MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 71 of 71
  1. #51

    Default

    hoe vind je deze dan?

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #52
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default


  3. #53
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Verschrikkelijk filmpje ik heb er de hele dag last van gehad.

  4. #54
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Nog even dit..


  5. #55
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    wat een onzin, kankerlijer is toch schelden of niet? doet er ook niet toe kan me er alleen aan storen als mensen kanker gebruiken als scheldwoord of "zins versterker"
    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Mee eens! Veel te veel mensen hebben hier veel te veel slechte ervaringen mee...
    Daar heb ik alle respect voor natuurlijk. Maar vaak (ik zeg niet dat jullie het doen) doen die mensen die het "woord" niet willen horen zelf wel met tering, tyfus, aids etc gooien, wat ik dan wel weer een beetje heel erg hypocriet vind.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    hoe vind je deze dan?

    Ik ken het hele scenario niet natuurlijk maar het lijkt er op alsof ze wilt vluchten. En om er nou achterna te rennen, heb je toch geen zin in. En die pets op der mondje overleeft ze wel.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #58

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #59
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Agenten stonden volledig in hun recht...kijk maar wat dit lieve hondje doet met z'n ketting...en met de tazerkabel. Dit soort honden veranderen binnen enkele seconden van lieve knullen in vechtmachines. En die agenten weten dat dondersgoed...


  10. #60
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    ...en de baas zei dat ie alleen maar aan het spelen was, want hij kwispelde...yeah right...

  11. #61
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Er worden filmpjes van mensen gemaakt die worden mishandeld, gemarteld en onthoofd, dan hoor je op dit forum soms dat er grapjes worden overgemaakt. Nu wordt er een hond neergeschoten en lijkt het alsof jullie dit vele malen erger vinden.

    wat is belangrijker, het leven van een mens of die van een hond? Volgens mij vinden dat bepaalde forumleden echt dat een hondenleven meerd waard is.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb zelf een hond dus ik ben niet objectief, maar ik kan erg moeilijk/niet naar dierenmishandeling kijken. Mensenmishandeling kan ik inderdaad wel naar kijken, maar ik maak daar nooit grapjes over.

    Overigens vroeger ging ik op zoek naar dat soort filmpjes, nu vermijd ik deze sowieso liever, houd er toch altijd een kutgevoel aan over.

    Waar het volgens mij om gaat is 'onschuld', ik zie honden toch als een soort van kinderen, ze kunnen wat verkeerd doen, maar ergens blijven ze 'onschuldig' en hebben ze niet door waar ze mee bezig zijn of wat de consequenties kunnen zijn of wat ze wordt aangedaan en waarom. Ik kan dus ook niet naar filmpjes kijken waar kinderen wat wordt aangedaan of verongelukken, volgens mij zit daar het verband, in ieder geval voor mij.

  13. #63
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Er worden filmpjes van mensen gemaakt die worden mishandeld, gemarteld en onthoofd, dan hoor je op dit forum soms dat er grapjes worden overgemaakt. Nu wordt er een hond neergeschoten en lijkt het alsof jullie dit vele malen erger vinden.
    welkom in onze geperverteerde samenleving

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    wat is belangrijker, het leven van een mens of die van een hond? Volgens mij vinden dat bepaalde forumleden echt dat een hondenleven meerd waard is.
    Volgens mij valt dat best wel mee. Misschien dat jij graag denkt dat het zo is. Ik denk dat de meesten hier nog redelijk bij hun gezonde verstand zijn. En dat neemt niet weg dat de mensen in de zogenaamde Westerse 'moderne' wereld nu eenmaal een andere band hebben met hun huisdier dan in andere delen van de wereld. Hier projecteren we graag onze eigen emoties op bijvoorbeeld onze hond, kat, konijn, rat, slang, goudvis of huisvarken.

    Tja misschien zijn wij ontheemd en weten we niet meer zo goed wat onze echte waarden en normen zijn. Maar ik ben ervan overtuigd dat als je van mensen wilt leren houden je eerst van dieren moet kunnen houden. Een dier is vaak afhankelijk van jouw zorg. Dat maakt ze kwetsbaar en behoeftig. En dat schept een verantwoordelijkheid voor hun bazen. En veel mensen zijn tegenwoordig teleurgesteld geraakt in andere mensen. Daarom slaat de balans soms misschien een beetje door? Niet zo gek toch in onze individualistische en verdwaalde maatschappij. Ik heb overigens zelf geen huisdier.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Er worden filmpjes van mensen gemaakt die worden mishandeld, gemarteld en onthoofd, dan hoor je op dit forum soms dat er grapjes worden overgemaakt. Nu wordt er een hond neergeschoten en lijkt het alsof jullie dit vele malen erger vinden.

    wat is belangrijker, het leven van een mens of die van een hond? Volgens mij vinden dat bepaalde forumleden echt dat een hondenleven meerd waard is.
    Het gaat er niet om wat meer waard is.. een mensenleven is net zo veel waard als een hondenleven. Voor mij mag dierenmishandeling net zo zwaar bestraft worden als mensen mishandeling. Dat reacties bij veel mensen heftiger zijn komt vaak omdat dieren onschuldig. De hond in kwestie beschermt alleen zijn baasje.

    Ik persoonlijk kan in ieder geval heel slecht tegen dierenleed, zoals hierboven gezegd zijn huisdieren (en vooral honden) vaak onschuldig en onvoorwaardelijk trouw aan hun baas. De hond in kwestie toont zijn trouw aan zijn baas en moet dat helaas met zijn leven bekopen. Dat vind ik heel jammer en vind dat de agenten in kwestie zeer hard aangepakt mogen worden (net zo hard als dat zij een onschuldig mensen neer schieten).

  15. #65
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Andere video van zelfde gebeurtenis:

    http://www.liveleak.com/view?i=256_1373408203

  16. #66
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ik persoonlijk kan in ieder geval heel slecht tegen dierenleed, zoals hierboven gezegd zijn huisdieren (en vooral honden) vaak onschuldig en onvoorwaardelijk trouw aan hun baas. De hond in kwestie toont zijn trouw aan zijn baas en moet dat helaas met zijn leven bekopen. Dat vind ik heel jammer en vind dat de agenten in kwestie zeer hard aangepakt mogen worden (net zo hard als dat zij een onschuldig mensen neer schieten).
    What about de eigenaar die eerst zijn auto aan de kant zet, dan zijn hond pakt (en het is een behoorlijke Rotweiler) gaat staan schreeuwen naar de politie die bezig zijn met iemand uit zijn huis te halen, en dan gearresteerd wordt? Die heeft niet de verantwoordelijkheid om zich niet met politiezaken te bemoeien, zijn hond en zichzelf in veiliheid te brengen/te houden en normaal te doen?
    Je moet er waarschijnlijk bij geweest zijn om de situatie goed in te kunnen schatten, maar ik kan me voorstellen dat je als politieagent, in deze stress situatie en met verschillende risicofactoren (man in huis, hond, eigenaar hond, andere omstanders)
    bij een verkeerde beweging van de hond (en die maakt ie volgens mij) de trekker over haalt om dit risico te elimineren. Heel lullig voor dat beestje (ik heb er zelf ook een paar), maar naar mijn mening ligt de grootste verantwoordelijkheid bij de eigenaar.

  17. #67
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zo denkt het Nederlandse Telegraaf volk niet. Cor van Hout en Willem Holleeder zijn en waren toffe gasten vermoorden mensen en deden zaken met mensen handelaren gewoon hard stikken toffe gasten.

  18. #68
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Agenten stonden volledig in hun recht...
    Ik hoop dat die agenten in de openingspost een pijnlijke dood sterven.

  19. #69
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    ...en de baas zei dat ie alleen maar aan het spelen was, want hij kwispelde...yeah right...
    sorry maar je kan in dit geval de agent toch niet kwalijk nemen dat hij schiet, moet je kijken hoe dat beest hem probeert te pakken...ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #71
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •