MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 143
  1. #101
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    2x

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    Wat een stel huisvrouwen... er is een moord gepleegd en jullie maken je druk om negreps, felicitaties, en een BBQ. Briljant 
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #103
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    We leven nog steeds in een vrij land, en zodra je je eigen mening niet meer durft te geven kan je beter in Afghanistan gaan wonen.
    Dom voorbeeld.
    Jij insinueert allereerst dat je in Afghanistan moet gaan wonen als je jouw mening niet durft te geven......
    Waarom zou je dan in Afghanistan moeten wonen?

    Daarnaast wil jij mensen hun eigen mening hier ontzeggen. Misschien is Kandahar iets voor jou?

  4. #104
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Dom voorbeeld.
    Jij insinueert allereerst dat je in Afghanistan moet gaan wonen als je jouw mening niet durft te geven......
    Waarom zou je dan in Afghanistan moeten wonen?

    Daarnaast wil jij mensen hun eigen mening hier ontzeggen. Misschien is Kandahar iets voor jou?
    Kandahar is te stedelijk, ik zou chenar II pakken, lekker achteraf en rustig. Eigen mening geven mag daar, alleen kan je er wel een kogel voor krijgen

  5. #105
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ben een dag niet op mixfight en je mist weer van alles.

    Boontje komt om zijn loontje. Weinig medelijden met Volkan, opgeruimd staat netjes.

  6. #106
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Even ter verduidelijking: Op de man spelen, beledigen etc. is zonder waarschuwing een ban voor onbepaalde tijd.

    ONTOPIC!

    OSU
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #107
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nou niveau van lik mn leuter weer hier.....ontopic dan maar:zal mij benieuwen hoelang het duurt eer dat er weer reactie komt op deze daad.

  8. #108
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

    Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.

    x2 !

  9. #109
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dat zeg ik, hypocriete struisvogelpolitiek, en speel het lekker op de man. Je zegt inderdaad vaker domme dingen, en daar krijg je negreps voor, daar zijn ze voor bedoeld, maar je kan ze op 1 hand tellen en dat weet je donders goed.. mocht je daar anders over denken mag je alle negreps die je van mij hebt gekregen hier quoten. En goed om te weten met wat soort mensen jij om gaat. Dat verklaart wel een en ander.

    Het stoort me mateloos dat mensen die nog geen 10 amateurwedstrijden hebben gevochten worden betiteld als kickbokser, en het stoort me nog meer dat mensen zoals jij deze mensen nog het beste wensen. Als je een beetje fatsoen in je donder had gehad had je gewoon je mond gehouden. Maar willens en wetens posten dat je hem nog het beste gunt, nee.
    X 3
    (Maar dat geldt ook voor Ron N.)
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  10. #110
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Meerdere posters vertellen, kloppend op hun borst dat ze wel weten dat er nog iemand geschoten gaat worden.
    Phranq zegt hier iets over en verliest een populariteits wedstrijd waardoor half MF zich zonder reden er mee bemoeit. Mensen gedragen zich weer eens als kuddedieren. Zeker als iemand die zo dichtbij de schietpartij stond snap ik de reactie van phranq dat hij zich tegen die romantisering uitsprak
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #111
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Mensen laten we aub even normaal op respectvolle wijze naar elkaar reageren...of gaan we nu als we een ongeschil hebben net als anderen die op elkaar schieten...onze normen over boord gooien? kom op zeg.religieuze mensen...welk geloof ook....zullen meestal wel iemand rust na zijn overlijden gunnen en uitspreken...Dat deze gozer is afgerekend is niet verrasend na alles om hem heen...dat het weer een knauw geeft aan de sport vind ik echt vreselijk voor alle mensen die zo hard werken aan de acceptatie en image opbouw...mensen chill out....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  12. #112
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Maar dat de sport een knauw krijgt komt oa doordat mensen/bonden/(internetfora) onvoldoende afstand nemen van dit soort criminele figuren en er niet alles aan doen om dit soort mensen uit de sport te weren! En dan kunnen we hier wel weer met z'n allen de kop in het zand steken en roepen dat het allemaal de schuld van de media is maar zo werkt het dus niet...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  13. #113
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Meerdere posters vertellen, kloppend op hun borst dat ze wel weten dat er nog iemand geschoten gaat worden.
    Phranq zegt hier iets over en verliest een populariteits wedstrijd waardoor half MF zich zonder reden er mee bemoeit. Mensen gedragen zich weer eens als kuddedieren. Zeker als iemand die zo dichtbij de schietpartij stond snap ik de reactie van phranq dat hij zich tegen die romantisering uitsprak
    Dat dus.
    Reps

  14. #114
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Dat dus.
    En begrijp niet dat jullie in oude posts gaan spitten, want ik heb zoveel tegenstrijdige onzin verkondigd in het verleden, dat ik gelijk ook weg kan.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Die gozer was pas 26. Ik dacht dat ie mijn leeftijd was, damn.

  16. #116
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Mensen laten we aub even normaal op respectvolle wijze naar elkaar reageren...of gaan we nu als we een ongeschil hebben net als anderen die op elkaar schieten...onze normen over boord gooien? kom op zeg.religieuze mensen...welk geloof ook....zullen meestal wel iemand rust na zijn overlijden gunnen en uitspreken...Dat deze gozer is afgerekend is niet verrasend na alles om hem heen...dat het weer een knauw geeft aan de sport vind ik echt vreselijk voor alle mensen die zo hard werken aan de acceptatie en image opbouw...mensen chill out....
    Iemand voor de ogen van zijn vriendin het ziekenhuis in meppen omdat ie op internet een flauw grapje heeft gemaakt; is dat "op respectvolle wijze naar elkaar reageren"?

    Over hypocriet gesproken...

  17. #117
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Dood kickbokser koelbloedige liquidatie door Joris van Duin en Jolande van der Graaf VEGHEL -
    Kickbokser Volkan ’Beton’ Düzgun uit Veghel, die afgelopen vrijdagnacht werd doodgeschoten, lijkt het slachtoffer te zijn geworden van een koelbloedige liquidatie die hij volgens insiders de afgelopen tijd wanhopig uit de weg probeerde te gaan.



    Foto: tLG


    Proefabonnement,
    10 weken € 30,-!






    Voorbijgangers vonden het lichaam van de 26-jarige kickbokser zaterdagmorgen in zijn zwarte Mercedes op de oprit van zijn vrijstaande woning in de wijk De Scheifelaar. Omwonenden hoorden vrijdagavond laat een vijftal schoten. Hoewel nog niets vaststaat in het onderzoek door 25 rechercheurs naar de moord, wordt aangenomen dat Düzgün het slachtoffer werd van wraak op het dodelijke drama tijdens het kickboksgala ’Battle of Zijtaart’, vorig jaar november, waarbij de kickbokser betrokken raakte.
    Lees meer in De Telegraaf van vandaag.

  18. #118
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Woning dode kickbokser Veghel nog beveiligd
    De Veghelse woning van kickbokser Volkan Düzgün, die zaterdag dood werd aangetroffen in zijn auto op de oprit, wordt nog steeds beveiligd. De straat is wel vrijgegeven, heeft de politie zondagmorgen laten weten.
    Foto: NU.nl/Hans van Hamersveld

    Bekijk video

    De auto waarin het 26-jarige slachtoffer zich bevond, is weggetakeld voor nader sporenonderzoek. Het lichaam van Düzgün is overgebracht naar een mortuarium. De politie heeft inmiddels meerdere buurtbewoners gesproken, maar is nog op zoek naar meer getuigen.

    Düzgün was vorig jaar betrokken bij de vechtpartij op het kickboksgala in Zijtaart, die uitmondde in een fatale schietpartij. De kickbokser werd aangehouden, maar kwam later weer op vrije voeten.

    Het geweld is het resultaat van een sluimerend conflict tussen twee families in Veghel.

    Schietpartij

    Voor de schietpartij op het kickboksgala werd een maand geleden Siamak S. veroordeeld tot 16 jaar cel. De nabestaanden van het slachtoffer hebben altijd het vermoeden gehouden dat hij handelde in opdracht van Volkan Düzgün.

    Siamak S. schoot tijdens het gala kickbokspromotor Youssef Sabbahi (37) uit Veghel dood. Diens broer werd neergeschoten en raakte zwaargewond. De verdachte zegt dat hij uit zelfverdediging handelde en in paniek was.

    Beroep

    De rechtbank in Den Bosch wees dat beroep op zelfverdediging in het vonnis af. Er is geen bewijs dat een vriend van hem dreigde te worden doodgeslagen, zoals de verdachte verklaarde. Het was 'volstrekt disproportioneel' om van dichtbij en gericht op de slachtoffers te schieten, concludeerden de rechters.

    Het Openbaar Ministerie is in hoger beroep gegaan. Justitie vindt dat S. moet worden veroordeeld voor moord en poging tot moord in plaats van doodslag en poging tot doodslag, zoals de rechtbank in Den Bosch deed. De aanklager had bij de rechtbank om die reden ook een langere celstraf geëist, namelijk 20 jaar.

    S. zelf vecht zijn veroordeling ook aan. Hij blijft erbij dat hij uit zelfverdediging handelde. Bron nu.nl

  19. #119
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    En t was zo een rustige, behulpzame jongen die goede cijfers op school haalde. Hoezo is dit niet in de off topic?

  20. #120
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En t was zo een rustige, behulpzame jongen die goede cijfers op school haalde. Hoezo is dit niet in de off topic?
    Waarschijnlijk omdat het om een vete gaat tussen een kickbokser en een kickbokspromoter (bovendien 2 sportschoolhouders), en waarschijnlijk omdat het de nasleep is van een schietpartij tijdens een kickboksgala, een gala waar een hoop mixfightforumbroeders bij aanwezig waren.

  21. #121
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    off topic; mmm, 26 jaar, vrijstaande woning, dikke mercedes, eigen sportschool. Ik wordt ook kickboxer denk ik. Valt schijnbaar nog wel een en ander in te verdienen.

    on topic; Ik snap de reacties wel van degenen die er vlak bij stonden of voor wie het indirect dicht bij kwam. Vind het wel gebrek aan respect als je daar RIP's voor gaat uitspreken hier als je weet dat anderen hier het hier heel moeilijk mee hebt gehad.

    En of die vent nou Koerd, Nederlander, Kickbokser of parachutist was. Zijn hoofdactiviteit was waarschijnlijk zware criminaliteit dus opgeruimd staat netjes. Vind het wel vervelend voor zijn familie. En ik hoop dat er geen onschuldige slachtoffers vallen.

  22. #122
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb wat posts verwijderd, graag ontopic blijven en als sommige leden hier toch over verder willen discussiëren kunnen ze hier een nieuwe topic over aanmaken.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #123
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik heb wat posts verwijderd, graag ontopic blijven en als sommige leden hier toch over verder willen discussiëren kunnen ze hier een nieuwe topic over aanmaken.
    Uit eigen beweging of heeft iemand je daar om gevraagd? Ik bedoel.. het gebeurt wel vaker dat er off topic wordt gegaan..
    Enige tijd geleden wilde ik trouwens terug naar een topic over K.Scharrenberg en dat was toen ook opeens verwijderd. Op zich vind ik het niet netjes als er zo maar ineens hele stukken worden verwijderd. En dan is 'netjes' misschien een beetje stom woord in een topic als deze. Het komt meer over als een soort censuur om eerlijk te zijn.

  24. #124
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    (Besef me trouwens dat ik dit misschien beter ff via een dm/pb had kunnen vragen.. Ach ja laten we het leuk houden hier.)

  25. #125
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Wat een topic weer. Ik heb toch weer wat gelachen!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •