MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 29 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 718
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default Glory 11 Chicago: Tyrone Spong vs. Nathan Corbett **Spoiler**

    Jerome LeBanner maakte onlangs in een interview bekend dat hij in oktober voor Glory in Chicago tegen Sergei Kharitonov zal vechten. Volgens de laatste geruchten zou dit gevecht een onderdeel zijn van een kwalificatie-toernooi voor de laatste plek van de Final 4 HW Tournament (Saki, Ghita en Spong zijn hier al voor gekwalificeerd). De matchups zouden verdeeld worden over 2 toernooien (in Chicao de kwartfinales, de halve finale en finale op de volgende Glory event) De overige gevechten zijn nog niet bekend maar als de kwalificatie-toernooi op die dag zal worden gehouden zal er waarschijnlijk uit de plekken nummer 5 t/m 12 van de rankings wedstrijden worden gekozen;

    Glory HW ranking:
    5. Peter Aerts
    6. Remy Bonjasky
    7. Jerome Le Banner
    8. Errol Zimmerman
    9. Anderson Silva
    10. Rico Verhoeven
    11. Jamal Ben Saddik
    12. Sergei Kharitonov

    Het interview met LeBanner is hier te zien :
    Last edited by rollermanskunk; 02-07-2013 at 01:56.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Leuke partij, ben benieuwd
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nou zo'n geweldige partij is het niet

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Lijkt me ook niet echt wat nee.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Vergane glory.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Le banner hoef ik niet meer te zien vechten, voor hem wordt het echt tijd om met pensioen te gaan. Aerts presteert nog goed ondanks zijn leeftijd maar le banner is niet veel meer helaas.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik hoop dat bonjasky, aerts of verhoeven de 4e deelnemer wordt in dit toernooi.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Wie zit hier nou nog op te wachten. Zelfs Amerikanen niet.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Lebanner is een topper! Kan van iedereen winnen, heeft een kop van beton, komt altijd om te knokken en heeft een winnaarsmentaliteit... 7 jaar geleden...

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Lebanner is een topper! Kan van iedereen winnen, heeft een kop van beton, komt altijd om te knokken en heeft een winnaarsmentaliteit... 7 jaar geleden...
    Behalve die kop van beton. Die heeft ie nooit gehad.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Behalve die kop van beton. Die heeft ie nooit gehad.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik verwacht dat die kwalificatietoernooi nog wel aangevuld gaat worden met nog wat superfights. Het gerucht gaat dat Petrosyan tegen een bekende Thai gaat vechten in Amerika. Overigens zal het nog lastig worden om die 4-men tournament-format goed te gaan af te stemmen en te programmeren. Voor het publiek zal het ook wennen worden. Ik verwacht 4 kwalificatie match ups bijv.:

    - Aerts vs Verhoeven
    - Le Banner vs Kharitonov
    - Bonjasky vs Saddik
    - Zimmerman vs Da Silva

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Toch knap dat die oude garde nog zo goed meekan

    (tja het was sarkastisch bedoeld, maar het is wel waar)

  14. #14
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Toch knap dat die oude garde nog zo goed meekan

    (tja het was sarkastisch bedoeld, maar het is wel waar)
    yep, komt ook een beetje door die ranking-systeem van Glory waardoor vechters met resultaten uit het verleden al wat hoger stonden dan jonge vechters. Kwestie van tijd dat de jongeren de ouderen gaan passeren.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    yep, komt ook een beetje door die ranking-systeem van Glory waardoor vechters met resultaten uit het verleden al wat hoger stonden dan jonge vechters. Kwestie van tijd dat de jongeren de ouderen gaan passeren.
    Waarschijnlijk Saki vs Spong for the Glory championship belt in Chicago. De planning was eerst om dit in Ontario LA te doen met Saki vs Schilt maar door de SpikeTV deal en Schilt's gezondheidstoestand is de situatie veranderd.Vooralsnog is het nog een gerucht.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Waarschijnlijk Saki vs Spong for the Glory championship belt in Chicago. De planning was eerst om dit in Ontario LA te doen met Saki vs Schilt maar door de SpikeTV deal en Schilt's gezondheidstoestand is de situatie veranderd.Vooralsnog is het nog een gerucht.
    Dat zou wel tof zijn.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    wow, partij van het jaar, zonder twijfel!!

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Waarschijnlijk Saki vs Spong for the Glory championship belt in Chicago. De planning was eerst om dit in Ontario LA te doen met Saki vs Schilt maar door de SpikeTV deal en Schilt's gezondheidstoestand is de situatie veranderd.Vooralsnog is het nog een gerucht.

    o wow, dat is wel iets om naar uit te kijken zeg. Hoe dan ook, dat gevecht zit er gewoon aan te komen. Is het niet dit jaar, dan moet het wel volgend jaar...
    Nah, toch wel jammer hoor zo'n 'vacant belt'...helemaal in dit geval.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dit wel een leuke pot, zeker enkele jaren geleden is dat een partij dat ik graag wilde zien. Beide hebben een gelijkaardige stijl met KO power in beide handen. Leuke matchup voor Kharitonov die tegen een legende mag staan. Moet dit wel winnen op KO gebaseerd op leeftijd alleen al.

    Saki en Zimmerman hebben beide nog een verliespartij tegen Aerts goed te maken btw. Wanneer kom dat ervan?

    Wat met Gerges en Hari?

  20. #20
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Ik vind dit wel een leuke pot, zeker enkele jaren geleden is dat een partij dat ik graag wilde zien. Beide hebben een gelijkaardige stijl met KO power in beide handen. Leuke matchup voor Kharitonov die tegen een legende mag staan. Moet dit wel winnen op KO gebaseerd op leeftijd alleen al.

    Saki en Zimmerman hebben beide nog een verliespartij tegen Aerts goed te maken btw. Wanneer kom dat ervan?

    Wat met Gerges en Hari?
    Staan beide niet onder contract van glory toch. Wil saki idd nog wel tegen aerts zien, denk dat hij hem nu wel pakt maar met aerts weet je het nooit.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Ik vind dit wel een leuke pot, zeker enkele jaren geleden is dat een partij dat ik graag wilde zien. Beide hebben een gelijkaardige skomen.et KO power in beide handen. Leuke matchup voor Kharitonov die tegen een legende mag staan. Moet dit wel winnen op KO gebaseerd op leeftijd alleen al.

    Saki en Zimmerman hebben beide nog een verliespartij tegen Aerts goed te maken btw. Wanneer kom dat ervan?

    Wat met Gerges en Hari?
    Zimmerman en Aerts kunnen zich bij de aankomende kwalificatie toernooi naar een partij tegen Saki zien te vechten maar dat zal heel erg lastig worden.

    Tja Gerges en Hari verwacht ik dit jaar niet meer binnen Glory. Het is sowieso moeilijk om als Europese vechter nog een plek binnen Glory te krijgen aangezien Glory nu vooral op zoek is naar Noord-Amerikaanse vechters die "marketable" zijn. Hari heeft nog wel een hoge marketing-value maar moet eerst zijn juridische problemen zien op te lossen. Gerges geef ik weinig kans.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Fijn is dat. Dan hoop je dat de beste vechters allemaal onder een kap komen, maar gaat dat weer niet door omdat er de illusie bestaat potten te kunnen breken in Amerika met b-vechters.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Amerika met b-vechters.
    Je geeft de Amerikaanse vechters wel heel veel credit.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Fijn is dat. Dan hoop je dat de beste vechters allemaal onder een kap komen, maar gaat dat weer niet door omdat er de illusie bestaat potten te kunnen breken in Amerika met b-vechters.
    Ik heb badr zijn laatste partij eens aangezien, maar die behoort niet meer tot de beste vechters als je het mij vraagt. Gerges heb ik ook al een tijd niks van gezien trouwens.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Gerges heb ik ook al een tijd niks van gezien trouwens.
    14-06-2013

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •