MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 143
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Sinds ik op mixfight kom, is phranq de enige die mij neg reps geeft. heb een abbonement er op bij hem. Ik weet ook niet echt wat zijn probleem met mij is.

    Ik kon Volkan persoonlijk, dus zo raar was mijn bericht niet.

    Phranq, ik stuur je een doos tissues op want jij heb serieus echt problemen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

    Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Prima toch dat dit soort gasten elkaar uit de weg ruimen zonder onschuldige slachtoffers te maken. Dit soort hersenlozen kan de maatschappij missen als kiespijn.
    Precies.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Laat ik nog even wat toelichten. Dat de man is overleden is een drama voor hem en voor zijn familie, laat daar geen misverstand over bestaan. Daar zal je mij niet over horen twisten. Maar dit hoort imo niet thuis op een vechtsportforum, dat heeft er namelijk helemaal niets mee te maken.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

    Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.
    Sorry gap maar dit stukje is zo onder de maat dat ik er niet inhoudelijk op ga reageren.

    Een hele prettige middag kerel
    Home mtk-gym.nl


  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Je reactie zegt genoeg, je hebt geen weerwoord..ik had ook niet anders van je verwacht.

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Laat ik nog even wat toelichten. Dat de man is overleden is een drama voor hem en voor zijn familie, laat daar geen misverstand over bestaan. Daar zal je mij niet over horen twisten. Maar dit hoort imo niet thuis op een vechtsportforum, dat heeft er namelijk helemaal niets mee te maken.
    Maar het raakt de vechtsportwereld natuurlijk wel, zeker met het oog op de voorgeschiedenis in Zijtaart. Het lijkt me daarom niet meer dan logisch dat dit onderwerp hier besproken kan worden.

    Je beschuldigt daarnaast anderen van een struisvogelhouding, maar kiest er zelf voor om dit onderwerp helemaal los te koppelen van de context zodat het uiteindelijk niks meer met onze sport en de huidige situatie daarvan te maken heeft. Ik vraag me dan een beetje af wat jij verstaat onder struisvogelpolitiek en hypocritie ten top.
    Last edited by Facade; 13-07-2013 at 18:02.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Vind je? Dus iemand die meerdere malen in verband word gebracht met criminele activiteiten, en betrokken is bij een schietpartij waarbij iemand overlijdt, en waar al direct al door hem word aangenomen dat hierdoor weer verder word gemoord en onze sport in een slecht daglicht word gesteld mag rusten in vrede? Steek je kop nog verder in het zand.
    Sorry Phranq, ik ben ook helemaal tegen het verheerlijken van criminelen, maar maar er zijn maar heel weinig mensen die ik hun rust niet gun.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    tja jankers hou je altijd het is gewoon het risico van het vak ik lig er iig niet wakker van
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Vind je? Dus iemand die meerdere malen in verband word gebracht met criminele activiteiten, en betrokken is bij een schietpartij waarbij iemand overlijdt, en waar al direct al door hem word aangenomen dat hierdoor weer verder word gemoord en onze sport in een slecht daglicht word gesteld mag rusten in vrede? Steek je kop nog verder in het zand.
    Je klinkt een beetje boos, te boos. Hij zegt niks verkeerds man...

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Maar het raakt de vechtsportwereld natuurlijk wel, zeker met het oog op de voorgeschiedenis in Zijtaart. Het lijkt me daarom niet meer dan logisch dat dit onderwerp hier besproken kan worden.
    Daar heb je wel een punt, maar het feit dat de vechtsport word geraakt door dit soort berichten stoort me. de enige reden dat de vechtsport hierdoor word geraakt is de media. Wanneer iemand lid is van een amateur volleybal vereniging is en iemand word vermoord hoor je er niemand over.

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Sorry Phranq, ik ben ook helemaal tegen het verheerlijken van criminelen, maar maar er zijn maar heel weinig mensen die ik hun rust niet gun.
    Dat ben ik ook met je eens, en het is ook een drama voor hem en zijn familie, maar soms is het beter om je mond te houden. Ik respecteer het feit dat Sadix hem persoonlijk kende en hij zal best een aardige man geweest zijn in de persoonlijke omgang, maar ik vind het niet gepast om iemand het beste te wensen die zich in criminele kringen begeeft en er zelf om vraagt terwijl je op voorhand al zegt dat hier meer moorden uit voort zullen vloeien.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    En ik moet toegeven dat ik het zwaar irritant vind dat Sadix zegt dat ie zich ieder keer zwaar verbaasd over hoe mensen in Nederland zich verwonderen wanneer er een weerloos dier word mishandeld. Dat begrijpt hij niet, maar hij voelt wel medelijden met een doorgewinterde crimineel die word geliquideerd.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    inderdaad ik snap niet wat Sadix verkeerd doet. Hij kent een criminele familie? Dan kan het halve forum wel ophouden met posten. Volgens mij houd Sadix juist jongeren op het rechte pad of in ieder geval uit de problemen.

  14. #39
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Daar heb je wel een punt, maar het feit dat de vechtsport word geraakt door dit soort berichten stoort me. de enige reden dat de vechtsport hierdoor word geraakt is de media. Wanneer iemand lid is van een amateur volleybal vereniging is en iemand word vermoord hoor je er niemand over.
    Het is van de situatie afhankelijk. In andere gevallen zou ik het met je eens zijn, maar in dit geval niet. De verstrengeling van georganiseerde misdaad en vechtsport staat ter discussie. Iemand die direct betrokken is bij een gala waarbij dit het geval lijkt te zijn wordt vermoord. Het lijkt me dat dat wel een relevant wapenfeit is in die discussie. Ik snap je ergernis wel, maar ik denk dat je het per geval moet bekijken. In dit geval kun je er gewoon niet omheen.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    En ik moet toegeven dat ik het zwaar irritant vind dat Sadix zegt dat ie zich ieder keer zwaar verwonderd over hoe mensen in Nederland zich verwonderen wanneer er een weerloos dier word mishandeld. Dat begrijpt hij niet, maar hij voelt wel medelijden met een doorgewinterde crimineel die word geliquideerd.
    Wacht, ik ga mijn stuk ff citeren hier, dan kunnen mensen precies zien wat ik heb gezegd.

    Ongelooflijk hoe jij woorden verdraait! Je lijkt mijn ex wel.

    Citaat:

    dat vind ik het meest westerse dat er is. Altijd bewonder ik dat ook met fascinatie. Hoe westerse mensen dierenleed erger vinden als mensen leed.

    Ik vind beide echt verschrikkelijk maar mensenleed vind ik toch echt wel erger.

    ps: dit filmpje, hond is dood geschoten door een achterlijke eigenaar. Zitten provoceren en stoer doen voor niets.



    dat is het enige dat ik heb gezegd. Ik weet niet hoe jij bij al die verzinsels van je komt.

    Mijn connectie met Volkan is, dat hij ook een koerd is en ik hem van koerdische feestjes ken. We zijn geen vrienden, gewoon bekenden van elkaar. En nogmaals, moge hij nu in vrede rusten.
    Home mtk-gym.nl


  16. #41
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    En ik moet toegeven dat ik het zwaar irritant vind dat Sadix zegt dat ie zich ieder keer zwaar verbaasd over hoe mensen in Nederland zich verwonderen wanneer er een weerloos dier word mishandeld. Dat begrijpt hij niet, maar hij voelt wel medelijden met een doorgewinterde crimineel die word geliquideerd.
    Als je nou consequent een vegetariër was dan kon ik hiermee leven, maar als ik het onderstaande topic doorneem snap ik het niet zo goed.

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...BBQ-Met-Phranq

  17. #42
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Als je nou consequent een vegetariër was dan kon ik hiermee leven, maar als ik het onderstaande topic doorneem snap ik het niet zo goed.

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...BBQ-Met-Phranq
    damn, die was nasty Facade
    Home mtk-gym.nl


  18. #43
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    I smell personal issues.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Ik was er sinds 4 jaar voor het eerst niet bij in Zijtaart, mijn collega's hebben doodsangsten uitgestaan. Denk je dat we het daar voor doen? Of denk je dat we het voor het geld doen? Dus mij zal het persoonlijk geen ene moer uitmaken welke van dat soort rotte appels worden uitgeroeid, en wanneer iemand zo'n figuur nog het beste wens gaan bij mij de haren in mijn nek overeind staan. En dat is niet persoonlijk bedoeld Sadix, maar daar ga ik gewoon slecht van.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Als je nou consequent een vegetariër was dan kon ik hiermee leven, maar als ik het onderstaande topic doorneem snap ik het niet zo goed.

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...BBQ-Met-Phranq
    Wat heeft dat er nou mee te maken?

  21. #46
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ben je ook echt scheidsrechter?

  22. #47
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    I smell personal issues.
    die ruik is dus ook maar heb serieus echt helemaal geen idee waar dat vandaan komt. Heb nooit een discussie of iets dergelijks gehad met hem.
    Home mtk-gym.nl


  23. #48

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Wat heeft dat er nou mee te maken?
    Hier legt iemand je uit waarom je hypocriet bent. Dus even opletten, dan hoef je mij niet meer te vragen waarom ik jou hypocriet vind.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Hier legt iemand je uit waarom je hypocriet bent. Dus even opletten, dan hoef je mij niet meer te vragen waarom ik jou hypocriet vind.
    Heel duidelijk Cholitzu, dus omdat ik BBQ heb ik geen gevoel voor dieren.. dus met andere woorden, iedereen die een huisdier heeft zou geen vlees mogen eten? Word ff wakker.. en de negreps die je me gaf en mijn vraag daarop ging daar helemaal niet om, dat ging om onderstaande post. Verder leuk geprobeerd hoor.

    Vind je? Dus iemand die meerdere malen in verband word gebracht met criminele activiteiten, en betrokken is bij een schietpartij waarbij iemand overlijdt, en waar al direct al door hem word aangenomen dat hierdoor weer verder word gemoord en onze sport in een slecht daglicht word gesteld mag rusten in vrede? Steek je kop nog verder in het zand.
    .
    Last edited by phranq; 13-07-2013 at 18:38.

  25. #50
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een gedoe allemaal. rip
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •