MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 69
  1. #26
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Gegard stuurt hem met pensioen als hij zich goed voorbereid.
    Daar schort het vaak aan bij Mousasi.. Hij heeft bakken talent, als hij op 185 gaat vechten geef ik hem tegen iedereen een goede kans. Maar zijn laatste wedstrijden zijn niet heel overtuigend geweest. Maar op de een of andere manier komt het allemaal iets te vrijblijvend over, hij zou er goed aan doen om een professioneel team om hem heen te verzamelen die hem helpen het beste uit zichzelf te halen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Mousasi maakt gehakt van Belfort met een goed team om zich heen. Mousasi moet echt stappen gaan maken en serieus worden aankomende tijd/jaren, anders zal zijn carriere een stuk minder succesvol zijn

  3. #28
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Son & Breugel! View Post
    Gegard Mousasi @mousasi_mma
    @vitorbelfort bro you talk about me but look at my record first befor you judge me ))@NimaSafapour
    9:28 PM - 30 Jun 2013



    vind belfort geweldige vechter, maar hij hoeft helemaal niet zo te doen tegen iemand zoals mousasi.
    tegen echt goede vechters in zijn "prime" heeft hij zich helaas nooit bewezen (couture, lidell,ortiz, overeem, henderson) en de vechters waar hij afgelopen 5 jaar van wel heeft gewonnen waren ook geen toppers, mja rich franklin ok

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Mousasi maakt gehakt van Belfort met een goed team om zich heen. Mousasi moet echt stappen gaan maken en serieus worden aankomende tijd/jaren, anders zal zijn carriere een stuk minder succesvol zijn
    Hij zou inderdaad eens een goed team in de v.s. moeten opzoeken oid, denk dat die amerikanen het allemaal net iets professioneler aanpakken.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    zo praatte hij ook over alistair overeem destijds, dat overeem nix in te brengen zou hebben tegen hem.


    op de vot dermit

  6. #31
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Mousasi is de meest onderschatte vechter op dit moment. Hij traint nu bij Team Hayastan in VS. In de Team Hayastan zitten hele goede grondvechters en sambo beoefenaars. Ik durf te wedden dat hij Belfort binnen de eerste ronde afmaakt!

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

  8. #33
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Jij bent in 2000 geboren zeker........

    Vitor is een van de meest relaxte gasten die ik in het MMA ben tegen gekomen. Jammer dat het tegenwoordig altijd over god gaat en dat hij mee gaat in de Amerikaanse trash talk cultuur. Heb het er nooit zo op dat mensen zeggen dat anderen iets niet verdienen.
    Het is de UFC, Dana en Joe Silva zetten vechters tegen elkaar en dan ga je vechten....dat betekent automatisch dat beiden het verdienen, heel simpel.
    Denk overigens dat Belfort deze pot vrij eenvoudig wint als hij er komt.
    Mooi voor jou dat je Belfort bent tegen gekomen, maar wat je punt nou?

  9. #34
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Zou niet weten wie er nu een goede matchup voor Belfort is. 2 brute overwinningen maar hem weer tegen Silva zie ik ook niet direct zitten. Als Mousasi de partij in de media weet te krijgen kan het wel eens door gaan. Zou niet de eerste keer zijn.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Mooi voor jou dat je Belfort bent tegen gekomen, maar wat je punt nou?
    Mijn punt is dat Belfort op zijn 19e al meer had bereikt in MMA dan Mousasi in zijn hele carrière, maar dat jij toen nog met je poppen aan het spelen was en daarom met een onzinnige uitspraak komt.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Blanco View Post
    Mousasi is de meest onderschatte vechter op dit moment. Hij traint nu bij Team Hayastan in VS. In de Team Hayastan zitten hele goede grondvechters en sambo beoefenaars. Ik durf te wedden dat hij Belfort binnen de eerste ronde afmaakt!
    Die weddenschap neem ik graag aan. En dan zal ik afmaken niet letterlijk nemen.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Mijn punt is dat Belfort op zijn 19e al meer had bereikt in MMA dan Mousasi in zijn hele carrière, maar dat jij toen nog met je poppen aan het spelen was en daarom met een onzinnige uitspraak komt.
    uhm. nee

  13. #38
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Die weddenschap neem ik graag aan. En dan zal ik afmaken niet letterlijk nemen.
    We zullen je hier aan herinneren Appelsap

  14. #39
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Mijn punt is dat Belfort op zijn 19e al meer had bereikt in MMA dan Mousasi in zijn hele carrière, maar dat jij toen nog met je poppen aan het spelen was en daarom met een onzinnige uitspraak komt.
    You must spread some Reputation around before giving it to appelsap again.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat een chauvinisme. Mousasi kon niet eens Jardine, Latifi en St. Preux finishen. Zijn beste win was jacare, door een upkick. Zijn credentials zijn niet te vergelijken met die van Belfort. Achja, hier was 99% van de mensen er ook van overtuigd dat Yvel Jds ko zou slaan.
    Max. 400 x 125

  16. #41
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Mijn punt is dat Belfort op zijn 19e al meer had bereikt in MMA dan Mousasi in zijn hele carrière, maar dat jij toen nog met je poppen aan het spelen was en daarom met een onzinnige uitspraak komt.
    Hoe zet ik mezelf voor joker. Daar is bij jou niet veel voor nodig. Drink nog een appelsapje en ga je dan maar is verdiepen in
    in vechters, daarna mag je semi bijdehand gaan doen.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Die weddenschap neem ik graag aan. En dan zal ik afmaken niet letterlijk nemen.
    Speciaal voor appelsap.

    Enjoy

    http://www.youtube.com/watch?v=1Z8cg8NDZS0

  18. #43
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Die weddenschap neem ik graag aan. En dan zal ik afmaken niet letterlijk nemen.
    Appelsap heeft wel een punt vind ik , eerst was het Alistair die wel ff de belt gaat pakken korterna was het Struve die de titel pakt.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Hoe zet ik mezelf voor joker. Daar is bij jou niet veel voor nodig. Drink nog een appelsapje en ga je dan maar is verdiepen in
    in vechters, daarna mag je semi bijdehand gaan doen.
    Jullie realiseren je dat Appelsap veel ervaring op dit gebied heeft?

  20. #45
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik vind mousasi een beest .. maar laat hem aub eerst 1 of 2 tegenstanders in de ufc verslaan die er wat toe doen voor dat ie zo,n grote naam uitdaagt.

  21. #46
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Maar waarom zou Belfort wel contender zijn? Mousasi zou tegen Gustaffson voor nr1 contender. Gustafsson komt niet opdagen wegens een sneetje. Vervolgens vecht Mousasi met een knieblessure tegen een ander. Dit wint hij, maar vervolgens moet hij weer achter in de rij gaan staan?

  22. #47
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Jullie realiseren je dat Appelsap veel ervaring op dit gebied heeft?
    Niet lullig bedoeld, maar wie is appelsap dan? meer nieuwsgierigheid

  23. #48
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Jullie realiseren je dat Appelsap veel ervaring op dit gebied heeft?
    Met appelsap drinken?

  24. #49
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wat een chauvinisme. Mousasi kon niet eens Jardine, Latifi en St. Preux finishen. Zijn beste win was jacare, door een upkick. Zijn credentials zijn niet te vergelijken met die van Belfort. Achja, hier was 99% van de mensen er ook van overtuigd dat Yvel Jds ko zou slaan.
    Ben een groot mousasi fan maar volledig mee eens. Denk dat belfort overtuigend zou hebben gewonnen van lawal en de andere recente tegenstanders van gegard. Ik heb me ook vergist in Lombard, die was zelfs ongeslagen toen hij de ufc in kwam.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Lombard heeft verloren van.... Mousasi!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •