MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default Aliens,ufo's,roswell.. Dus toch wel... (?)

    Ik persoonlijk geloof helemaal niks zolang ik het niet met me eigen ogen gezien heb,maar zelfs ik moet eerlijk toegeven dat ik dit stukje toch wel erg interessant vond. Ik heb de beste man daarna eve gegoogled en het is duidelijk niet zomaar 1 of andere mafkees,sterker nog het is best een belangrijk figuur. Wat zeggen jullie over dit stukje van een paar weken geleden in Washington?




    Er werd op meerdere sites al aangegeven dat dit niet de eerste keer is dat de beste man aangeeft "dat we niet alleen zijn",
    maar dat dit onderwerp in deze sfeer zo open word besproken zonder dat iemand ingrijpt (sterker nog,iedereen klapt) vind ik toch wel bijzonder.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ok, dit is op zijn minst opmerkelijk te noemen.
    Fighting is poetry in motion

  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou bijna denken dat dit ingesproken is,voice over. Kan bijna niet geloven dat dit zo besproken word in die sfeer. Of ze laten de man uit respect uitpraten terwijl ze denken "lul maar raak maffe",maar dat lijkt me gezien de inhoud ook niet echt slim i.v.m media enz. Daarbij komt dat ik toevallig op dit filmpje terecht kwam na een tip van 1 van de Gamekings gasten in een item op hun website,maar verder heb ik er nog niks van gehoord. Verbaasd me ook! Dus ik zit eigelijk te wachten tot dat iemand dit ontkracht.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is hij een voormalig minister van Defensie.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Klopt!

  6. #6
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Dan mag je dat op zijn minst wel opmerkelijk noemen. Ik geloof persoonlijk niet in marsmannetjes, wel in intelligente wezens die zich in een ander demensie bevinden. Sommige mensen noemen het spoken of geesten of Jinns.

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Dit is gehouden op het forum "Citizen Hearing of Disclosure" een zogenaamde senaatzitting waarbij het doel is om bewijzen van buitenaards leven te leveren.
    Helaas wordt hier altijd weinig bewijs geleverd, behalve mondelinge getuigenissen. Net als in dit filmpje trouwens... Interessant natuurlijk dat in dit geval een voormalig minister van Defensie wordt gehoord. Maar een algehele doorsnee van de populatie ziet UFO's en gelooft in bezoeken van ETs; artsen, astronauten, politie agenten, TBSers, fabrieksarbeiders, en inderdaad ook politici.
    Maar waar deze man eindelijk bewijzen zou kunnen laten zien, houdt ie zich jammer genoeg alleen bij woorden. Dat is voor mij al genoeg om nog niet in ETs op aarde te geloven.

    http://badufos.blogspot.nl/2013/05/t...isclosure.html

  8. #8
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Het is wel belangrijk om het één van het ander te onderscheiden. De meeste UFO's die worden waargenomen zijn de kleine lichtgevende zilverachtige bollen.. 'spheres'. Er is legio filmmateriaal te vinden waarop deze verschijnselen zijn vastgelegd. Ze worden ook vaak gefilmd in de buurt van jetfighters. Dit zijn dezelfde bollen die de bekende cropcircles maken. De echte graancirkels -die rond deze tijd van het jaar meestal verschijnen- en niet de fake ones. Ook hier is gewoon footage van te vinden. Luchtmachten overal op de wereld moeten op de hoogte zijn van deze onnavolgbare bollekes, maar het wordt vooralsnog voor het grote publiek stil gehouden.

    Daarnaast zijn er ook meldingen van USO's .. en dat zijn vaak de klassieke soort ufo's die we kennen van plaatjes uit films en strips. Ronde schotelvormige vaartuigen. Alleen bij dit soort sightings gaat het om voorvallen op zee, waarbij de uso ineens uit het water komt of juist in het water gaat. Er zijn theorieën die beweren dat er onderzeese bases zijn waar deze voertuigen vandaan komen en naartoe gaan. Onder andere ;p-)

    Er gaan ook geruchten dat sommige van deze ufo's manmade zijn. In WOII is ooit een programma opgestart door de Nazi's, die voorop liepen met hun raketwetenschap. De Nazi's zouden een basis hebben bij de Zuidpool waarbij ze werkten aan hujn vliegende schotels. Veel van hun raketgeleerden en wetenschappers werden later via onderzeeboten e.d. gekaapt om bijvoorbeeld voor de Amerikanen te werken. Check bijvoorbeeld Wernher von Braun. De Nazi's zouden een ingang willen vinden naar het binnenste van de aarde omdat in de aarde het rijk van Shamballah ligt. Als dit al too much voor jeis begrijp ik dat hehe.

    Wat ET's betreft. Haha. De atmosfeer van dat kleine kutplaneetje van ons herbergt al triljoenen ontelbare verschillende micro en macro levensvormen. Dus waarom zou er geen leven mogelijk zijn op andere planeten? Mensen die dit ontkennen durven niet verder te kijken dan hun eigen begrensde comfort-zonetjes. Nee stel je voor zeg.... Houd daarbij effe in je achterhoofd dat er gezegd wordt dat er meer planeten en sterrenstelsels zijn dan zandkorrels op een strand. Mind boggling.

    'Disclosure' refereert doorgaans aan 'disclosing the reality of extraterrestrial life' ... als in officiële verklaringen door de regeringen van deze wereld en erkenning in de mainstream media. Er zijn uiteraard fanatici in aluhoedjeskringen die dit zien als een soort dag des oordeels. Alsof dat het moment is dat de nieuwe messias komt geland. Ik denk zelf dat het verder wel mee zal vallen. En ik ben zelf trouwens ook een believer.

    (echt er is nog zoveel meer over te vertellen, maar hee mijn dag gaat stuk)

    Over die geheimzinnige nazi-operaties zin ook veel interessante dingen te vinden. Veel van die aspecten worden soms ook gebruikt door Hollywood voor hun films. En volgens mij is er zelfs een Suske en Wiske die elementen daarvan heeft gebruikt. Kwam nog een interessante Russische docu erover tegen. Het mooie van Russische filmpjes is dat ze vaak allerlei officials aan het woord laten over de meest rare zaken. Misschien dat het door de wodka komt maar dat zie je aan onze kant van de wereld dus echt niet gebeuren.



  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik ben meer van het "eerst zien dan geloven"

  10. #10
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het graag geloven maar als je je gezond verstand laat werken dan moet je toch wel tot de conclusie komen dat het allemaal onzin is. Ik geloof er 100% in dat er buitenaarts leven is maar niet dat ze zo geavanceerd zijn dat ze miljoenen lichtjaren kunnen reizen, en dan eenmaal aangekomen op aarde laten ze zich even zien om vervolgens weer te vertrekken.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Al moet ik zeggen dat ik na dit filmpje gezien te hebben ook begin te twijfelen.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Dat geloof ik dus ook. Er betaat zeker een mogenlijkheid dat er in ons universum inteilligente wezens bestaan. Maar ik geloof niet dat ze nu hard bezig zijn om de aarde te koloniseren.

    Maar waarom ver zoeken terwijl er hier op aarde genoeg bizare zaken afspelen. Mischien verwarren de mensen de inter dimensionale wezens (geesten, jinn) met alliens. Elk volk of cultuur heeft wel een bepaalde band met de spirituele wereld. De geschiedenisboeken staan er vol van.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Why haven’t we heard from anyone out there? One view is expressed in this Calvin cartoon. The caption reads “Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewhere in the Universe is that none of it has tried to contact us.”
    Stephen Hawking

    “Two possibilities exist: Either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.”
    ~ Arthur C. Clarke



  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  15. #15
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Dat geloof ik dus ook. Er betaat zeker een mogenlijkheid dat er in ons universum inteilligente wezens bestaan. Maar ik geloof niet dat ze nu hard bezig zijn om de aarde te koloniseren.
    dan heb jij falling skies dus nog niet gezien.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    Ik zou het graag geloven maar als je je gezond verstand laat werken dan moet je toch wel tot de conclusie komen dat het allemaal onzin is. Ik geloof er 100% in dat er buitenaarts leven is maar niet dat ze zo geavanceerd zijn dat ze miljoenen lichtjaren kunnen reizen, en dan eenmaal aangekomen op aarde laten ze zich even zien om vervolgens weer te vertrekken.

    helemaal mee eens. Er MOET gewoon ergens leven zijn. Er zijn al zoveel op aarde lijkende planeten gevonden, terwijl er nog maar zo'n klein deel van het universum onderzocht kan worden...
    Maar, of ze in die 13-15 miljard jaar zich sneller hebben kunnen evolueren dan wij, da's wat anders....

  17. #17
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dan heb jij falling skies dus nog niet gezien.
    .
    Nope..net even een trailer bekeken.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dan heb jij falling skies dus nog niet gezien.
    Fuck failing skies. The X-Files.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Maar ik geloof niet dat ze nu hard bezig zijn om de aarde te koloniseren.
    Hoe verklaar je oa. dit dan?



  20. #20
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    haha daar heb je een punt.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Dark skies vond ik een realistische film over dit onderwerp.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default



    (mooi om te zien hoe precies en gedetailleerd die dingen zijn)

  23. #23
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Het blijft een fascinerend onderwerp. Jammer dat het vaak wordt afgedaan als onzin en fictie.
    Maar dat is misschien ook maar goed. Mensheid is absoluut niet klaar voor dit soort dingen.

    Gelukkig hebben we nog genoeg levens om het een en ander goed te doen

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Bashar, channels.
    Gewoon kijken, no judgements, true or not.
    De informatie die hij geeft is toch wel interessant.

    Wanneer contact me mensen op aarde..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •