MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 13 FirstFirst ... 78910111213 LastLast
Results 251 to 275 of 319
  1. #251
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wat je wel zou kunnen doen is niet over "Fedor is beter" beginnen voordat Anderson uberhaupt in de ambulance ligt.

    Momenteel gewoon een pijnlijk feit dat zn carriere voorbij is op zo'n manier. Niemand won hiermee zelfs Weidman niet.

  3. #253
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Tate vocht als een domme muts. Had het gevoel dat er meer voor dr inzat. Die takedowns waren geen enkele keer in haar voordeel en toch bleef ze het maar proberen. Toen ze te moe was om echt nog te verdedigen zat die armbar er snel op.

    Heel erg jammer van Silva. Vond dat Weidman er wel op een respectvolle manier mee omging. Bleef kalm ging bij Silva kijken en werd daar weggestuurd. Hierna viert ie vrij bescheiden zijn overwinning met zijn team. Dat zijn team daar staat te juichen vind ik ook niet zo raar.
    mod moet snel spoiler toevoegen. Maar ik ben ook onder de indruk van Browne - Barnett
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  4. #254
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik word er een beetje verdrietig van. Anderson leek al eigenlijk geen zin meer te hebben. He had an appointment with destiny.. Diep in gesprek met de Grote Manitou tijdens een doodserieuze entree. Geen echte noemenswaardige overtuiging of fighting spirit in the cage. En dan je absolute ondergang vinden tegen een vechter als Weidman. Notabene met zo'n beetje de lelijkste blessure die er bestaat.

  5. #255
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wat je wel zou kunnen doen is niet over "Fedor is beter" beginnen voordat Anderson uberhaupt in de ambulance ligt.

    Momenteel gewoon een pijnlijk feit dat zn carriere voorbij is op zo'n manier. Niemand won hiermee zelfs Weidman niet.
    Nee lekker emo gaan roepen dat Silva goat is, nadat zijn been gebroken is iets teveel respect. Eeuwen oude discussie, terwijl er toch echt over Silva als goat begonnen wordt. Just an opinion

  6. #256
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

  7. #257
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Nee lekker emo gaan roepen dat Silva goat is, nadat zijn been gebroken is iets teveel respect. Eeuwen oude discussie, terwijl er toch echt over Silva als goat begonnen wordt. Just an opinion
    Je bent een respectloze fanboy die het nooit zal begijpen. Mischien als het Fedor was geweest en ik me als jou gedroeg zou je het begrijpen. Weg met je getrol.

  8. #258
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap sowieso niet het gezeik over wie nou de GOAT is of was, whatever man... Allemaal maar meningen en daarom lelijk doen tegen elkaar. Sherdog niveau.

    Hoe had Silva dit kunnen voorkomen? 100% je trappen en zo niet nonchalant veel te hard je been ontspannen erin gooien.
    Het is verschrikkelijk maar volkomen zijn eigen schuld. Wel wrang,vorige partij was 1:18 in rnd 2 en nu 1:16 in rnd 2.
    Ik baal er van dat we nu nooit het hele gevecht hebben kunnen zien. It's over.

    Anderson heeft zelf zijn carrière verneukt.

  9. #259
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Anderson zn tijd is over. Verliespartijen en blessures is het enige wat die nog bereikt als die doorgaat. Lekker met retire gaan en van zn familie en zn lichaam genieten wat daar nog van over is.

  10. #260
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Weidman keek wel bij Anderson en ik vind niet dat hij echt ging juichen ofzo. Anderson was in teveel pijn en er waren veel mensen om hem heen. Ik moet het wel even terug kijken.
    Weidman maakte even een "juichrondje", maar daarna ging hij gewoon naar Anderson en knielde zeker wel even bij hem neer. Daarna was hij ook nog rustig en niet overmatig blij aan het doen. Viel inderdaad dus wel mee in mijn ogen...

    2013 wel echt einde van een tijdperk met GSP en Anderson. Ben benieuwd wie in dat gat gaat stappen als publiekstrekker.

  11. #261
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Einde van een tijdperk op zeker. Jammer! Vooral de conclusie van de main event. Ik had het idee dat Anderson net wat meer op stoom aan het komen was in de tweede ronde. Hoe een gevecht zonder shocking en onverwachte momenten zal gaan tussen deze twee zullen we wel nooit weten nu. Extra zuur dat het wellicht einde oefening is nu voor Anderson, qua MMA carrière.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  12. #262
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Einde van een tijdperk. Hoop dat Anderson Silva het goed maakt. Kan toch terugkijken op een mooie carrière.
    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Weidman juichte niet eens heel erg en hij ging gewoon bij Silva kijken en heeft er een tijdje bij gezeten. Silva is nog steeds geen Fedor, hoe erg ik zijn beenbreuk ook vind. Fedor is de GOAT
    Waardeloze post van een waardeloze poster (no offense).

    Ik post niet veel en ben nooit een factor geweest op deze site, maar je ziet echt dat de laatste jaren minder vechters en mensen die beroepsmatig betrokken bij de sport zijn posten. Die mensen zijn vervangen door posters die alleen willen flamen, haten, roddelen en trollen. Posters die zelf geen vechtsport beoefenen, geen gala's bezoeken, niemand kennen in dit wereldje en met hun onwetendheid te koop lopen. De mods kunnen hier niets aan doen, maar ik blijf het zonde vinden...

  13. #263
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Is er al een update hoe het met Silva gaat?
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  14. #264
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    Is er al een update hoe het met Silva gaat?
    Zuffa, LLC, owner of the Ultimate Fighting Championship®, released the following statement regarding Anderson Silva's injury.


    "Following Saturday evening's UFC 168 main event, former champion Anderson Silva was taken to a local Las Vegas hospital where he underwent surgery to repair a broken left leg. The successful surgery, performed by Dr. Steven Sanders, the UFC's orthopedic surgeon, inserted an intramedullary rod into Anderson's left tibia. The broken fibula was stabilized and does not require a separate surgery. Anderson will remain in the hospital for a short while, but no additional surgery is scheduled at this time. Recovery time for such injuries may vary between three and six months.


    "Anderson is deeply touched by the outpouring of support from his fans and the entire MMA community. There has been no immediate decision about his future, and he would kindly ask for privacy at this time as he deals with his injury and prepares to return home to recover."
    It's okay to be white

  15. #265
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    @e-type, bedankt............fijne zondag verder
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  16. #266
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Oh man, wat zit ik te balen hier.
    had op een wrede partij gerekend en dan krijg je dit. Hoop dat hij er goed vanaf komt maar zijn carriere is over helaas.

    Siyar, Tate, Hall en Brandao ook verloren. Waardeloze uitkomst. Blij dat ik geen tijd had om te gokken.

  17. #267
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Hall heeft wel gewoon gewonnen hoor.

  18. #268
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik word er een beetje verdrietig van. Anderson leek al eigenlijk geen zin meer te hebben. He had an appointment with destiny.. Diep in gesprek met de Grote Manitou tijdens een doodserieuze entree. Geen echte noemenswaardige overtuiging of fighting spirit in the cage. En dan je absolute ondergang vinden tegen een vechter als Weidman. Notabene met zo'n beetje de lelijkste blessure die er bestaat.
    poëtisch

  19. #269
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Einde van een tijdperk. Hoop dat Anderson Silva het goed maakt. Kan toch terugkijken op een mooie carrière.

    Waardeloze post van een waardeloze poster (no offense).

    Ik post niet veel en ben nooit een factor geweest op deze site, maar je ziet echt dat de laatste jaren minder vechters en mensen die beroepsmatig betrokken bij de sport zijn posten. Die mensen zijn vervangen door posters die alleen willen flamen, haten, roddelen en trollen. Posters die zelf geen vechtsport beoefenen, geen gala's bezoeken, niemand kennen in dit wereldje en met hun onwetendheid te koop lopen. De mods kunnen hier niets aan doen, maar ik blijf het zonde vinden...
    En meteen no offense roepen, lafaard

  20. #270
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Weidman maakte even een "juichrondje", maar daarna ging hij gewoon naar Anderson en knielde zeker wel even bij hem neer. Daarna was hij ook nog rustig en niet overmatig blij aan het doen. Viel inderdaad dus wel mee in mijn ogen...

    2013 wel echt einde van een tijdperk met GSP en Anderson. Ben benieuwd wie in dat gat gaat stappen als publiekstrekker.
    nou ik ergerde me dr ook aan, iets minder uitbundig had ie ook wel mogen doen...maar nee vlag en alles moest erbij komen voordat ie zn belt kreeg

  21. #271
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    nou ik ergerde me dr ook aan, iets minder uitbundig had ie ook wel mogen doen...maar nee vlag en alles moest erbij komen voordat ie zn belt kreeg
    Zover heb ik het niet gekeken vond het al erg genoeg hoe het was gelopen

  22. #272
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ronda de hoer, wat een slet zeg, geen hand willen schudden. Ik haat alles en iedereen nu.

    Andersons been... dit wordt een partij die nooit maar dan ook nooit meer bekeken mag worden.
    Home mtk-gym.nl


  23. #273
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    92
    vCash
    43250

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    En meteen no offense roepen, lafaard
    Rot voor je maar ik moet hem gelijk geven.

  24. #274
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ronda is gewoon te goed voor iedereen die in de UFC zit.
    Misschien dat Zingano een kans maakt.

    Ik denk dat ik Browne een beetje te weinig credits heb gegeven, was redelijk onder de indruk van hem.

    Weidman heeft elke ronde die hij tegen Silva vocht gewonnen.
    Weidman is de real deal.
    Ik hoop dat hij die cheatende bla bla bla belfort vernietigd.

    Hoop dat Silva spoedig hersteld, maar Weidman was 2 keer de betere.
    Wordt tijd dat mensen hem de credits geven die hij verdiend.

  25. #275
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Weert
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    ik vraag me af waar de partij tegen belfort gaat plaatsvinden.
    Van zijn laatste 5 partijen heeft hij er maar een buiten brazil gevochten in canada en verloren.
    Belfort heeft 4 van de 6 partijen in vegas verloren.
    Als ik weidman was zou ik Las Vegas voorstellen haha .
    Last edited by jeffrey1978; 29-12-2013 at 15:12.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •