MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 29 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 718
  1. #101
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    De Theorie is altijd makkelijk ja, denk dat Saki dit toernooi zonder heel veel problemen moet kunnen winnen.

    Is Schilt nu trouwens definitief met pensioen??
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    - Spong vs Corbett: Corbett w KO

    4-man Tournament
    Semi-finals
    - Saki vs Verhoeven: Verhoeven w.o.p.
    - Ghita vs Silva: Ghita w.o.p.
    Final
    - Ghita vs Verhoeven: Ghita w KO

    Reserve fight
    - Gerges vs Zimmerman: Gerges w.o.p.

    Superfights
    - Valtellini vs Ghaijj: Valtellini w.o.p.
    - Ilunga vs Duut: Duut w.o.p.
    - Verlinden vs Cavalari: Verlinden w.o.p.
    - Moxon vs McAlister: Moxon w.o.p.
    Last edited by RedDawn; 04-10-2013 at 12:22.

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Volledige fightcard:

    Main event:
    - Tyrone Spong vs. Nathan Corbett

    Co-main event:
    - Karim Ghajji vs. Joseph Valtellini

    Heavyweight Tournament:
    - Daniel Ghita vs. Anderson Silva
    - Gokhan Saki vs. Rico Verhoeven

    Reserve fight:
    - Errol Zimmerman vs. Hesdy Gerges

    GLORY SUPERFIGHT SERIES
    - Sergei Kharitonov vs. Daniel Sam
    - Danyo Ilunga vs. Michael Duut
    - Raymond Daniels vs. Brian Foster
    - Filip Verlinden vs. Saulo Cavalari
    - Steve Moxon vs. Reece McAllister
    - Gabriel Varga vs. Jose Palacios

    UNDERCARD
    - Michael Mananquil vs. Troy Sheridan
    - Maurice Greene vs. Yang Rae Yoo
    - Kyle Weickhardt vs. Quartus Stitt
    - Billy Rose vs. Aaron Swenson
    - Ian Alexander vs. Austin Lewis
    - Axel Mendez vs. Jordan Weiland
    Mooie line-up!

  4. #104
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    De Theorie is altijd makkelijk ja, denk dat Saki dit toernooi zonder heel veel problemen moet kunnen winnen.

    Is Schilt nu trouwens definitief met pensioen??
    Ik heb een voorgevoel dat Saki het toernooi niet gaat winnen, wat op zich vreemd is aangezien Saki een beest is en zich ondertussen wel bewezen heeft. Denk dat rico voor een upset gaat zorgen. Misschien gun ik het hem gewoon heel erg, dat kan ook

  5. #105
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Jahfarr Wilnis vecht ook hoor ik net
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  6. #106
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik gun het saki eerder.

  7. #107
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik gun het saki eerder.
    Ik ben niet zo een fan van de persoon Saki, wel van de vechter. In de tijd dat hij bij glory zat met zimmerman samen vond ik ze arrogant en wat neerbuigend naar andere vechters. Nu is dat niet meer het geval bij Saki, maar voor mij is het moeilijk om de Saki van vroeger dan uit mn hoofd te zetten. Vind het wel een van de tofste vechters om te zien knokken.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik ben niet zo een fan van de persoon Saki, wel van de vechter. In de tijd dat hij bij glory zat met zimmerman samen vond ik ze arrogant en wat neerbuigend naar andere vechters. Nu is dat niet meer het geval bij Saki, maar voor mij is het moeilijk om de Saki van vroeger dan uit mn hoofd te zetten. Vind het wel een van de tofste vechters om te zien knokken.
    Klopt, al vond ik eerder dat het Zimmerman was die altijd een grote muil had.
    Heb laatst ook genoten toen die verloor van Verhoeven.
    Gun hem ook zijn vierde verlies op rij tegen Gerges.

    In het toernooi heb ik niet echt een favoriet al is Saki natuurlijk een genot om naar te kijken.
    Zou het leuk vinden als Verhoeven het wint.

  9. #109
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    saki heb ik nog nooit in het echt gezien, dus geen idee hoe hun zijn.

  10. #110
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Jahfarr Wilnis vecht ook hoor ik net
    Tegen wie dan? De fightcard hierboven is de meest recente, dan zou die een vervanger moeten zijn van iemand die geblesseerd is geraakt.

  11. #111
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Klopt, al vond ik eerder dat het Zimmerman was die altijd een grote muil had.
    Heb laatst ook genoten toen die verloor van Verhoeven.
    Gun hem ook zijn vierde verlies op rij tegen Gerges.

    In het toernooi heb ik niet echt een favoriet al is Saki natuurlijk een genot om naar te kijken.
    Zou het leuk vinden als Verhoeven het wint.
    Zou leuk zijn als rico het wint idd. Het lijkt nog als de dag van gisteren dat we op een KOC gala waren waar Rico ook vocht, toen nog C-klasser. Hij heeft het ver geschopt, dat had ik eerlijk gezegd tot een tijdje terug niet verwacht omdat ik hem nooit echt overtuigend goed vond vechten, maar hij gaat met sprongen vooruit nu. In zijn partijen tegen Schilt en Zimmerman heeft hij laten zien dat hij echt tussen die toppers hoort te knokken.

  12. #112
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  13. #113
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default Tyrone Spong voorbereiding op Nathan Corbett

    Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
    ( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
    Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

    Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

    Rayen

    Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports

  14. #114
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by reat View Post
    Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
    ( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
    Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

    Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

    Rayen

    Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports
    Top Rayen, thanks!,

  15. #115
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by reat View Post
    Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
    ( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
    Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

    Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

    Rayen

    Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports
    Thanx

  16. #116
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by reat View Post
    Voor alle fans en vrienden zal ReATSports proberen wat behind the scenes te laten zien en vertellen over de voorbereidingen van Tyrone. Die vinden voorlopig plaats in Boca Raton
    ( Florida) in het Jaco Hybrid Training Center. Vandaag zaterdag draait Tyrone een serieuze sparring sessie af.
    Afgelopen dagen is er intensief getraind en tussendoor veel interviews. Nog een aantal goed gepande trainingen in Florida en dan vetrekken naar Chicago volgende week.

    Heb je ook nog brandende vragen mag je die ook stellen, ik kan niets garanderen maar kan proberen de King Of The Ring te laten praten.

    Rayen

    Zie beeldmateriaal op Facebook ReATSports
    Tyrone is tov zijn laatste gevecht tegen Corbett een compleet andere vechter geworden:

    - fysiek heeft die een ware metamorfose ondergaan
    - Tyrone's kracht en snelheid is sterk verbeterd
    - Tyrone heeft ondertussen ook meer ervaring opgebouwd

    Corbett is ongeveer redelijk gelijk gebleven tov het gevecht in Jamaica.

    Ziet Tyrone dit ook zo en ziet hij zichzelf als favoriet? Zijn de revanche-gevoelens voor de partij in Jamaica (die hij als een verloren partij beschouwde ipv een no-contest) nog steeds sterk aanwezig?

  17. #117
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Zeker een leuke card dit keer,veel zwaargewicht partijen wat toch de mooiste klasse is.

  18. #118
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Op welk gewicht is Spong - Corbett afgesproken.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Op welk gewicht is Spong - Corbett afgesproken.
    95 kg

  20. #120
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post

    Is Schilt nu trouwens definitief met pensioen??
    Schilt traint trouwens weer heel intensief. Waarschijnlijk om af te bouwen met misschien nog een afscheidsgevecht tegen Bonjasky in Tokyo die er waarschijnlijk ook mee stopt.

  21. #121
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Sedert de No Contest Jamaica (wat ik als een terechte verliespartij zie) heeft Spong zich geëvolueerd tot een beest in die ring.
    Heeft zich moeten opwerken door tegen de betere "zwaargewichten" te gaan knokken.
    Corbett heeft tussen die laatste pot en nu ook niet stilgestaan, maar z'n tegenstanders waren van een iets minder kaliber als dat van Spong. Corbett vocht vooral ook in eigen land.
    Tussen hun partij en nu vocht Corbett heel wat partijen met namen die eruit springen als Hron,Superregui, Mc Kinnon en Sokolowski (invalpartij).
    Spong vocht sedert 2009 tot nu meer en tegen namen als Maeda, Lebanner,Sefo,Overeem,Aerts, Bonjasky, dus niet alleen zwaarder in gewicht maar ook zwaarder in competitie.
    Corbett heeft in z'n partijen waar ie weerstand kreeg kunnen terugvallen op z'n puike ellebogenwerk. Goeie stoot in huis zeer zeker, maar dit betekend dat de partij dan moet besloten worden op die ene stoot waar Spong wel open voor staat, zie Duut/Saki maar op punten bijna onmogelijk volgens mij.
    Corbett een aanwinst voor Glory, zeer zeker, zeer goeie vechter, maar volgens mij zal Spong hier heel wat rechtzetten volgens mij. Dan maar hopen dat Corbett in Glory blijft evolueren en de TOP5 een lastige beurt kan gaan bezorgen. Corbett vs Ilunga, Verlinden, Bouzidi enz zie ik als partijen waar ie heel wat zal inbrengen. Mooie partijen in het vooruitzicht dus, maar denk nu tegen Spong juist even niet. IK zie hem alleen winnen als ie Spong z'n licht doet uitgaan op één stoot. Maar zie eerder een total domination van the King Of The Ring!!

  22. #122
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Ghita heeft wel een grote bek terwijl die 2 x terecht verloren heeft van Saki.

  23. #123
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Ghita heeft wel een grote bek terwijl die 2 x terecht verloren heeft van Saki.
    Als er iemand is die altijd bescheiden is is Ghita het wel. Nu spreekt hij een keer vol zelfvertrouwen en dan is het ineens een grote bek. Saki praat standaard zo en dan hoor ik je ook niet.

  24. #124
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Als er iemand is die altijd bescheiden is is Ghita het wel. Nu spreekt hij een keer vol zelfvertrouwen en dan is het ineens een grote bek. Saki praat standaard zo en dan hoor ik je ook niet.
    Don't feed the fanboy

  25. #125
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    check die saki hier praten dan:


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •