MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 25 of 29 FirstFirst ... 15212223242526272829 LastLast
Results 601 to 625 of 718
  1. #601
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Had ook het gevoel dat Saki niet zo goed in vorm was, dat was ook te zien aan zijn lichaam. Saki zou idd beter LHW kunnen gaan vechten maar als hij, spong en corbett LHW vechten blijft er maar weinig top over in de heavyweight. Rico en Ghita heb je dan, maar aerts,bonjasky en schilt die kappen er binnen afzienbare tijd mee. De spoeling is dun bij de heavyweights, er zit ook niet veel boeiends aan te komen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #602
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik tel toch echt 2 passen. En of Rico er last van had of niet is niet belangrijk.
    Whaha zo twee passen toe maar.

    Nou jij hebt gelijk. Saki feliciteerd hem ook niet op het eind toch.

  3. #603
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    op instagram staat wat anders:
    win or lose still laughin yesterday lose my fight because of a bad decision from the ref. for rico i am happy congratulations next time better for me. peace
    Ik zie ng steeds weinig zelfreflectie zoals bromios schreef. Saki heet het nog steeds over een verlies door een slechte beslissing van de scheids. Zonder die 8 tellen had rico de pot ook op punten gepakt naar mijn mening.

  4. #604
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Als Saki zo goed was als dat hij zei dat hij was, dan had hij het afgemaakt na die acht tellen. Dat heeft hij niet gedaan.

  5. #605
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Erg verrassend dat Verlinden heeft verloren van een MMA-vechter, ben benieuwd naar de beelden.

  6. #606
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Erg verrassend dat Verlinden heeft verloren van een MMA-vechter, ben benieuwd naar de beelden.
    Ben ik ook benieuwd naar, Verlinden is best een technische vechter die normaal zijn punten wel bij elkaar sprokkelt.

  7. #607
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zie ng steeds weinig zelfreflectie zoals bromios schreef. Saki heet het nog steeds over een verlies door een slechte beslissing van de scheids. Zonder die 8 tellen had rico de pot ook op punten gepakt naar mijn mening.
    denk dat zonder die 8 tellen, het gelijk op ging met de 2e ronde zeker naar saki ronde 3 en 1 gelijk. en de scheids neemt een foute beslissing, daar mag je wat van zeggen, hij feliciteert verhoeven alsnog.

  8. #608
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Eerste ronde was Verhoeven sterker dan Saki, misschien niet heel veel maar toch, 2e ronde was Saki veel dominanter en de laatste ronde was Verhoeven sterker, dus de uitslag was zonder de knockdown niet anders geweest. Jammer want wat Saki in de 2e ronde liet zien was wat we van hem mogen verwachten, het is teleurstellend dat hij dat niet op zijn minst 2 rondes vol kon houden.

  9. #609
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik ben wel benieuwd hoe de vermagerde ben Saddik het gaat doen.
    Zou hem graag tegen Saki willen zien.

  10. #610
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik ben wel benieuwd hoe de vermagerde ben Saddik het gaat doen.
    Zou hem graag tegen Saki willen zien.
    Zul je zien. Krijgt Saki weer een slechte scheids.

  11. #611
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Saki werd vorige keer opgehemeld en word nu weer afgebroken, erger is dat ie die schop na gaf aan Verhoeven,
    RESPECT blijft het belangrijkste!
    Spong had een supergevecht maar heb ook wel eens mindere gezien van hem dus match Saki-Spong dan weten we waar beiden staan

  12. #612
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Zul je zien. Krijgt Saki weer een slechte scheids.
    Jij vind zeker dan, dat die scheids het dan goed deed bij saki verhoeven.

  13. #613
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die scheids deed het niet helemaal lekker nee.
    Maar die trap aan Rico was onnodig en die duw naar de scheids is helemaal not done.
    Hij mag blij wezen dat hij die partij iit mocht vechten.
    Denk dat Ubeda hem een rooie kaart had gegeven.

  14. #614
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    denk dat zonder die 8 tellen, het gelijk op ging met de 2e ronde zeker naar saki ronde 3 en 1 gelijk. en de scheids neemt een foute beslissing, daar mag je wat van zeggen, hij feliciteert verhoeven alsnog.
    Ronde 2 saki maar ronde 3 overduidelijk voor Verhoeven. Ronde 1 was imo voor Verhoeven, ook zonder die KD.

  15. #615
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by henne View Post
    Saki werd vorige keer opgehemeld en word nu weer afgebroken, erger is dat ie die schop na gaf aan Verhoeven,
    RESPECT blijft het belangrijkste!
    Spong had een supergevecht maar heb ook wel eens mindere gezien van hem dus match Saki-Spong dan weten we waar beiden staan
    Saki zijn volgende partij zal een stuk beter zijn, maar het hangt ook van de tegenstander af. Ik zou saki nog wel een rematch tegen bonjasky willen zien vechten.

  16. #616
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    228
    vCash
    126000

    Default

    Vanavond begrepen dat Glory regels qua 8 tellen iets anders zijn:
    Beland je op de grond na een harde trap of stoot, dan krijg je 8 tellen.

    Overigens mogen vernemen van een Glory vechter.

  17. #617
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Had ook het gevoel dat Saki niet zo goed in vorm was, dat was ook te zien aan zijn lichaam. Saki zou idd beter LHW kunnen gaan vechten maar als hij, spong en corbett LHW vechten blijft er maar weinig top over in de heavyweight. Rico en Ghita heb je dan, maar aerts,bonjasky en schilt die kappen er binnen afzienbare tijd mee. De spoeling is dun bij de heavyweights, er zit ook niet veel boeiends aan te komen.

    je vergeet die grote marokkaan die nog een kilo of twintig moet afvallen.

    dat kan echt wel wat worden.

  18. #618
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die scheids deed het niet helemaal lekker nee.
    Maar die trap aan Rico was onnodig en die duw naar de scheids is helemaal not done.
    Hij mag blij wezen dat hij die partij iit mocht vechten.
    Denk dat Ubeda hem een rooie kaart had gegeven.
    Klopt helemaal die trap was zeker niet nodig, maar al met al viel het wel mee.
    Mensen houden hier van afbranden. Ik denk dat iedereen wel weet dat je na een foute trap je tegenstander even rust hoort te geven, ook Saki weet dat.

    Verder heb ik saki nog nooit onsportief zien doen.Dat kan een keer gebeuren.

    En waarom gaf die scheits geen rood dan? Waarschijnlijk vond hij het ook niet nodig.
    Last edited by spacebox; 13-10-2013 at 20:31.

  19. #619
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De grootste clown en jij, ga maar even een weekje ergens anders posten. Volgende keer een permanente ban

    dacht dat ik de grootste clown was? maar die Spong is zo goed he btw heerlijk om naar te kijken
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  20. #620
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    je vergeet die grote marokkaan die nog een kilo of twintig moet afvallen.

    dat kan echt wel wat worden.
    Ik had eigenlijk wel verwacht dat iemand over ben sadik zou beginnen en zat te twijfelen of hij nou een topper kan worden. Ik vind hem eigenlijk wat te ongecontroleerd en niet slim genoeg vechten, waardoor ik denk dat hij tekort komt voor de top. Dat kan uiteraard nog wel veranderen, hij is nog jong.

  21. #621
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik had eigenlijk wel verwacht dat iemand over ben sadik zou beginnen en zat te twijfelen of hij nou een topper kan worden. Ik vind hem eigenlijk wat te ongecontroleerd en niet slim genoeg vechten, waardoor ik denk dat hij tekort komt voor de top. Dat kan uiteraard nog wel veranderen, hij is nog jong.

    wat mij opviel is dat het lijkt of verhoeven de enige is die werkelijk goed voorbereid aan de meet kwam. als je die zwemband van saki ziet, het pafferige gezicht van ghita of het peervormige lichaam van silva. zoiets zie je niet in de ufc.

    ik denk dat er qua conditioning nog wel wat valt in te lopen in het kickbokswereldje.

    hoe kan het in godsnaam mogelijk zijn dat een ghita buiten adem raakt terwijl z'n eerste partij een walk in the park was. daar kan ik met m'n hoofd niet bij. en saki kon ook geen tempo maken op een kleine opleving na in de tweede ronde.

    kijk dan eens naar die partij laatst van jones tegen die zweed, die gaan vijf keer vijf minuten volle bak.

  22. #622
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    wat mij opviel is dat het lijkt of verhoeven de enige is die werkelijk goed voorbereid aan de meet kwam. als je die zwemband van saki ziet, het pafferige gezicht van ghita of het peervormige lichaam van silva. zoiets zie je niet in de ufc.

    ik denk dat er qua conditioning nog wel wat valt in te lopen in het kickbokswereldje.

    hoe kan het in godsnaam mogelijk zijn dat een ghita buiten adem raakt terwijl z'n eerste partij een walk in the park was. daar kan ik met m'n hoofd niet bij. en saki kon ook geen tempo maken op een kleine opleving na in de tweede ronde.

    kijk dan eens naar die partij laatst van jones tegen die zweed, die gaan vijf keer vijf minuten volle bak.
    Daar heb je helemaal gelijk in.

  23. #623
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    SPONG maakt SAKI kapot nu ..
    Spong is helemaal gewend aan zwaargewicht , alles klopt nu kracht snelheid postuur .
    beste , slimste en mooiste (qua style) vechter .
    Behalve het gewicht

  24. #624
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Behalve het gewicht
    Het gewicht is geen probleem voor spong, hij moet flink cutten voor lhw.

  25. #625
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    wat mij opviel is dat het lijkt of verhoeven de enige is die werkelijk goed voorbereid aan de meet kwam. als je die zwemband van saki ziet, het pafferige gezicht van ghita of het peervormige lichaam van silva. zoiets zie je niet in de ufc.

    ik denk dat er qua conditioning nog wel wat valt in te lopen in het kickbokswereldje.

    hoe kan het in godsnaam mogelijk zijn dat een ghita buiten adem raakt terwijl z'n eerste partij een walk in the park was. daar kan ik met m'n hoofd niet bij. en saki kon ook geen tempo maken op een kleine opleving na in de tweede ronde.
    Nou je het zegt. Is toch wel eens anders geweest.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •