MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default Blessures/verzekering

    Hoe pakken jullie het aan met de ziekenhuiskosten bij blessures, als je alleen traint en geen gevechten doet.

    Speciale vechtsportverzekering of zeggen dat je in elkaar geslagen bent of van de trap gevallen? Lijkt me een soort grijs gebied, en anders heel duur. Neus goed laten zetten en controle kost al gauw paar honderd euro.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik heb niet meer blessures met vechtsport dan bij wat ik eerst altijd deed, voetbal. Sterker nog, ik heb meer blessures gehad bij voetbal dan vechtsport.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Sportblessure. Boksen, tae kwondo, judo en voorheen worstelen zijn allemaal olympische discplines met rijks erkende bonden. Lijkt me sterk dat ze moeilijk doen over een gebroken neus bij `boksenī. Weet natuurlijk niet hoe je verzekerd bent.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Heb m'n neus tijdens een partij gebroken. Meteen naar het ziekenhuis, waar ze verder niks konden doen en moest wachten tot Maandag. Toen direct heen gegaan zonder afspraak, en werd meteen geopereerd.. Heb verteld dat het tijdens een wedstrijd gebeurd was, en niemand die moeilijk aan het doen was o.i.d.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Oke dus zelfde als andere sporten


    Heb eigenlijk nooit blessures door sporten, alleen heb ik vrij grote neus, dus wilde weten voor staande sporten. Bedankt voor de feedback!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Eigen risico van 350 euro toch? Ik ben wel extra gedekt, bij sommige verzekeringen betaal je lagere premie met een hogere eigen risico. Bel even anders je verzekering op om te vragen hoe het allemaal in elkaar steekt.

    Voorkomen is echter beter dan genezen. Bespaar jezelf de ellende door gewoon rustig te sparren en vooral te werken op techniek en snelheid, i.p.v. ruwe kracht en sloopwerk, doe dat maar lekker op de pads. Zo voorkom je letsel voor jezelf als voor je sparringspartner.

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Je krijgt vanzelf een rekening van je verz.maatschappij als je nog eigen risico over hebt. De rest zal door je verz.maatschappij vergoed worden.
    Volgens mij zijn er geen clausules wat betreft 'gevaarlijke' sporten of gedragingen.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Je krijgt vanzelf een rekening van je verz.maatschappij als je nog eigen risico over hebt. De rest zal door je verz.maatschappij vergoed worden.
    Volgens mij zijn er geen clausules wat betreft 'gevaarlijke' sporten of gedragingen.

    ligt er aan bij nationale nederlanden kun je eigen daar voor laten verzekeren
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog nooit een extra rekening gehad met mijn simpele unive verzekering.

    Ik heb meerdere operaties gehad.. en altijd verteld waardoor het kwam.

    Een tip: meldt altijd dat sport je beroep is en dat je geholpen MOET worden.
    Werkte bij mij altijd, wanneer ze moeilijk deden met operatie.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •