MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 109
  1. #51
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Gezegd door wie? Zover ik weet stond silva boven gsp en jones op de p4p lijst. Misschien niet door jou, maar de echte kenners hadden silva boven gsp en jones staan. We hebben het over iemand die in meeste gevallen kinderlijk makkelijk van tegenstanders won. 2x van een rich franklin in zijn prime, hendo gefinished (wanneer was de laatste x dat iemand dat voor elkaar kreeg?),vitor belfort zonder moeite, okami zonder moeite, eenvoudig van forrest, bonnar voor het eerst in zijn hele carriere gefinished en de lijst gaat door. Google maar ff naar zijn record om je geheugen op te frissen. Anderson was zo ver boven het niveau van anderen waardoor het de gewoonste zaak leek.

    het feit dat gsp geen tegenstanders kan finishen wilt niet zeggen dat zijn tegenstanders daadwerkelijk beter zijn dan die van anderson. En het feit dat gsp niet graag tegen silva wilde vechten zegt ook genoeg.

    jones is idd een topper en ik zie hem ook niet snel verliezen maar laat hem eerst maar eens jaren achter elkaar domineren net als anderson heeft gedaan.

    zoals ik al zei, na afloop is altijd makkelijk praten
    100% mee eens
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Gezegd door wie? Zover ik weet stond silva boven gsp en jones op de p4p lijst. Misschien niet door jou, maar de echte kenners hadden silva boven gsp en jones staan. We hebben het over iemand die in meeste gevallen kinderlijk makkelijk van tegenstanders won. 2x van een rich franklin in zijn prime, hendo gefinished (wanneer was de laatste x dat iemand dat voor elkaar kreeg?),vitor belfort zonder moeite, okami zonder moeite, eenvoudig van forrest, bonnar voor het eerst in zijn hele carriere gefinished en de lijst gaat door. Google maar ff naar zijn record om je geheugen op te frissen. Anderson was zo ver boven het niveau van anderen waardoor het de gewoonste zaak leek.

    het feit dat gsp geen tegenstanders kan finishen wilt niet zeggen dat zijn tegenstanders daadwerkelijk beter zijn dan die van anderson. En het feit dat gsp niet graag tegen silva wilde vechten zegt ook genoeg.

    jones is idd een topper en ik zie hem ook niet snel verliezen maar laat hem eerst maar eens jaren achter elkaar domineren net als anderson heeft gedaan.

    zoals ik al zei, na afloop is altijd makkelijk praten. 38 jaar oud en jarenlang gedomineerd en nu is hij opeens maar een 'goede vechter'
    Rustig aan, met goede vechter bedoel ik niet middelmatig. Silva is nog steeds een top10 of all time, maar dat hij nr. 1 P4P/GOAT was heeft hij aan Dana en Lorenzo te danken. Hij hoorde imo achter Jones, GSP en Aldo in p4p rankings: Na Chael 1 zagen we al dat hij een gapend gat in zijn tdd had en dit is pas tweede keer dat hij zo'n taaie matchup kreeg.
    Dus jij vindt dus niet dat hij door ZUFFA enorm omhoog is gepraat (vooral zijn standup)? Ik vind dus van wel. Hij was imo nooit the GOAT zoals Dana ons wilde laten geloven.

  3. #53
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Nu hebben degenen die een hekel hebben aan Anderson Silva de gelegenheid om gebruik te maken van de situatie zoals toen met Fedor, de GOATīs blijven Anderson Silva, Fedor Emelianenko, en Muhammad Ali... en als Mayweather en Jones hun aankomende partijen winnen, dan horen zij zeker in īt rijtje thuis, of beter gezegd... ze horen al in dat rijtje thuis. Jones wordt de GOAT met Godīs Wil, die gast is compleet als ik weet niet wie of wat.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  4. #54
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    silva is inmiddels ook weer 38.

  5. #55
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Gezegd door wie? Zover ik weet stond silva boven gsp en jones op de p4p lijst. Misschien niet door jou, maar de echte kenners hadden silva boven gsp en jones staan. We hebben het over iemand die in meeste gevallen kinderlijk makkelijk van tegenstanders won. 2x van een rich franklin in zijn prime, hendo gefinished (wanneer was de laatste x dat iemand dat voor elkaar kreeg?),vitor belfort zonder moeite, okami zonder moeite, eenvoudig van forrest, bonnar voor het eerst in zijn hele carriere gefinished en de lijst gaat door. Google maar ff naar zijn record om je geheugen op te frissen. Anderson was zo ver boven het niveau van anderen waardoor het de gewoonste zaak leek.

    het feit dat gsp geen tegenstanders kan finishen wilt niet zeggen dat zijn tegenstanders daadwerkelijk beter zijn dan die van anderson. En het feit dat gsp niet graag tegen silva wilde vechten zegt ook genoeg.

    jones is idd een topper en ik zie hem ook niet snel verliezen maar laat hem eerst maar eens jaren achter elkaar domineren net als anderson heeft gedaan.

    zoals ik al zei, na afloop is altijd makkelijk praten. 38 jaar oud en jarenlang gedomineerd en nu is hij opeens maar een 'goede vechter'
    2X

  6. #56
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Rustig aan, met goede vechter bedoel ik niet middelmatig. Silva is nog steeds een top10 of all time, maar dat hij nr. 1 P4P/GOAT was heeft hij aan Dana en Lorenzo te danken. Hij hoorde imo achter Jones, GSP en Aldo in p4p rankings: Na Chael 1 zagen we al dat hij een gapend gat in zijn tdd had en dit is pas tweede keer dat hij zo'n taaie matchup kreeg.
    Dus jij vindt dus niet dat hij door ZUFFA enorm omhoog is gepraat (vooral zijn standup)? Ik vind dus van wel. Hij was imo nooit the GOAT zoals Dana ons wilde laten geloven.
    Maar waarom lukte het chael in hun 2e partij dan op de 1e ronde na niet om anderson op de grond te krijgen? En waarom kon weidman hem niet op de grond houden? Begrijp me niet verkeerd, worstelen is niet bepaald anderson's sterkste punt maar toch wist hij iedere x weer te winnen... Gek he?! En je roept telkens heel leuk dat gsp, aldo en jones boven hem staan op de p4p list maar ik zie weinig argumenten... Jones die domineert nu iets van 2/3 jaar ofzo? Zullen we nog een paar jaar wachten voordat we hem boven anderson zetten? En nee ik vind niet dat hij door zuffa omhoog is gepraat. Althans, niet meer dan hij verdient en niet meer dan een gsp of jones.

    waarheid is dat er nu opeens uit alle hoeken mensen vandaan komen met hetzelfde 'told you so' verhaal. Toen machida aan het domineren was, toen was het 'the machida era' en niemand kon hem verslaan blabla en toen was hij opeens overrated etc. zo zijn tig voorbeelden te noemen.
    Als anderson had gewonnen zat jij nu te vertellen hoe overrated weidman wel niet is en dat hij veel te onervaren was voor anderson etc.

    je zegt trouwens dat anderson tot nu toe maar 2 taaie matchups heeft gehad maar op basis van wat bepaal jij dat? Ik zie het anders... Ik zeg dat anderson zo goed is dat de rest slecht leek. Maar vroeg of laat gebeurt het... 38 jaar oud en je verliest een keer (al helemaal als je als een idioot gaat vechten).

  7. #57
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat GSP, Jones en Aldo gewoon tegen veel completere tegenstanders hebben gevochten en gaf aan dat MW de laatste tijd pas sterker wordt. Vitor en Hendo waren zijn grootste wins, hij heeft toch tegen een hoop mindere namen gestaan. Vind nu al Jones beter. Maar mijn mening is natuurlijk politiek minder correct, dus jij kan mooi je verhaal houden.

    Als anderson had gewonnen zat jij nu te vertellen hoe overrated weidman wel niet is en dat hij veel te onervaren was voor anderson etc.
    Dat is een aanname

    al helemaal als je als een idioot gaat vechten
    Dat is zijn stijl, als het zou werken zou je nu lyrisch zijn, maar dat is een aanname.

    Ik zie nu AS niet als een zero, maar ben gewoon niet verbaasd, heb ook op Weidman geld ingezet en denk dat hij voor de partij al niet p4p1 was.

  8. #58
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Ik vind dat GSP, Jones en Aldo gewoon tegen veel completere tegenstanders hebben gevochten en gaf aan dat MW de laatste tijd pas sterker wordt. Vitor en Hendo waren zijn grootste wins, hij heeft toch tegen een hoop mindere namen gestaan. Vind nu al Jones beter. Maar mijn mening is natuurlijk politiek minder correct, dus jij kan mooi je verhaal houden.


    Dat is een aanname


    Dat is zijn stijl, als het zou werken zou je nu lyrisch zijn, maar dat is een aanname.

    Ik zie nu AS niet als een zero, maar ben gewoon niet verbaasd, heb ook op Weidman geld ingezet en denk dat hij voor de partij al niet p4p1 was.
    En op een vitor belfort die het gevecht op short notice nam en een machida na... Wie zijn jones's grootste wins? Een rampage die al jaren vooral blaft maar niet bijt? Een decision tegen rashad? Begrijp me niet verkeerd, jones is een topper maar mijn punt is dat er voor iedere grote vechter dit soort excuusjes te verzinnen zijn. Dat doet men ook bij mayweather, ook bij klitschko en veel anderen.

    En bijvoorbeeld iemand als thiago alves (een pure striker) was wel een taaie matchup voor gsp? Of een dan hardy met zero-groundgame? Nogmaals, ik probeer nu niet om gsp af te kraken maar mijn punt is wederom dat er altijd wel iets te vinden valt om over te klagen als je dat wilt.

  9. #59
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    En op een vitor belfort die het gevecht op short notice nam en een machida na... Wie zijn jones's grootste wins? Een rampage die al jaren vooral blaft maar niet bijt? Een decision tegen rashad? Begrijp me niet verkeerd, jones is een topper maar mijn punt is dat er voor iedere grote vechter dit soort excuusjes te verzinnen zijn. Dat doet men ook bij mayweather, ook bij klitschko en veel anderen.

    En bijvoorbeeld iemand als thiago alves (een pure striker) was wel een taaie matchup voor gsp? Of een dan hardy met zero-groundgame? Nogmaals, ik probeer nu niet om gsp af te kraken maar mijn punt is wederom dat er altijd wel iets te vinden valt om over te klagen als je dat wilt.
    Uiteindelijk ben je in MMA net zo goed als je laatste partij en jammer genoeg doe ik er ook aan mee. Ik zou nu wel AS tegen Mousasi willen zien om te zien hoe goed zijn boxing is.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.......


    AS WIPE! FINALLY!!!

    Sorry jongens.....maar moest er 10 titels hots op wachten....

  11. #61
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    100 tegen 1 odds is wel erg overdreven. Ik had ingezet op Weidman met 3-1 odds. Maar veel mensen zagen dit wel aankomen hoor, anders had je wel odds van 7-1 ofzo net als met Fedor-Werdum.

    AS is een goede vechter maar heeft in het verleden ook niet de sterkste tegenstanders gekregen hoor. Iedereen weer back to reality en dat is Fedor = GOAT.
    Bedoel daar mee te zeggen, dat Silva zwaar favoriet was. Waar zet je dan in? Waar doe je dat dan?

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    I hispect every fighter in OE F See, I hispect Chris, I hispect.... en dan zó disrespectvol staan uitdagen in de octagon.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  13. #63
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Gezegd door wie? Zover ik weet stond silva boven gsp en jones op de p4p lijst. Misschien niet door jou, maar de echte kenners hadden silva boven gsp en jones staan. We hebben het over iemand die in meeste gevallen kinderlijk makkelijk van tegenstanders won. 2x van een rich franklin in zijn prime, hendo gefinished (wanneer was de laatste x dat iemand dat voor elkaar kreeg?),vitor belfort zonder moeite, okami zonder moeite, eenvoudig van forrest, bonnar voor het eerst in zijn hele carriere gefinished en de lijst gaat door. Google maar ff naar zijn record om je geheugen op te frissen. Anderson was zo ver boven het niveau van anderen waardoor het de gewoonste zaak leek.

    het feit dat gsp geen tegenstanders kan finishen wilt niet zeggen dat zijn tegenstanders daadwerkelijk beter zijn dan die van anderson. En het feit dat gsp niet graag tegen silva wilde vechten zegt ook genoeg.

    jones is idd een topper en ik zie hem ook niet snel verliezen maar laat hem eerst maar eens jaren achter elkaar domineren net als anderson heeft gedaan.

    zoals ik al zei, na afloop is altijd makkelijk praten. 38 jaar oud en jarenlang gedomineerd en nu is hij opeens maar een 'goede vechter'
    dus dat
    Home mtk-gym.nl


  14. #64
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Bedoel daar mee te zeggen, dat Silva zwaar favoriet was. Waar zet je dan in? Waar doe je dat dan?
    Ik bedoel dat je 3x je inzet kreeg op Weidman. Op Anderson kreeg je maar 1.3x je inzet ofzo. Als de bookmakers denken dat een vechter echt kansloos is betalen ze meer in de richting van 10x je inzet (bv bij Jones-Chael ofzo). Aan de hand van bets veranderen de lijnen, blijkbaar hebben wel meer mensen op Weidman ingezet.

    Je kan bij bwin, unibet ofzo inzetten. Op sherdog UFC forum heb je altijd een topic waarin ze bets, predictions etc posten, ik zou daar zeker kijken wat anderen denken voor je een bet doet.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Rematch, rematch, rematch.
    Weidman word nu echt gepakt hoor.
    Anderson heeft een inschatting fout gemaakt, hij is uiteindelijk ook maar een mens.
    Maar dat gebeurd de tweede keer niet meer!
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  16. #66
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik heb er een beetje een kater van. Niet omdat Anderson verloren heeft, maar omdat hij niet gevochten heeft. Ik heb geen zin om naar een clown te kijken, ik wil gewoon een knokpartij zien, zodat er achteraf geen 'als' meer is. Dan hadden we tenminste geweten hoe het echt zat. Nu is het gewoon geluk, stommiteit, laksheid, of hoe je het ook wilt noemen. Beetje jammer.

  17. #67
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Ik bedoel dat je 3x je inzet kreeg op Weidman. Op Anderson kreeg je maar 1.3x je inzet ofzo. Als de bookmakers denken dat een vechter echt kansloos is betalen ze meer in de richting van 10x je inzet (bv bij Jones-Chael ofzo). Aan de hand van bets veranderen de lijnen, blijkbaar hebben wel meer mensen op Weidman ingezet.

    Je kan bij bwin, unibet ofzo inzetten. Op sherdog UFC forum heb je altijd een topic waarin ze bets, predictions etc posten, ik zou daar zeker kijken wat anderen denken voor je een bet doet.

    ok bedankt. ga de volgende keer misschien is een gokje wagen. Hebben wij bij mixfight niet een post omdat te doen? is wel grappig om te doen

  18. #68
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Vroeger was er een heus "Mixfight wedkantoor", ik had tientallen miljoenen Vcash. Jammer dat het er niet meer is. Nu kan iedereen van alles roepen, toen kon je bij iemand zien hoeveel Vcash die had (en dus of ie veel partijen goed voorspeld had). Zo kon je een beetje inschatten of iemand wist waar hij het over had. Er waren zelfs een paar "miljardairs".

  19. #69
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Nu hebben degenen die een hekel hebben aan Anderson Silva de gelegenheid om gebruik te maken van de situatie zoals toen met Fedor, de GOATīs blijven Anderson Silva, Fedor Emelianenko, en Muhammad Ali... en als Mayweather en Jones hun aankomende partijen winnen, dan horen zij zeker in īt rijtje thuis, of beter gezegd... ze horen al in dat rijtje thuis. Jones wordt de GOAT met Godīs Wil, die gast is compleet als ik weet niet wie of wat.


    om Muhammad Ali in dat rijtje te plaatsen gaat mijn te ver die heeft een rijtje van zijn eigen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  20. #70
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Om eerlijk te zijn, ik vind dat clowning prachtig, zolang het goed gaat.
    Achteraf was het /facepalm.
    Ik wil graag de rematch zien.

  21. #71
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Na de eerste ronde zag je dat Weidman eigenlijk niet meer goed wist wat hij moest doen. Ik wil niet aan de overwinning van Weidman afdoen, maar bij zo'n hoek moet je ook een beetje geluk hebben. Ik denk dat als Silva Weidman serieus neemt, hij nog steeds 8 van de 10 keer van hem wint.

  22. #72
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


  23. #73
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ben het met Roy Jones eens: Silva was niet gefocust. In het post-fight interview leek het zelfs alsof hij blij en opgelucht was de "druk" niet meer te voelen van de titel.
    Kan me voorstellen dat je dan niet op je best bent....

    Ik denk dat Silva nog steeds zo goed als onverslaanbaar is als hij echt zou willen.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Dus nu "lijkt" het "niet gefocussed" zijn van Silva het excuus van zijn verlies. Althans zo komt het nu over.
    Zijn gedrag is de oorzaak van niet kunnen focussen.

    38 jaar oud, een gezin en een top carričre.

    Maar met zulk gedrag kom je er gewoon niet. In mijn ogen een schande voor de sport en direct gestraft, zelfs Karma was hem zat.
    Hij moet zich schamen tegenover zijn gezin. Dat zich nu waarschijnlijk schaamt voor hem.

    Ego mannetje...

  25. #75
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Na de eerste ronde zag je dat Weidman eigenlijk niet meer goed wist wat hij moest doen. Ik wil niet aan de overwinning van Weidman afdoen, maar bij zo'n hoek moet je ook een beetje geluk hebben. Ik denk dat als Silva Weidman serieus neemt, hij nog steeds 8 van de 10 keer van hem wint.
    x2

    Neemt niet weg dat Weidman deed wat hij moest doen om te winnen

    Helaas, ben nl niet echt een fan van Weidman (boel de hype niet echt)
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •