MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 13 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 319
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default UFC 168: Chris Weidman vs. Anderson Silva & Siyar Bahadurzada vs. John Howard

    He thought he'd feel excitement, exhilaration, even relief, but in the minutes after winning the UFC middleweight championship, Chris Weidman admitted that he was already feeling anxiety about defending the crown.


    Now, he can look forward to getting back to work.


    On Saturday, UFC president Dana White announced on SportsCenter that the rematch between Weidman and Anderson Silva has been signed for Dec. 28 at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas.


    The fight will be the main event of a blockbuster show that will also feature a women's championship fight between Ronda Rousey and Miesha Tate.


    White said he finished the deal about one hour before announcing it.


    "I'll tell you this: I think this will be the biggest pay-per-view we've ever done," White told MMA Fighting moments after making the announcement.


    Weidman knocked out Silva at 1:18 of the second round on a left hook followed by ground strikes. In doing so, the unbeaten 29-year-old became the first man to defeat Silva since 2006.


    White said Silva was hungry to get his belt back, and ESPN played a short clip with "the Spider," who said the same.


    "My fans in the UFC and my fans in the world and the United States, Dec. 28 I go back to fight, Weidman and Anderson Silva. I'm back. Trust me, I'm back."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  3. #3
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default BREAKING NEWS!! UFC 168: Weidman vs Silva II takes place December 28th at MGM Grand

    BREAKING NEWS!! UFC 168: Weidman vs Silva II takes place December 28th at MGM Grand Garden Arena! Rousey vs Tate will be the co-main event! Who wants to spend NYE weekend in Vegas with us?! http://on.ufc.com/15E4UFV




    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Super! Dit is Anderson's kans om alles goed te maken. Gelukkig zijn het maar 5 maanden.

    War Silva!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Weidman vs. Silva rematch heads UFC 168 on Dec. 28, Rousey vs. Tate II co-main

    UFC President Dana White promised the world that new UFC middleweight champion Chris Weidman (10-0 MMA, 6-0 UFC) and former kingpin Anderson Silva (33-5 MMA, 16-1 UFC) would meet again. Now it's official.

    The UFC boss today revealed on ESPN's SportsCenter that both Weidman and Silva have agreed to meet on Dec. 28 in the headlining bout of a previously announced UFC 168 event, which takes place at Las Vegas' MGM Grand Garden Arena. The night's main card, including the Weidman vs. Silva rematch, airs on pay-per-view. White further confirmed that bout agreements have already been signed.

    White previously announced UFC 168 would see women's bantamweight champion Ronda Rousey (7-0 MMA, 1-0 UFC) face former Strikeforce title holder Miesha Tate (13-4 MMA, 0-1 UFC) in the evening's main event. However, that fight between former Strikeforce champs and opposing "The Ultimate Fighter 18" coaches will instead serve as the co-main event of what starts out as a star-studded affair.

    "I don't know if there's any more hype ever in UFC history after a fight," White said. "Everybody has been wondering if there's going to be a rematch. I've been working on it since Thursday. December 28 in Las Vegas at the MGM Grand, Anderson Silva will fight Chris Weidman, and the co-main event will be Ronda Rousey vs. Miesha Tate."

    The announcement comes one week after this past Saturday night's historic UFC 162 event in Las Vegas, where a confident Weidman upset the former champion. Weidman, of course, expressed his desire to face Silva a second time even before they stepped into the cage at UFC 162, knowing it would take a pair of victories over the pound-for-pound great. Meanwhile, the former champ at first suggested that he wasn't immediately interested in a rematch, but White insisted that the Brazilian would reconsider his position and seek redemption against the undefeated Weidman.

    He has.

    For more on UFC 168, stay tuned to the UFC Rumors section of the site.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  6. #6
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Gefocused en respectvol gaat hij dit winnen en hard ook hoop ik!
    Last edited by mmaikel; 14-07-2013 at 01:37.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Kan een lekkere pot worden!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Kan niet wachten! En deze keer issie toch echt voor Silva!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


  10. #10
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik weet bijna zeker dat Silva hem pakt deze keer. Hij moet het tactisch wat anders aanpakken, maar dat komt helemaal goed.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Weidman gaat de belt weer inleveren
    een gefocuste silva die net verloren heeft, succes voor chris
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ben benieuwd wat dit gaat brengen...vergeet niet dat weiman de kracht van Silva al gevoeld heeft en dus geen onzekerheden daaromtrent voelt...weidman gaat ook meer vooruit knokken denk ik...kijk vreselijk uit naar deze pot..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik weet bijna zeker dat Silva hem pakt deze keer. Hij moet het tactisch wat anders aanpakken, maar dat komt helemaal goed.
    komt goed.. ;-)


  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Kan niet verkeerd gaan met die steven zeemeeuw aan je zijde.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Toch vraag ik me af wat Seagal nu echt is...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Kan niet wachten! En deze keer issie toch echt voor Silva!
    precies

  17. #17
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Toch vraag ik me af wat Seagal nu echt is...
    een fantast.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk eerlijk gezegd dat Weidman meer mogelijkheden heeft om te winnen en ook nu een goede kans maakt. Maar totdat Minotauro een uitspraak doet, houd ik mij rustig.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    In December ligt die er gewoon weer zo bij !
    Weidman is niet voor niks de Champ nu, dus al die kletspraat dat Silva hem in december wel ff makkelijk pakt is gewoon lulkoek.

    Silva verliest en meteen worden er allemaal excuses en smoesjes de wereld ingeroepen dat die voor veel geld zn belt heeft verkocht en dat het een fixed fight was en blablabla.
    Weidman heeft het slim aangepakt en dat doet die in December weer, en ook dan komen er weer broodje aap verhalen van Silva zn aanhangertjes.


    Last edited by jantje11; 14-07-2013 at 17:02.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    lol

    Ik denk dat het plan is dat Steven met datzelfde shirt in de hoek van Anderson gaat staan om Weidman te verwarren.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    In December ligt die er gewoon weer zo bij !
    Weidman is niet voor niks de Champ nu, dus al die kletspraat dat Silva hem in december wel ff makkelijk pakt is gewoon lulkoek.

    Silva verliest en meteen worden er allemaal excuses en smoesjes de wereld ingeroepen dat die voor veel geld zn belt heeft verkocht en dat het een fixed fight was en blablabla.
    Weidman heeft het slim aangepakt en dat doet die in December weer, en ook dan komen er weer broodje aap verhalen van Silva zn aanhangertjes.


    http://media.zenfs.com/en/blogs/sptu...GLAZED-640.jpg
    Silva heeft niet verloren omdat hij zijn belt verkocht heeft, silva heeft verloren omdat hij zat te spelen. Volgende keer scherper vechten en dan pakt hij weidman, als hij weer te veel gaat spelen kan hem weer hetzelfde gebeuren.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Hij speelt altijd dus dat was het niet
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    100% dat silva dit wint. Ik was echt niet onder de indruk van Weidman.
    Home mtk-gym.nl


  24. #24
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik vond hem al sterk beginnen, zijn GNP kwam goed aan. Hiernaast slaat hij anderson silva KO, je kan echt niet elke gemiddelde MW uit de kast halen die hetzelfde doet. Die man heeft nog nooit een krasje op zijn gezicht gehad, heeft altijd de standup compleet gedomineerd, en nu lag hij op de grond met het licht uit
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #25
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    100% dat silva dit wint. Ik was echt niet onder de indruk van Weidman.
    Ik was al bang dat ik de enige was.

    laat ik vooraf stellen dat weidman gewoon terecht heeft gewonnen maar iedereen had het over wieidman's 'geweldige' groundgame maar ik zag een succesvolle takedown waarna anderson weer op kon staan en later nog een mislukte poging die door anderson werd gestopt. En om nou te zeggen dat weidman's standup er denderend uitzag tot het moment dat hij anderson's kin raakte vind ik persoonlijk ook overdreven.

    nogmaals, hij is terecht kampioen en alle props aan hem. Maar persoonlijk ben ik nog steeds niet overtuigd van de weidman hype. Mocht hij echter wederom van een gemotiveerde anderson (die hopelijk dit x meer doet dan alleen de matrix nadoen.... Bijvoorbeeld daadwerkelijk counteren na de gemiste stoten van weidman) dan ben ik wel overtuigd van weidman!

    tot december de 28e is weidman gewoon de champ en anderson een contender... Hoe vreemd dat ook voelt om te zeggen

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •