MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als Mayweather de beste was, had hij geen andere regels uitgezocht (zoals bij Pacquiao) qua drugtests enz. Deed hij ook niet bij Mosley, Ortiz e.d. Nooit, behalve bij Pacquiao, terwijl hij wist dat Pacquiao daarvoor een drugtest afzei omdat het om bloedtest ging net voor het gevecht. Mayweather = een bitch
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    En dan alsnog, ook al is FMJ de beste van dit decenium. Hij is sowieso niet de beste ooit of in de afgelopen 30 jaar. Grote onzin. Dawkid, dit weet jezelf ook. Ik weet dat je van FMJ houdt

  3. #28
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Tegen Cotto vocht die ook zwaarder gewoon op z'n eigen gewicht.
    Klopt, maar Cotto is op fightnight niet 20 pond zwaarder. Dat is wel een verschil.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Euhh nee voor het gevecht Pacquiao 3 nam Marquez de kracht trainer aan Angel Hernandez omdat die door had dat die te weinig kracht had.
    Jij zei eerder:

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Marquez moest niet 1 gewicht klasse omhoog maar 2. Hij was gewoon veeltste langzaam door de extra gewicht die die moest mee dragen. Wat Facade al zei als je -61 kg vechter laat vechten tegen een -70kg vechter, zullen de stoten van -61kg de -70kg niet deren.
    Het klopt dat hij krachttraining kreeg voor de match tegen Pacman, maar jij gaf aan dat het om het gewicht ging. Dat is dus niet zo: Want hij won de 3e (eigenlijk, hij vocht op zijn minst goed) en 4e partij op k.o.. Daarnaast staat het Marquez vrij nogmaals tegen Mayweather op 144 lb te vechten?
    Hij vecht nu ook op welterweight tegen Bradly.

    Het gewicht is dus geen excuus, laat staan dat Mayweather 2 jaar weg was geweest toen hij Marquez bevocht!

  5. #30
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Als Mayweather de beste was, had hij geen andere regels uitgezocht (zoals bij Pacquiao) qua drugtests enz. Deed hij ook niet bij Mosley, Ortiz e.d. Nooit, behalve bij Pacquiao, terwijl hij wist dat Pacquiao daarvoor een drugtest afzei omdat het om bloedtest ging net voor het gevecht. Mayweather = een bitch
    Deze drugtests werden wel aangehouden bij Marquez, Mosely ook zover ik mijzelf kan herinneren.....

    Als we Mayweather zijn resultaten vergelijken met Pacman is Mayweather de veel betere bokser.
    Dit vergeleken met:

    1. Wanneer hij iemand bevocht;
    2. Het gewicht van de gevechten;
    3. Zijn lijst etc.

  6. #31
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Deze drugtests werden wel aangehouden bij Marquez, Mosely ook zover ik mijzelf kan herinneren.....

    Als we Mayweather zijn resultaten vergelijken met Pacman is Mayweather de veel betere bokser.
    Dit vergeleken met:

    1. Wanneer hij iemand bevocht;
    2. Het gewicht van de gevechten;
    3. Zijn lijst etc.
    De drugs test is idd ook bij Mosley , en Otriz gedaan en is nog live uitgezonden op tv destijds.
    Dus beetje onzin als men claimt dat het alleen om Pacquiao ging.

  7. #32
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    De drugs test is idd ook bij Mosley , en Otriz gedaan en is nog live uitgezonden op tv destijds.
    Dus beetje onzin als men claimt dat het alleen om Pacquiao ging.
    Misschien had hij het niet gezien.
    Ik denk wel dat men Mayweather erg tekort doet.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    hele nare man, hele goede bokser. buitengewone reflexen, defensief sterk, conditioneel altijd top. valt niet te ontkennen dat hij toch behoorlijk slim gematched is tegen een aantal toppers en dan bedoel ik qua gewicht, leeftijd etc, maar goed dat is boksen, politiek en gehaaidheid is altijd een factor geweest..

  9. #34
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    hele nare man, hele goede bokser. buitengewone reflexen, defensief sterk, conditioneel altijd top. valt niet te ontkennen dat hij toch behoorlijk slim gematched is tegen een aantal toppers en dan bedoel ik qua gewicht, leeftijd etc, maar goed dat is boksen, politiek en gehaaidheid is altijd een factor geweest..
    Perfect omschreven. En dit maakt hem juist niet de beste bokser ooit, hoe goed hij ook is en hoeveel kwaliteiten die ook heeft

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Perfect omschreven. En dit maakt hem juist niet de beste bokser ooit, hoe goed hij ook is en hoeveel kwaliteiten die ook heeft
    Klopt want dat is Sugar Ray Robinson....
    Maar wel de beste van de laatste 15 jaar.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Klopt want dat is Sugar Ray Robinson....
    Maar wel de beste van de laatste 15 jaar.
    Ik zie jou in elk topic meelullen met de menigte of tegen een nobody een weddenschap af sluiten. Maar Mayweather beste van 15 jaar is die sowieso niet. Er zijn veel meer boksers in die periode geweest die niemand uit de weg zijn gegaan.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Deze drugtests werden wel aangehouden bij Marquez, Mosely ook zover ik mijzelf kan herinneren.....

    Als we Mayweather zijn resultaten vergelijken met Pacman is Mayweather de veel betere bokser.
    Dit vergeleken met:

    1. Wanneer hij iemand bevocht;
    2. Het gewicht van de gevechten;
    3. Zijn lijst etc.
    Wanneer hij met iemand vocht????? meen je dit? Het gewicht? Is ook paar keer in Mayweathers voordeel uitgevallen. Mayweather heeft vooral gewacht met veel boksers voordat ze oud waren. Jij rekent de partij tegen Victor Ortiz zeker ook mee als KO?

  13. #38
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik zie jou in elk topic meelullen met de menigte of tegen een nobody een weddenschap af sluiten. Maar Mayweather beste van 15 jaar is die sowieso niet. Er zijn veel meer boksers in die periode geweest die niemand uit de weg zijn gegaan.
    Lol.

    - Ik ben redelijk selectief in de topics waar ik op reageer. Eigenlijk alleen als ik het ergens niet mee eens ben, want anders is er weinig discussie.
    - Als mensen zeggen dat ze iets zeker weten, en er daarom op willen wedden dan kan dat. Wel lullig dat je deze mensen direct als nobody bestempelt, zonder dat je weet wie het zijn. Het impliceert wel direct dat ik geen nobody ben, daarvoor dank.

    Ben trouwens blij dat jij voor mij, en alle andere, kan beslissen dat HET criterium voor de beste bokser van de afgelopen 15 jaar, het wel of niet uit de weg gaan van tegenstanders is. Ik baser mijn mening meer op record, aantal titels, kracht van tegenstanders etc.

    Anyway great boxing goeroe, slaap lekker, onder je Pacman dekbed.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Klopt want dat is Sugar Ray Robinson....
    Maar wel de beste van de laatste 15 jaar.
    Van de afgelopen jaren ben ik mee eens dat Floyd de beste is , ik denk er weinig zijn die Sugar Ray Robinson zullen evenaren.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    hele nare man, hele goede bokser. buitengewone reflexen, defensief sterk, conditioneel altijd top. valt niet te ontkennen dat hij toch behoorlijk slim gematched is tegen een aantal toppers en dan bedoel ik qua gewicht, leeftijd etc, maar goed dat is boksen, politiek en gehaaidheid is altijd een factor geweest..
    Het is een act, floyd speelt de rol van villain en dat doet hij uitermate goed.
    Dit zorgt ervoor dat de mensen de ppv kopen.
    Beste bokser van de laatste 10 jaar zeker.
    Hoop dat ie wint van canelo.
    The Outsiders!! J-MMA #1

  16. #41
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Lol.

    - Ik ben redelijk selectief in de topics waar ik op reageer. Eigenlijk alleen als ik het ergens niet mee eens ben, want anders is er weinig discussie.
    - Als mensen zeggen dat ze iets zeker weten, en er daarom op willen wedden dan kan dat. Wel lullig dat je deze mensen direct als nobody bestempelt, zonder dat je weet wie het zijn. Het impliceert wel direct dat ik geen nobody ben, daarvoor dank.

    Ben trouwens blij dat jij voor mij, en alle andere, kan beslissen dat HET criterium voor de beste bokser van de afgelopen 15 jaar, het wel of niet uit de weg gaan van tegenstanders is. Ik baser mijn mening meer op record, aantal titels, kracht van tegenstanders etc.

    Anyway great boxing goeroe, slaap lekker, onder je Pacman dekbed.
    Je bent echt een naar ventje. Normale discussie kan je niet voeren, maar als je op deze tour wilt gaan prima. Mayweather is zeker top 5 van de afgelopen 15 jaar (wtf is 15 jaar voor tijdsbestek? meestal gebruik je 10-20-25 jaar oid, maar goed), maar het neemt niet weg dat hij veel gevechten uit de weg is gegaan of niet helemaal eerlijk heeft gewonnen of veel positiever aan het gevecht begon. Dat kan je gewoon niet ontkennen. Er zijn zoveel boksers de afgelopen 10-20 jaar geweest die niemand schuwde en wel met 1 of 2 losses of meer zijn geëindigd. Ben je dan een mindere bokser? Nee, ik vind van niet. Elke bokser kan verliezen en in principe is het een kwestie van tijd, wanneer Mayweather wat meer ballen had getoond en risicos had genomen (!) had hij bij mij hoger gestaan ja. Iets wat Manny niet te verwijten valt. Ga vanavond vooral lekker KFC halen en episodes van 24/7 terug kijken met je maatje Mayweather. Vervolgens lekker Gordon vanavond kijken en naast je Ronaldo poster in slaap vallen. In je eenpersoonsbedje

  17. #42
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Originally Posted by Fightfan
    Deze drugtests werden wel aangehouden bij Marquez, Mosely ook zover ik mijzelf kan herinneren.....

    Als we Mayweather zijn resultaten vergelijken met Pacman is Mayweather de veel betere bokser.
    Dit vergeleken met:

    1. Wanneer hij iemand bevocht;
    2. Het gewicht van de gevechten;
    3. Zijn lijst etc.
    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wanneer hij met iemand vocht????? meen je dit? Het gewicht? Is ook paar keer in Mayweathers voordeel uitgevallen. Mayweather heeft vooral gewacht met veel boksers voordat ze oud waren. Jij rekent de partij tegen Victor Ortiz zeker ook mee als KO?
    Wat ik bedoelde is dat Mayweather tegen Oscar de la Hoya vocht toen hij nog top was en Mayweather 2 klassen omhoog ging en ook de handschoenen droeg die zij voorstelden.

    Ook tegen Hatton, deze was nog ongeslagen toen hij gestopt werd door Floyd.

    Ook vocht Floyd tegen Cotto op zijn eigen gewicht.

    Tegen Marquez was Floyd zwaarder, maar hij won erg duidelijk na 2 jaar afwezigheid.
    Vergelijk dit met anderen waartegen deze heren vochten.

    Ik denk dat Floyd niet wacht tot boksers oud zijn, want hij bevecht ze allemaal. Hatton was niet oud, de La Hoya ook niet, Ortiz niet, Guerrero
    Marquez was oud maar deze knalt nog steeds en is nog superscherp.
    Mosley was ouder, maar kwam van een spetterende overwinning af op Margarito......

    Het is niet zo dat alle boksers tegen Floyd wilden, want denk aan promotors die een rol spelen etc. etc.

    Je kunt zeggen wat jij wilt, maar Floyd is het beste wat boksen te bieden heeft. Ook al vind ik het een kwal.

    Tegen Ortiz oordeelde de scheids dat het een ko was. Mayweather stond ook voor.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Je bent echt een naar ventje. Normale discussie kan je niet voeren, maar als je op deze tour wilt gaan prima.

    Floyd vindt Joling veel leuker dan Gordon, maar het liefst kijkt hij Pacman-Marquez 4. Daar kan hij wel 24/7 naar kijken, zelfs in een eenpersoons bed. Ik heb meer ruimte nodig na al die KFC.


    Grappig dat je de boodschapper aanvalt ipv de boodschap. Ik voer al vanaf het begin een normale discussie en jij trekt dat in het persoonlijke in je voorlaatste post. Dan kan je een stevige reactie verwachten.

    Verder is dit de eerste keer dat je op een normale manier probeert uit te leggen waarom je Mayweather niet de beste vindt (mening), zonder je argumenten kracht bij te zetten door ???? of !!!!! en uitspraken als 'Mayweather is een bitch'.
    Lijkt me een stuk gezondere discussie.

  19. #44
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Floyd Mayweather zijn ''record en dat valt toch behoorlijk tegen voor zoveel praatjes?''
    Bro, met alle respect we hebben het hiet over Floyd ''Money'' Mayweather toch??

    Die man is de G.O.A.T., nog even over zijn record,

    Hij versloeg De La Hoya op 154 onder zijn condities.

    Hij versloeg Ricky Hatton wanneer hij nog on verslagen was en gevaarlijk. We weten allemaal hoe Ricky Hatton is neer gegaan.

    Hij versloeg Marquez na 2 jaar inactief te zijn geweest, Marquez was op dat moment ranked als nummer 2 P4P en heeft Mayweather toen uitgedaagd.

    Hij versloeg Ortiz toen hij Berto net had gemurderd.

    Hij versloeg Corrales toen Corrales hoger in de rankings stond en als zware favoriet werd gezien.Hij ging zelfs omhoog in gewicht voor dit gevecht.

    Hij versloeg Castillo toen de odds zwaar tegen hem waren, hij vocht tegen hem nadat hij recentelijk omhoog was gegaan in gewicht. Zo kan ik nog wel even door gaan.

    Laten we ook niet vergeten wat Mayweather heeft gedaan met Marquez, totally schooled. En laten we nou ook niet vergeten wat er gebeurde tussen Pacquiao en Marquez in alle gevechten. Een ieder met een normale brein weet wat er was gebeurd tussen Pacquiao en Mayweather.

    Bijna iedereen waar hij tegen vocht kwam van een big win en niet tegen verliezende vechters of drained fighters.

    Niemand kan Floyd ''Money'' Mayweather verslaan.. just face it. Hij is technisch gezien de beste vechter die ooit in de ring heeft gestapt. Dit gaat helaas geen sprookje worden waar iemand the ''evil Floyd'' K.O slaat.. en waar alle haters nog lang en gelukkig leven. Dit is de echte wereld, waar de beste bokser in de wereld de beste van de wereld verslaat door ze te schoolen. Canelo will be next. Voor Floyd zijn deze partijen gewoon HIGH paid sparring.

    Future Hall of Famer, will retire met een on verslagen record en zal worden herinnerd als de beste bokser ooit die een voet in de ring heeft gezet.

    http://www.youtube.com/watch?v=lYsGwYOUZNg
    Ik quote mezelf nog maar even. Ik zie hier aardig wat furieuze correspondentie heen en weer gaan en zie dat er veel wordt gediscussieerd wat betreft o.a. de legacy van Floyd Mayweather. Ik wil jullie er ook nog even op attenderen dat FM nog steeds bezig is met het bouwen van zijn legacy en dat hij met zijn eerst volgende gevecht aardig wat risico neemt en dit een gevecht is die zijn legacy alleen maar sterker maakt (dit is een gevecht waar zelfs de money haters en de pactards credit aan FM moeten geven), tevens is dit 1 van de 7 gevechten die hoogstwaarschijnlijk komen zullen.

    Het is gewoon heel simpel dat FM de beste van onze generatie is en de afgelopen tijd. Ik snap dat dit voor sommige moeilijk is om toe te geven vanwege de karakter van FM. Wat wel debateable is, is het feit of hij de G.O.A.T. is. Ik ben van mening van wel, alleen zal dit helaas nooit worden erkend door iedere boksexpert en fan, en de enigste reden hiervoor is in my opnion lack of ELITE COMPETITION. Voor FM zijn zoals ik al eerder heb gezegd de meeste partijen een HIGH paid sparring sessie, whether you like it or not.

    44 - 0 as it stands.

    Ook wel grappig trouwens dat alle ''pactards'' na zijn brute K.O. loss tegen Marquez en SD loss tegen Tim nog weinig te zeggen hebben. Pacman is helemaal niet interessant voor FM.. wie wilt er nou tegen een Marquez/Tim leftover vechten :-P. Maar goed dat Marquez en Tim het klusje hebben geklaard want Pacman/Mayweather zou een van de meest teleurstellende wedstrijden ooit zijn geweest, maar wel een van de meest geanticipeerde en best paying voor beide heren en promotors.

    Ook nog een leuke side noot, FM is tevens ook de best betaalde atleet ooit.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het is gewoon heel simpel dat FM de beste van onze generatie is en de afgelopen tijd. Ik snap dat dit voor sommige moeilijk is om toe te geven vanwege de karakter van FM. Wat wel debateable is, is het feit of hij de G.O.A.T. is. Ik ben van mening van wel, alleen zal dit helaas nooit worden erkend door iedere boksexpert en fan, en de enigste reden hiervoor is in my opnion lack of ELITE COMPETITION. Voor FM zijn zoals ik al eerder heb gezegd de meeste partijen een HIGH paid sparring sessie, whether you like it or not.
    Nee we hebben het er al over gehad maar je leest er de hele tijd over heen. Tegen Mosley wachtte die tot deze op een hoge leeftijd was toen pas durfde die. Marquez moest 2 gewicht klasse hoger vechten en dan maakt FMW het nog waar om te zwaar te wegen op de weging.

    Sugar Ray Leonard en Ray Robinson deden niet aan deze praktijken omdat ze zelfverzekerd waren. Ja ik geloof ook wel dat Juan Manuel Marguez zou verliezen als ze nu zouden vechten. Hij beste van zijn generatie ja maar de beste ooit nooit. Als je dat nog niet door je kan dringen dan heb je veel last van fanboy gedrag.

  21. #46
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Ben eigenlijk helemaal geen Mayweather fanboy al komt het wel zo over wat ik me voor kan stellen. Even voor de duidelijk toen Mosley P4P #1 was heeft FM hem uitgedaagd, dit offer heeft Mosley destijds geweigerd. Naderhand heeft Mosley FM uitgedaagd maar had Floyd toen hij niet zo gretig meer was voor dit gevecht weinig te bieden.. hij had geen P4P status en hij was ook geen kampioen in wat voor soort dan ook en er waren veel grotere gevechten voor FM op dat moment die een stuk interessanter waren. (ook money wise).

    En dat ie niet de beste ooit is, is inderdaad debateable. Alleen de echte boksliefhebber die door een bokser zijn karakter in dit geval negatieve karakter kan doorkijken weet hoe talented FM is.

    -> Niet relevant in deze kwestie,

    Pacman vs Brandon gaat trouwens ook een heuse knalpartij worden. Ook niet de minste keuze van Pacman om zijn comeback in te lijsten na twee verlies partijen. Dat die partij niet over 12 rondes zal lopen staat volgens mij al vast.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  22. #47
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee we hebben het er al over gehad maar je leest er de hele tijd over heen. Tegen Mosley wachtte die tot deze op een hoge leeftijd was toen pas durfde die. Marquez moest 2 gewicht klasse hoger vechten en dan maakt FMW het nog waar om te zwaar te wegen op de weging.
    Dit klopt, maar op hetzelfde gewicht sloeg hij Pacquiou ko.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Ben eigenlijk helemaal geen Mayweather fanboy al komt het wel zo over wat ik me voor kan stellen. Even voor de duidelijk toen Mosley P4P #1 was heeft FM hem uitgedaagd, dit offer heeft Mosley destijds geweigerd. .
    2X klopt huiswerk goed gedaan

  24. #49
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    beste boxliefhebbers ,
    love or hate him,

    wees blij dat onze generatie nog een aantel keer van deze man zijn talent mogen genieten
    want een betere of talentrijke boxer zullen wij niet meer meemaken .

  25. #50
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Als we net zo als jij 80 jaar bent zullen wij dat niet mee maken gelukkig ben ik 29 jaar dus ik zal het wel mee maken.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •