1 van de grootste vechter ooit is geweest.

    Verstandige beslissing hoor.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik kan wel zeggen dat mijn bronnen heel betrouwbaar zijn, Sem heeft problemen met zijn hart.

    Heel erg jammer want ik had hem graag nog een afscheidspartij zien vechten, dat heeft deze man wel verdiend.
    Zeker! Meest ondergewaardeerde vechter imo. De man heeft overal grote titels binnen gesleept, maar kreeg niet de erkenning van de fans die hem vaak verweten ¨saai¨ te vechten.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Sem is een legende! Als je problemen met je hart krijgt is het inderdaad belangrijk om aan je gezondheid te denken (ik kan er over meepraten)

  19. #19
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Sem Schilt is een van de grootste vechters ooit! Helaas nooit echt de waardering gekregen die hij verdiend! Er gaat niets boven je gezondheid...take care Semmie!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ben geen fan van Sem's stijl, maar absoluut een van de beste kickboksers ooit. En in zo'n rijtje staan terwijl het niet zo aantrekkelijk en bewegelijk is als bijv. Aerts, Hoost, Hug e.d. Jammer! Veel sterkte en hopen dat hij kan herstellen en genieten

  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Sem Schilt is een van de grootste vechters ooit! Helaas nooit echt de waardering gekregen die hij verdiend! Er gaat niets boven je gezondheid...take care Semmie!

    2x. Topvechter en down to earth als persoon. Goed in de media,kortom een uithangbord voor de sport!

  22. #22
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    2x. Topvechter en down to earth als persoon. Goed in de media,kortom een uithangbord voor de sport!
    Mee eens!

  23. #23
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Zoals eerder genoemd hier, zwaar ondergewaardeerde vechter. Wat ik wel aan hem mocht is dat hij geen kapsones had en geen praatjes had maar het gewoon keer op keer liet zien in de ring. Ik kon er met name erg van genieten als hij weer eens de mond snoerde van die gasten die veel praten maar nooit in de buurt van zijn prestaties zullen komen. Dit had ik hem graag nog een paar keer zien doen.

    Sem sterkte!

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Zoals eerder genoemd hier, zwaar ondergewaardeerde vechter. Wat ik wel aan hem mocht is dat hij geen kapsones had en geen praatjes had maar het gewoon keer op keer liet zien in de ring. Ik kon er met name erg van genieten als hij weer eens de mond snoerde van die gasten die veel praten maar nooit in de buurt van zijn prestaties zullen komen. Dit had ik hem graag nog een paar keer zien doen.

    Sem sterkte!
    Ja, zoals die keer toen Badr in de Arena van hem won, en hij daarna backstage zei dat hij een fout gemaakt had, maar Badr nog wel een keertje tegen zou komen. En dat was ook zo.


  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Heel erg jammer. Schilt is altijd al de ultieme test geweest voor iemand die zogenaamd #1 wou worden. Ik wou dat hij de kans kreeg om vaker tegen toppers te vechten als Hari, Overeem, Spong, etc.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •