MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default GTA V Gameplay video...

    CANT FUCKING WAIT!!!!!!

    http://youtu.be/_oJ8GkoHQDA
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default



    Errug vet zeg! Kan niet wachten tot hij uitkomt!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    SUPERVET!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    wacht niet op Xbox 1 of PS4? Gemiste kans :-)

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    sjonge jonge wat kijk ik hier naar uit zeg....dit wordt weer avond aan avond non stop gamen

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Damn.... Ik moet ook nog altijd aan The Last of Us beginnen.


  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Te dik!!!!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd! Ga 'm zeker halen. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik toch altijd wel een klein beetje teleurgesteld ben in de GTA games in de zin van speelduur,maar ook de irritant weinig savegame momenten in een lange missie.

    Voorbeeld : Haal eerst een persoon op. Rij met die persoon naar een bepaalde plek en haal een koffer op,rij dan weer met die koffer naar het vliegveld,vlieg dan naar een gevangenis, (nogmaals,gewoon een verzonnen missie/voorbeeld) land daar op de binnenplaats,schiet mensen dood,en lever de koffer bij de juiste persoon af. En al ga je nou toevallig precies daar dood,moet je bij GTA altijd weer beginnen bij "De persoon ophalen" En dat vind ik op een gegeven moment tergend irritant worden

    Wat speelduur betreft,ik ben elke GTA trailer erg onder de indruk,maar desondanks betrap ik mezelf er toch vrij snel op dat ik verveeld een beetje rond rij. Ik hoop ECHT dat deze GTA is wat ik hoop dat het is. Een levende stad,met veel dingen om te doen buiten de storyline om..

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    leuk zo'n joekel van een speelwereld, ik hoop (en rockstar kennende verwacht ik het ook) dat er weer dingen te verzamelen/zoeken zijn...zoals de stunt jumps en de duiven in GTA IV. alleen daarmee heb ik me al uren vermaakt

  10. #10
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik zei eerder dat ik na gta4 niet veel zin meer had in deze rockstar franchise, maar dit ziet er wel heel goed uit
    Ben ik dadelijk weer dagen kwijt achter een console ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Damn.... Ik moet ook nog altijd aan The Last of Us beginnen.
    Ik heb nu net even naar een trailertje gekeken, zag er ook leuk uit. Ik zag dat Naughty Dog hem uitbrengt, die herinner ik nog van crash bandicoot
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #12
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik zei eerder dat ik na gta4 niet veel zin meer had in deze rockstar franchise, maar dit ziet er wel heel goed uit
    Ben ik dadelijk weer dagen kwijt achter een console ^^
    x2, EINDELIJK een game om naar uit te kijken! Iemand al de goedkoopste pre-order met een speciaal pakket gevonden?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    x2, EINDELIJK een game om naar uit te kijken! Iemand al de goedkoopste pre-order met een speciaal pakket gevonden?
    bedoel je de collectors edition of de special edition.........special edition zijn overal een beetje hetzelfde rond de 79,-

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er echt heel gaaf uit. Ik heb zelf nooit een GTA game gekocht en enkel een keer bij iemand gespeeld, maar dit is misschien een game die ik toch ga kopen.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    bedoel je de collectors edition of de special edition.........special edition zijn overal een beetje hetzelfde rond de 79,-
    Dat zag ik inderdaad ook. Dacht dat de special edition de pre-order zou zijn, maar pre-order is enkel een zeppelin. Heb hem besteld bij bol.com voor 55 euro. Hierbij krijg ik een tegoedbon van 10 euro.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Dat zag ik inderdaad ook. Dacht dat de special edition de pre-order zou zijn, maar pre-order is enkel een zeppelin. Heb hem besteld bij bol.com voor 55 euro. Hierbij krijg ik een tegoedbon van 10 euro.
    dat heb ik ook gedaan.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ben benieuwd! Ga 'm zeker halen. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik toch altijd wel een klein beetje teleurgesteld ben in de GTA games in de zin van speelduur,maar ook de irritant weinig savegame momenten in een lange missie.

    Voorbeeld : Haal eerst een persoon op. Rij met die persoon naar een bepaalde plek en haal een koffer op,rij dan weer met die koffer naar het vliegveld,vlieg dan naar een gevangenis, (nogmaals,gewoon een verzonnen missie/voorbeeld) land daar op de binnenplaats,schiet mensen dood,en lever de koffer bij de juiste persoon af. En al ga je nou toevallig precies daar dood,moet je bij GTA altijd weer beginnen bij "De persoon ophalen" En dat vind ik op een gegeven moment tergend irritant worden

    .
    dat is ook het irritantste van GTA. daarom heb ik t laatste deel ook nooit uitgespeeld omdat ik op een gegeven moment er klaar mee was.

    maar bij GTA V schijnt dat op de schop genomen te zijn en kan je beter( en op meer plekken?) saven.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    't Leuke van GTA is is dat je onrealistische vrijheid hebt. Je kan alles maken zonder consequenties! Plus het heeft (bij SA en VC) een super sfeer eromheen liggen!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Nieuw personage in GTA V :

  20. #20
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    So much fun, so little time

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •