MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 109
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dom dom dom van Silva
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Eigen schuld, dikke bult... een beetje te veel van het goede. Alsnog blijf ik fan van Silva zoals ik ook fan bleef van Fedor na zijn verlies, nu is iedereen gelijk fan van Weidman natuurlijk... was gewoon een weggegeven partij.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    HAHAHAHA EN ALS ENIGE ZEI IK HET GISTER! WIE LACHTE ME TOE NUIT?!!?!?

  4. #29
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    tja de man is gelukkig.. ook zonder die octagon... hoeft niets te bewijzen... family man.. chillen in Brasil.. pasa nada

  5. #30
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    HAHAHAHA EN ALS ENIGE ZEI IK HET GISTER! WIE LACHTE ME TOE NUIT?!!?!?
    Welverdiende reps
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #31
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    haha lol interview met Silva in de octagon en LOL KO!

  7. #32
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ja, zo vraag je er natuurlijk wel om. Moet wel zeggen dat ik Silva de afgelopen twee jaar steeds vaker in moeilijke posities zag komen, Maar zo gaat dat, de sport blijft zich ontwikkelen.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Aardig goed uitgevoerde gameplan van Weidman. Denk dat de meeste vechters die met Silva de octagon instappen een back off houding aannemen en een twijfelachtige houding aannemen om hun aanval te starten.

    Wat Weidman deed was gewoon goed de druk erop houden en Silva zijn dodging attempts opfucken door met dezeflde hand twee keer te gooien in plaats van het standaard links/rechts spelletje, dit maakt het natuurlijk een stuk makkelijker voor Silva om met de punches mee te dodgen en rollen.

    Als je goed keek viel het ook op dat Weidman zijn linker gooide gevolgd met right/right/backhand left en de right backhand heeft Silva toen gepakt die hij verkeerd heeft ingecalculeerd en de finale linker hoek heeft hem toen uit eindelijk gedropt.

    Met alle respect voor Silva we weten allemaal waartoe deze man instaat is maar als hij niet zo liep te showen had hij deze match gewoon moeten winnen. Het is overduidelijk dat Weidman goed voorbereid aan deze partij begon met een goed uitgevoerde gameplan. Deze man verdiend zijn respect, ook vanwege het feit dat hij niet heeft toegegeven aan de psychologische druk van Silva.

    Ben benieuwd wat er nu met Silva gaat gebeuren denk dat we zijn post-fight interview niet al te serieus moeten nemen na z'n shocking knock out. Denk dat de lichtjes nog niet volledig op kunnen aan het draaien waren in het bolletje van Silva.

    Een verwachte uitslag aan de ene kant.. Silva deed hetzelfde tegen Maia, het enige verschil was dat Weidman ook echt POWER in zijn hands heeft vergeleken met Maia. Silva de man die een carrière heeft gemaakt om vechters op een haar na te laten missen.. dit is wat er gebeurd als je er niet helemaal bij bent.

    Ook eerst nog net of doen dat je hurt bent en daarna K.O. gaan.. wel een beetje embarrasing, maar ja.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    vond het echt dom van silva maar om nou te zeggen dat weidman de betere vechter is vind ik wel ver gaan. Met alle respect voor Weidman maar Silva had dit echt makkelijk kunnen winnen.

    Als hij 100% er voor gaat is hij gewoon niet te stoppen.

    Respect voor weidman voor het echt niet bang zijn, dat dan weer wl.
    Home mtk-gym.nl


  10. #35
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Een combinatie van onderschatting, gebrek aan motivatie heeft Silva de das omgedaan. Die interview na afloop was veelzeggend. Had Silva onlangs niet z'n contract verlengd (met 10 fights in de planning)? Beetje suicide-taktiek en bewust verliezen om onder het contract uit te komen?

    Wil natuurlijk niet zeggen dat Weidman een pannekoek is.

    Ik denk dat Dana pissed is.
    Last edited by rollermanskunk; 07-07-2013 at 14:05.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik begrijp dat gedrag niet van silva hij krijgt een harde klap nu teverwerken, toch blijf ik een sportfan van hem.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dit had niet langer kunnen doorgaan. Als Silva die 10 gevechten op zijn contract wou afmaken was deze gevecht mischien goed want hij werd te arrogant. Dit was nog erger dan tegen Maia want toen had hij een smoes dat Maia ging trashtalken maar Weidman had altijd respect voor Silva dus hier was geen reden voor. En dan zie je hem toch non-stop clownen en zelfs na de eerste ronde zat hij te schreeuwen naar Weidman's hoek terwijl zijn corner zei dat hij rustig moest blijven. Zoiets heb ik hem nooit zien doen. Mensen zeggen dat Anderson gewoon weer zichzelf was maar dat is niet waar, hij ging gisteren veel te ver en het is zijn eigen schuld dat hij KO ging.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Een combinatie van onderschatting, gebrek aan motivatie heeft Silva de das omgedaan. Die interview na afloop was veelzeggend. Had Silva onlangs niet z'n contract verlengd (met 10 fights in de planning)? Beetje suicide-taktiek en bewust verliezen om onder het contract uit te komen?

    Wil natuurlijk niet zeggen dat Weidman een pannekoek is.

    Ik denk dat Dana pissed is.
    ik denk het ook ja.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    toch zonde, het einde van een tijdperk van vechters zoals eerder werd aangegeven.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Anderson had die schpielerei beter kunnen bewaren tot de latere rondes wanneer de gastank van Weidman wat leger was.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik vind het een duidelijke overwinning van Chris Weidman. Ik denk dat hij Silva imponeerde in de eerste ronde, zijn takedown en zijn gnp kwamen goed aan, ik verbaasde me ook over Weidmans kracht op de grond.

    Silva deed niets anders dan normaal, hij speelde spelletjes om Weidman uit zijn concentratie te halen. Ik denk ook dat hij al aangeslagen was toen hij die stoot kreeg waar hij volgens Rogan "deed" alsof hij aangeslagen was. Ik zeg niet dat zijn knieën slap waren, wel dat hij het goed voelde.

    Teleurgesteld door de KO, spreekt Silva ineens over niet meer voor de belt vechten, lijkt me een reactie op zijn eerste KO verlies en niet een vooraf bedacht plan.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #42
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    HAHAHAHA EN ALS ENIGE ZEI IK HET GISTER! WIE LACHTE ME TOE NUIT?!!?!?
    Je bent niet de enige. Ik werd ook voor gek verklaard. Weidman was gewoon beter zowel de 1e als de 2e ronde ( zie post)

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...Weidmann/page2

    Heb je ook een betting kantoor of iets dergelijks. Dit is de zoveelste keer, en bij Weidman vs Silva waarin de odds 100 tegen 1 zijn, kun je er ook nog redelijk aan verdienen

  18. #43
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ik dacht heel even zelfs dat silva zo ver doorging met clownen dat hij alsof deed dat hij geraakt werd om weidman in zijn guard te lokken.. erg jammer, maar vroeg of laat moest zoiets gebeuren. Ik hoop dat silva toch voor die rematch gaat en dan het gevecht eens serieus gaat nemen
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  19. #44
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Heb je ook een betting kantoor of iets dergelijks. Dit is de zoveelste keer, en bij Weidman vs Silva waarin de odds 100 tegen 1 zijn, kun je er ook nog redelijk aan verdienen
    100 tegen 1 odds is wel erg overdreven. Ik had ingezet op Weidman met 3-1 odds. Maar veel mensen zagen dit wel aankomen hoor, anders had je wel odds van 7-1 ofzo net als met Fedor-Werdum.

    AS is een goede vechter maar heeft in het verleden ook niet de sterkste tegenstanders gekregen hoor. Iedereen weer back to reality en dat is Fedor = GOAT.

  20. #45
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    100 tegen 1 odds is wel erg overdreven. Ik had ingezet op Weidman met 3-1 odds. Maar veel mensen zagen dit wel aankomen hoor, anders had je wel odds van 7-1 ofzo net als met Fedor-Werdum.

    AS is een goede vechter maar heeft in het verleden ook niet de sterkste tegenstanders gekregen hoor. Iedereen weer back to reality en dat is Fedor = GOAT.
    Ja hoor daar gaan we weer. Na 7 jaar lang te domineren verliest ie een keer (eigen schuld, dom gevochten maar alle props aan weidman) en nou is hij alleen maar een 'goede vechter' en heeft hij niet de sterkste tegenstanders gehad. Typisch weer

  21. #46
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  22. #47
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ja hoor daar gaan we weer. Na 7 jaar lang te domineren verliest ie een keer (eigen schuld, dom gevochten maar alle props aan weidman) en nou is hij alleen maar een 'goede vechter' en heeft hij niet de sterkste tegenstanders gehad. Typisch weer
    Mwa dat werd al eerder gezegd, MW stond gewoon een hele tijd bekend als de zwakste divisie (weinig worstelaars en bijna geen complete vechters met stand-up). Ga maar AS's reeks vergelijken met GSP of Jones en kom dan terug.

  23. #48
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    100 tegen 1 odds is wel erg overdreven. Ik had ingezet op Weidman met 3-1 odds. Maar veel mensen zagen dit wel aankomen hoor, anders had je wel odds van 7-1 ofzo net als met Fedor-Werdum.

    AS is een goede vechter maar heeft in het verleden ook niet de sterkste tegenstanders gekregen hoor. Iedereen weer back to reality en dat is Fedor = GOAT.
    LOL
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  24. #49
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post

    Ik denk dat Dana pissed is.
    Denk het juist andersom: die jarenlange dominatie van Silva begon te vervelen, zelfde als met Schilt en de Klitschko's; eigenlijk zijn het gewoon superieure vechters, maar juist het feit dat ze zo weinig in de problemen komen maakt de partijen vrij oninteressant(al is het een paar keer best close geweest de laatste tijd voor Silva); Ik denk dat zowel de volgende partij van Silva als van Weidman erg goed bekeken gaan worden.

    En verder wat Dawk1d zegt, Weidman gaf niet toe aan de psychologische druk: hij wist dat hij een moeilijke tegenstander had maar hij bleef gewoon het initiatief nemen en zijn eigen spel spelen, net zoals Sonnen in zijn eerste partij tegen Silva. Ik denk dat veel vechters te groot respect tonen voor het spel van Silva en daardoor onderbewust te weinig vertrouwen in zich zelf hebben en afwachtend gaan vechten.

  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Mwa dat werd al eerder gezegd, MW stond gewoon een hele tijd bekend als de zwakste divisie (weinig worstelaars en bijna geen complete vechters met stand-up). Ga maar AS's reeks vergelijken met GSP of Jones en kom dan terug.
    Gezegd door wie? Zover ik weet stond silva boven gsp en jones op de p4p lijst. Misschien niet door jou, maar de echte kenners hadden silva boven gsp en jones staan. We hebben het over iemand die in meeste gevallen kinderlijk makkelijk van tegenstanders won. 2x van een rich franklin in zijn prime, hendo gefinished (wanneer was de laatste x dat iemand dat voor elkaar kreeg?),vitor belfort zonder moeite, okami zonder moeite, eenvoudig van forrest, bonnar voor het eerst in zijn hele carriere gefinished en de lijst gaat door. Google maar ff naar zijn record om je geheugen op te frissen. Anderson was zo ver boven het niveau van anderen waardoor het de gewoonste zaak leek.

    het feit dat gsp geen tegenstanders kan finishen wilt niet zeggen dat zijn tegenstanders daadwerkelijk beter zijn dan die van anderson. En het feit dat gsp niet graag tegen silva wilde vechten zegt ook genoeg.

    jones is idd een topper en ik zie hem ook niet snel verliezen maar laat hem eerst maar eens jaren achter elkaar domineren net als anderson heeft gedaan.

    zoals ik al zei, na afloop is altijd makkelijk praten. 38 jaar oud en jarenlang gedomineerd en nu is hij opeens maar een 'goede vechter'
    Last edited by Pahlavan; 07-07-2013 at 18:48.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •