MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 71
  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Dus.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post


    NOTE: The First Amendment right to record does NOT give you the right to interfere in the performance of officials' duties, or violate generally applicable laws. You may still face criminal prosecution or civil liability if, while recording, you: interfere with an arrest; trespass into secure government areas or private property; fail to respond to legitimate measures by law enforcement to control riots or disturbances; or otherwise interfere with official activity or violate private rights.
    Dus.....

  3. #28
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vuile kankerlijers!!! Hopelijk zijn zij de volgende die een kogel krijgen!!!
    waarom nou met kanker schelden? beetje jammer

  4. #29
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dat vind ik het meest westerse dat er is. Altijd bewonder ik dat ook met fascinatie. Hoe westerse mensen dierenleed erger vinden als mensen leed.

    Ik vind beide echt verschrikkelijk maar mensenleed vind ik toch echt wel erger.
    Typisch iets voor buitenlanders dat zzeniks geven omhonden. Jullie eten zeker ook elke dag hond.
    ,,,,,
    (>.<)

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dus.....
    haha.. man dat heb ik zelf nog even gemarked
    tja het is sommige staten dus wel gewoon strafbaar om de pliessie te filmen

    dit bureau en de betreffende diender (Jeffrey Salmon) schijnen overigens wel een geschiedenis te hebben

    http://www.examiner.com/article/hawt...lice-brutality
    http://www.prweb.com/releases/2009/02/prweb1946004.htm

    http://blu-thoth.tumblr.com/post/544...ontent-warning

    Hawthorne Police Department Pays $1,000,000 To Settle Police Brutality & Corruption Lawsuit
    The Hawthorne Police Department paid One Million Dollars to a Settle Lawsuit in which it was alleged a man was kicked in the face while handcuffed and then falsely prosecuted along with his wife to cover up the brutality. Evidence the plaintiffs were prepared to present at trial included a photograph of an officer appearing to kick the handcuffed plaintiff in the face and a surveillance video allegedly depicting officers high-fiving each other as the injured plaintiff suffered from a broken jaw.

    afijn.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Typisch iets voor buitenlanders dat zzeniks geven omhonden. Jullie eten zeker ook elke dag hond.
    Volgens mij eet jij elke dag hond "ChingChong".

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    waarom nou met kanker schelden? beetje jammer
    Geen schelden, het is meer eens zins versterker.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dit filmpje, hond is dood geschoten door een achterlijke eigenaar. Zitten provoceren en stoer doen voor niets.
    precies! dat was het eerste wat ik ook dacht.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Geen schelden, het is meer eens zins versterker.
    wat een onzin, kankerlijer is toch schelden of niet? doet er ook niet toe kan me er alleen aan storen als mensen kanker gebruiken als scheldwoord of "zins versterker"

  10. #35
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    wat een onzin, kankerlijer is toch schelden of niet? doet er ook niet toe kan me er alleen aan storen als mensen kanker gebruiken als scheldwoord of "zins versterker"
    Mee eens! Veel te veel mensen hebben hier veel te veel slechte ervaringen mee...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  11. #36
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default




  12. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    die gozer staat daar te praten en ik zie alleen die opgezette kippen op de koelkast. kipkiller !!

  13. #38
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Die Marianne Thieme met bandana moet idd eerst die opgezette vechthanen van zijn koelkast halen voordat ie het over animal rights gaat hebben. Wat een mafkees, en precies de reden dat de politie in de VS in veel gevallen geen enkel risico neemt (lees : soms te ver gaat)

  14. #39
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Typisch iets voor buitenlanders dat zzeniks geven omhonden. Jullie eten zeker ook elke dag hond.
    Ironisch dat je je afvraagt of hij hond heet terwijl jij een chinese username hebt.
    Max. 400 x 125

  15. #40
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Geen schelden, het is meer eens zins versterker.

    De uitroeptekens waren niet genoeg? Je gebruikt woorden waarop niemand hier zit te wachten. Misschien dat je de volgende keer een emoticon kan gebruiken om je zin te versterken...

  16. #41
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Volgens mij zijn dat gewoon plastic kippen of iets dergelijks .. Hey die gast lult wel veel uit zijn nek en praat niet zo verstandig, maar ik begrijp waar zijn woede vandaan komt. Ongeacht de redenen daartoe is het toenemende (onnodige) geweld door de politie in de U.S. gewoon een feit. En de kerel die die hond heeft neergeschoten is gewoon een lul van een vent die zijn karma nog wel gaat krijgen.


  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dat vind ik het meest westerse dat er is. Altijd bewonder ik dat ook met fascinatie. Hoe westerse mensen dierenleed erger vinden als mensen leed.

    Ik vind beide echt verschrikkelijk maar mensenleed vind ik toch echt wel erger.

    ps: dit filmpje, hond is dood geschoten door een achterlijke eigenaar. Zitten provoceren en stoer doen voor niets.
    Dat is inderdaad het verschil tussen het oosten en het westen. Wij in het westen vinden dat geen enkel dier er om vraagt om mishandeld te worden, en sommige mensen vragen daar welom.... dieren kunnen zichzelf niet verdedigen en mensen wel.

  18. #43
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Behalve bij de barbecue natuurlijk. Want dat is 'anders'. Ik vind het altijd een beetje hypocriet.

    Ik vond voor de rest dat er wel erg snel geschoten werd. Schieten moet een laatste redmiddel zijn, niet de eerste oplossing. Daarnaast stonden er mensen bij het incident te kijken, door zo'n beest dood te schieten kan het helemaal uit de hand lopen. Het lijkt me dat het vaker voorkomt dat ze te maken hebben met een agressieve hond, daar moet je als agent mee om kunnen gaan zonder em direct maar neer te schieten.
    Last edited by Facade; 04-07-2013 at 11:18.

  19. #44

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dat is inderdaad het verschil tussen het oosten en het westen. Wij in het westen vinden dat geen enkel dier er om vraagt om mishandeld te worden, en sommige mensen vragen daar welom.... dieren kunnen zichzelf niet verdedigen en mensen wel.
    Wij in het westen vinden dat geen enkel dier er om vraagt om mishandeld te worden......


    Alleen helpt het niet om iets te vinden, men moet er ook naar handelen, en dat vind men hier in het westen iets te veel moeite, of het kost net iets teveel. En daarom laten we hier in het westen het dierenleed toe.


    of zijn we in het westen allemaal vegetarier.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dat is inderdaad het verschil tussen het oosten en het westen. Wij in het westen vinden dat geen enkel dier er om vraagt om mishandeld te worden, en sommige mensen vragen daar welom.... dieren kunnen zichzelf niet verdedigen en mensen wel.
    X2.. Mooi verwoordt

  21. #46
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dat is inderdaad het verschil tussen het oosten en het westen. Wij in het westen vinden dat geen enkel dier er om vraagt om mishandeld te worden, en sommige mensen vragen daar welom.... dieren kunnen zichzelf niet verdedigen en mensen wel.
    Mooi hoe mensen woorden in je mond leggen.

    Ik vind dierenleed echt verschrikkelijk. En echt "bijna" net zo erg als mensenleed.
    Home mtk-gym.nl


  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wij in het westen vinden dat geen enkel dier er om vraagt om mishandeld te worden......


    Alleen helpt het niet om iets te vinden, men moet er ook naar handelen, en dat vind men hier in het westen iets te veel moeite, of het kost net iets teveel. En daarom laten we hier in het westen het dierenleed toe.


    of zijn we in het westen allemaal vegetarier.
    Eindelijk iemand met gezond verstand. De zogenaamde dierenvrienden zitten wel om 18:00 aan tafel met de familie hamburgers naar binnen te werken van een koe die heel z'n leven in een hokje zit van 2m bij 2m. Of is de koe minder waard dan een hond of kat dieren liefhebbers.

  23. #48

    Default

    Vraag me af of de zogenaamde dierenliefhebbers wel medicijnen gebruiken. Alle medicijnen zijn namelijk eerst op dieren uitgetest.

    En wat vinden de dierenliefhebbers van vivisectie?

    Hier wat resultaten van http://www.proefdiervrij.nl

    Ik zat te kijken naar een overzicht van de cijfers van het proefdiergebruik in Nederland in de jaren 1981 tot en met 2011. In deze periode daalde het aantal proefdieren van 1.448.015 naar 589.853 en op dit resultaat zijn we altijd heel trots geweest. Maar tot mijn verbijstering ontdek ik ineens dat in Nederland in 2011 nog steeds net zo veel proefdieren worden gedood als in 1991!
    In 1991 wordt voor het eerst geregistreerd hoeveel proefdieren overtollig zijn. Overtollig wil hier zeggen ‘gedood zonder in onderzoek te zijn gebruikt’ en dat betrof 241.176 dieren. Als we daar de proefdieren in onderzoek bij optellen, komen op een totaal van 1.117.234. In 2011 zitten we nog steeds rond dat totaal (1.120.399)!

    De verhoudingen liggen wel iets anders. Het aantal proefdieren in proeven is gedaald met 33% maar het aantal dieren dat onnodig wordt gefokt en gedood is gestegen met 56%!
    In cijfers uitgedrukt: In 1991 zijn 876.058 proefdieren gebruikt in proeven en 241.176 gefokt en afgemaakt. In 2011 ligt dat dramatisch anders: 589.953 gebruikt en 530.446 onnodig gefokt en afgemaakt.

    Wat moeten we hier nu mee? Moeten we nu blij zijn omdat het aantal dierproeven toch wel flink is gedaald? Of moeten we verontwaardigd zijn omdat het fokoverschot zo gigantisch is geworden? Ik kom er niet uit.
    Dit dilemma maakt me een beetje schizofreen. Dus heb ik deze Gordiaanse knoop maar doorgehakt: het is beter om géén dieren géén keer te gebruiken. Hoef je ze ook niet te fokken. Dat is toekomstmuziek, die beter is voor iedereen.

    http://www.proefdiervrij.nl/blog/blo...er_opgeschoten


    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #49

    Default

    Er zit trouwens varkens collageen in snoep.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Wat niet weet, wat niet deert
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •