MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 23 of 29 FirstFirst ... 13192021222324252627 ... LastLast
Results 551 to 575 of 718
  1. #551
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Damn! Wat is Spong vreselijk goed zeg! Had zelf wop voor Spong verwacht maaer niet verwacht dat hij zo snel en goed zou gaan. IMO de beste LHW en HW nu en gezien zijn resultaten recent de p4p beste kickbokser nu wereldwijd.
    x2!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #552
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ja Saki is wel ff afgegaan,als je zo praat in een interview en dan verliest pffffff

  3. #553
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    De grootste clown die ik tot nu toen gezien heb.... kk GG mag een rematch organiseren tegen Saki
    De grootste clown en jij, ga maar even een weekje ergens anders posten. Volgende keer een permanente ban

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #554
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  5. #555
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De grootste clown en jij, ga maar even een weekje ergens anders posten. Volgende keer een permanente ban

    Godzijdank

  6. #556
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post

    Hoest met GG talent Duut?
    Duut heeft in de eerste ronde moeten opgeven ivm gescheurde pees in zijn rechterarm zag ik voorbij komen op Facebook.

  7. #557
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post

    Hoest met GG talent Duut?
    Duut is Mejiro.

  8. #558
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De grootste clown en jij, ga maar even een weekje ergens anders posten. Volgende keer een permanente ban
    dank u, mensen die te pas en te onpas met die verschrikkelijke ziekte schelden hebben sowieso een steekje los!

  9. #559
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Duut heeft in de eerste ronde moeten opgeven ivm gescheurde pees in zijn rechterarm zag ik voorbij komen op Facebook.
    Ai, da's klote. Beterschap.

  10. #560
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Duut is Mejiro.
    Oepsie. Mijn fout.

  11. #561
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    De stijl van Mike heeft saki geen goed gedaan.

    Saki vecht nu net als Badr, 100% puur op power maar dan zonder de power van Badr.

    Denk dat de oude Saki, net iets te slim en bewegelijk was geweest voor Rico. Maar een Saki die alleen voor de KO gaat door middel van korte combinaties, die wint het niet van zo een reus.

    dikke respect voor Rico, gun het hem echt.

    SPong was gewoon niet normaal, in mijn ogen ook de absolute nummer 1 na Schilt. Dat je zo van Nathan kan winnen, ongelooflijk. die 1e ronde was in mijn ogen ook de mooiste ronde in JAREN van heavyweight kickboxing.
    Home mtk-gym.nl


  12. #562
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post

    SPong was gewoon niet normaal, in mijn ogen ook de absolute nummer 1 na Schilt. Dat je zo van Nathan kan winnen, ongelooflijk. die 1e ronde was in mijn ogen ook de mooiste ronde in JAREN van heavyweight kickboxing.
    Spong was inderdaad indrukwekkend, maar laten we eerst eens kijken hoe hij het op HW tegen de grote jongens doet voor we hem de nr. 1 of 2 noemen.

  13. #563
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Die judges waren zeker allemaal homo die op Rico's kapsel geilden.
    eentje zat wel de hele tijd te hijgen ja.

  14. #564
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    dank u, mensen die te pas en te onpas met die verschrikkelijke ziekte schelden hebben sowieso een steekje los!
    Dat heb ik gelukkig allemaal niet meer meegekegen. De ingore button is beter voor mijn hart heb ik gemerkt, wat een simpel manneke is die gambler.

  15. #565
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Spong was inderdaad indrukwekkend, maar laten we eerst eens kijken hoe hij het op HW tegen de grote jongens doet voor we hem de nr. 1 of 2 noemen.
    Ik denk dat spong de heavyweight net zo kan domineren, in de vorm die hij vannacht had zie ik niemand van hem winnen. Ik weet alleen niet hoe het voor hem gaat uitpakken als hij kickboksen, boksen, en MMA op het hoogste niveau wilt gaan doen. Zou hij dan1x per jaar een gevecht van iedere tak van sport doen? Ik gok dat als MMA en boksen goed uitpakken voor hem dat hij het kickboksen opgeeft aangezien die sporten beter betalen. Nog wel heel voorbarig want met de top meedraaien in die sporten doe je niet 1,2,3 ,maar als bv UFC hem een contract aanbied dan zullen ze niet willen dat spong ook nog bij glory vecht.

  16. #566
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik denk dat spong de heavyweight net zo kan domineren, in de vorm die hij vannacht had zie ik niemand van hem winnen. Ik weet alleen niet hoe het voor hem gaat uitpakken als hij kickboksen, boksen, en MMA op het hoogste niveau wilt gaan doen. Zou hij dan1x per jaar een gevecht van iedere tak van sport doen? Ik gok dat als MMA en boksen goed uitpakken voor hem dat hij het kickboksen opgeeft aangezien die sporten beter betalen. Nog wel heel voorbarig want met de top meedraaien in die sporten doe je niet 1,2,3 ,maar als bv UFC hem een contract aanbied dan zullen ze niet willen dat spong ook nog bij glory vecht.
    inderdaad, ben benieuwd hoe zijn carriere verder gaat ontwikkelen, kan iig niet wachten om hem te zien boksen

  17. #567
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik verwacht nu trouwens dat Verhoeven gematcht gaat worden tegen Schilt of Spong.

    Viel me trouwens op dat de internationale uitzending beter te pruimen was dan de Amerikaanse Spike uitzending: minder commercials en meer uitzendtijd (inclusief Verhoeven's huldiging ceremonie en interview na afloop). Als tip voor de volgende keer zou ik zeggen: kijk op de internationale stream.

    Ik hoop dat Glory de volgende keer wel weer de superfights via Facebook gaat streamen.

  18. #568
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

  19. #569
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De grootste clown en jij, ga maar even een weekje ergens anders posten. Volgende keer een permanente ban
    deze man heeft issues gefrustreerd ofzo ....
    ban his ass lol

  20. #570
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Net een heerlijk middagje knokken gezien. Bedankt Glory voor dit gave event. Goede scheidsrechters trouwens, stonden er ook echt voor de gezondheid van de vechters.

  21. #571
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik verwacht nu trouwens dat Verhoeven gematcht gaat worden tegen Schilt of Spong.

    Viel me trouwens op dat de internationale uitzending beter te pruimen was dan de Amerikaanse Spike uitzending: minder commercials en meer uitzendtijd (inclusief Verhoeven's huldiging ceremonie en interview na afloop). Als tip voor de volgende keer zou ik zeggen: kijk op de internationale stream.

    Ik hoop dat Glory de volgende keer wel weer de superfights via Facebook gaat streamen.
    Op mijn iPad deed de stream het niet.
    Ik werd helemaal gek todat ik ontdekte dat aljazeera sport op dreambox het ook uitzendde . Heerlijk op HD. Dus volgende keer raad ik iedereen aan om het aljazeera sport te kijken

  22. #572
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik denk niet dat iedereen hier een dreambox heeft hoor. lol

  23. #573
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Spong was inderdaad indrukwekkend, maar laten we eerst eens kijken hoe hij het op HW tegen de grote jongens doet voor we hem de nr. 1 of 2 noemen.
    wie zijn de grote jongens dan ?

    saki ?
    verhoeven ?
    ghita ?
    hari ?

    kzou zeggen final 16 op 1 avond alle 4 lol
    ik roep dit nu al 10 jaar ofzo ..
    Spong is qua techniek en inzicht zo verder dan de rest .
    ik weet nog dat ik een B partij ofzo van hem zag een keer , en dat hij en lowkick kreeg, en inplaats van blocken (waar de meeste al niet snel genoeg voor zijn) trok hij zijn been naar achter en ontweek zodoende de trap en counterde met het zelfde been . in NL zie je dat amper . dat is echt thais (Carbin scholing).
    Spong heft et beste van NL kickboxen en muaythai gemixt .

    goat

  24. #574
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    eerst dacht ik dat saki wel van spong zou winnen, maar na wat ik gisteren heb gezien waarschijnlijk toch niet.

  25. #575
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Spong vs Schilt
    Make it happen !!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •