MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 13 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 319
  1. #76
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Voor de mensen die denken dat Weidman nog een keer gaat winnen: LOOOOOOOOOOOOOL

    Hij kon Anderson's guard niet passeren waarna hij vervolgens voor een leg lock ging wat vrij dom was, want die knee bar en die heel hook sloegen nergens op. Daarna staat hij op en is hij zo uitgeput dat hij amper zijn armen omhoog kan houden en het lukte hem ook niet meer Anderson naar de grond te halen. Verder was die knock out ook niet knap ofso. Iedereen kan geluk hebben en iemand k.o. slaan die met ze handen laag staat te trollen.

    Na de vorige wedstrijd kan ik concluderen dat Anderson kan winnen op Submission en op knock out. Het is alleen een kwestie van tijd. Dus zo rond de 2e of 3e ronde.
    Last edited by hankmoody; 08-10-2013 at 09:44.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Alistair Overeem is de goat.

  2. #77
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Voor de mensen die denken dat Weidman nog een keer gaat winnen: LOOOOOOOOOOOOOL

    Hij kon Anderson's guard niet passeren waarna hij vervolgens voor een leg lock ging wat vrij dom was, want die knee bar en die heel hook sloegen nergens op. Daarna staat hij op en is hij zo uitgeput dat hij amper zijn armen omhoog kan houden en het lukte hem ook niet meer Anderson naar de grond te halen. Verder was die knock out ook niet knap ofso. Iedereen kan geluk hebben en iemand k.o. slaan die met ze handen laag staat te trollen.

    Na de vorige wedstrijd kan ik concluderen dat Anderson kan winnen op Submission en op knock out. Het is alleen een kwestie van tijd. Dus zo rond de 2e of 3e ronde.
    Ja joh, was puur geluk...

  3. #78
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ja joh, was puur geluk...
    si
    ,,,,,
    (>.<)

  4. #79
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Voor de mensen die denken dat Weidman nog een keer gaat winnen: LOOOOOOOOOOOOOL

    Hij kon Anderson's guard niet passeren waarna hij vervolgens voor een leg lock ging wat vrij dom was, want die knee bar en die heel hook sloegen nergens op. Daarna staat hij op en is hij zo uitgeput dat hij amper zijn armen omhoog kan houden en het lukte hem ook niet meer Anderson naar de grond te halen. Verder was die knock out ook niet knap ofso. Iedereen kan geluk hebben en iemand k.o. slaan die met ze handen laag staat te trollen.

    Na de vorige wedstrijd kan ik concluderen dat Anderson kan winnen op Submission en op knock out. Het is alleen een kwestie van tijd. Dus zo rond de 2e of 3e ronde.
    "Every dog has his day." Maar er is bepaalde skill voor nodig om op dat niveau te kunnen presteren en Weidman kan hem nog een keer raken en in een submission pakken, hij heeft wel degelijk talent. Gelukkig kan jij in de toekomst kijken en hoef ik de wedstrijd niet meer te zien. Kun jij mij ook alvast vertellen welk lot ik moet kopen om de volgende loterij te winnen?
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #80
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    "Every dog has his day." Maar er is bepaalde skill voor nodig om op dat niveau te kunnen presteren en Weidman kan hem nog een keer raken en in een submission pakken, hij heeft wel degelijk talent. Gelukkig kan jij in de toekomst kijken en hoef ik de wedstrijd niet meer te zien. Kun jij mij ook alvast vertellen welk lot ik moet kopen om de volgende loterij te winnen?
    Het winnende lot.( en meer zeg ik niet anders wint iedereen de loterij straks).

  6. #81
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ja joh, was puur geluk...
    Grappig dat je alleen daarop ingaat en niet op de argumenten dat hij anderson's guard niet kon passeren, verbagerde submissions attempts had en zwaar uitgeput was. Maarja zo gaat dat nou eenmaal bij ''mma fans''.
    Alistair Overeem is de goat.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    "Every dog has his day." Maar er is bepaalde skill voor nodig om op dat niveau te kunnen presteren en Weidman kan hem nog een keer raken en in een submission pakken, hij heeft wel degelijk talent. Gelukkig kan jij in de toekomst kijken en hoef ik de wedstrijd niet meer te zien. Kun jij mij ook alvast vertellen welk lot ik moet kopen om de volgende loterij te winnen?
    Talent, fuck ja. Skills, fuck ja. Ik zeg toch niet dat hij dat niet heeft. Je kan beter mijn post nog eens lezen, want ik geef namelijk ook een toelichting. Wat is jouwe trouwens, dat Weidman kans maakt van Anderson te winnen, of wie dan ook die denkt dat Weidman gaat winnen.

    Ik had trouwens wel wat beter stand up kennis verwacht bij eens Nederlands forum. Dat de beste een keer een goeie klap krijgen dat gebeurd nou eenmaal, we zagen laatst nog Tyrone knock out worden geslagen door Michael Duut. Gelukkig pakte Tyrone het goed op, maar dat had (vooral in een MMA match) heel anders kunnen lopen. Dat zegt verder niks. Een abnormaal hoge level stand up vechter heeft gewoon betere skills dan iemand die wat jonger (en ook nog eens vooral een worstel/bjj achtergrond heeft). En ja ik weet dat Weidman stootkracht heeft en staand goed over weg kan, maar die k.o. op Anderson is LUCKY.
    Last edited by hankmoody; 08-10-2013 at 16:24.
    Alistair Overeem is de goat.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #84
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Josh Barnett to undergo UFC-sponsored random WADA testing ahead of UFC 168

    Former UFC heavyweight champion Josh Barnett will become the first mixed martial artist in Nevada to undergo WADA-certified random drug testing, and the UFC will foot the bill.

    Barnett (33-6 MMA, 5-1 UFC) was today ordered by the Nevada State Athletic Commission to submit himself to random testing up until his UFC 168 bout with Travis Browne (15-1-1 MMA, 6-1-1 UFC) – as well as to commission-administered random drug testing throughout the entirety of 2014 – as a condition of his latest license to fight in the state.

    "UFC 168: Weidman vs. Silva II" takes place Dec. 28 at Las Vegas' MGM Grand Garden Arena.

    At today's NSAC hearing, officials also approved a license for 35-year-old Josh Koscheck and 36-year-old Chael Sonnen. Although no issues were anticipated with either fighter, the state gives more scrutiny to athletes who are 35 or older. However, Barnett's history with the commission left him subject to additional review.

    Koscheck and Sonnen, who both compete at UFC 167 on Nov. 16 at Las Vegas' MGM Grand Garden Arena, both phoned in to the meeting and were approved rather quickly. Meanwhile, Barnett and his attorneys appeared in person as the 16-year veteran addressed in detail his previous failed post-fight drug tests in Nevada in 2001 and 2002, as well as a 2009 pre-fight test in California.

    According to a motion originally suggested by commissioner T.J. Lundvall and officially introduced by Skip Avansino, Barnett will be "subjected to enhanced, intensive, weekly testing by the WADA lab at the expense of Mr. Barnett or UFC and that he also be subjected to random testing by the Nevada State Athletic Commission through Dec. 31, 2014 to be paid by him or the UFC." The motion was unanimously approved, and the random testing will be applied whether or not Barnett fights in Nevada in 2014.

    Barnett maintained that the failed 2001 and 2002 tests were due to the use of supplements that were later reclassified as anabolic steroids while contending the 2009 test was likely due to contaminated supplements. "The Warmaster" said he now largely avoids supplements due to the past issues and does not ever intend to petition the commission for a therapeutic-use exemption for testosterone replacement therapy, despite his age.

    He also maintained there would be no further excuses moving forward.

    "I understand the prohibited list, and that's what's necessary," Barnett said. "I have to put it in my mouth, in my body. … No one's giving me anything under the table and putting things in my system. This is my responsibility."

    UFC executive Marc Ratner also attended the meeting and confirmed the promotion would be willing to foot the bill for all additional testing.

    Barnett was already tested by the commission on Oct. 15 and submitted a clean sample.

    The World Anti-Doping Agency (WADA) was established in 1999 as in independent agency dedicated to towards "a vision of a world where all athletes compete in a doping-free sporting environment." WADA has established a World Anti-Doping Code that includes international standards widely viewed as the most comprehensive in sport and include an athlete providing his whereabouts at all times so that doping tests can be conducted without prior notice..

    There are currently two WADA-accredited labs in the U.S., one located in Los Angeles and another in Salt Lake City.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #85
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Weidman gaat gewoon weer winnen, Anderson Silva era is over.

  11. #86
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Former UFC heavyweight champion Josh Barnett will become the first mixed martial artist in Nevada to undergo WADA-certified random drug testing, and the UFC will foot the bill.
    Meer van dit Random tests graag, prima initiatief.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #87
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Meer van dit Random tests graag, prima initiatief.
    Zuffa will zich natuurlijk niet de voor 2e keer laten piepelen door een voormalige Strikeforce-zwaargewicht

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #89
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    we zagen laatst nog Tyrone knock out worden geslagen door Michael Duut.
    ?? kijk nog maar een keer dan.

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Meer van dit Random tests graag, prima initiatief.
    Eens! zouden ze veel vaker moeten doen.

  15. #90
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Het zijn allebei topvechters, Weidman is een topworstelaar en heeft knockout kracht in zijn stoten, en Silva is alround top. Hij heeft zelf toegegeven dat zijn zwakte het worstelen is, dus daar op zou hij onderuit kunnen gaan. Als Silva niet meer met zijn eten speelt door zijn dekking te laten zakken, zal hij stand up een goede kans maken op het terug winnen van de titel.
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  16. #91
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    lol

    Haha grapjas

  17. #92
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    SILVA ko'ed deze man in de eerste ronde , btje gnp en klaar . Daarna superfight tege Jones en als hij wint moved hij waarsch up naar light heavy

  18. #93
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    SILVA ko'ed deze man in de eerste ronde , btje gnp en klaar . Daarna superfight tege Jones en als hij wint moved hij waarsch up naar light heavy
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #95
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    [QUOTE=hankmoody;1237536]Talent, fuck ja. Skills, fuck ja. Ik zeg toch niet dat hij dat niet heeft. Je kan beter mijn post nog eens lezen, want ik geef namelijk ook een toelichting. Wat is jouwe trouwens, dat Weidman kans maakt van Anderson te winnen, of wie dan ook die denkt dat Weidman gaat winnen.

    Denk dat de meeste mensen denken dat hij een kans maakt omdat hij 'm in het vorige potje knock-out heeft geslagen?

  21. #96
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    55
    vCash
    126142

    Default

    Weidman is indd een zeer goede en sterke tegenstander, maar ik zie hem niet winnen van Silva. Weidman had imo gewoon geluk, ja heeft anderson neergehaald, ja hij ging voor een submission maar daarna was het game over tot anderson ging kloten.

    in mijn ogen is anderson een van de beste all time, hij is de reden dat ik ben begonnen met MMA so i going for the win of anderson!!

  22. #97
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Josh View Post
    Weidman is indd een zeer goede en sterke tegenstander, maar ik zie hem niet winnen van Silva. Weidman had imo gewoon geluk, ja heeft anderson neergehaald, ja hij ging voor een submission maar daarna was het game over tot anderson ging kloten.

    in mijn ogen is anderson een van de beste all time, hij is de reden dat ik ben begonnen met MMA so i going for the win of anderson!!
    Ik heb het hele gedeelte waar het "game over" was voor Weidman kennelijk gemist.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #98
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #99
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •