MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 29 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 718
  1. #26
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Fijn is dat. Dan hoop je dat de beste vechters allemaal onder een kap komen, maar gaat dat weer niet door omdat er de illusie bestaat potten te kunnen breken in Amerika met b-vechters.
    Ik denk dat er in bepaalde gewichtsklasses altijd wel ruimte zal blijven voor Europeanen. In het zwaargewicht zijn de verschillen wel dusdanig groot tussen de Amerikanen en de Europeanen ( Nederlanders) dat ik haast wel zeker weet dat we in die klasse weinig tot geen Amerikanen zullen zien. Glory werkt nu vooral met lokale promotors die ook vaak nog een eigen bond of promotie leiden die willen natuurlijk ook nog hun eigen vechters in ieder geval op de undercard hebben. Het zal met name van Spong of Saki afhangen of de zwaargewichtsklasse in Amerika populair zal worden zonder Amerikaanse vechters. In de lwh's en andere klasses zijn er nog wel wat Noord-Amerikanen die wat meer tegenstand kunnen bieden maar ik denk niet dat er ooit een Amerikaanse vechter Glory-kampioen zal worden in welke gewichtsklasse dan ook. Ik geef alleen de Canadees Valtellini een aardige kans.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    14-06-2013
    Die partij had ik dus niet meegekregen. Gerges vocht weer degelijk maar niet overtuigend. Hij combineert altijd mooi maar hij lijkt weinig schade aan te richten, ten minste niet zoals tegen karaev een paar jaar terug. En dan is die zuhralev maar een matige vechter.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Nate Corbett zal in oktober in Chicago op de maincard staan waarschijnlijk tegen Tyrone Spong! dit maakte hij vandaag bekend tijdens een interview met de Australische tv

    GLORY 11 CHICAGO: Spong vs Corbett II

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Nate Corbett zal in oktober in Chicago op de maincard staan waarschijnlijk tegen Tyrone Spong! dit maakte hij vandaag bekend tijdens een interview met de Australische tv

    GLORY 11 CHICAGO: Spong vs Corbett II

  5. #30
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Saki vs Spong lijkt me echt geweldig om te zien!! Knal party! Maar ook een rematch Errol vs Rico lijkt me top! Er zijn zoveel mooie combo's om van die groep te maken....die wil k allemaal wel zien!

  6. #31
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ramoontjuh View Post
    Saki vs Spong lijkt me echt geweldig om te zien!! Knal party! Maar ook een rematch Errol vs Rico lijkt me top! Er zijn zoveel mooie combo's om van die groep te maken....die wil k allemaal wel zien!
    Rematch rico vs errol trekt mij totaal niet. Rico moet nu tegen een top 5 vechter gematched worden, een goede test voor hem. Als er toch een rematch moet komen dan liever Ghita vs saki of spong vs saki idd. En Corbett vs Saki, spong of Ghita zou tof zijn.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens de laatste "geruchten" zal er tijdens de Glory 11 event ook een 4-man tournament worden gehouden ditmaal in het zwaargewicht met:

    - Saki (2)
    - Ghita (3)
    - Verhoeven (7)
    - Braddock Silva (9)

    Spong(4), Aerts(5), Bonjasky(6) en LeBanner (8) die hoger staan op de ranking dan Verhoeven en Silva doen om uiteenlopende reden niet mee aan de 4-man tournament. De verwachting is dat Spong gematcht zal worden tegen Corbett in een lhw superfight.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nice

  9. #34
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Volgens de laatste "geruchten" zal er tijdens de Glory 11 event ook een 4-man tournament worden gehouden ditmaal in het zwaargewicht met:

    - Saki (2)
    - Ghita (3)
    - Verhoeven (7)
    - Braddock Silva (9)

    Spong(4), Aerts(5), Bonjasky(6) en LeBanner (8) die hoger staan op de ranking dan Verhoeven en Silva doen om uiteenlopende reden niet mee aan de 4-man tournament. De verwachting is dat Spong gematcht zal worden tegen Corbett in een lhw superfight.
    Ik vind die 4 mans toernooien maar niks. Leuk om nieuw talent te showcasen en wat ervaring te laten op doen maar meer ook niet.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik vind die 4 mans toernooien maar niks. Leuk om nieuw talent te showcasen en wat ervaring te laten op doen maar meer ook niet.
    Ik vind het ook niks. Een gedecimeerde toernooi. De live timeslot op Spike is maar 2 uur dus ik verwacht ook minder partijen op de maincard zoals we gewend waren. In New York waren het er 14 ik verwacht nu nog maar 10 partijen die zullen worden uitgezonden; 3 tournament fights 1 reserve-fight en 6 superfights

  11. #36
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Zoals ik een aantal weken geleden al onthulde zal Glory 11 in Chicago worden gehouden, vandaag werd deze event-poster bekendgemaakt:


  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik vind het ook niks. Een gedecimeerde toernooi. De live timeslot op Spike is maar 2 uur dus ik verwacht ook minder partijen op de maincard zoals we gewend waren. In New York waren het er 14 ik verwacht nu nog maar 10 partijen die zullen worden uitgezonden; 3 tournament fights 1 reserve-fight en 6 superfights
    Laat ze dan het deel wat niet op spike kan, gratis, via facebook uitzenden.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Laat ze dan het deel wat niet op spike kan, gratis, via facebook uitzenden.
    Dat had ik al voorgesteld toen ze in Milaan waren. overigens zou het technisch makkelijk mogelijk moeten zijn om de undercard gratis op de website van SpikeTV (via U-stream geloof ik) uit te zenden, dit doen ze ook al met Bellator. Met K-1 werd de hele event op de SpikeTV website gratis uitgezonden.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Want met, gratis, stroop vang je vliegen.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik heb overigens m'n vraagtekens of die event-poster wel de officiele event-poster ( denk het eerlijk gezegd niet)

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zou wel een groffe typ fout zijn Four Tournament.

  17. #42
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zou wel een groffe typ fout zijn Four Tournament.

    voor mij is dat juist een bevestiging dat het een echte van Glory afkomstige poster is

  18. #43
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    voor mij is dat juist een bevestiging dat het een echte van Glory afkomstige poster is
    hij is goed.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik snap niet dat er bepaalde vechters uit de top tien net 1x per jaar knokken en andere wel 4 keer.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De officiele event-poster komt vrijdag uit met andere namen headlining de poster. Ik heb een sterke vermoeden dat Spong en Corbett er op zullen staan.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    De officiele event-poster komt vrijdag uit met andere namen headlining de poster. Ik heb een sterke vermoeden dat Spong en Corbett er op zullen staan.
    Spong corbett 2 zou echt tof zijn.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Glory 11 Chicago zou 12 oktober plaats gaan vinden.

    Bron: Topuz

  23. #48
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Saki vs Verhoeven

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik heb overigens m'n vraagtekens of die event-poster wel de officiele event-poster ( denk het eerlijk gezegd niet)
    Weet niet wie die posters enzo nu maken. Maar als ik Glory een tip mag geven om absoluut de beste en meest in het oog springende posters te krijgen dan noem ik een naam waar men dan bij moet zijn: BEN GROSS
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  25. #50
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Weet niet wie die posters enzo nu maken. Maar als ik Glory een tip mag geven om absoluut de beste en meest in het oog springende posters te krijgen dan noem ik een naam waar men dan bij moet zijn: BEN GROSS
    Ben Gross (de officiële Glory 11 event poster ziet er waanzinnig uit, schijnt)

    Btw: Hesdy Gerges en Ben Edwards nieuwe Glory-vechters: http://www.mixfight.nl/portal/hesdy-...lory-vechters/


    Glory 11 Chicago fightcard to dusver:

    4-man Tournament:
    - Saki vs Verhoeven
    - Ghita vs Braddock Silva

    Superfight:
    - Corbett vs Spong/Ilunga (?)
    Last edited by rollermanskunk; 30-07-2013 at 17:24.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •